Mieslaulajan ilme pudotuksen jälkeen osoitti aidon pettymyksen, itse luuli suorituksestaan liikoja.
Nyt pitää odottaa uusia formaatteja rauhassa ja päästää paha olo ulos, myöntää tapahtunut ja antaa tuntemuksille lupa.
Paluu ohjelmaan tapahtuu joka tapauksessa, pudonneille annetaan tilaisuus uusintanäyttöön.
Tähdet Tähdet Pudotus.
93
1684
Vastaukset
- Anonyymi
Todella, todella törkeetä!
Kaikenlaisia jonninjoutavia ohjelmia edes tehdään ja lähetetään. Onhan se säälittävää! - Anonyymi
Niinhän se yleensä on että se heikoin pudotetaan ja niin kävi nytkin.
- Anonyymi
Se olis Hedbergin vaan kannattanut vetää jotain Jorma Kääriäistä, kun kerran oli ihan Jorman look..
- Anonyymi
Ei kai kukaan esiinnykään jos ei luota omaan suoritukseensa
- Anonyymi
Aivan järkyttäviä esityksiä! Ohjelma mennyt ihan ala-arvoiseksi. Ihan sama kuka tippuu! AInahan nämä on järjestettyjä juttuja.
EI jatkoon! - Anonyymi
Hyviä esityksiä ja heittäytymistä, joiltain jopa loistavaa laulantaa. Kyllä Konsta on taitava moniosaaja!
Tähdet, tähdet***** kyllä seuraan silmä tarkkana. Hyviä esityksiä!
Kyllähän tuomareiden kommentit antoi Samin olettaa parempaa menestystä. Selvästi näki kyllä naamasta että oli ihan äimän käkenä putoamisestaan.
Onko koomikon rooli taakka?- Anonyymi
Sopii hyvin siihen nakkikioskiohjelmaan, mutta laulajaa ei miehestä saa tekemälläkään.
Hyvänen aika mikä esitys. Anonyymi kirjoitti:
Sopii hyvin siihen nakkikioskiohjelmaan, mutta laulajaa ei miehestä saa tekemälläkään.
Hyvänen aika mikä esitys.Minusta hänessä on myös laulajan ainesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvänen aika mikä esitys.Ei kukaan voi tosissaan väittää, että Sami ei osaa laulaa.
Tämän laulun hän lauloi voittamassaan Masked Singer-kisassa v. 2020
https://www.youtube.com/watch?v=cd4u9RdThdg
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvänen aika mikä esitys.Kaveri tunkee itsensä televisioon, "laulamaan" tai höpöttämään kirosanoilla höystettyjä vitsejä. Kun näin äänestustapahtuman, jossa näytettiin pikkulasten äänestämistä, olin varma että hedperkin tiputtavat.
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri tunkee itsensä televisioon, "laulamaan" tai höpöttämään kirosanoilla höystettyjä vitsejä. Kun näin äänestustapahtuman, jossa näytettiin pikkulasten äänestämistä, olin varma että hedperkin tiputtavat.
Olikohan yleisöäänestys ihan loppuun asti mietitty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan voi tosissaan väittää, että Sami ei osaa laulaa.
Tämän laulun hän lauloi voittamassaan Masked Singer-kisassa v. 2020
https://www.youtube.com/watch?v=cd4u9RdThdg
kylmätotuusEi yksi satunnainen voitto hänestä vielä laulajaa tee.
Anonyymi kirjoitti:
Ei yksi satunnainen voitto hänestä vielä laulajaa tee.
Ai voittoko vasta tekee laulajan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yksi satunnainen voitto hänestä vielä laulajaa tee.
Myönnä pois, että Samilla on hyvä lauluääni.
Hyvin harva loistava laulaja on osallistunut laulukilpailuihin, joten niillä ei voi yksinomaan laulutaitoa mitata.
https://www.youtube.com/watch?v=eCUHt-Loz7g&list=RDeCUHt-Loz7g&start_radio=1&rv=eCUHt-Loz7g&t=32
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnä pois, että Samilla on hyvä lauluääni.
Hyvin harva loistava laulaja on osallistunut laulukilpailuihin, joten niillä ei voi yksinomaan laulutaitoa mitata.
https://www.youtube.com/watch?v=eCUHt-Loz7g&list=RDeCUHt-Loz7g&start_radio=1&rv=eCUHt-Loz7g&t=32
kylmätotuusNo kyllä minusta se tähdet tähdet esitys oli todella heikoin koko jaksossa, joten en yhtään ihmettele että putos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä minusta se tähdet tähdet esitys oli todella heikoin koko jaksossa, joten en yhtään ihmettele että putos
Samin lavaesiintyminen oli surkea, mutta laulamisessa ei ollut moitittavaa.
