Elämän tarkoitus

Anonyymi-ap

on ikävän karkoitus...viinalla...

47

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eläm'n tarkotus on tän palstan kuyttääminen Salen herkkujen ahmmisen lisäks

      Petaalstuuno, perähikiä

    • Anonyymi

      Samaa mieltä ja annan kieltä. t naapurin masa

      • Anonyymi

        Naapurin masa, annatko kielipusuja kaikille halukkaille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurin masa, annatko kielipusuja kaikille halukkaille?

        Annan vain mustia suukkoja ja mieluummin tuhkaluukkuun josta on juuri tullut tarpeet ulos mutta siistimättä.

        t naapurin masa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurin masa, annatko kielipusuja kaikille halukkaille?

        En mutta suihin voin ottaa pilstneritölkistä


    • Anonyymi

      Elämän tarkoitus on eläkeläisenä muuttojen, pikavippien ja työpaikkojen miettiminen.

    • Anonyymi

      Eläm'n tarkotus on tän palstan kuyttääminen Salen herkkujen ahmmisen lisäks, virkganilkkei ei jksa enää jkyykyttää

      Numerohomo 167-176

    • Anonyymi

      Jauho toimii myös elolle ja ilolle.

    • Anonyymi

      Elämässä pitää olla unelmia. Ja minun haaveeni on joutua/päästä erittäin kovaotteisen helsinkiläisen matujengin "pamputettavaksi".

      Tupauuno

    • Anonyymi

      Paskahousu

    • Anonyymi

      Ikävä katoaa myös kun kallo halkaistaan ja tekarit lyödään kurkkuun

      petaalast?

    • Anonyymi

      Elämässä pitää olla unelmia. Ja minun haaveeni on joutua/päästä erittäin kovaotteisen helsinkiläisen matujengin "pamputettavaksi".

      T:Lawetorder

      • Anonyymi

        Tuollaisesta on turha haaveilla, ei kuitenkaan toteudu. Realistisempaa on saada turpaansa juopolta suomalaiselta. t naapurin masa


      • Anonyymi

        haaveissa voi elää vaikkei haluaisi, tosiasiassa kuitenkin joutuu ottamaan faktat käteensä


    • Anonyymi

      KILJU TULEE HALVEMMAKSI

      • Anonyymi

        Lopeta juopottelu ja mene töihin. Suosittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta juopottelu ja mene töihin. Suosittelen.

        Ei kannata. Dokaaminen yhteiskunnan kustannuksella on hauskempaa kuin olla mitättömällä liksalla jossain hemmetin nyrkkipajassa esimiesten/naisten kyykytettävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata. Dokaaminen yhteiskunnan kustannuksella on hauskempaa kuin olla mitättömällä liksalla jossain hemmetin nyrkkipajassa esimiesten/naisten kyykytettävänä.

        Esihenkilöt eivät kyykyttäisi sinua jos tekisit palkkasi eteen töitä. Lusmuja ei pitkään työpaikoilla katsota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta juopottelu ja mene töihin. Suosittelen.

        Beetaalas ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta juopottelu ja mene töihin. Suosittelen.

        ei pysty olen riippuvainen

        Betaalas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei pysty olen riippuvainen

        Betaalas

        Suppå taalasmaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei pysty olen riippuvainen

        Betaalas

        ENKÄ OLE!!!

        betaalas


    • Anonyymi

      ei kukaan ole kiinnostunut saako töitä eikä saa

      • Anonyymi

        Joo, sua ei kiinnosta työt, netissä roikut joka päivä ja kirjoitat 'järkeviä' viestejä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sua ei kiinnosta työt, netissä roikut joka päivä ja kirjoitat 'järkeviä' viestejä 😂

        ei kukaan enää töitä saa korvauksetkin ovat pieniä


    • Anonyymi

      kilju tuli äsken ylös väärään suuntaan nyt pitää laittaa housut pesuun

      • Anonyymi

        älä heitä hukkaan hyvää kiljua, purista kalsareista liemet mukiin ja kippis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älä heitä hukkaan hyvää kiljua, purista kalsareista liemet mukiin ja kippis!

        edellist erää on vielä 6 litraa ja uusi valmistuu lähipäivinä ei siis tarvii joka tippaa


    • Anonyymi

      eipä kannata muuttaa hesaan kun palkka menisi asumiseen eikä täällä ole töitä joten alkomahooli tuo piristystä

      • Anonyymi

        Stadissa olisi töitä kuitenkin tarjolla, jolla saisit elämäsi järjestykseen. Eihän juopottelu jossain perähikiällä ole elämisen arvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stadissa olisi töitä kuitenkin tarjolla, jolla saisit elämäsi järjestykseen. Eihän juopottelu jossain perähikiällä ole elämisen arvoista.

        Helpompaa on kuitenkin jäädä kotipaikkakunnalle juopottelemaan kuin ottaa itseään niskasta ja alkaa elättämään itsensä.


    • Anonyymi

      tänään ei ole se päivä kun pitää lähteä hakee lisää bissee

    • Anonyymi

      Kaikkien tulisi osallistua köyhien auttamiseen. Lopeta siis juopottelu.

      • Anonyymi

        onko pakko vaikkei haluu 🥳


      • Anonyymi

        Juon kaikki rahani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juon kaikki rahani.

        Juon yhteiskunnan rahoja.


    • Anonyymi

      Oletteko hyvässä, minä olen. 😋🍕🍻🍻🍻🍻

      • Anonyymi

        jääkaappikylmäkilju on hyvää


    • Anonyymi

      en ole työkykyinen

      • Anonyymi

        Lopeta juominen niin kuntoudut nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta juominen niin kuntoudut nopeasti.

        mutta silloin pitää mennä töihin


    • Anonyymi

      Ostan toimeentulolla olutta.

      Betaalastmies, savo.

    • Anonyymi

      Elämän tarkoitus on virkanillkien kyykyttäminen, homoilu, perutuslain kelailu ja tämän paskapalstan vahtiminen

      167

      • Anonyymi

        kaikesta ja kaikista valittaminen 😂


    • Anonyymi

      Viikonloppu on lähtenyt hyvin käyntiin kun on koko viikon harjoitellut.

      167

      • Anonyymi

        viikon? ei riitä tosimies harjoittelee jatkuvasti jo ainakin 15 vuotta


    • Anonyymi

      miksei aina voi olla perjantai, perjantai, perjantai

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe