Erauspoika on alkanut loisimaan kotona, vaikka on jo pitkälti yli 20 v. Mitä minä tekisin. Se aina lähtee kuppilaan ja sit sillä on flunssa pari viikkoa, eikä oikein tiedä, onko se flunssa vai krapula. Sit kun
taas kunto antaa myöten se lähtee juhlimaan. Vaimoa
ja minua se komentelee, jos ei ole ruoka ajallaan
edessä.
erauspoika
5
427
Vastaukset
- mitäh?
se tarkoittaa selkokielellä? Erakko? Pylväspyhimys?
- Pirre*
pylväspyhimys:)), se on edellisen vuoden vasa esim. hirvellä..voi pyhäpylväs sentään teitä suomalaiset...metsäläiset...:) *kaupunkilaiset ovat tavallaan metsäläisiä..hihihii*
- nimetön
kuin laitat sen pois kotoa jos kerta on aikamies.
Onhan se kurjaa jos kotona vaan makaa,eiks se ole edes töissä? - mekatron
Kun on sama ongelma. Erauspoika on jumissa ja odottelee vain aikoja parempia.
Aikoinaan pohjoisessa oli paljonkin saman kaltaisia tapauksia, omassa ikäluokassakin.
Meitä kun on moneksi. Ja lantalaiset ihmettelevät sitä erauspoikaa, lukisivat kirjoja tai katsoisivat luonto-ohjelmia edes telkkarista. on ihan mukavaa. Ottaisitteko minutkin täysihoitoon? Lupaan olla kiltimpi ja kiittää kohteliaasti aina välillä, kun olette hyvin täyttäneet vaatimukseni.;)
Jos pojan pitäisi vastata omalta osaltaan kodin töistä ja jääkaapin täyttämisestä, hän saattaisi hyvinkin pian alkaa miettiä oman jääkaapin hankkimista.
"Säännöt uusiksi tai ulos", kuuluu armoton ohjeeni, josta poikakin hyötyy - pitemmällä aikavälillä voi vaikka kiittääkin. Ellette pidä varaanne, tilanne pahenee vuosi vuodelta ja pahimmassa tapauksessa joudutte liittymään joukkoon, joka kertoo hirviöpojista, jotka väkivalloinkin vievät vanhojen vanhempiensa eläkerahat yms. - Toivottavasti onnistuin pelottelemaan teidät aktiivisiksi tässä sinänsä vakavassa asiassa, josta ei ehkä olisi pitänyt laskea leikkiä. Pitäisiköhän minun pyytää anteeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52664
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24485Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466