Tarvitseeko lastenvalvojien

Anonyymi-ap

Kysymys: Tarvitseeko lastenvalvojien lausuntoja noudattaa?

55

2055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lastenvalvojalla/ sosiaalitoimella ei
      ole mitään päätöksenteko-oikeutta lapsia koskevassa asiassa- eikä oikeutta ottaa kantaa ko. sopimukseen, on vanhempien kahdenvälinen sopimusasia. Siksi hän ei toimessaan millään tavalla voi edes tarkoitushakuisesti vieraannuttaa lapsia vanhemmistaan. Näin se vaan on. Ime siitä.

      • Anonyymi

        Hyvä tietää!!


    • Anonyymi

      Näin se vaan on. Ime siitä.

    • Anonyymi

      Voi tukea. Voit tukea ei ole käsky.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse.

      • Anonyymi

        Miksi sitten Varsinais-Suomen käräjäoikeuden tarvitsee noudattaa perättömässä "päätöksessään" 22.8.2008 alkaen???


      • Anonyymi

        Miksi sitten Varsinais-Suomen käräjäoikeuden tarvitsee noudattaa perättömässä "päätöksessään" 22.8.2008 alkaen???


      • Anonyymi

        Miksi sitten Varsinais-Suomen käräjäoikeuden tarvitsee noudattaa perättömässä "päätöksessään" 22.8.2008 alkaen???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten Varsinais-Suomen käräjäoikeuden tarvitsee noudattaa perättömässä "päätöksessään" 22.8.2008 alkaen???

        Ei noudata. käräjäoikeus antaa päätöksiä ja jos jokin päätös todetaan perättömäksi, se oikaistaan. Ei perättömiä päätöksiä tarvitse noudattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten Varsinais-Suomen käräjäoikeuden tarvitsee noudattaa perättömässä "päätöksessään" 22.8.2008 alkaen???

        Entäs etkö ole jo käsitellyt tätä asiaa tarpeeksi näillä palstoilla , pitäis jo olla asia selvyytenä
        Eikä se miksikään muutu vaikka miten kyselet netissä Pakko mielle on sinun ongelmasi, äsaada tahtosi lävitse hinnalla millä hyvänsä . Hoitele asiat sen kanssa jonka kanssa olet lapsetkin tehnyt, kukaan muu ei voi tässä asiassa sanoa oikein mitään koska kaikilla ei ole pohjatietoa asiasta mitä jauhat.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse

    • Anonyymi

      Koska olet tyhmä "petri kettula" - "oletko selittänyt koskaan koiraa"?

    • Anonyymi

      Miksi olet tyhmä Petri Kettuka etkä ymmärrä ettet itse y mmärrä lukemaasi???

      • Anonyymi

        Miksi olet tyhmä Petri Kettuka etkä ymmärrä ettet itse y mmärrä lukemaasi?????????


      • Anonyymi

        Miksi olet tyhmä Petri Kettuka etkä ymmärrä ettet itse y mmärrä lukemaasi?????????Miksi olet tyhmä Petri Kettuka etkä ymmärrä ettet itse y mmärrä lukemaasi?????????


      • Anonyymi

        Miksi olet tyhmä Petri Kettuka etkä ymmärrä ettet itse y mmärrä lukemaasi?????????Miksi olet tyhmä Petri Kettuka etkä ymmärrä ettet itse y mmärrä lukemaasi?????????Miksi olet tyhmä Petri Kettuka etkä ymmärrä ettet itse y mmärrä lukemaasi?????????Miksi olet tyhmä Petri Kettuka etkä ymmärrä ettet itse y mmärrä lukemaasi?????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet tyhmä Petri Kettuka etkä ymmärrä ettet itse y mmärrä lukemaasi?????????Miksi olet tyhmä Petri Kettuka etkä ymmärrä ettet itse y mmärrä lukemaasi?????????Miksi olet tyhmä Petri Kettuka etkä ymmärrä ettet itse y mmärrä lukemaasi?????????Miksi olet tyhmä Petri Kettuka etkä ymmärrä ettet itse y mmärrä lukemaasi?????????

        kuka on Petri Kettuka?


    • Anonyymi

      Ei tarvitse

      • Anonyymi

        Kyllä tarvitsee- on tarvinnut


      • Anonyymi

        Kyllä tarvitsee- on tarvinnut mm.
        Turun käräjäoikeudessa 22.8.2008, Turun hovioikeudessa 2009, korkeimmassa oikeudessa 2010, Lounais-Suomen Asiassa, oikeuskanslerin virastossa ja apulaisoikeusasiamies Maija Sakslin rikollisessa menettelyssä.


      • Anonyymi

        Kyllä tarvitsee- on tarvinnut. Oletko tyhmä?


