Olen pitkään miettinyt kannattaisiko aloittaa minipillereiden käyttö, kun on todella pahat kivut ja haluaisin kokonaan eroon kuukautisista. Onko se mahollista mini pillereillä?
kannattaako aloittaa minipillereiden käyttö?
5
212
Vastaukset
Jollain saattaa loppua
- Anonyymi
Kyllä pillereillä voi siirtää kuukautisia mutta toisaalta jos aikoo tehdä lapsia niin hyvä pysyä siinä omassa rytmissä kuitenkin. Pillerit vähentää kipuja puoleen ja vuotoja puoleen.Sitten kuukautiset on säännölliset.Tavallinen särkylääke helpottaa kyllä oloa mutta ei niitä voi syödä putkeen kokoajan.Tavalliset e pillerit on hyvät jos ajattelee ehkäisyä pitkään ja kohtuullisia kuukautisia.Kondomi ehkäisee sukupuoli taudeista.Sitten kun jos tekee lapsia jättää pillerit pois
- Anonyymi
tarkoitin siis vaan lopettamista mitään lapsen hankita ajautuksia ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarkoitin siis vaan lopettamista mitään lapsen hankita ajautuksia ei ole
Eiköhän näistä asioista ole paras puhua gynekologin kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712