Hyvää mieltä

Tänään minut tekee iloiseksi: .... lapsenlapsen villi heilutus Whatsapissa.
Tänään olen onnistunut : ... keittämään sopivan vahvaa kahvia herätäkseni.
Tänään voin kiittää itseäni : ... etten varsin tuputa kasvatusohjeita lapsilleni, jotka ovat tulleet äideiksi ja kipuilevat elämäntehtävässään.
Tänään minulla on .... sellaista rakkautta, jota ei rahalla saa ja
minulla on Oma elämäni ... voin tehdä sille mitä pystyn ja haluan..
Tänään voin kiittää elämää kanssani elävistä ihmisistä, myöskin muistoista poismenneistä.

Mistä sinä voisit tänään olla iloinen, kiitollinen ja onnellinen?
Mikä tuottaa hyvää mieltä Sinulle tänään??

17

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kevään ensimmäisestä polkupyöräilystä. Vapauttavaa.
      Huomasin että viime voden punainen takavalo ei enää toiminut, joten ostin uuden. En osannut asentaa mutta olen iloinen että on tuttava jolta saan siihen apua.

• Anonyymi

Joka päivä lähden hyvillä mielin töihin, viimeiset 20 vuotta olen saanut tehdä sellaista työtä mistä haaveilin nuorempana. Hyvillä mielin odotan huomista perjantaita, että päästään kesämökille, sanomaan ja makkaran paistoon, ei sen kummempaa tarvita kun on se rakkain vierellä.

• Anonyymi

Lässyn lässyn.

• Anonyymi

Voi sinnuu....

• =) lässynlässynläpitilää, ottaa osaa lällynlää =))

• Anonyymi

Minä olen iloinen ja onnellinen siitä, että poikani tuli luokseni viikoksi.

Käymme syvällisiä ja vähemmän syvällisiä keskusteluja, kuuntelemme vuorotellen kummankin mielimusiikkia ja välillä emme tee yhtikäs mitään.

Kiitollinen olen lähes kaikista asioista, mitkä elämääni kuuluvat.

kylmätotuus

• Juuri tänään. Aurinkoinen aamu kahvikupillinen ja hyvähuomenen toivotukset watsup-ryhmässä. Samalla akuuttien kuulumisten vaihdot.

Iloa tuo myös se että varasin kirpparilta pöydän, vien sinne mahdolliseen jatkokäyttöön kelpaavat itselleni tarpeettomaksi käyneet vaatteet ja tavarat. Saan kaappeihin tilaa.

Illalla konserttiin sisareni kanssa. Mieluinen musiikki on iloa tuottava elämys.

• Anonyymi

Huomenet whatsapp -ryhmässä? Kenen kanssa ja miksi?
        Onko sinulla salarakas?

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenet whatsapp -ryhmässä? Kenen kanssa ja miksi?
        Onko sinulla salarakas?

Eiku julukirakkaita kaikki ryhmään kuuluvat ollaan päivittäin tekemisissä koska halutaan olla.

• Anonyymi

Tyytyväisyys elämän kulkuun ja että vatsa toimii.

• Kyllä. Sekin voi olla todellinen ongelma jos vatsa EI toimi.

• Anonyymi

Tänän kuin muinakin päivinä minut tekee iloiseksi olen aamun virkku ja illan torkku. Jaksan käydä koko arkipäivän ryhmäliikunta tunneilla kuin ulkoilla paljon.Vahvuten tekee onnelliseksi ja lempeyteni. Molemmat on seikat jotka kantaa.Sekin ettei ole tarvinut koskaan tarttua viina pullon etsiäkseen onnea tai tupakaan.Tupakkahan on monen tutti!Kiitollinen ihmisitä elämässäni.Vaika korona vuodet vei nitä 23kpl ja mukaan mahtui mies ,mieheni 2v. sitten .Kuoli sydis.

• Tänään saan iloa ja hyvää mieltä hyvästä ruoasta ja juomasta! Saunasta ja viikonlopun odotuksesta! Hauskuutta saan myös iloisista muistoista, muiden menneiden keväiden ja lämpöjen haaveista! Kaunista kevättä!

• Anonyymi

Hyvästä ruoasta tuli hyvä mieli minullakin. Lisäksi ilahduin, kun ulkoillessani näin useitakin pörriäisia 🐝 eli kimalaisia, sekä hiirenkorvia 🍃.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvästä ruoasta tuli hyvä mieli minullakin. Lisäksi ilahduin, kun ulkoillessani näin useitakin pörriäisia 🐝 eli kimalaisia, sekä hiirenkorvia 🍃.

Koivunlehdykkäiset
        Lintujen laulut
        Kevään ensi kukkaisia nousee puistoissa
        aaaaaaah!! <3 Niin suloista =))

• Hyvä konsertti, taitavat esitykseen paneutuvat muusikot. Iltakahvit hyvässä seurassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      57
      5509
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      93
      4377
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      2624
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      72
      1141
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      330
      1038
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      853
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      833
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      826
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      102
      799
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      789
    Aihe