Kuulin tälläisen lauseen sivusta päin, kun vanhempi opasti tytärtään.
Kaksi argumenttia, hyvä ja luotettava, ne pitää sisällään paljon.
Hyvä on kait sellainen, joka ei aina etsi vain omaa etuaan, vaan haluaa, että toisellakin asiat menee hyvin.
hän haluaa suukon antaa ja halata, muttaei sen tarvi oitis sänkypuuhiin johtaa.
Kuka on luotettava? Ainakaan hän ei ole kiinnostunut pankkitilisi saldosta,
ei sinun omaisuudestasi ollenkaan.
Ei ole mikään "siipiveikko", joka maksattaa laskut puolisollaan.
Onhan niitä "Auervaaroja " aina ollut ja jotkut eivät huomaa tilannetta.
Jos itse on luotettava, on vaikea huomata toisen epäluotettavuutta.
Nyt kyllä tehdään jo avioehto, kun vihille mennään, se on aivan luonnollista ja oikein.
Joka ei sitä halua tehdä ennen vihimistä, niin on tuha mennäkään tuollaisen
etuuksia itselleen vaativan kanssa.!
" Jos itse tiedät, että hän on hyvä ja luotettava mies, niin anna palaa".
5
209
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne mukavat iehen alkaa aika äkiä kysyä pankki tilin saldoa.Hyvin harvassa on Vapana mieht jotka kunolisia.Hyvät miehe on avio tai avo litossa. Vapana eronet jätetyt ja lesket.Jotka kyttää naisen kukkaroa.Etsivätä naisesta äitiä ja sitä patjaa johon tarpeena laittavat.Ainakin Itä Helsinki.
- Anonyymi
No ite näin miehenä tienaan6800-7200€/kk,juon kohtuudella,turvaluokitus,jne jne kyllähän se on niin päin et ämmät on enenpi niit onnen onkijoita! !vaikka ukol olisi naama kuin petolinnun arkipetse!mut tienistit kunnos niin kyl löytyy nuoresta-varttunernpaa hyväkroppaista papiljootti kojoottit joka sormelle tyrkyttääs itteensä!! Niin tuhat kertaa nähty!toki ukoissa samanlaisia!
- Anonyymi
Karkeaa kielenkäyttöä, ei sovi minun kuvioihin.
Hyvän miehen merkki on myös ahkeruus. Pitää kotinsa hyvässä siivossa.
Niin, ei odota, että vaimo tulisi siivoamaan, tai äiti. Ei, hän ei ole vielä kasvanut aikuiseksi.
- Anonyymi
Kovin on huonon elämänkokemuksensa myötä katkeroituneita viestejä nais oletetuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315753
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus135175- 1972449
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661820Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801813Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361509En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761457Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141395viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241234- 941205