Samsung galaxy A53 5G:n adapteri

Anonyymi-ap

Tietääkö kukaan mistä saa kyseiseen puhelimeen adapterin, mielellään 2 in 2 eli kuulokkeille ja laturille oma kolo?
Olen kahdesti ostanut ja sinä vääränlainen. Samsung-tuki käski kysellä jälleenmyyjiltä vaan eipä hekään tiedä. Minulla nämä väärät adapterit ilmoitti puhelimessa: puhelin ei tue laitetta. Mistä ja millaisen olette hankkineet? En halua korviin blutooth kuulokkeita. Käyttän niitä lähinnä puhuessa puhelimessa koska puhelin kuumenee korvaa vasten.
Kiitos tiedosta ja hyvää kevättä kaikille!

18

1617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Bluetooth kuulokkeet. Turha enää käyttää vanhanaikaisia piuhakuulokkeita varsinkin kun vaatii tällaista säätämistä

      • Anonyymi

        En pidä Blutooth kuulokkeista ja niiden jatkuvasta lataamisesta. En myöskään halua minikokoisia tulppia korviini. Haluaisin piuhalliset joissa mahdollisuus ottaa välillä toinen kuuloke ns vapaasti roikkumaan. Bluukkarien akku loppuu nopeasti. Lankakuulokkeet paras vaihtoehto. Ei lopu latinki ja piuhat saa irti kun lopettaa kuuntelun/puhelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä Blutooth kuulokkeista ja niiden jatkuvasta lataamisesta. En myöskään halua minikokoisia tulppia korviini. Haluaisin piuhalliset joissa mahdollisuus ottaa välillä toinen kuuloke ns vapaasti roikkumaan. Bluukkarien akku loppuu nopeasti. Lankakuulokkeet paras vaihtoehto. Ei lopu latinki ja piuhat saa irti kun lopettaa kuuntelun/puhelun.

        Bluetooth kuulokkeita on paljon erilaisia ja akku kestää jopa yli viikon. Eli latauksessa ei ole mitään ongelmaa.


      • Anonyymi

        Lankakuulokkeet kuluttaa paljon vähemmän akkua, koska niitä käytettäessä ei tarvita puhelimen ja kuulokkeiden väliseen kommunikointiin mitään radiotiedonsiirtoa. Muutoin bluetooth -kuulokkeet on toki kätevämmät yleensä. Bluetooth -kuulokkeita ei myöskään pitäisi käyttää esimerkiksi lentokoneessa tai joissakin sairaaloiden tiloissa jne. Lankakuulokkeiden käytölle ei ole estettä sillonkaan kun puhelin on lentokonetilassa. Eli tietyissä tilanteissalangalliset kuulokkeet on edelleen parempi vaihtoehto.

        T. miksuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lankakuulokkeet kuluttaa paljon vähemmän akkua, koska niitä käytettäessä ei tarvita puhelimen ja kuulokkeiden väliseen kommunikointiin mitään radiotiedonsiirtoa. Muutoin bluetooth -kuulokkeet on toki kätevämmät yleensä. Bluetooth -kuulokkeita ei myöskään pitäisi käyttää esimerkiksi lentokoneessa tai joissakin sairaaloiden tiloissa jne. Lankakuulokkeiden käytölle ei ole estettä sillonkaan kun puhelin on lentokonetilassa. Eli tietyissä tilanteissalangalliset kuulokkeet on edelleen parempi vaihtoehto.

        T. miksuh

        Niin ja Bluetooth -kuulokkeissa on toki sekin, että niitä pitää ladataja niiden akku voi loppua kesken käytön. Mutta joo siis kaikesta edelläsanomastani huolimatta Bluetooth -kuulokkeet on toki yleensä kätevämmät.

        T. miksuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bluetooth kuulokkeita on paljon erilaisia ja akku kestää jopa yli viikon. Eli latauksessa ei ole mitään ongelmaa.

        Höpö höpö. Minkä kuulokkeiden akku muka kestää yli viikon. tuo nyt kyllä oli täysin posketon valhe. Etenkään yksissäkään kelvollisissa musiikinkuunteluuun sopivissa kuulokkeissa ei kyllä taatusti kestä eikä kyllä missään muussakaan kuulokkeissa. Tai kestäähän se akun varaus viikon, jos ne kuulokkeet on käyttämättöminä, mutta käytössä ollessaan akku ei kyllä missään kestä viikkoa, moinen on ihan puppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lankakuulokkeet kuluttaa paljon vähemmän akkua, koska niitä käytettäessä ei tarvita puhelimen ja kuulokkeiden väliseen kommunikointiin mitään radiotiedonsiirtoa. Muutoin bluetooth -kuulokkeet on toki kätevämmät yleensä. Bluetooth -kuulokkeita ei myöskään pitäisi käyttää esimerkiksi lentokoneessa tai joissakin sairaaloiden tiloissa jne. Lankakuulokkeiden käytölle ei ole estettä sillonkaan kun puhelin on lentokonetilassa. Eli tietyissä tilanteissalangalliset kuulokkeet on edelleen parempi vaihtoehto.

        T. miksuh

        Eivät kuluta vähemmän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja Bluetooth -kuulokkeissa on toki sekin, että niitä pitää ladataja niiden akku voi loppua kesken käytön. Mutta joo siis kaikesta edelläsanomastani huolimatta Bluetooth -kuulokkeet on toki yleensä kätevämmät.

        T. miksuh

        Ei tarvitse ladata kuin kerran kahdessa viikossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Minkä kuulokkeiden akku muka kestää yli viikon. tuo nyt kyllä oli täysin posketon valhe. Etenkään yksissäkään kelvollisissa musiikinkuunteluuun sopivissa kuulokkeissa ei kyllä taatusti kestä eikä kyllä missään muussakaan kuulokkeissa. Tai kestäähän se akun varaus viikon, jos ne kuulokkeet on käyttämättöminä, mutta käytössä ollessaan akku ei kyllä missään kestä viikkoa, moinen on ihan puppua.

        Esimerkiksi JBL kuulokkeiden. Helposti kestää yli viikon..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi JBL kuulokkeiden. Helposti kestää yli viikon..

        Kuuntelen musiikkia 3h/5 päivänä. Ladata tarvitsee vain muutaman viikon välein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelen musiikkia 3h/5 päivänä. Ladata tarvitsee vain muutaman viikon välein.

        Ja siis viikossa 5 arkipäivänä. Eli saa tällä määrällä kuunnella 10 arkipäivää ennenkuin pitää ladata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä Blutooth kuulokkeista ja niiden jatkuvasta lataamisesta. En myöskään halua minikokoisia tulppia korviini. Haluaisin piuhalliset joissa mahdollisuus ottaa välillä toinen kuuloke ns vapaasti roikkumaan. Bluukkarien akku loppuu nopeasti. Lankakuulokkeet paras vaihtoehto. Ei lopu latinki ja piuhat saa irti kun lopettaa kuuntelun/puhelun.

        Ei pidä paikkaansa. Esim JBL Tune230nc nappikuulokkeiden akut kestävät vähintään 5-8h jatkuvaa kuuntelua volyymista riippuen. Tauon ajaksi kun laittaa koteloonsa latautumaan, akku kestää koko päivän helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lankakuulokkeet kuluttaa paljon vähemmän akkua, koska niitä käytettäessä ei tarvita puhelimen ja kuulokkeiden väliseen kommunikointiin mitään radiotiedonsiirtoa. Muutoin bluetooth -kuulokkeet on toki kätevämmät yleensä. Bluetooth -kuulokkeita ei myöskään pitäisi käyttää esimerkiksi lentokoneessa tai joissakin sairaaloiden tiloissa jne. Lankakuulokkeiden käytölle ei ole estettä sillonkaan kun puhelin on lentokonetilassa. Eli tietyissä tilanteissalangalliset kuulokkeet on edelleen parempi vaihtoehto.

        T. miksuh

        BT laitteiden käyttö lentokoneissa on ollut jo pitkään sallittu. Niissähän on jopa sisäinen wlan käytössä. Uudemmissa Androideissa bt ja wlan ovat kytkettävissä päälle lentotilassa. Käytännössä lentotila pitää vain mobiiliverkon pois käytöstä.


      • Anonyymi

        Millä tavalla ne johdolliset kuulokkeet nyt muka on vanhanaikaiset? Ei se, että niissä on johto tee niistä vanhanaikaisia, sehän on vain toinen tapa siirtää dataa. Sitäpaitsi langalliset kuulokkeet kuluttaa vähemmän energiaa ja siten puhelimen akkua joten niillä voi kuunnella pidempään. bluetooth-kuulokkeissakin on akut mitä pitää latailla. Lanfgallisilla kuulokkeilla kuuluu musa niin kauan kun puhelimessa on virtaa. Bluetooth -kuulokkeista ei kuulu mitään jos niistä loppuu akku vaikka puhelimessa virtaa olisikin

        Ei sillä itse kyllä suosin Bluetooth -kuulokkeita enkä halua enää langallisia, mutta en silti menisi sanomaan langallisia vanhanaikaisiksi..


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe