Kerroin joutuneeni auto-onnettomuuteen itsestäni riippumattomista syistä ja asioineeni rikosilmoituksen muodossa poliisiin. Tein rikosilmoituksen netissä ja soitin myöhemmin koska olin rustannut kohdan "haluan toiselle osapuolelle rangaistuksen" jSoitin, jotta poliisi olisi vaihtanut tuon raksin paikkaa, koska ajattelin, ettei kukaan kuljettaja tahallaan aja niin että se aiheuttaa muiden autoihin vaurioita.
Puhelimeen vastasi Pasilan poliisissa mukavan tuntuinen poliisi, ja esitin asiani.
Keskustelun aikana mieleeni tuli muutaman vuoden takaisnen rikosilmoitukseni vainoamisasiassa ja mieleeni tuli se, pystyykö puhelimessa oleva poliisi lukemaan aikaisemmat asiointini poliisin kanssa?
Meillä oli poliisin kanssa erittäin hyvä keskustelu ja mieleeni tuli sekin seikka, josko poliisi voisi alkaa uudelleen tutkimaan vanhaa juttua, jonka huomaa huonosti hoidetuksi?
Itse ajattelen että kyllä voi, varsinkin jos rikoksen kohde vaikuttaa siltä ettei ole itse aiheuttanut tuota vainontaa.
Aloitukseni oli näköjään jo poistettu
Anonyymi-ap
1
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1069616
- 494711
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421961- 241660
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401329Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54937Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912