TOSITAPAHTUMIIN PERUSTUVA TARINA.

Istuin rauhallista aamuani viettäen tapani mukaan uima-altaamme vieressä olevan pienen saunamme kupeessa omassa sopessani Kuksassani thaimaan parasta kahvia, jota nautin Lilliputin aromisten savujen myötä.

Aamuharmoniani rikkoi aivan kauheeta, jopa hirveetä, ilmoille kantautuen naisen äänekästä kirkumista ja huutoa thainkielellä, josta en ymmärtänyt sanaakaan muuta kuin katkeamatonta naurua välillä.

Olin lähdössä antamaan ensiapua hätään, mutta en ehtinyt nousta thaimaalaista käsityötä olevalta korkeatasoiselta istuimeltani, kun Kitaranmuotoinen erittäin kaunis ja seksikäs vaimoni ensin ankkakäveli ulos kolmikerroksisen kotimme pihaovesta ja sitten juoksi 23 metriä ja 43 senttiä pitkää uima-allastamme kohti, sekä hyppäsi altaaseen aivan kaikki vaatteet päällä kaksi takaperinvolttia kolmella kierteellä ja sukelsi altaan päästä päähän.

Hieman järkytyksestään rauhoittuneena sitten askelsi minun luokseni sanailemaan syytä moiseen.

Oli järjestellyt laatikoitaan kolmannen kerroksen yksityissopissaan ja yllätyksekseen löytänyt pari vihkosta, joiden olemassaolon oli unohtanut vuosikausiksi.

Nyt suunnittelee mitä aikoo tehdä muutamalla yllätyksellisellä kohtuu satatonnisellaan.

https://ibb.co/KXgTkWT

9

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla kanssa sattui vastaava tapahtuma vuosia sitten olin ottanut tietokoneen hinnan matkashekkeinä, ja laittanut ne vaan kaappiin, ja unohtanut ne vuosiksi sinne, kun vaimoni siivosi kaappia, hän viattomasti kysyi mitä nämä ovat, kun näyttävät rahalle... no niitähän ne olikin, tosin matkashekkien muodossa, olisiko ollut 2000 usd käteistä...

      • Jep meillä kun ei ole kassakaappia kuten ... no jääköön sanomatta, mutta kun toi mun kitaranmuotoinen on ... jääköön sekin sanomatta, koska kyllä meidän rakkaat sen kertovat kun heräävät Junttilassa.

        On muuten hieman kuuma joo, mutta yksi kriteerihän tänne muuttoon oli se, että olemme räntäsateelle allergisia.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Jep meillä kun ei ole kassakaappia kuten ... no jääköön sanomatta, mutta kun toi mun kitaranmuotoinen on ... jääköön sekin sanomatta, koska kyllä meidän rakkaat sen kertovat kun heräävät Junttilassa.

        On muuten hieman kuuma joo, mutta yksi kriteerihän tänne muuttoon oli se, että olemme räntäsateelle allergisia.

        Joo niin minäkin, täällä on kanssa ollut vähän liian lämmintä, kun ei tuule lainkaan paska ilmassa pysyy paikallaan ja huahinissä pm2 arvo on korkea mutta vielä korkeampi se on ollut chaing maissa,, mullaon ilmanputsarissa pm arvo kanssa muta se on 30 tietämillä, satja tuhansia ihmisiä on joutunut sairaalahoitoon, säiden takia...ympäri thaimaasta... terkkuja sinne... ja sille kitaran muotoiselle kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin minäkin, täällä on kanssa ollut vähän liian lämmintä, kun ei tuule lainkaan paska ilmassa pysyy paikallaan ja huahinissä pm2 arvo on korkea mutta vielä korkeampi se on ollut chaing maissa,, mullaon ilmanputsarissa pm arvo kanssa muta se on 30 tietämillä, satja tuhansia ihmisiä on joutunut sairaalahoitoon, säiden takia...ympäri thaimaasta... terkkuja sinne... ja sille kitaran muotoiselle kanssa.

        Tuli aikanaan tutuksi Kair-Ilmastoinnin kehittäjä Paaso Jämsästä, joka suunnitteli sähkösuodattimilla olevia ilmanvaihtokojeita ja toimii edelleenkin ainakin firma.
        Samaan sähkösuodatin toimintaan perustuu myös Elixairin / Allaway huoneilmaa kierrättävät kojeet.
        Jo vuosia sitten sen lisäksi että meillä on pääilmastoinnissa sähkösuodattimet, tuli hankittua monta sisäilmaa kierrättävää kojetta sen johdosta, että kitaranmuotoinen alkoi saamaan ongelmia suomessa siitepölyistä, vaikka ei ollut aiemmin allerginen täällä thaimaassa.
        Niistä on ollut hyötyä nyt kun ilmanlaatu on mitä on.
        Pulahdus altaaseen ja suihkut määrävälein on nautinto.
        Mustat nahkapenkit varsinkin avoautoissa aiheuttaa palovammoja persauksiin.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Tuli aikanaan tutuksi Kair-Ilmastoinnin kehittäjä Paaso Jämsästä, joka suunnitteli sähkösuodattimilla olevia ilmanvaihtokojeita ja toimii edelleenkin ainakin firma.
        Samaan sähkösuodatin toimintaan perustuu myös Elixairin / Allaway huoneilmaa kierrättävät kojeet.
        Jo vuosia sitten sen lisäksi että meillä on pääilmastoinnissa sähkösuodattimet, tuli hankittua monta sisäilmaa kierrättävää kojetta sen johdosta, että kitaranmuotoinen alkoi saamaan ongelmia suomessa siitepölyistä, vaikka ei ollut aiemmin allerginen täällä thaimaassa.
        Niistä on ollut hyötyä nyt kun ilmanlaatu on mitä on.
        Pulahdus altaaseen ja suihkut määrävälein on nautinto.
        Mustat nahkapenkit varsinkin avoautoissa aiheuttaa palovammoja persauksiin.

        Tein 90 luvun alkupuolella allaway nimiselle firmalle gradun tietotekniikasta, yliopistourani alkuaikoina, olisko talouspäällikön nimi ollut Aamu jotakin valo, tähti, tai tai jotain sinne päin, en muista tarkalleen, firma oli on jyväskylässä, en tiedä onko enää hengissä todennäköisesti... tai oikeastaan puolet gradusta toisen tein suomen hitachilla, senkin tietotekniikasta... silloin markkinoille tuli hitachin msx tietokoneet suomessa, jotain markkina arvoita, en muista sitäkään enää tarkelleen aikaa on mennyt paljon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein 90 luvun alkupuolella allaway nimiselle firmalle gradun tietotekniikasta, yliopistourani alkuaikoina, olisko talouspäällikön nimi ollut Aamu jotakin valo, tähti, tai tai jotain sinne päin, en muista tarkalleen, firma oli on jyväskylässä, en tiedä onko enää hengissä todennäköisesti... tai oikeastaan puolet gradusta toisen tein suomen hitachilla, senkin tietotekniikasta... silloin markkinoille tuli hitachin msx tietokoneet suomessa, jotain markkina arvoita, en muista sitäkään enää tarkelleen aikaa on mennyt paljon...

        Tuo hitachi taisi olla kylläkin aikaisemmin en muista varmasti... 80 luvun lopussa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein 90 luvun alkupuolella allaway nimiselle firmalle gradun tietotekniikasta, yliopistourani alkuaikoina, olisko talouspäällikön nimi ollut Aamu jotakin valo, tähti, tai tai jotain sinne päin, en muista tarkalleen, firma oli on jyväskylässä, en tiedä onko enää hengissä todennäköisesti... tai oikeastaan puolet gradusta toisen tein suomen hitachilla, senkin tietotekniikasta... silloin markkinoille tuli hitachin msx tietokoneet suomessa, jotain markkina arvoita, en muista sitäkään enää tarkelleen aikaa on mennyt paljon...

        Talouspäällikkön nimi saattoi myös olla Tuikku valo, hima, tai tai sinne päin jotain... kolmas gradu luuvalo, nappisäteilyttäjät korviin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talouspäällikkön nimi saattoi myös olla Tuikku valo, hima, tai tai sinne päin jotain... kolmas gradu luuvalo, nappisäteilyttäjät korviin...

        Taasko ahdistaa laiffila, etsi itsellesi toinen avohoitopaikka.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      281
      894
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      723
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe