Hei!
Olen maalari, jolla on kokemusta puolen vuoden takaa itse opiskelusta. Maalaan pääasiassa akrylleillä, mutta öljyvärit houkuttelevat kovasti, muttei hyvää tilaa siihen ilmanvaihdon kannalta ole. Mutta onko öljyihin jotain tosi hyviä vinkkejä ensikertalaiselle sitten kun pääsen vain niitä kokeilemaan?
Olen "erikoistunut" lintuihin, mutta muotokuvat (ihmisten) ovat minulle äärimmäisen haastavia.. Vinkkejä siihen? Miten varjostatte, ja mihin keskitytte kasvoissa? Miten teette silmät? Minkälaista sivellintä suosittelemme kasvoihin? Maalaatteko te kasvot kerrosten?
Sitten siihen "oikeaan" kysymykseen, että miten saatte maalaustelineenne puhtaaksi? Olen lähdössä matkalle telineen kanssa ja jotenkin olisi mukava edes saada sitä vähän puhdistettua.. onko mitään vinkkejä, vai annanko asian vain olla?
Kiitos kaikille vastauksille, ja muistetaan se ystävällisyys. Se ei maksa mitään olla ystävällinen toisille ✨
Alma
Maalaus teline puhtaaksi? + Vinkkejä pyydetään
2
146
Vastaukset
Ja vinkeillä tarkoitan käytännön kokemuksen tuomaa tietoa mitä ei todennäköisesti googlesta löydä, sillä olen lukenut aika monta artikkelia asiaan liittyen.
Mikä on just sun kokemus, ja minkä just sä koet toimivaksi? Sen tahtoisin kuulla 😘☺️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup676060Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344294Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1062037- 631485
- 541205
- 2611147
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1281027Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49856Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31783Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39765