      • Anonyymi

        Kyllä tarvitse. Olet tyhmä jos luulet ettei tarvitse. nyt ymmärrän Petri Kettula , mikset tapaa lapsiasi, koska olet niin tyhmä että luulet jonkin lastenvalvojan mielipiteellä olevan jotain väliä. Hanki aivot itsellesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tarvitse. Olet tyhmä jos luulet ettei tarvitse. nyt ymmärrän Petri Kettula , mikset tapaa lapsiasi, koska olet niin tyhmä että luulet jonkin lastenvalvojan mielipiteellä olevan jotain väliä. Hanki aivot itsellesi

        Kuka on Petri Kettula?


      • Anonyymi

        Kyllä tarvitsee- on tarvinnut. Oletko tyhmä?


      • Anonyymi

        Kyllä tarvitsee- on tarvinnut. Oletko tyhmä? En tottele lasten valvojaa ja tuomioistuimen rikollista "päätöstä"


      • Anonyymi

        Tuossa laissa tosiaankin vastuuhä lapsensa kanssa olekiseen annetaan vanhemmalle itselleen, mutta on olemassa vanhempia, jotka eivät halua tavata lapsiaan ja sellainen ei kuitenkaan ole.kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin elatuksesta kieltäytyminen on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua tavata lapsiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa laissa tosiaankin vastuuhä lapsensa kanssa olekiseen annetaan vanhemmalle itselleen, mutta on olemassa vanhempia, jotka eivät halua tavata lapsiaan ja sellainen ei kuitenkaan ole.kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin elatuksesta kieltäytyminen on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua tavata lapsiaan.

        Tuossa laissa tosiaankin vastuuhä lapsensa kanssa olekiseen annetaan vanhemmalle itselleen- ei pelkästään vieraannuttaja "äidille- ja lastensuojelun viranomaisille", mutta on olemassa vieraannuttaja vanhempia ja viranomaisia , jotka eivät halua yhteisten lasten asuvan- ja tapaavan omaa isäänsä ja läheisiään yhteishuoltajana ja sellainen ei kuitenkaan ole.kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu lasten asuvan isänsä kanssa isänsä huollossa ja elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa isän kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin yhteishuollosta ja lasten oikeasta sukunimestä kieltäytyminen on on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua antaa lasten asuvan oman isänsä kanssa narsistiina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa laissa tosiaankin vastuuhä lapsensa kanssa olekiseen annetaan vanhemmalle itselleen- ei pelkästään vieraannuttaja "äidille- ja lastensuojelun viranomaisille", mutta on olemassa vieraannuttaja vanhempia ja viranomaisia , jotka eivät halua yhteisten lasten asuvan- ja tapaavan omaa isäänsä ja läheisiään yhteishuoltajana ja sellainen ei kuitenkaan ole.kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu lasten asuvan isänsä kanssa isänsä huollossa ja elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa isän kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin yhteishuollosta ja lasten oikeasta sukunimestä kieltäytyminen on on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua antaa lasten asuvan oman isänsä kanssa narsistiina.

        Tuossa laissa tosiaankin vastuuhä lapsensa kanssa olekiseen annetaan vanhemmalle itselleen, mutta on olemassa vanhempia, jotka eivät halua tavata lapsiaan ja sellainen ei kuitenkaan ole.kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin elatuksesta kieltäytyminen on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua tavata lapsiaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa laissa tosiaankin vastuuhä lapsensa kanssa olekiseen annetaan vanhemmalle itselleen- ei pelkästään vieraannuttaja "äidille- ja lastensuojelun viranomaisille", mutta on olemassa vieraannuttaja vanhempia ja viranomaisia , jotka eivät halua yhteisten lasten asuvan- ja tapaavan omaa isäänsä ja läheisiään yhteishuoltajana ja sellainen ei kuitenkaan ole.kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu lasten asuvan isänsä kanssa isänsä huollossa ja elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa isän kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin yhteishuollosta ja lasten oikeasta sukunimestä kieltäytyminen on on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua antaa lasten asuvan oman isänsä kanssa narsistiina.

        Tuossa laissa tosiaankin vastuuhä lapsensa kanssa olekiseen annetaan vanhemmalle itselleen, mutta on olemassa vanhempia, jotka eivät halua tavata lapsiaan ja sellainen ei kuitenkaan ole.kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin elatuksesta kieltäytyminen on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua tavata lapsiaan..Tuossa laissa tosiaankin vastuuhä lapsensa kanssa olekiseen annetaan vanhemmalle itselleen, mutta on olemassa vanhempia, jotka eivät halua tavata lapsiaan ja sellainen ei kuitenkaan ole.kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin elatuksesta kieltäytyminen on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua tavata lapsiaan..Tuossa laissa tosiaankin vastuuhä lapsensa kanssa olekiseen annetaan vanhemmalle itselleen, mutta on olemassa vanhempia, jotka eivät halua tavata lapsiaan ja sellainen ei kuitenkaan ole.kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin elatuksesta kieltäytyminen on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua tavata lapsiaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tarvitsee- on tarvinnut mm.
        Turun käräjäoikeudessa 22.8.2008, Turun hovioikeudessa 2009, korkeimmassa oikeudessa 2010, Lounais-Suomen Asiassa, oikeuskanslerin virastossa ja apulaisoikeusasiamies Maija Sakslin rikollisessa menettelyssä.

        EI tarvitse - lastenvalvojalla EI OLE OIKEUTTA ottaa viranhoidossaan kantaa vanhempien välisiin lapsiansa koskeviin keskinäisiin- ja vapaaehtoisiin sopimuksiin, mahdollisen sopimuksen sisältöön- eikä edes laatia vanhempien välisiä lapsiansa koskevia keskinäisiä- ja vapaaehtoisia sopimuksia. koeta jo tajuta asia, vai oletko niin tyhmä, ettet tajua??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa laissa tosiaankin vastuuhä lapsensa kanssa olekiseen annetaan vanhemmalle itselleen, mutta on olemassa vanhempia, jotka eivät halua tavata lapsiaan ja sellainen ei kuitenkaan ole.kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin elatuksesta kieltäytyminen on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua tavata lapsiaan..Tuossa laissa tosiaankin vastuuhä lapsensa kanssa olekiseen annetaan vanhemmalle itselleen, mutta on olemassa vanhempia, jotka eivät halua tavata lapsiaan ja sellainen ei kuitenkaan ole.kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin elatuksesta kieltäytyminen on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua tavata lapsiaan..Tuossa laissa tosiaankin vastuuhä lapsensa kanssa olekiseen annetaan vanhemmalle itselleen, mutta on olemassa vanhempia, jotka eivät halua tavata lapsiaan ja sellainen ei kuitenkaan ole.kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin elatuksesta kieltäytyminen on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua tavata lapsiaan..

        Tuossa laissa tosiaankin vastuuhä lapsensa kanssa olekiseen annetaan vanhemmalle itselleen- ei pelkästään vieraannuttaja "äidille- ja lastensuojelun viranomaisille", mutta on olemassa vieraannuttaja vanhempia ja viranomaisia , jotka eivät halua yhteisten lasten asuvan- ja tapaavan omaa isäänsä ja läheisiään yhteishuoltajana ja sellainen ei kuitenkaan ole.kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu lasten asuvan isänsä kanssa isänsä huollossa ja elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa isän kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin yhteishuollosta ja lasten oikeasta sukunimestä kieltäytyminen on on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua antaa lasten asuvan oman isänsä kanssa narsistiina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa laissa tosiaankin vastuuhä lapsensa kanssa olekiseen annetaan vanhemmalle itselleen- ei pelkästään vieraannuttaja "äidille- ja lastensuojelun viranomaisille", mutta on olemassa vieraannuttaja vanhempia ja viranomaisia , jotka eivät halua yhteisten lasten asuvan- ja tapaavan omaa isäänsä ja läheisiään yhteishuoltajana ja sellainen ei kuitenkaan ole.kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu lasten asuvan isänsä kanssa isänsä huollossa ja elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa isän kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin yhteishuollosta ja lasten oikeasta sukunimestä kieltäytyminen on on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua antaa lasten asuvan oman isänsä kanssa narsistiina

        Tuossa laissa tosiaankin vastuu lapsensa kanssa olemiseen annetaan vanhemmalle itselleen, mutta on olemassa vanhempia, niinkuin Kari, jotka eivät halua tavata lapsiaan ja sellainen ei kuitenkaan ole lainkaan kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin elatuksesta kieltäytyminen on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua tavata lapsiaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa laissa tosiaankin vastuu lapsensa kanssa olemiseen annetaan vanhemmalle itselleen, mutta on olemassa vanhempia, niinkuin Kari, jotka eivät halua tavata lapsiaan ja sellainen ei kuitenkaan ole lainkaan kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu elättämään omaa lastaan, ei ole lapsensa kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin elatuksesta kieltäytyminen on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua tavata lapsiaan..

        Hän ei ole sinun u ystäväsi - ni.mi ja yhteystieto, kengän numero ja pään läpimitta?Tuossa laissa tosiaankin vastuu lapsensa kanssa olemiseen annetaan vanhemmalle itselleen, mutta on olemassa "vanhempia", niinkuin Timo, jotka eivät halua tavata "lapsiaan" ja sellainen ei kuitenkaan ole lainkaan kriminalisoitua. Useimmiten juuri sellainen vanhempi, joka ei suostu lasten yhteishuoltoon- ja vuoro asumiseen niinkuin vieraannuttaa äiti Tiina ja Raision lasten valvojat-, eikä halua isän olevan lapsensa kanssa missään tekemisissä. Tai ainakin yht EIS huollosta ja lasten tapaamisoikeudesta kieltäytyminen on hyvin voimakas signaali kaikille, ettei vanhempi halua tavata lapsiaan..


    • Anonyymi

      Hiljaa. Keräävät rasismia varten todisteita pikkuhiljaa.

    • Anonyymi

      Ei missään nimessä. Iso ihminen osaa antaa olla jumalattomankin. Kunnan tätit usein on vain hihittelijöitä töittensä kieroudessa.

      • Anonyymi

        Ei ole ystäväsi! Älä valehtele Pete!


    Ketjusta on poistettu 156 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe