Maalaus teline puhtaaksi? + Vinkkejä pyydetään

Hei!
Olen maalari, jolla on kokemusta puolen vuoden takaa itse opiskelusta. Maalaan pääasiassa akrylleillä, mutta öljyvärit houkuttelevat kovasti, muttei hyvää tilaa siihen ilmanvaihdon kannalta ole. Mutta onko öljyihin jotain tosi hyviä vinkkejä ensikertalaiselle sitten kun pääsen vain niitä kokeilemaan?
Olen "erikoistunut" lintuihin, mutta muotokuvat (ihmisten) ovat minulle äärimmäisen haastavia.. Vinkkejä siihen? Miten varjostatte, ja mihin keskitytte kasvoissa? Miten teette silmät? Minkälaista sivellintä suosittelemme kasvoihin? Maalaatteko te kasvot kerrosten?
Sitten siihen "oikeaan" kysymykseen, että miten saatte maalaustelineenne puhtaaksi? Olen lähdössä matkalle telineen kanssa ja jotenkin olisi mukava edes saada sitä vähän puhdistettua.. onko mitään vinkkejä, vai annanko asian vain olla?
Kiitos kaikille vastauksille, ja muistetaan se ystävällisyys. Se ei maksa mitään olla ystävällinen toisille ✨

Alma

2

295

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja vinkeillä tarkoitan käytännön kokemuksen tuomaa tietoa mitä ei todennäköisesti googlesta löydä, sillä olen lukenut aika monta artikkelia asiaan liittyen.
      Mikä on just sun kokemus, ja minkä just sä koet toimivaksi? Sen tahtoisin kuulla 😘☺️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      289
      986
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      57
      789
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      62
      688
    4. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      681
    5. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      39
      648
    6. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      56
      611
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      42
      541
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      33
      536
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      487
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      485
    Aihe