Kuulin tälläisen lauseen sivusta päin, kun vanhempi opasti tytärtään.
Kaksi argumenttia, hyvä ja luotettava, ne pitää sisällään paljon.
Hyvä on kait sellainen, joka ei aina etsi vain omaa etuaan, vaan haluaa, että toisellakin asiat menee hyvin.
hän haluaa suukon antaa ja halata, muttaei sen tarvi oitis sänkypuuhiin johtaa.
Kuka on luotettava? Ainakaan hän ei ole kiinnostunut pankkitilisi saldosta,
ei sinun omaisuudestasi ollenkaan.
Ei ole mikään "siipiveikko", joka maksattaa laskut puolisollaan.
Onhan niitä "Auervaaroja " aina ollut ja jotkut eivät huomaa tilannetta.
Jos itse on luotettava, on vaikea huomata toisen epäluotettavuutta.
Nyt kyllä tehdään jo avioehto, kun vihille mennään, se on aivan luonnollista ja oikein.
Joka ei sitä halua tehdä ennen vihimistä, niin on tuha mennäkään tuollaisen
etuuksia itselleen vaativan kanssa.!
" Jos itse tiedät, että hän on hyvä ja luotettava mies, niin anna palaa".
5
204
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne mukavat iehen alkaa aika äkiä kysyä pankki tilin saldoa.Hyvin harvassa on Vapana mieht jotka kunolisia.Hyvät miehe on avio tai avo litossa. Vapana eronet jätetyt ja lesket.Jotka kyttää naisen kukkaroa.Etsivätä naisesta äitiä ja sitä patjaa johon tarpeena laittavat.Ainakin Itä Helsinki.
- Anonyymi
No ite näin miehenä tienaan6800-7200€/kk,juon kohtuudella,turvaluokitus,jne jne kyllähän se on niin päin et ämmät on enenpi niit onnen onkijoita! !vaikka ukol olisi naama kuin petolinnun arkipetse!mut tienistit kunnos niin kyl löytyy nuoresta-varttunernpaa hyväkroppaista papiljootti kojoottit joka sormelle tyrkyttääs itteensä!! Niin tuhat kertaa nähty!toki ukoissa samanlaisia!
- Anonyymi
Karkeaa kielenkäyttöä, ei sovi minun kuvioihin.
Hyvän miehen merkki on myös ahkeruus. Pitää kotinsa hyvässä siivossa.
Niin, ei odota, että vaimo tulisi siivoamaan, tai äiti. Ei, hän ei ole vielä kasvanut aikuiseksi.
- Anonyymi
Kovin on huonon elämänkokemuksensa myötä katkeroituneita viestejä nais oletetuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774