Irakissa ja Afganistanissa kokonaiset hääseurueet pääsi kerrella taivaaseen ja anteeksipyyntö vain riitti !?
Mikä niissä Yhdysvaltin miehityssodissa Suomalaisia mielyttää,joukkotujenko anteeksipyynnöt !?
8
100
Vastaukset
- Anonyymi
Lännen ihmisoikeutta vain toiset luetaan ihmisiksi.
- Anonyymi
"Mielyttävätkö" nämä järjettömät ja käsittämättömät avaukset jotain palstalaista?
Jos,niin miksi?- Anonyymi
Oliko tuo oikeiston viisauden ääni,ei se ainakaan viisaudelta haiskahda,tyhmältä kylläkin !?
Kosk tällä foorumilla edes vastataan kysymyksiin, vai onko se kiellettyä demokratiaa !? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuo oikeiston viisauden ääni,ei se ainakaan viisaudelta haiskahda,tyhmältä kylläkin !?
Kosk tällä foorumilla edes vastataan kysymyksiin, vai onko se kiellettyä demokratiaa !?Avaaja parka!
Ymmärrätkö itsekään tekstejäsi?
Ei siltä vaikuta.
- Anonyymi
Suomen kristitytkin etupäässä Yhdysvaltain miehityssotien kannattajia,pakanuudessaan !? He on kuin Persut oikeiston pyörityksissä uitettu verkkoonsa !?
- Anonyymi
Kohta mekin täällä pääsemme "nauttimaan" siitä, kun Nato on miehittänyt suomen!
- Anonyymi
Toivossa on hyvä elää,sanoi entinen lapamatokin. Toivon olo oli sitten vähän huonompi.
Nato ei miehitä mitään. Sillä ei ole yhtään miestä moisiin tehtäviin.
NATO puolustaa jäsenmaitaan oikeudettomia hyökkäyksiä vastaan toisten jäsenmaiden sen johtoportaiden käyttöön asettamin joukoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341