Esiintymisen perusteella pudotus kisasta oli oikea päätös.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri tunkee itsensä televisioon, "laulamaan" tai höpöttämään kirosanoilla höystettyjä vitsejä. Kun näin äänestustapahtuman, jossa näytettiin pikkulasten äänestämistä, olin varma että hedperkin tiputtavat.
Sinä yllätyt, minä yllätyn, hän yllättyy, he yllättyvät.
Tähti saapuu esiintymislavalle, siitä ei ole epäilystä. Anonyymi kirjoitti:
Sinä yllätyt, minä yllätyn, hän yllättyy, he yllättyvät.
Tähti saapuu esiintymislavalle, siitä ei ole epäilystä.Samin taakkana on koomikon rooli.
- Anonyymi
Siili2 kirjoitti:
Samin taakkana on koomikon rooli.
Jarkko Tamminen on imitaattori, eikä se ole ollut hänelle taakka, joten en usko Saminkaan kärsineen koomikon roolistaan.
Minusta Sami tippui kisasta, koska hän ei osannut heittäytyä esittämiensä kappaleiden tunnelmiin. Laulaa hän osaa, mutta esitykset olivat jäykkiä. Niin käy, jos keho on kuin rautakanki.
kylmätotuus
- Anonyymi
Eilisen lähes kelasin kun rock ei ole juttuni. Katsoin jokaisen esitystä pätkän verran. Sami ei ollut huono, mutta suhtaudun että joku on pudotettava, mitä siitä ohjelmasta muuten tulisi jos kaikki jatkaisivat loppuun asti. Paras oli valinnut hyvän kappaleen. En osaa vielä erottaa kuka on hyvä ja kuka huono, siinähän ei merkitse laulutaito yksistään vaan kokonaisuus. Imitaattorille veikkaan menestystä, sieltä pesee vaikka mitä.
- Anonyymi
Hienoa näytä myös petyneet tunteensa. Mitä pahaa siinä on? Jokainen osallistuja tähtää voittoon ei yksin hän!
- Anonyymi
Kyllä oli niin koominen esitys, että en ole televisiossa moista ennen nähnyt.
Itsetunto kohdallaan, mutta se ei lapsiäänestäjiin tehonnut.
Mutta muistakaa, että tippuneet palaa, uusine lauluineen, uusine lantioliikkeineen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta muistakaa, että tippuneet palaa, uusine lauluineen, uusine lantioliikkeineen.Tuo ukko ei poistu ruudusta koskaan.
Tiedä vaikka oli tangokuningas-kilpailussa mukana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta muistakaa, että tippuneet palaa, uusine lauluineen, uusine lantioliikkeineen.Lapset ratkaisi, vanhemmat naiset antoivat äänet hänelle.
Jos katsomossa olisi ollut vain vanhoja naisia, hän olisi voittanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset ratkaisi, vanhemmat naiset antoivat äänet hänelle.
Jos katsomossa olisi ollut vain vanhoja naisia, hän olisi voittanut.Täällä yksi "vanhempi nainen", joka ei missään nimessä olisi äänestänyt Samia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä yksi "vanhempi nainen", joka ei missään nimessä olisi äänestänyt Samia!
Niin heikko esitys oli Samilla että en ikinä olisi äänestänyt minäkään. Esiintymisen perusteella yleisö äänesti just heikoimman pois .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä toinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä toinen, joka ihmetteli kyseisen kaverin mukanaoloa. Tyrkky.
- Anonyymi
Kisassahan on kysymys heittäytymisestä, Hedbergin kohdalla sitä oli vähiten.
- Anonyymi
Oman itsensä esiintuominen on tuolle jätkälle kaikki kaikessa.
Ihmettelen jos palaa ohjelmaan . - Anonyymi
Olen samaa mieltä.
Tässä on jotain "makeeta".
https://www.youtube.com/watch?v=u-xd9Nb2JkU
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
kylmätotuus" jossa etsitään Suomen valovoimaisinta viihdyttäjää"
Ja hän on yksi ehdokkaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman itsensä esiintuominen on tuolle jätkälle kaikki kaikessa.
Ihmettelen jos palaa ohjelmaan .Tunnet hänet siis henkilökohtaisesti. Muuten kerrot vain itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" jossa etsitään Suomen valovoimaisinta viihdyttäjää"
Ja hän on yksi ehdokkaista.Oli niin pöllämystynyt kun putosi pian Mäkilähteen kehujen jälkeen.
Luuli voittavansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli niin pöllämystynyt kun putosi pian Mäkilähteen kehujen jälkeen.
Luuli voittavansa.Mielestäni Mäkilähde ja muut tuomarit ovat liian lempeitä, ei ihan rehellisiä. Pitäisi vaan sanoa suoraan mielipiteensä - tuskin kaikki esitykset niin mainioita, kuin sanoittavat. Kyllä esiintyvän, itsensä tyrkylle laittavan artistin on kestettävä myös arvostelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
kylmätotuusHitto mitä shittiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnet hänet siis henkilökohtaisesti. Muuten kerrot vain itsestäsi.
Oletko koskaan maistanut viiriäisen munia ?
" En tunne koko miestä"
Tuo kansankoomikko ei kuulu minun henkilökohtaisiin ystäviin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan maistanut viiriäisen munia ?
" En tunne koko miestä"
Tuo kansankoomikko ei kuulu minun henkilökohtaisiin ystäviin.Mihin sitten perustat arviosi hänestä? Omiin mielikuviisi, joilla ei ole hänen kanssaan mitään tekemistä. Hänen duuninsa on esiintymistä eli itsensä esille tuomista. Jos et ole huomannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sitten perustat arviosi hänestä? Omiin mielikuviisi, joilla ei ole hänen kanssaan mitään tekemistä. Hänen duuninsa on esiintymistä eli itsensä esille tuomista. Jos et ole huomannut.
Mainospuhetta , parodiaa. Lopeta jo. Äänestäjät tietää, äänestäjät päättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainospuhetta , parodiaa. Lopeta jo. Äänestäjät tietää, äänestäjät päättää.
Yeap, jos aikoo jatkaa esiintymistään, niin mainostaa on pakko, se on osattava. Mitä mitkään äänestäjät tähän kuuluu? En katso, en tiedä äänestyksistä yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnet hänet siis henkilökohtaisesti. Muuten kerrot vain itsestäsi.
Isä meidän rukouksessa ei ole yhtään MINÄ-sanaa, se sinulle tiedoksi.
Kukkoilun huomaa ainakin äänestävä yleisö , joten hieman vaatimattomuutta kyseiselle "laulajalle".
- Anonyymi
Mielestäni paras esitys tänään löytyy linkistä.
https://www.ruutu.fi/video/4330686
kylmätotuus- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kehnoin.
https://www.ruutu.fi/video/4330691
kylmätotuusKehnointa ei ollut mukana eilisessä euroviisut-lähetyksessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehnointa ei ollut mukana eilisessä euroviisut-lähetyksessä.
Minun telkkaristani ei tullut lainkaan Euroviisuja 23.04.2023.
Linkittämäni biisit esitettiin Tähdet, tähdet ohjelmassa ko. päivänä.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun telkkaristani ei tullut lainkaan Euroviisuja 23.04.2023.
Linkittämäni biisit esitettiin Tähdet, tähdet ohjelmassa ko. päivänä.
kylmätotuusKyseisessä lähetyksessä artistit esitti euroviisuista tuttuja biisejä, siksi sitä sanotaan euroviisut-lähetykseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseisessä lähetyksessä artistit esitti euroviisuista tuttuja biisejä, siksi sitä sanotaan euroviisut-lähetykseksi
Jos oikein tarkkoja halutaan olla, niin ko. ohjelman teemana oli Euroviisut, mutta ohjelman nimi on Tähdet, tähdet.
Tämä laulu esitettiin ohjelmassa. Minun mielestäni solisti lauloi kyllä kauniisti, mutta tulkinta oli ponneton ja hengetön.
https://www.ruutu.fi/video/4330690
kylmätotuus
- Anonyymi
Miten mahtaa ohjelmaan valikoitua se yleisö, joka siis päättää ilmeisesti jakson parhaan ja putoajan.
- Anonyymi
Eikö kannattaisi hyväksyä että eri ohjelmissa voi olla erilaisia yleisöjä ja eri äänestystapoja. Aina ei tehdä kaikkea niinkuin sinä haluaisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kannattaisi hyväksyä että eri ohjelmissa voi olla erilaisia yleisöjä ja eri äänestystapoja. Aina ei tehdä kaikkea niinkuin sinä haluaisit.
Vauva-palsta 1622 kommenntia ko, ohjelman esiintyjistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki hyväksyn, oli ihan retorinen miete 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki hyväksyn, oli ihan retorinen miete 🤣🤣🤣
Jos yleisön tehtävä on äänestää kilpailun voittaja ja häviäjä, niin tähdet, tähdet-ohjelma oli hyvä osoitus onnistuneesta äänestystapahtumasta.
Huonoin putosi ensimmäiseksi
Sitten toiseksi huonoin putosi jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos yleisön tehtävä on äänestää kilpailun voittaja ja häviäjä, niin tähdet, tähdet-ohjelma oli hyvä osoitus onnistuneesta äänestystapahtumasta.
Sitten toiseksi huonoin putosi jne.On erillaisia äänestystapoja. Minä olisin jakanut yleisölle laput, jossa on kilpailijoiden nimet.
Laita ruksi sen kilpailijan nimen kohdalle, jonka haluat putoavan.
Pienellä yleisömäärälle toimiva juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On erillaisia äänestystapoja. Minä olisin jakanut yleisölle laput, jossa on kilpailijoiden nimet.
Laita ruksi sen kilpailijan nimen kohdalle, jonka haluat putoavan.
Pienellä yleisömäärälle toimiva juttu.Huutoäänestys BÖÖÖBÖÖÖÖÖBÖÖÖÖ!!
- Anonyymi
Sen minäkin haluaisin tietää.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten toiseksi huonoin putosi jne.Hänen putoaminen oli ohjelman jatkon kannalta varsin tarpeellinen asia.
- Anonyymi
Seuraavaksi putoaa nainen.
- Anonyymi
jep, M.S
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep, M.S
M.L. voittaa. Jep, Jep,
S.H. tulee esiin vielä kerran, kutsuttuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M.L. voittaa. Jep, Jep,
S.H. tulee esiin vielä kerran, kutsuttuna.Koska paluu tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska paluu tapahtuu.
Saa nähdä, sanoi pudotettu tähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa nähdä, sanoi pudotettu tähti.
Varmasti ei nöyrry , eikä ilmesty ainakaan tähdet, tähdet-ohjelmaan.
Ehkä farmi ja /tai selviytyjät , tai putous. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä farmi ja /tai selviytyjät , tai putous."Julkkismies", laulaja, näyttelijä ei varmasti enää "laulikilpailuun" osallistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Julkkismies", laulaja, näyttelijä ei varmasti enää "laulikilpailuun" osallistu.
*Laulukilpailuun*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä farmi ja /tai selviytyjät , tai putous.Mökkiohjelmassa oli mukana, Nakkiohjelmassa oli mukana, Naamio ohjelmassa oli mukana, Tähti ohjelmassa oli mukana. Kuustosen jossain ohjelmassa oli mukana.
Ja homma jatkuu.
- Anonyymi
Näitä tähtien ohjelmia on aivan liikaa ja ne kommentit älyttömän tyhmiä lässytyksia. Yleensä telkusta ei tule mitää hyviä ohjelmia, maksetaan turhaan Yle veroa kun ei edes telkusta piuhat kiinni seinässä. Kaikki sarjat myös olemattomia, en ikinä ole katsonut ruusun aikaa, salattuja elämää, puhumattakaan temppareita tai barseloneja, pumpattuja, tatuoituja, tekoripsineen ihan bimboja, urpoja porukoita. Miten näiden tyyppien vanhemmat kestää kakaroitten örvellystä
- Anonyymi
Ikinä et ole katsonut ja silti tiedät, ettei ole hyviä ohjelmia;)
entinenmiäs
- Anonyymi
Lyön vetoa, että ko miesmuusikko ei palaa ohjelmaan, lapsiyleisön eteen.
- Anonyymi
ET NÄKÖJÄÄN TUNNE MIESTÄ. 1000€ vetoa niin ilmestyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin pudonnut tulisi takaisin. Tän illan jälkeen kaksi jaksoa. Eihän sinne ennenkään pudonneet palanneet.
- Anonyymi
Ainakaan tällä kaudella Sami ei voi tulla takaisin kisaan sääntöjen mukaan, enkä usko hänen osallistuvan Tähdet, tähdet-ohjelmaan tulevaisuudessakaan.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan tällä kaudella Sami ei voi tulla takaisin kisaan sääntöjen mukaan, enkä usko hänen osallistuvan Tähdet, tähdet-ohjelmaan tulevaisuudessakaan.
kylmätotuusVarmasti tulee näyttäytymään. Tarve on ainakin kova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kylmätotuusMalta pari viikkoa kylmätotuus, niin näet ihmeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Malta pari viikkoa kylmätotuus, niin näet ihmeen.
