Marsujen ulkoilu

Anonyymi-ap

Haluisin viedä mun marsut ulos niin mul ois pari kysymystä. Missä asteessa marsut voi viedä ulos? Voinko laittaa niille marsujen valjaat? Ja jos ois jotain vinkkejä vielä?

6

262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

+15 astetta MAALÄMPÖTILANA on jonkinlainen minimi. Eli nimenomaan maan on oltava jo lämmennyt, joten pitkän aikaa saa olla ilmalämpötila korkealla ennen kuin maakin lämpenee.

Valjaita huomattavasti parempi olisi turvallinen, katollinen ulkoaitaus. Muista pitää marsut varjossa ja tarjota myös pesäkoppi tai muu vastaava piilo, sillä saaliseläimen pitää halutessaan saada piiloutua, jotta se ei stressaa.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

💋 ­­N­­­y­m­­f­­­o­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17827759a

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Mä veisin marsut ulos vasta 20 asteen lämpötilassa, ettei vaan vilustu.

Ulkohäkki on paras, niin kuin edellinen kirjoittaja jo mainitsi. Valjaista marsu voi karata, tai sitten ne voivat puristaa marsua liikaa tai sitten marsut säikähtäessään juoksevat karkuun, jolloin valjaiden paina voi pahimmassa tapauksessa katkaista marsun luita.

• Anonyymi

Saitkin jo hyviä neuvoja. Mieti vielä että onko se valjaissa ulkoiluttaminen turvallista. Mukavaa se varmaan olisi jos kaikki sujuu hyvin mutta mitä tekisit jos vaikkapa irtokoira tulisi vastaan tai muu peto hyökkäisi? (Mentholsprei turvana mukana?)
      Mietin myös voiko maaperässä olla marsuille haitallisia bakteereja.
      Ainakin aluksi kannattaa sisätiloissa kokeilla kuinka hihnassa liikkuminen onnistuisi jos päätät sitä kokeilla kesällä. Muista että teiden varsilta ei kannata antaa syödä yhtään mitään.

• Anonyymi

Mä itse veisin kesällä kun on lämmin mutta ei niin lämmin että läkähtii 16 astetta lämmintä ja ei saa olla pakkasta ja että saa luottaa musta ja sentakia valjaat ja voit ostaa kysyä Jolta kulta että jos rakentaa aidan missä voi ulkoiluttaa jos sinulla on arka niin valjaissa jo niinsäkään itselläni oli marsu päästin sen ulos ja karkasi onneksi saatiin kiinni🤣

• Anonyymi

Ja hei joku piilo muuten se saattaa ahistuakun se on saalis eläin ja ennenkin päästät ulos rokote pitää antaa😁

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      107
      4716
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      396
      1426
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      188
      1085
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1078
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      990
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      922
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      911
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      907
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe