Monttu, retroa

Anonyymi-ap

Hei! Kuinka moni muistaa Riksun"Montun"; legendaarisen discon, joka sijaitsi Rity-talon kellarissa/ alakerrassa?! Itsekin muistan käyneeni siellä 80-luvun alussa ollessani teini! Minkänimisiä tiskijukkia siellä oli? Kävikö flaksi?
Lisäksi. Mikä oli nimeltään se tupakkakauppa, (?) divari, joka sijaitsi siinä samassa rakennuksessa"sisäpihalla"? Muistan ostaneeni sarjiksia sieltä. Siitä on todella kauan.

10

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tupakkakaupan nimi oli Musta Pekka

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😋 ­­­N­­y­­m­­­f­­o­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17826499s

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Voi toki sen muistaa ja muistaa Rity-talon, kaikki ketkä asu 100 km säteellä. Riihimäen tuholaiset pistää siellä kaiken matalaksi. Keskusta kuollut, kevät kun tulee, kadut auki jne jne.. älkää helvetissä edes pysähtykö Riihimäen kohdalla, painakaa kaasua kohdalla. Koko, aikanaan kiva pikkukaupunki, jossa oli liikkeitä, menoa ja meininkiä, on täysin tuhottu.

• Anonyymi

Hurriganes esiintyi montussa joskus 70 luvun loppupuolella

• Anonyymi

Missä on isot firmat, jotka vielä 1980-luvulla olivat suuria työnantajia Riihimäellä?
      Lasitehdas, Paloheimon sähkölaitos, saha ja parkettitehdas. Omaa sanomalehteäkään ei ole, kaupungin keskusta on hiljainen kuin huopatossutehdas juhannuksena.

• Anonyymi

Nythän sen talon paikalla on oikeasti monttu.

• Anonyymi

Älä huoli, ei ole kauan. Kohta siinä on kerrostalo, jossa on 70 pikkuasuntoa johon nuoriso pääsee asumaan ja bilettämään yhteiskunnan varoilla samalla kun vuokrarahat valuvat ulkomaiselle sijoitusyhtiölle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä huoli, ei ole kauan. Kohta siinä on kerrostalo, jossa on 70 pikkuasuntoa johon nuoriso pääsee asumaan ja bilettämään yhteiskunnan varoilla samalla kun vuokrarahat valuvat ulkomaiselle sijoitusyhtiölle.

Rityn monttuun… Paras tuotto konsultin kanssa laskettiin on tehdä vuokra-asuntoja täynnä oleva talo, ottaa siihen turvapaikan hakijoita talo täyteen ja yhteiskunta maksaa vuokrat. Ulkomaisella lainarahalla riittää kun puolet jää kassaan 10v sektorilla. Siinä voittaa kaikki. Keskustaan elämää, kaupunki asukkaita ja talon omistajana ja rakennuttajana rahaa kassaan.
        Asukkaille on kauppa ja palvelut lähellä.

• Anonyymi

Pitää joko kunnostaa tai purkaa se keskustassa oleva kiinteistö, jossa oli K-supermarket ja urheiluvälinekauppa. Nythän se vaan homehtuu ja lahoaa päivä päivältä, eikä ole enää edes kelvollinen tila elintarvikeliikkeelle eikä muillekaan yrittäjille.

• Anonyymi

Sama sinne talo maahanmuuttajille. Raja auki niin asukkaita riittää tulemaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe