Maalaus teline puhtaaksi? + Vinkkejä pyydetään

Hei!
Olen maalari, jolla on kokemusta puolen vuoden takaa itse opiskelusta. Maalaan pääasiassa akrylleillä, mutta öljyvärit houkuttelevat kovasti, muttei hyvää tilaa siihen ilmanvaihdon kannalta ole. Mutta onko öljyihin jotain tosi hyviä vinkkejä ensikertalaiselle sitten kun pääsen vain niitä kokeilemaan?
Olen "erikoistunut" lintuihin, mutta muotokuvat (ihmisten) ovat minulle äärimmäisen haastavia.. Vinkkejä siihen? Miten varjostatte, ja mihin keskitytte kasvoissa? Miten teette silmät? Minkälaista sivellintä suosittelemme kasvoihin? Maalaatteko te kasvot kerrosten?
Sitten siihen "oikeaan" kysymykseen, että miten saatte maalaustelineenne puhtaaksi? Olen lähdössä matkalle telineen kanssa ja jotenkin olisi mukava edes saada sitä vähän puhdistettua.. onko mitään vinkkejä, vai annanko asian vain olla?
Kiitos kaikille vastauksille, ja muistetaan se ystävällisyys. Se ei maksa mitään olla ystävällinen toisille ✨

Alma

2

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja vinkeillä tarkoitan käytännön kokemuksen tuomaa tietoa mitä ei todennäköisesti googlesta löydä, sillä olen lukenut aika monta artikkelia asiaan liittyen.
      Mikä on just sun kokemus, ja minkä just sä koet toimivaksi? Sen tahtoisin kuulla 😘☺️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      74
      1185
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      835
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      678
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      626
    Aihe