Voihan Sami tietenkin tulla vierailemaan ko. ohjelmassa, mutta kisaan hän ei voi osallistua tällä kaudella, eikä kukaan muukaan kisasta tippunut.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan Sami tietenkin tulla vierailemaan ko. ohjelmassa, mutta kisaan hän ei voi osallistua tällä kaudella, eikä kukaan muukaan kisasta tippunut.
kylmätotuusNimenomaan vierailijaksi. Niin kuin aikaisemminkin pudonneet tulivat.
Mutta tämän kaverin kohdalla se voi olla sittenkin epätodennäköistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kylmätotuusYleisön pyynnöstä huolimatta, tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten oli? Ilmestyikö mies?
- Anonyymi
No niin taisi luulla, ehkä kuitenkin se toinen olisi ensin joutanut pudota. Liikoja taisi tänä iltana itsestään luulla meikäläinenkin. En voi käsittää, että Tähdet tähdet kisan kahdesta parhaasta toinen pudotetaan, kun viisi kisaajaa jäljellä. No, arvostan yleisön päätöstä ja onneksi se ei estä meikäläistä nauttimasta Sara Siipolan hienosta lauluäänestä.
entinenmiäs- Anonyymi
Minä yllätyin pahemman kerran, kun illan parhaaksi äänestettiin Lauri Mikkolan esitys.
Makuja on monenlaisia. Minun mielestäni Mikkolan esitys oli surkeahko.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä yllätyin pahemman kerran, kun illan parhaaksi äänestettiin Lauri Mikkolan esitys.
kylmätotuusNiinpä, makuja tuntuu olevan. Meikäläisen makuun Konsta ansaitusti paras, Sara toinen. Laurin tai Jarkon olisi kuulunut pudota. Maria hieno laulaja, mutta genreen valitsemansa kappaleen vuoksi jätin kolmanneksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, makuja tuntuu olevan. Meikäläisen makuun Konsta ansaitusti paras, Sara toinen. Laurin tai Jarkon olisi kuulunut pudota. Maria hieno laulaja, mutta genreen valitsemansa kappaleen vuoksi jätin kolmanneksi.
Unohtui allekirjoitus.
entinenmiäs - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kylmätotuusLaurin esitys ehdottomasti paras. Yleisöäänestyksen voittaja myös meidän 10h katseluporukasssa.
8 ääntä Laurille
Molemmille naisille yksi ääni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kylmätotuusMistä ihmeestä ne taustalaulut tulivat "ei oo ei tuu" kappaleessa, kun yhtään naiskuorolaista tai vast taustalaulajaa ei orkesterissa ole.
Kuunnelkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeestä ne taustalaulut tulivat "ei oo ei tuu" kappaleessa, kun yhtään naiskuorolaista tai vast taustalaulajaa ei orkesterissa ole.
Kuunnelkaa.Kyl siel vissii on Jepa Lambert ja joku toinen nainen laulamassa taustoja.
Jepa kuuluu Vesterinen-yhtye kokoonpanoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl siel vissii on Jepa Lambert ja joku toinen nainen laulamassa taustoja.
Jepa kuuluu Vesterinen-yhtye kokoonpanoon.Olet oikeassa, kyllä siellä Jepa oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, kyllä siellä Jepa oli.
Meijun voittoa odotin. Turhaan.
- Anonyymi
Sara kertoo IS:ssä mielenterveysongelmista. Ei olisi tarvinnut, näkee habituksesta muutenkin ettei ole sinut itsensä kanssa. Varmasti suloinen tyttö, ulkokuori vaan niin peittelevä, toivottavasti uskaltaa näyttää itsestään joskus myös luonnollisen Saran.
- Anonyymi
Tämä laulaja nähdään pian "Leijonan luola"- ohjelmassa.
Tavalliset yrittäjät saavat näiltä sijoitusammattilaisilta neuvoja. Yksi neuvojen antaja on S-Hedberg. Odotan innolla ensimmäistä jaksoa. - Anonyymi
Monien laulajien kohdalla on annettu teknistä helpotusta, en tiedä miten, mutta "ei oo ei tuu" laulua on tuettu muutenkin kuin orkesterin avulla.
- Anonyymi
Odotin mieslaulajaa finaalijaksoon, onneksi alkaa Leijonan-luola, siellä nään laulajan.
Mieslaulajaa kaivataan moneen muuhunkin ohjelmaan. - Anonyymi
Vain mamman kanssa yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409