Onko mulla hirveän vanhat vanhemmat?

Jaakko

Olen 15-vuotias, isäni on 49 ja äitini 45. Onko mun vanhemmat teidän mielestänne vanhuksia?

47

3589

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ipana

      Joo no kuulepas. Meikä täyttää kesällä 16,mun vanhin sisko täyttää 30 syksyllä ja mun vanhemmat on syntyneet vuonna -52. Ne vaan teki vaan meidät neljä vähä sarjassa.

    • äiti

      sinulla on ihan ok vanhemmat. meillä esikoinen on 15v ja me olemme 54 ja 47. eikä mekään olla vanhoja.

    • Janne

      Ite oon 17 ja mun vanhemmat on 35 vuotiaita.

    • werak

      Mun vanhemmat on molemmat syntynyt myös vuonna 52. Eli ovat nyt 53, kun minä olen 16. Ja nekään eivät ole erityisen vanhoja. Mun vanhin sisko on 32, että sekin voisi periaattessa olla mun äiti... Eli sun porukat ei tod. oo vanhoi.

    • tyttö

      Minä olen vanhin (syksyllä 16). Toinen veli on 13 tai toinen 12. Joten eivät vanhempasi kovinkaan vanhoja ole.

    • 12wee..

      no hei mun iskä ja äiti on 52 ja 53...

      että näin isosisko on jo 26v....

    • mun

      äiti on 52 ja isä 49.. oon 15.. ei oo... mul on;)

      • dindon

        ei ole sullakaan:)


    • pikkunen

      Mun vanhemmat on 52v. ja 51v. ja mä oon 12v. ja vanhin meiän perheest...

    • Alone.

      No, oon 13 vuotias, äitini on 48 vuotias tänä vuonna 49, isä tänä vuonna 50..
      Että jos sun on? Nii on sitte munkin.
      Ja ei mielestäni ole sun vanhemmat "liian" vanhoja.
      Mul on viel 11 vuotias pikkuvelikin.

    • nameless

      jooei ole. oon 15 mun äiti on 55 ja isä siinä lähemmäs 60. että kivat teille.

    • äippä3

      ja lapset 20, 13 ja 6v

      • vanhint porukkaa

        Nähtävästi mun vanhemmat on vanhempii täält :)
        Ku ite oon 13.w. ja iskä on 55 ja äippä 50...
        sit mun pikku sisko on 9 ja pikku-veli 12...
        Et teijän kenenkään vanhemmat ei oo vanhoja,kattokaa vaa mun vanhempien ikää ja todetkaa se!!!


    • EINO

      Mun isäpä on 100 vuotias. Ainiin oonhan mäki jo 75. Äiti ois kanssa kohta satavuotias mutta se kuoli jo vuonna 44 tuberkuloosiin.
      Pelottaa vaan että jos isä kuolee niin minusta tulee kokonaan orpo.

    • Ketju

      Ei todellakaan ystävä hyvä! :)

      Oma äitini on 47 vuotias ja isä 48. He voivat ja näyttävät nuorilta! Ole ylpeä vanhemmistasi. (:

    • ... sinun ikäisesi...

      ...Isäni oli 44- ja äitini 37-vuotiaita, tää voi kuulostaa pieneltä mutta ei sun vanhemmat ole "liian vanhoja" :) Ja lopuksi, ikä ei tee vanhempia huonommiksi :)

      • Anonyymi

        Ei tietenkään tee mutta tottakai kaikki varmasti haluaa nuoret vanhemmat että pysyvät sitten elämässä pidempään. Jos oot 10 ja sun vanhemmat 60, voi olla että ei teijän yhteinen matka oo niin pitkä. On eri asia jos oot 10 ja sun vanhemmat 35. Mutta tietenkään ikä ei tee vanhempia huonommiksi, muistakaa se


    • lamentia

      oon ite 14 ja vanhemmat on 60 ja 57, sisko 25 ja veli 35.... eikä ne sillee vanhoja oo.. ihan kivoja tyyppejä jotka osaa revitellä vähän............

    • hevari

      ...ja 15 vuotias olen.

      • joo joo

        Tainnut äitisi aika huorahtava olla sinut saadessaan.


    • eieiei

      vitut ne mitää vanhoja oo.. ainaki jos meijän porukoihin vertaa.. iskä on yli 60 ja äitiki melkei60..ite oon 16.

    • Piikkikaktus

      VAI ETTÄ VANHAT VANHEMMAT??? Kun synnyin, isäni oli jo 66 vuotias, äitinikin 38 v. Isäni kuoli 83 vuotiaana, jolloin olin 17 v. Että se siitä vanhempiesi IKÄLOPPUISUUDESTA!

    • ...

      Ite täytän tänä vuonna 16, äiskä 44 ja iskä 48. Eli ei ole.

    • juntti

      mulla äiti 57 ja isä 64 ja itte oon 15... että aika nuaret on sun vanhemmat...

    • Ei ole...

      Mitä välii sil o kui vanhoi ne o? Vanhat vanhemmat o kivoi [perintö odottaa =) (Vitsi)]
      Mun isä on 41 ja äiti 47...

      • 13w

        ei ne oo...itellä on 30 vuotias äiti ja 31 vuotias isä.. ite 13...


    • yksi vain

      mä oon 15, äiti on 55 ja isä 46 enkä oo ees nuorin...

    • emilia

      ei tod oo

    • Tyttånen91

      Mun vanhemmat on 50 ja ite oon kohta 14.. Mun yhen kaverin äiti on jotain 55 tai enemmänki ja se on mun ikänen että ei sun vanhemmat mitään kovin vanhoja ole!

    • Chuu

      Itse olen 14, isäni on 68 ja äiti 58, repikää siitä. :/

    • jeekli

      Ite koht 14, äiti 43 ja isä 40 Eine mun mielest kovin vanhoi viel oo :)

    • ttg25

      mä olen 16, ja isä on 50 ja äiti 24, ja nyt äiti on raskaana, eli kun se mun tuleva sisko on 16, niin iskä on 66

      • wefsg

        korjaan, äiti on 44*


    • Persaktisu

      Viimeaikoina havainnut vanhuuden tulleen taloon isäni puoleisessa suvussa. Olen itse 22-vuotias, isäni kohta 71 ja hänen veljensä 80 nurkilla.. Jotenkin nyt vasta huomaa sukupolvien välisen kuilun ja vanhoillisuuden, joka poikkeaa omasta maailmankuvastani. Ei sinänsä ole koskaan haitannut, mutta isän isänikin, jota en koskaan tullut tapaamaan syntyi 1800-luvun puolella:D Olen kasvanut lapsuuteni hieman eri kasvatuksellisessa ympäristössä kuin isäpappani! Isoisäni ja minun ikäeroni on 90 vuotta, tuntuu jotenkin niin kaukaiselta:DD

    • mäh

      Mun äiti on 51 ja iskä 58, mä oon 14. Mutta tunnen yhen tyypin jolla on 70 v iskä ja 69v äiti. Joten i tod. (tyypi jonka mainitsin 15 v).

      Sain aika vaikeen laskun 1 1 :lol:

    • 13+14

      äiti 53, iskä 51, sisko 21, ite 14

    • zzzebra

      Isani on 70 ja aitini 56. Itse olen 15...
      Niinkuin joku jo tuossa mainitsikin, tassa tilanteessa huomaan helposti huomaa sukupolvien valisen kuilun.
      Esimerkiksi minun lapsuuteeni kuului ruumiillista kurittamista, mita ei nykyaan tietenkaan hyvaksyta, mutta isani mielesta tama oli, ja on edeleenkin taysin oikein. Myos aitini on ollut ja on edelleen aarimmaisen tarkka ja vaativa esimerkiksi tulevan koulutukseni suhteen. Lasten tehtava on kunnioittaa ja totella vanhempiaan, ainakin vanhempieni mielesta. Lisaksi aitini suhtautuu moniin taysin normaaleihin asioihin kummalisesti, esimerkiksi meikkaaminen tai vaikkapa tampoonin kaytto ovat erittain kiellettyja asioita. Laittaa sitten yleensa isani saarnaamaan minulle asiasta, jos mainitsenkin jotain kielletyista aiheista aidilleni (tama on kylla vaivaannuttavaa, niin kuin se, etta vessan ovea ei saa laittaa lukkoon ja se, etta minun on pakko kayda heidan kanssaan saunassa). Naita esimerkkeja olisi loputtomiin. Joku saattaa ihmetella, miksi tottelen heita. Vastaus on, etta selkasauna ei ole mitenkaan ihana asia..
      Tama ei ole tietenkaan kivaa, mutta minkas teet. Oikeastaan voisi sanoa, etta vanhempani ovat pilanneet elamani. Oikeastaan voisi jopa sanoa heidan aiheuttaneen masennukseni ja tuhonneen sosiaalisuuteni eristamalla minua koko lapsuuteni, mutta ei siita sen enempaa.
      Joten aloittaja, ja monet muut voisivat olla tyytyvaisia nuoriin vanhempiinsa. Olisi kiva kuulla muidenkin, joilla on oikeasti vanhat vanhemmat, mielipiteita ja kertomuksia aiheesta. ^_^

    • olli

      minulla on äiti 68.v ja isä 70.v olen itse sinua vanhempi

    • hamahaamahahamahmaaa

      natsijaakko

    • Anonyymi

      OMA ISÄNI ON 66-VUOTIAS
      ÄITINI 64-VUOTIAS
      MINÄ 38-VUOTIAS
      VELJENI 33-
      TOINEN VELJENI 31-VUOTIAS

    • Anonyymi

      Ei ees oo vanhoja. Ei kai niiden iällä mitään väliä oo ku se on vaan numero. Omat vanhemmat äiti 36 ja isä 42 ja isovanhemmat mummi 62 ja pappa 65. Mitä mieltä te muut olette onko minulla tai aloittajalla vanhat,nuoret vai ihan perus ikäiset vanhemmat tms

      • Anonyymi

        Ainiin ja aolen 14w


    • Anonyymi

      Oon 19 ja mun äiti täyttää huomenna 60v. Isä on jo yli kuuden kymmenen. Mun molemmat isovanhemmat ovat kuolleet. Kyllähän ne käyttäytyvät varmasti eri tavalla kun nuoret vanhemmat. Ja kun alkavat voida huonosti niin se on tiedostettava että aika on rajallista.

    • Anonyymi

      No oon 12v ja mun vanhemmat on 38 (1985 syntyny) et siis mul on suht nuoret vanhemmat mut en aattele et noi sun vanhemmat mitää hirveen vanhoi on, sit ku mä oon 15v nii mun vanhemmat on 41. Eli aika lähekkäin. Mun vanhin sisko on 14v ja mun vanhemmat sai sen 24v. Mut mun vanhemmat sai 26v ja mun pikkusiskon 32v. Pikkusisko nyt 6v

    • Anonyymi

      Minä nuorena häpesin vanhempiani kun he olivat yli 40v kun synnyin, eli he olivat viisikymmentä kun menin kouluun 🤷‍♂️

    • Anonyymi

      Ei ole, mun vanhemmat on vanhempia.

    • Anonyymi

      Sitten kun mä oon 15v niin mun vanhemmat tulee olemaan 41v🙃 Eli aika nuoria ovat… mutta ei se mitään, tykkään kun ne on nuoret! Eikä nuo sun vanhemmat ole vanhoja🤍

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe