Kuinka paljon vuokraan pitää vaikuttaa se, että vuokra-asunnossa (pieni luhtitalokaksio) on suora sähkölämmitys? Siis vuokralainen maksaa kaiken sähkön kulutuksen, myös lämmityksen.
Vuokrakämppä ja sähkölämmitys
3
503
Vastaukset
- Anonyymi
Niin paljon että jättäisin väliin.
- Anonyymi
Selvitä paljonko sähköä on kulunut aiempina vuosina, niin saat suuntaa antavan arvion.
Jos esim 10.000 kWh / vuosi, niin se x sähkön siirto + energian hinta = sähkökulut.
Itse sinun pitää miettiä onko järkee vai ei... - Anonyymi
Täällä on roikkuu jatkuvasti vuokrailmoituksia sähkölämmitteisistä asunnoista kun ei mene kaupaksi. Hintataso on alempi mutta mainehaitta on pahempi kuin alennukset. Jotkut on alkaneet vuokraamaan sis. Sähkö. Jotkut pölvästit ei edes toimita kulutustietoja vaan roikottavat typeriä ilmoituksiaan.
Itse en mene lainkaan kun sis. Sähköt on riskit kotiinpäin mitoitettuja ja toteutuneita kulutuslukemia on vaikea saada ja vaikka saisi ne voi olla manipuloituja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2816342- 536235
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?925814Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k425235Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️524844Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2284194Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43991- 1513696
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....143555Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393252