Hei! Kuinka moni muistaa Riksun"Montun"; legendaarisen discon, joka sijaitsi Rity-talon kellarissa/ alakerrassa?! Itsekin muistan käyneeni siellä 80-luvun alussa ollessani teini! Minkänimisiä tiskijukkia siellä oli? Kävikö flaksi?
Lisäksi. Mikä oli nimeltään se tupakkakauppa, (?) divari, joka sijaitsi siinä samassa rakennuksessa"sisäpihalla"? Muistan ostaneeni sarjiksia sieltä. Siitä on todella kauan.
Monttu, retroa
5
145
Vastaukset
- Anonyymi
Tupakkakaupan nimi oli Musta Pekka
- Anonyymi
Voi toki sen muistaa ja muistaa Rity-talon, kaikki ketkä asu 100 km säteellä. Riihimäen tuholaiset pistää siellä kaiken matalaksi. Keskusta kuollut, kevät kun tulee, kadut auki jne jne.. älkää helvetissä edes pysähtykö Riihimäen kohdalla, painakaa kaasua kohdalla. Koko, aikanaan kiva pikkukaupunki, jossa oli liikkeitä, menoa ja meininkiä, on täysin tuhottu.
- Anonyymi
Hurriganes esiintyi montussa joskus 70 luvun loppupuolella
- Anonyymi
Missä on isot firmat, jotka vielä 1980-luvulla olivat suuria työnantajia Riihimäellä?
Lasitehdas, Paloheimon sähkölaitos, saha ja parkettitehdas. Omaa sanomalehteäkään ei ole, kaupungin keskusta on hiljainen kuin huopatossutehdas juhannuksena. - Anonyymi
Nythän sen talon paikalla on oikeasti monttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1452317Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1281302Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91212- 87928
- 47914
Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i294893Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .
Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali140853- 37730
Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku70658Minulla on vain yksi jouluntoive
Toivoisin ihmeen, että nähtäisiin. Mutta jos ei tänä vuonna, niin tuleehan noita jouluja.30655