Olemme matkaileet phuketissa ja samuilla, olisiko Hua-hinnin luonnossa jotain mitä emme ole nähneet edellisessä kohteessa?
Ja mikä on siisteystaso?
Hua hin
2
1325
Vastaukset
- Maikki Matkailija
Hua Hin on pieni rantalomapaikka eikä se sisällä mitään erityisiä nähtävyyksiä. Mielenkiintoisempi oli Bangkokin ja Hua Hinin välissä sijaitseva Phetchaburin temppelialue. Siellä oli jo nähtävääkin.
- attilia
Hua-Hin on miellyttävä paikka lomailla. Aivan lähellä Takiabin kukkula mukavan kävelymatkan päässa ja siellä buddha-patsas ja muuta mukavaa. Loistavat maisemat ylhäällä ja pikkubaari. Kukkulan juurella ihana ravintola josta saa mm. ihanaa tuoretta taskurapua. Voit myös tehdä retken Pula-U:n vesiputouksilla ja siinä matkalla kaikkea mielenkiintoista.Ota taksi puolipäiväksi niin sinua viedään ja opastetaan eikä maksa paljon.Kwai-joelle myös voit tehdä kokopäiväretken, kaksi päivääkin saat kulumaan kaikkine oheisnähtävyyksineen. "Suomalainen-thaimaalainen matkatoimisto" Kuisma&Lius kuljettaa mukavasti ja voit saada suomea puhuvan kuljettajan, ainakin englannin kieli sujuu.Paljon muutakin nähtävää on. Saariretki Ko Taolle on tutustumisen arvoinen. Tarkempaa tietoa saat kun kirjaudut esim.Thairyn tai Thaikluibin sivuille.
Ole huoletta, aktiviteettia löytyy. Phetchaburissa kannattaa käydä, kaunista aluetta.
Hyvää matkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739