Me hankittiin uusi kaninpoikanen. Se pärjää hyvin mutta aivastelee aika usein ja nenä on usein aivastelujen jälkeen märkä. Myös välillä kun nostan syliin se välillä hengittää tosi rauhallisesti mutta välillä kuuluu äännähdyksiä hengityksessä. (Me ei pidetä tosi tiukasti että olis vaikeeta hengittää) Ei olla varma miten nuhaa hoidettaisiin ja vähän ihmetyttää että mistä sai nuhan. :((
Kanilla nuha?
Anonyymi-ap
2
200
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti kani ei ole sairastunut nuhaan koska se on vaarallista. Kani ei osaa hengittää nenän kautta. Muista käsien pesu ennen ruokintaa ja hygienia muutenkin. Helposti se flunssa leviää ja tarttuu. Monet vain niistelee yleisillä paikoilla ja bakteerisilla käsillä likaavat kaikkea mihin koskevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076