Löytyykö minulle mitään työtä mistä saisin edes vähän rahaa ja joka sopii pyörätuolissa istuvalle olisi todella hyvä jos saisi edes 50 euroa viikossa jostakin työstä tai 100 Euroa kuukaudessa kun nyt on niin että kaikki menee kädestä suuhun kun ruoka ym on todella kallista Ottakaa Yhteyttä
Auttaisitteko
5
787
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen liikuntavammainen plus 50v mies. Elämä meni jo pentuna pieleen, ei siitä sen enempää! Sain 16v iässä määräaikaisia työkyvyttömyyseläkkeitä jotka päättyi 22v iässä keskellä 90 luvun lamaa. Siitä asti olen saanut työmarkkinatukea pienin katkoin. Nyt olen ollut kolmena päivänä viikossa yhdeksän euron kuntouttavassa. Saan siis 27€ plus työmarkkinatuki. Ns. lisää tulee siis 27€ viikossa. Jos aloittaja on eläkkeellä niin kannattaa miettiä ennenkuin alkaa tavoittelemaan mitään lisätienestiä. Itsellä on reilu 10v työiaikaa ja kovasti mietin millä pärjään nyt ja tulevaisuudessa. Voi sitä päivää kun ei tarvitsisi pähkäillä. No, 2024 kun uusi hallitus saa poweria streettingille, niin tyhjän päällä olevat kaltaiseni saavat tutaa kun kaikki lähtee alta. En todellakaan suosittele myönnetystä eläkkeestä luopumista ja tinkimistä. Elämä vain on!
- Anonyymi
Eläkkeestä riippuen saa tienata jonkin verran ilman että mikään tuki lähtee,vähästäkin on apua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkkeestä riippuen saa tienata jonkin verran ilman että mikään tuki lähtee,vähästäkin on apua!
Jos vammaisen eläke loppuu 22v iässä niin sillä saako tienata ei ole mitään väliä. 2016 pääsin kunnan kautta ketjutetuksi muuttuneeseen kuntouttavaan enkä tule saamaan edes palkkatukea siihen mitä teen. Olen nyt 53v ja ehkä kymmenen vuoden päästä pääsen jollekin säälieläkkeelle ellei ns. Plan B tule mahdolliseksi.
Elämä on kohdellut aika reilusti.
Terv. Ensimmäisen vastauksen kirjoittanut.
- Anonyymi
Jos moraali antaa myöten niin ryhdy puhelinseksityöhön tai chat-työhön, siitä tienaat kivasti ja voit jopa tehdä työn kotoasi!
Tuttuni tienaa tuolla mainiosti.
Tietysti jos ei tunnu hyvältä niin ei, toinen on markkinatutkimus,eli suomen galluppiin tms. siinä palkka vain tosi huono. - Anonyymi
Missä päin olet?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1367999- 615951
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813352Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73103Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101718Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2131709Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3411443Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141