on ikävän karkoitus...viinalla...
Elämän tarkoitus
46
456
Vastaukset
- Anonyymi
Eläm'n tarkotus on tän palstan kuyttääminen Salen herkkujen ahmmisen lisäks
Petaalstuuno, perähikiä - Anonyymi
Samaa mieltä ja annan kieltä. t naapurin masa
- Anonyymi
Naapurin masa, annatko kielipusuja kaikille halukkaille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan vain mustia suukkoja ja mieluummin tuhkaluukkuun josta on juuri tullut tarpeet ulos mutta siistimättä.
t naapurin masa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mutta suihin voin ottaa pilstneritölkistä
- Anonyymi
Elämän tarkoitus on eläkeläisenä muuttojen, pikavippien ja työpaikkojen miettiminen.
- Anonyymi
Eläm'n tarkotus on tän palstan kuyttääminen Salen herkkujen ahmmisen lisäks, virkganilkkei ei jksa enää jkyykyttää
Numerohomo 167-176 - Anonyymi
Jauho toimii myös elolle ja ilolle.
- Anonyymi
Elämässä pitää olla unelmia. Ja minun haaveeni on joutua/päästä erittäin kovaotteisen helsinkiläisen matujengin "pamputettavaksi".
Tupauuno - Anonyymi
Paskahousu
- Anonyymi
Ikävä katoaa myös kun kallo halkaistaan ja tekarit lyödään kurkkuun
petaalast? - Anonyymi
Elämässä pitää olla unelmia. Ja minun haaveeni on joutua/päästä erittäin kovaotteisen helsinkiläisen matujengin "pamputettavaksi".
T:Lawetorder- Anonyymi
Tuollaisesta on turha haaveilla, ei kuitenkaan toteudu. Realistisempaa on saada turpaansa juopolta suomalaiselta. t naapurin masa
- Anonyymi
haaveissa voi elää vaikkei haluaisi, tosiasiassa kuitenkin joutuu ottamaan faktat käteensä
- Anonyymi
KILJU TULEE HALVEMMAKSI
- Anonyymi
Lopeta juopottelu ja mene töihin. Suosittelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata. Dokaaminen yhteiskunnan kustannuksella on hauskempaa kuin olla mitättömällä liksalla jossain hemmetin nyrkkipajassa esimiesten/naisten kyykytettävänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata. Dokaaminen yhteiskunnan kustannuksella on hauskempaa kuin olla mitättömällä liksalla jossain hemmetin nyrkkipajassa esimiesten/naisten kyykytettävänä.
Esihenkilöt eivät kyykyttäisi sinua jos tekisit palkkasi eteen töitä. Lusmuja ei pitkään työpaikoilla katsota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Beetaalas ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei pysty olen riippuvainen
Betaalas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BetaalasSuppå taalasmaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BetaalasENKÄ OLE!!!
betaalas
- Anonyymi
ei kukaan ole kiinnostunut saako töitä eikä saa
- Anonyymi
Joo, sua ei kiinnosta työt, netissä roikut joka päivä ja kirjoitat 'järkeviä' viestejä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, sua ei kiinnosta työt, netissä roikut joka päivä ja kirjoitat 'järkeviä' viestejä 😂
ei kukaan enää töitä saa korvauksetkin ovat pieniä
- Anonyymi
kilju tuli äsken ylös väärään suuntaan nyt pitää laittaa housut pesuun
- Anonyymi
älä heitä hukkaan hyvää kiljua, purista kalsareista liemet mukiin ja kippis!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä heitä hukkaan hyvää kiljua, purista kalsareista liemet mukiin ja kippis!
edellist erää on vielä 6 litraa ja uusi valmistuu lähipäivinä ei siis tarvii joka tippaa
- Anonyymi
eipä kannata muuttaa hesaan kun palkka menisi asumiseen eikä täällä ole töitä joten alkomahooli tuo piristystä
- Anonyymi
Stadissa olisi töitä kuitenkin tarjolla, jolla saisit elämäsi järjestykseen. Eihän juopottelu jossain perähikiällä ole elämisen arvoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stadissa olisi töitä kuitenkin tarjolla, jolla saisit elämäsi järjestykseen. Eihän juopottelu jossain perähikiällä ole elämisen arvoista.
Helpompaa on kuitenkin jäädä kotipaikkakunnalle juopottelemaan kuin ottaa itseään niskasta ja alkaa elättämään itsensä.
- Anonyymi
tänään ei ole se päivä kun pitää lähteä hakee lisää bissee
- Anonyymi
Kaikkien tulisi osallistua köyhien auttamiseen. Lopeta siis juopottelu.
- Anonyymi
onko pakko vaikkei haluu 🥳
- Anonyymi
Juon kaikki rahani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juon kaikki rahani.
Juon yhteiskunnan rahoja.
- Anonyymi
Oletteko hyvässä, minä olen. 😋🍕🍻🍻🍻🍻
- Anonyymi
jääkaappikylmäkilju on hyvää
- Anonyymi
en ole työkykyinen
- Anonyymi
Lopeta juominen niin kuntoudut nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta juominen niin kuntoudut nopeasti.
mutta silloin pitää mennä töihin
- Anonyymi
Ostan toimeentulolla olutta.
Betaalastmies, savo. - Anonyymi
Elämän tarkoitus on virkanillkien kyykyttäminen, homoilu, perutuslain kelailu ja tämän paskapalstan vahtiminen
167- Anonyymi
kaikesta ja kaikista valittaminen 😂
- Anonyymi
Viikonloppu on lähtenyt hyvin käyntiin kun on koko viikon harjoitellut.
167- Anonyymi
viikon? ei riitä tosimies harjoittelee jatkuvasti jo ainakin 15 vuotta
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930