Olen 16 Vuotias poika espoosta olen menossa työhaastatteluun superior sales
Onko jotain mitä pitää varautua?
Sen tiedän että papereita en heti allekirjoita.
Menossa töihin superior sales.
7
1415
Vastaukset
- Anonyymi
Varaudu vastaamaan kysymykseen, miksi haluat töihin/harjoitteluun juuri tuohon paikkaan.
Ja miksi heidän kannattaa valita juuri sinut.
Keksi myös jotain kysyttävää, se osoittaa todellista kiinnostusta.
Siistit vaatteet, hiukset kammattu. Pahimmat tatskat piiloon, samoin lävärit, jos niitä on. Asiallinen tervehtiminen ja hyvä kielenkäyttö on valttia. - Anonyymi
Kerro miten meni? Mäkin kävin haastettulussa ja vähän mietin asiaa
- Anonyymi
Kerro miten meni? Minäkin kävin haastattelussa ja vähän mietin
- Anonyymi
Sinuna en menisi. Firma on kiero kuin mikäkin käärme. Olin itse töissä viikon ja Luulin työn olevan jonkun kaupan myyjänä, kunnes ilmeni että olin pistänyt käteni paskaan. Puhelinmyyntihommiahan se oli… Nettisivuilla ei lukenut mitään puhelinmyyjän hommista eikä edes työhaastattelussa kerrottu. Noh menin sinne, koska rahasta oli puute ja pakko jotakin on syödä. Se oli iso virhe. Palkka oli aivan eri mitä luvattiin, Jouduin tekemään ekana päivänä ylitöitä, Huutoa tuli kun lehdet ei mennyt kaupaksi ja tauot olivat naurettavat (ruokatauko noin. 15min). Eli sinuna harkitsisin vielä kerran, ellei halua pellejen narriksi.
- Anonyymi
Huutoa?
- Anonyymi
Ei siellä ole ikinä edes myyty lehtiä 😂 nyt taitaa olla paikat menneet sekasin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346