Olen koittanut etsiä kontioon ohjausyksikköjä joissa ei ole rajoitinta mutta kaikissa niissä on rajoitin olisin kiitollinen jos tiedätte mistä ostaa tai miten sen voi ottaa irti ohjausykiköstä.
Kontio kruiser 2.0 ohjausykikkö ilman rajoitinta
7
1346
Vastaukset
- Anonyymi
no saat olla kiitollinen,tiedän mistä ostin sellaisen rajoittamattoman ohjaimen.
- Anonyymi
Voisitko kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa?
en voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en voi.
Miksi ja jos et voi nii miks sit kommentoit ja sanot et voin olla kiitollinen koska tiiät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ja jos et voi nii miks sit kommentoit ja sanot et voin olla kiitollinen koska tiiät
siksi että ohjaimen myyjä/tekijä kielsi kertomasta,ei meinaa tehdä yleiseen myyntiin.itse sanoit olevasi kiitollinen jos teidätte mistä ostaa.minä tiedän mistä minä sellaisen ostin/voin ostaa,se mistä sinä sellaisen voit ostaa niin sitä minä en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siksi että ohjaimen myyjä/tekijä kielsi kertomasta,ei meinaa tehdä yleiseen myyntiin.itse sanoit olevasi kiitollinen jos teidätte mistä ostaa.minä tiedän mistä minä sellaisen ostin/voin ostaa,se mistä sinä sellaisen voit ostaa niin sitä minä en tiedä.
Turhaa kehua olematonta
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17832207i
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3653822Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091423- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651064Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14877- 38870
Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11847Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839- 65831