Vuosia jatkunut kopiointi piina

Anonyymi-ap

Sinä teet minusta ja monista muista kuvakaappauksia, aamuin illoin, päivin öin, sis läpi vuorokauden
Sinä olet tehnyt naitä kuvakaappauksia ( minusta ja monista muista) vuosia ja satoja kappaleita taitaa olla jo tuhansia kappaleita kuvakaappauksia
Olet tehnyt niitä minun ja monen muun julkaisuista, ja julkaiset nità omalla sivullasi, jota pyrit mainostamaan, ettà siellä kävisi mahdollisimman paljon seuraajia
Teet naitä kuvakaappuksia pääasiassa Imatralaisista suljetuista ryhmistä, koska sinun uhrisi tekevät julkaisuita näissä, minun kohdalla olet laajentanut nämä kaappukset myös julkisiin ryhmiin joissa olen asiantuntija kommentoijana
Teet tätä nimihaulla koska kaappauksissasi on näkyvissä uhrisi nimi vaaleansinisenä pohjalla, joten se on selvä osoitus vainoamisesta, haet uhrejasi nimihaun kautta
Suljetuista Imatralaisista ryhmistä et pääse omalla profiilillasi tekemään yhtään kuvakaappausta, koska et ole niissä jäsenenä etkä nähtävästi tule koskaan jäseneksi niihin pääsemään Joten sinä teet Imatralaisissa ryhmissä nämä kaappaukset jollain muulla profililla
Etkö sina itse todella tajua sitä mittakaavaa millä teet kuvakaappauksia useista ihmisistä, se täyttãä vainoamisen tunnumerkit
Kukaan ei julkaisen sinusta kuvakaappauksia, vain sinä olet se vainoaja ja kuvakaappauksien julkaisija sinä suuressa mittakaavassa miten sitä teet

76

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Henkilö puhuu aina feikki, feikki feikki siellä, feikki täällä, itse kuitenkin on sanonut että hänellä on monta profiilia, vielä se porukka tsemppaa tätä häirikköä.

      • Anonyymi

        Totta, penan ja penanporukoiden systemaattinen muiden ihmisten kiusaaminen
        On jatkunut jo vuodesta 2016


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, penan ja penanporukoiden systemaattinen muiden ihmisten kiusaaminen
        On jatkunut jo vuodesta 2016

        Niin nämä tämän palstan kirjotuksetkin penasta ja penan porukasta.


    • Anonyymi

      Onhan nuita kopioita kaupunginkirjasto täynnä!
      Romaneja jokaiseen makuun!

    • Anonyymi

      Eikös se sanonu että kuolleen vaimonsa tilillä stalkkailee

      • Anonyymi

        Näinhän se kertoi,kuolleen vaimon identiteetti varkaus, aika tunteeton ihminen pitää olla että tuohon pystyy


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se kertoi,kuolleen vaimon identiteetti varkaus, aika tunteeton ihminen pitää olla että tuohon pystyy

        Olen kyllä hengissä, eikä kenenkään identiteettiä ole varastettu. Somekermaa vaan alkoi kiinnostaa liian paljon Penan ja minun asumiset ja muut asiat, niin keksittiin vähän jujuttaa näitä uteliaita.
        Ymmärtääkseni tämä ei ole oikea paikka kenenkään yksityisasioiden puimiseen.
        Terveisin Penan vaimo, entinen vanhan Tainion ryhmän yp.


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Olen kyllä hengissä, eikä kenenkään identiteettiä ole varastettu. Somekermaa vaan alkoi kiinnostaa liian paljon Penan ja minun asumiset ja muut asiat, niin keksittiin vähän jujuttaa näitä uteliaita.
        Ymmärtääkseni tämä ei ole oikea paikka kenenkään yksityisasioiden puimiseen.
        Terveisin Penan vaimo, entinen vanhan Tainion ryhmän yp.

        Paljon se kertoo teistä että on pitänyt perustaa ihan tuollainen trollausporukka millä maalitetaan ihmisiä ja julkaistaan toisten yv viestejä kaikkien nähtäville ja naureskellaan niille täällä


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Olen kyllä hengissä, eikä kenenkään identiteettiä ole varastettu. Somekermaa vaan alkoi kiinnostaa liian paljon Penan ja minun asumiset ja muut asiat, niin keksittiin vähän jujuttaa näitä uteliaita.
        Ymmärtääkseni tämä ei ole oikea paikka kenenkään yksityisasioiden puimiseen.
        Terveisin Penan vaimo, entinen vanhan Tainion ryhmän yp.

        Jaaha tuo kopiointi onkin koko perheen harrastus..ihmetyelinkin miten kukaan täysjärkinen vaimo voi kestää tuollaista menoa kun ukko notkuu kaiket yöt netissä ja nukkuu päivät, siinä on sosiaalinen elämä nollissa


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Olen kyllä hengissä, eikä kenenkään identiteettiä ole varastettu. Somekermaa vaan alkoi kiinnostaa liian paljon Penan ja minun asumiset ja muut asiat, niin keksittiin vähän jujuttaa näitä uteliaita.
        Ymmärtääkseni tämä ei ole oikea paikka kenenkään yksityisasioiden puimiseen.
        Terveisin Penan vaimo, entinen vanhan Tainion ryhmän yp.

        Eli vakka kantensa löytää, samanlaisia paskan puhujia molemmat.


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Olen kyllä hengissä, eikä kenenkään identiteettiä ole varastettu. Somekermaa vaan alkoi kiinnostaa liian paljon Penan ja minun asumiset ja muut asiat, niin keksittiin vähän jujuttaa näitä uteliaita.
        Ymmärtääkseni tämä ei ole oikea paikka kenenkään yksityisasioiden puimiseen.
        Terveisin Penan vaimo, entinen vanhan Tainion ryhmän yp.

        Ahaa, olet siis varmuuskopio😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli vakka kantensa löytää, samanlaisia paskan puhujia molemmat.

        😂😂😂 Näyttää ettet tiedä tästäkään asiasta yhtään mitään. Kihiset vaan kiukusta vanhojen tapahtumien takia. Etenkin nyt on pelko perseessä, kun Pena alkoi Vanhaa Penaa sivustolla julkasista kirjoituksia mitä olit meistä, vanhan tainion ryhmän ylläpitäjistä kirjoittanut tänne palstalle. Ja luulen, että ihmiset jotka olit vetänyt Penderin listallasi mukaan tähän soppaan, ovat nyt kiukkuisia.

        Terveisin Penan vaimo, entinen Tainionkoski ja Etelä-Karjalan historiaa ryhmän yp.


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        😂😂😂 Näyttää ettet tiedä tästäkään asiasta yhtään mitään. Kihiset vaan kiukusta vanhojen tapahtumien takia. Etenkin nyt on pelko perseessä, kun Pena alkoi Vanhaa Penaa sivustolla julkasista kirjoituksia mitä olit meistä, vanhan tainion ryhmän ylläpitäjistä kirjoittanut tänne palstalle. Ja luulen, että ihmiset jotka olit vetänyt Penderin listallasi mukaan tähän soppaan, ovat nyt kiukkuisia.

        Terveisin Penan vaimo, entinen Tainionkoski ja Etelä-Karjalan historiaa ryhmän yp.

        Ei, kyllä pelko on perseessä missä jamassa mielenterveyshoito on suomessa. Siis oikeasti, pariskunta joka trollaa ja ottaa kopioita vuorokaudet ympäri. Sairasta on valehdella toisen kuolemasta mutta ei tuokaan nyt hirveän kauas siitä jää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyllä pelko on perseessä missä jamassa mielenterveyshoito on suomessa. Siis oikeasti, pariskunta joka trollaa ja ottaa kopioita vuorokaudet ympäri. Sairasta on valehdella toisen kuolemasta mutta ei tuokaan nyt hirveän kauas siitä jää.

        😂😂 Mikä mahtaa olla tämän anonyyminä trollaajan terveystilanne. Ethän sinä ressukka edes tiedä kuinka monta ihmistä on tämän PenanPorukka nimimerkin takana. Ei näitä viestejä kirjoita tänne vain yksi ihminen 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyllä pelko on perseessä missä jamassa mielenterveyshoito on suomessa. Siis oikeasti, pariskunta joka trollaa ja ottaa kopioita vuorokaudet ympäri. Sairasta on valehdella toisen kuolemasta mutta ei tuokaan nyt hirveän kauas siitä jää.

        Jatkuu... jos olisit ollut noissa vanhoissa ryhmissä jäsenenä, niin silloin sinulla ehkä olisi jotain hajua kuinka monesta ihmisestä on kyse.
        Ei olis kannattanu aloittaa meidän haukkumista täällä palstalla silloin aikoinaan. Nämä kaikki on seurausta siitä.


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Jatkuu... jos olisit ollut noissa vanhoissa ryhmissä jäsenenä, niin silloin sinulla ehkä olisi jotain hajua kuinka monesta ihmisestä on kyse.
        Ei olis kannattanu aloittaa meidän haukkumista täällä palstalla silloin aikoinaan. Nämä kaikki on seurausta siitä.

        Ei teitä varmaan hirveän montaa ole, en usko että ainakaan kokonaista suljettua osastoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teitä varmaan hirveän montaa ole, en usko että ainakaan kokonaista suljettua osastoa.

        Jatkuu... Tai tietenkin nykyaikana osastojen kokoja taitaa olla pienennetty ja avohoitoa lisätty eli voi olla jopa osastollinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu... Tai tietenkin nykyaikana osastojen kokoja taitaa olla pienennetty ja avohoitoa lisätty eli voi olla jopa osastollinen.

        Imatran Somekermalla on todella paha olo. Luuletko että nuo kirjoittamasi loukkaukset auttaa tilanteeseesi ja helpottaa oloasi 🤣


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Olen kyllä hengissä, eikä kenenkään identiteettiä ole varastettu. Somekermaa vaan alkoi kiinnostaa liian paljon Penan ja minun asumiset ja muut asiat, niin keksittiin vähän jujuttaa näitä uteliaita.
        Ymmärtääkseni tämä ei ole oikea paikka kenenkään yksityisasioiden puimiseen.
        Terveisin Penan vaimo, entinen vanhan Tainion ryhmän yp.

        Mies joka pystyy kopioimaan itselleen vastakkaista sukupuolta olevan persoonan täytyy olla Jumalastata seuraava 🙏🙏🙏🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli vakka kantensa löytää, samanlaisia paskan puhujia molemmat.

        Näyttää olevan,ellei kysymyksessä ole taas mielikuvitusvaimo🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        😂😂 Mikä mahtaa olla tämän anonyyminä trollaajan terveystilanne. Ethän sinä ressukka edes tiedä kuinka monta ihmistä on tämän PenanPorukka nimimerkin takana. Ei näitä viestejä kirjoita tänne vain yksi ihminen 😄

        Eli nimimerkki on perustettu pelkkää maalittamista ja trollausta varten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, olet siis varmuuskopio😂

        🤣🤣👍


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Olen kyllä hengissä, eikä kenenkään identiteettiä ole varastettu. Somekermaa vaan alkoi kiinnostaa liian paljon Penan ja minun asumiset ja muut asiat, niin keksittiin vähän jujuttaa näitä uteliaita.
        Ymmärtääkseni tämä ei ole oikea paikka kenenkään yksityisasioiden puimiseen.
        Terveisin Penan vaimo, entinen vanhan Tainion ryhmän yp.

        Miltä sivuilta pena on kopioinut sinut?


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Olen kyllä hengissä, eikä kenenkään identiteettiä ole varastettu. Somekermaa vaan alkoi kiinnostaa liian paljon Penan ja minun asumiset ja muut asiat, niin keksittiin vähän jujuttaa näitä uteliaita.
        Ymmärtääkseni tämä ei ole oikea paikka kenenkään yksityisasioiden puimiseen.
        Terveisin Penan vaimo, entinen vanhan Tainion ryhmän yp.

        Häiriköitte ihmisiä ihan perheen voimalla?


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Imatran Somekermalla on todella paha olo. Luuletko että nuo kirjoittamasi loukkaukset auttaa tilanteeseesi ja helpottaa oloasi 🤣

        Tuskin auttaa ainakaan kun asiaa miettii teidän kantilta, kahdeksan vuotta ja hullummaksi sen kun menee.


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Olen kyllä hengissä, eikä kenenkään identiteettiä ole varastettu. Somekermaa vaan alkoi kiinnostaa liian paljon Penan ja minun asumiset ja muut asiat, niin keksittiin vähän jujuttaa näitä uteliaita.
        Ymmärtääkseni tämä ei ole oikea paikka kenenkään yksityisasioiden puimiseen.
        Terveisin Penan vaimo, entinen vanhan Tainion ryhmän yp.

        Minkä helvetin takia sitten julkaisette toisten lähettämiä yksityisviestejä? Oot sie samanlainen some stalkkeri kuin pena? Mites teidän lapset kytääkö ne netissä muita ihmisiä yhtä sairaaloisesti kuin te?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, olet siis varmuuskopio😂

        Kihihiiii....🤭🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyllä pelko on perseessä missä jamassa mielenterveyshoito on suomessa. Siis oikeasti, pariskunta joka trollaa ja ottaa kopioita vuorokaudet ympäri. Sairasta on valehdella toisen kuolemasta mutta ei tuokaan nyt hirveän kauas siitä jää.

        Kuka nuo veisi hoitoon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Häiriköitte ihmisiä ihan perheen voimalla?

        PenanPorukka ei ole perhe, vaan olemme ylläpitäjät entisistä Tainionkoski ja Vanha Tainionkoski ryhmistä. Pikkusen nyt ollaan annettu takasin näille häiriköille, jotka aloitti meistä kirjottelun täällä palstalla ja lähetteli meille yks.viestejä.
        Eiks se yleensä mene niin, että sitä saa mitä tilaa
        T. Risto


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        PenanPorukka ei ole perhe, vaan olemme ylläpitäjät entisistä Tainionkoski ja Vanha Tainionkoski ryhmistä. Pikkusen nyt ollaan annettu takasin näille häiriköille, jotka aloitti meistä kirjottelun täällä palstalla ja lähetteli meille yks.viestejä.
        Eiks se yleensä mene niin, että sitä saa mitä tilaa
        T. Risto

        Tilaisin tissikuvan penan sivulle.Ei väliä kummalle koska stalkkaan molempia.


      • Anonyymi

        Omalla nimellään se ei enää pääse yhteenkään FB ryhmään Imatralla


    • Anonyymi

      Ihme heppu, sanoo että kopionti on hänen tapa kostaa, en kyllä ymmärrä kun tutkin asiaa tekee kopioita myös henkilöistä jotka ei ole missään vaiheessa maininneet sanallakaan koko hepusta, mitä/miksi kostaa näille henkilöille, kysytty monta kertaa, vastausta ei vain kuulu, elikkä kysymyksessä on aivan selvä skitsofreenikko

      • Anonyymi

        Vastaus on yleensä 🤣🤣🤣
        Se kertoo paljon tyypistä


    • Tälle ketjun alottajalle on vuosie mittaa annettu monta mahollisuutta selvittää tää soppa, mut reppana haluu vaa mielummin valittaa somessa Anonyymina.
      Ite on alottanu miulle lähettää haukkumaviestei facebookissa ja lähetelly sähköposteja mis uhkaillaa hevettiin joutumisella.
      Ite teki sen kuulusan Penderin listan ja veti nää muut ihmiset tähän soppaan mukaan.
      Nyt alkaa olla jo myöhästa selvittää koko soppa , kun on jo yli 200 ketjuu kirjottanu tänne palstalle kopioijasta.

      • Anonyymi

        Sie se jaksat jatkaa tuota kiusaamista


      • Anonyymi

        Oot sie pena selvän näkijä ku tiiät kuka tän on aloittanut, vai onks siul tuntuma kuka on kaiken takana, olet kyllä melkoinen 🤡 ja 💩 puhuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sie pena selvän näkijä ku tiiät kuka tän on aloittanut, vai onks siul tuntuma kuka on kaiken takana, olet kyllä melkoinen 🤡 ja 💩 puhuja

        Pena on vainoharhainen pelle, somesota tehnyt tehtävänsä 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot sie pena selvän näkijä ku tiiät kuka tän on aloittanut, vai onks siul tuntuma kuka on kaiken takana, olet kyllä melkoinen 🤡 ja 💩 puhuja

        Mie kyl tiijän ketkä lähetti miulle ensimmäiset viestit ja häiriköi miun facebook sivuu. Näithä oli 2 häirikköö. Toinen oli tää Imatran IsoPomo ja toinen Helsingin rouva. Molemmat häiriköi jo Oli kerran Tainionkoski ryhmässä. Estojen laiton jälkee häiriköivät minuu feikkiprofiileilla ja niit on ollu aikamoinen määrä.


      • 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Mie kyl tiijän ketkä lähetti miulle ensimmäiset viestit ja häiriköi miun facebook sivuu. Näithä oli 2 häirikköö. Toinen oli tää Imatran IsoPomo ja toinen Helsingin rouva. Molemmat häiriköi jo Oli kerran Tainionkoski ryhmässä. Estojen laiton jälkee häiriköivät minuu feikkiprofiileilla ja niit on ollu aikamoinen määrä.

        😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣 oot sie kyl melkonen 🤡 ku tiiät kuka on tän tehny, kumpi ties tekijän sie vai vaimo tai kenties minnanina vai oisko ollu risto 🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣 oot sie kyl melkonen 🤡 ku tiiät kuka on tän tehny, kumpi ties tekijän sie vai vaimo tai kenties minnanina vai oisko ollu risto 🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂

        Kyl ne ensimmäiset viestit tuli iha miun omaan messengeriin facebookissa. Ja miun facebook sivulle 🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Kyl ne ensimmäiset viestit tuli iha miun omaan messengeriin facebookissa. Ja miun facebook sivulle 🤣🤣

        Nyt oli kylläkin kysymys juuri tästä ketjusta, väitit että tiedät ketjun aloittajan, siehän olet ihan sekasin, kopiointi sekoittanut pään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli kylläkin kysymys juuri tästä ketjusta, väitit että tiedät ketjun aloittajan, siehän olet ihan sekasin, kopiointi sekoittanut pään

        Nii.. mie kyl tiijän tän ketjun alottajankii tai sit joku on kopioinu tänne tuon viestin minkä tää Imatran IsoPomo on miulle joskus lähettäny 🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Kyl ne ensimmäiset viestit tuli iha miun omaan messengeriin facebookissa. Ja miun facebook sivulle 🤣🤣

        Pena puhuu 💩💩💩 taas kerran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pena puhuu 💩💩💩 taas kerran

        Pena yrittää oikeuttaa kiusaamisen jälleen kerran,sille ei ole mitään oikeutusta, ajattelet kostoa päivin öin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli kylläkin kysymys juuri tästä ketjusta, väitit että tiedät ketjun aloittajan, siehän olet ihan sekasin, kopiointi sekoittanut pään

        Kopionti on sekoittanut penan pään jo vuosia sitten, mies on kaiken terapia avun saavuttamattomissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pena on vainoharhainen pelle, somesota tehnyt tehtävänsä 🤣🤣🤣

        8 vuotta kopiointia jättää jälkensä psyykkeeseen


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Mie kyl tiijän ketkä lähetti miulle ensimmäiset viestit ja häiriköi miun facebook sivuu. Näithä oli 2 häirikköö. Toinen oli tää Imatran IsoPomo ja toinen Helsingin rouva. Molemmat häiriköi jo Oli kerran Tainionkoski ryhmässä. Estojen laiton jälkee häiriköivät minuu feikkiprofiileilla ja niit on ollu aikamoinen määrä.

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Nyt se selvis!Pena ja porukka elää samassa harhakuva maailmassa ko naapurimaan kansa!
      – Kun erityisoperaatio on ohi, maailma on muuttunut paljon. Ehkä kaikki pyytävät meitä palaamaan ja pyytävät meiltä anteeksi. Välbe viittaa Sport-Expressin haastattelussa Ukrainan sotaan.
      Parit sanat ko vaihtais ni ois vois luulla penalaisten kirjotukseks

    • Anonyymi

      Onko pena ja porukat putinisteja?

      • Anonyymi

        Kyllä on


      • Anonyymi

        Vaikuttaa kätyreiltä


    • Anonyymi

      Penaa syö rotan lailla se ajatus että hän ei pysty todentamaan kuka täällä kirjoittelee,sen huomaa hänen kirjoituksistaan

    • Anonyymi

      Tuumin silloin aikoinaan
      Tää yksi kopio vaan,
      Mut loppuuko se milloinkaan.
      Tiedoston purettua saan
      Ja käyn uutta lataamaan
      Tietä loppumaan ei ajamalla saa.

      Kopsaan päivin, kopsaan öin
      Iso pomoa ikävöin.
      Sen tiedät vaikken kertoisikaan
      On paljon helpompaa lähtee reissuu jatkamaan,
      Kun mä viestin kera hymiön hältä saan.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣
        T:Pena


    • Anonyymi

      Penan kommentti kertoo kaiken ..."Miun aika menee aika tarkkaa kuvakaappauksis ja Vanhaa Penaa sivuston parissa."

      Mies elää pelkästään trollatakseen ja muita kyttäämällä, onko tuo tervettä elämää???

      • Anonyymi

        Ainakin hän myönti että muuta elämää ei ole


    • Pitäähä Imatran uteliaille järjestää seurattavaa ja elämään sisätöö 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Tiitkö pena sellasen jutun, varmasti suurin kommentoijista kommentoi tällä palstalla sen takia että saa sinut ja sen sinun porukan kommentoimaan, teette kommentoidessanne itsetänne naurettavia pellejä, ette vain itse ymmärrä sitä, samaa varten avataan uusia ketjuja, pidätte itseänne hirmu älykkäinä, teitä viedään aivan 100-0, ette vain tajua sitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiitkö pena sellasen jutun, varmasti suurin kommentoijista kommentoi tällä palstalla sen takia että saa sinut ja sen sinun porukan kommentoimaan, teette kommentoidessanne itsetänne naurettavia pellejä, ette vain itse ymmärrä sitä, samaa varten avataan uusia ketjuja, pidätte itseänne hirmu älykkäinä, teitä viedään aivan 100-0, ette vain tajua sitä

        Sehä hauskaa et piätte miulle seuraa 🤣🤣🤣 Tääl on hauska hullutella 🤣🤣🤣
        Parempi nii et Imatran Anonyymit olis mummoja hakkaamas kaduilla. Eihä ne varmaa muute osaa purkaa agressioitaan ku on näköjää kova kiukku päällä noist miun kuvakaappauksista 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Sehä hauskaa et piätte miulle seuraa 🤣🤣🤣 Tääl on hauska hullutella 🤣🤣🤣
        Parempi nii et Imatran Anonyymit olis mummoja hakkaamas kaduilla. Eihä ne varmaa muute osaa purkaa agressioitaan ku on näköjää kova kiukku päällä noist miun kuvakaappauksista 🤣🤣🤣

        Tuo on totta, varmasti harmittaa näyttää tuo uus sivusto olevan jätti hitti. Tuosta mummojen hakkaamisesta tuli semmonen mieleen et mites Pena ne aviomiehen velvollisuudet ko sanoit et siun aika menee tasan tarkkaa kaikki aika kuvakaappauksii ja uutee sivustoo?


      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Sehä hauskaa et piätte miulle seuraa 🤣🤣🤣 Tääl on hauska hullutella 🤣🤣🤣
        Parempi nii et Imatran Anonyymit olis mummoja hakkaamas kaduilla. Eihä ne varmaa muute osaa purkaa agressioitaan ku on näköjää kova kiukku päällä noist miun kuvakaappauksista 🤣🤣🤣

        Elikkä teistä on mukava olla naurun alainen, kertoo kyllä kaiken.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      8 vuotta olet pena kostoreissulla ollut,miten monta vuotta meinasit jatkaa ?

      • Anonyymi

        Pena ei ehdi kopioinneiltaan vastaamaan


      • Katotaa nyt mite kaua jaksatte täst asiast jauhaa tääl palstalla 🤣🤣🤣
        Tääl jauhaminen anonyyminä ei saa ainakaa sitä loppumaa 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Katotaa nyt mite kaua jaksatte täst asiast jauhaa tääl palstalla 🤣🤣🤣
        Tääl jauhaminen anonyyminä ei saa ainakaa sitä loppumaa 🤣🤣🤣

        Hyvä, oikein hyvä pysytpä virkeänä kun seuraat tätä palstaa, fb:t ja instaa kopiota napsien, siinä päivät ja yöt kuluvat sinult sekä vaimolta 🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Katotaa nyt mite kaua jaksatte täst asiast jauhaa tääl palstalla 🤣🤣🤣
        Tääl jauhaminen anonyyminä ei saa ainakaa sitä loppumaa 🤣🤣🤣

        Pena tuo siun uus sivu onko jonkuu pienen lapsen tekemä. Äiti,isä ja kummit seuraa mut kummit unohtaneet tykätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pena tuo siun uus sivu onko jonkuu pienen lapsen tekemä. Äiti,isä ja kummit seuraa mut kummit unohtaneet tykätä.

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Kätke raivosi nauruun.

    • Anonyymi

      Seniorien arvon mitta tuntuu olevan että onko ollut jonkun ryhmän yp,se muistetaan mainita AINA 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Ja Tainionkoski..siitä pitää tehdä suomeen uusi pääkaupunki 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Up.

    • Anonyymi

      Voi voi kun on paha olla 😂😂😂

    • Anonyymi

      sulle aloittaja on varattu mielenterveys aika

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe