Kellään kokemusta, että olisi saanut kiireellisen väliaikaismääräyksen? Kuinka nopeasti tämä tuli voimaan siitä kun hakemus laitettiin vireille?
Lapsen avustaja, asianajaja laittoi hakemuksen ja pyysi kiireellistä määräystä.
Kyseessä lähivanhempi joka on alkoholisti ja pahoinpitelytutkinta on kesken. Hän vei lapsen, eikä suostu sopimuksen mukaisesti luovuttamaan lasta etävanhemmalle.
Etävanhempi hakee yksinhuoltajuutta ja kiireellistä väliaikaismääräystä että lapsi siirtyy etävanhemmalle asumaan.
Kiireellinen väliaikaismääräys huoltoriidassa?
7
990
Vastaukset
- Anonyymi
vuoteen ei ole käsitelty - perätön lausunto annettu 27.5.2008 Raision kaupungin menettelyssä
- Anonyymi
Jos lausunto todettu perättömäksi, niin asiahan on käsitelty. Et taida olla kovinkaan fiksu?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17828490L
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Luojan kiitos, että karin "lapset" eivät ole yhtä tyhmiä kuin "isänsä"
- Anonyymi
Olisi kiva kuulla, onko joku saanut hyvinkin nopeasti tämän väliaikais määräyksen?
Meillä on tilanne, jossa lähivanhempi ei edelleenkään luovuta lasta, lasu ei tee mitään.
On vain odotettava tuomarin päätöstä.
Asiasta tekee vaikean tämän lähivanhemman narsistinen käytös. Lapsi on koko ajan alttiina hänen manipuloivalle käytökselle. Itse pidän hermot kasassa, vaikka tuo vanhempi suoltaa täyttä paskaa. Mm. alkanut väittää, että mitään tapaamissopimusta ei edes ole ja minulla ei oikeutta nähdä lasta.
Kuitenkin hän on itse esitellyt kys. paperia ja oikeuteen meni hakemuksen kanssa tapaamissopimus.
Joten ei kovin tervettä käytöstä, yrittää valehdelka kaikesta.
Jos kellään samanlaista ollut niin saa kertoa omasta kokemuksestaan jos haluaa 😊 - Anonyymi
Mietin, mitä hän aikoo tuomarille selittää syyksi, että rikkoo tapaamissopimusta...aikooko sanoa saman, mitä minulle: että minä olen kuulema päättänyt, että mitään sopimustaei ole, ja nyt sitä ei sitten ole.
Olemme puolisoni kanssa olleet ihmeissämne, kun tämä lähivanhempi on suunsa avannut ja pelkkää valehtelua ja muiden (meidän), syyttelyä suoltaa ulos.
Hän ei ole tehnyt ikinä mitään väärin, lapsikin on pelkkä valehtelija, kun kertoi vanhemman pahoinpitelystä. Todisteena iso mustelma. Mutta hän on kuulema parempi vanhempi lapselle, meillä mikään ei ole kunnossa.
Kuinka sokea ihminen voi olla, eikä huomaa mitään vikaa omassa käytöksessään ja teoissaan?
Tältä vanhemmalta puuttuu empatiakyky, hän. mm sanoi lapselle, että se mustelma on lapsen oma syy. Vaikka tämä vanhempi löi nyrkillä. Lapsen syy?
Ei anteeksipyyntöä, ei mitään muuta kuin syyttää lasta valehtelusta.
Lapsi oli kertonut jo aiemmin että vanhempi on lyönyt häntä. Kaikki mitä lapsi on kertonut, on vanhemman mukaan valetta.
Kaikesta teimme lasun. Myös aikuissosiaalityö teki lasun, koulu teki lasun, ja nämä on todisteena oikeudessa tuota vanhempaa vastaan.
Nyt lasu ei vain ota enää kantaa mihinkään, on vain odotettava että pääsemme oikeuteen. - Anonyymi
Tämä vanhempi myös jatkuvasti kertoo, miten kaikki, hänen sukulaisensa, kaverinsa ja aivan kaikki, tietävät millainen minä olen, kuinka huono vanhempi lapselle, ja he kaikki ovat minua vastaan jne jne...
Itselleni ei ole tullut mieleenkään puhua hänelle näin.
Tätä on jatkunut jo vuosikausia, aloitti jo ennenkuin erosimme. ap
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144662Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3614054Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223630Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122821- 2812467
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231910- 1001852
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481566Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203