Eilen oli S-marketissa erittäin tuoksuva ihminen. En voi käsittää miten joku tulee ihmisten ilmoille sellasilla tuoksuilla. Eikö hän itse tiedä, että kukaan ei tykkää olla hänen lähellään?
Voisinkin kysyä, että onko teillä hajusteihmiset sama ongelma kuin energiasyöpöillä? Eli, että ette itse tiedä ongelmaa, koska kukaan ei teidän aikana sano siitä vaan noista puhutaan vaan selän takana?
Liiallinen hajusteiden käyttö
16
867
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi kai se ku kaikki lantalenkkarit.
- Anonyymi
Itse asiassa paska kengissä ei haittaa. Siitä ei tuu pää kipeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa paska kengissä ei haittaa. Siitä ei tuu pää kipeeksi.
Voi sinua parkaa sun täytyy varmaan alkaa tilaamaan ruoat kotiin. Itsekin hajusteherkkä mutta tiedostan maailmassa olevan muitakin ihmisiä enkä oleta muiden muuttuvan hajuttomiksi sen takia, että minä saan päänsäryn.
Paska kengissä haittaa kyllä jos ja kun siitä seuraa muutakin kuin hajuhaitta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua parkaa sun täytyy varmaan alkaa tilaamaan ruoat kotiin. Itsekin hajusteherkkä mutta tiedostan maailmassa olevan muitakin ihmisiä enkä oleta muiden muuttuvan hajuttomiksi sen takia, että minä saan päänsäryn.
Paska kengissä haittaa kyllä jos ja kun siitä seuraa muutakin kuin hajuhaitta.Etkö erota maltillista hajusteiden käyttöä ja todella yliampuvaa löyhkäämistä? Veikkaan, että olet siedättänyt itsesi olemaan huomaamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö erota maltillista hajusteiden käyttöä ja todella yliampuvaa löyhkäämistä? Veikkaan, että olet siedättänyt itsesi olemaan huomaamatta.
Erotan kyllä varsin hyvin. Hajuherkkänä en käytä hajusteita. En mietoja, en vahvoja. Veikkaan, että sinä et erota maailmassa olevan muitakin kuin sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erotan kyllä varsin hyvin. Hajuherkkänä en käytä hajusteita. En mietoja, en vahvoja. Veikkaan, että sinä et erota maailmassa olevan muitakin kuin sinä.
No nythän pärähti!! Vai etten erota maailmassa olevan muitakin minä?! Kyllä muuten erotan. Ja sen varmana jämpti!
- Anonyymi
Haisiko paskalle vai dödölle. Et eritelly. Kyllä vienon hajuveden tuoksu pitää hyväksyä. Mutta kun nämä paskalle ja kuselle haisevat ronkkivat paskakourillaan elintarvikkeita, ei oikein makuhermoja kutkuta.
- Anonyymi
Dödölle.
- Anonyymi
Varmasti epäsiisti ja haiseva yrittää peittää hajunsa muilla tuotteilla.
- Anonyymi
Eihän siellä kaupassa asuta. Mee autoon istumaan välillä ja kyttää milloin tämä henkilö tulee pois kaupasta. Sitten hups, unohdin ostaa nämä vielä ja palaat takaisin.
Olin taannoin yhdessä kaupassa ja siellä keski-ikäinen mies haisi ihan kauheesti hielle, sallitaanko se jos ei ole peseytynyt. Oliko tämä hyvälle tuoksuva nainen vai mies, oliko kans hyvännäköinen.- Anonyymi
Etkö mieti henkilökunnan tilannetta?
- Anonyymi
Minä vetäsen kauppaan lähtiissä Menneniä kourallisen naamaan ja lorautan vähän liitingistäkin muutaman tipan .Eipä hiki haise.
- Anonyymi
Muutaman kerran naapurikunnan vastaavassa kaupassa oli yhellä hevosmiehellä prässihuosut jalassa ja lahkeissa sitä ihteään eli hevosen paskaa. Koko kauppa haisi😋
Kyllä mieto hajuveden tai partaveden tuoksu olis voittanut 5-0 tämän maanläheisen tuoksun...- Anonyymi
Kumpi tekee pään kipeäksi. Hevosen lanta vai joku keinotekoinen hajuste? Kumpi aiheuttaa pitkäaikaisia terveysmurheita. Hevosen lanta vai joku keinotekoinen hajuste?
- Anonyymi
Äitienpäivän aattona oli hyrynsalmen marketissa joku lotrannut menneniä niin että pahaa teki. Aivan kuvottava haju.
- Anonyymi
Mökkikausi alkaa ei sitä joka kauppareissulle ehdi lämmittää saunaa. Pakko kulettaa kaikki vanhat omat ja emännän hajuvedet mökille ja lorauttaa päällensä ja pieruverkkarin takalisto suihkuttaa. Kaupassa pikkulapset kulkevat perässä kukkaistuoksussa. Viime kesänä todistin. Nyt he kasvaneet mutta jospa siellä uusia nappuloita olisi peräpäätä nuuhkimaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364245Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3272145Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31994Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481861- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4531754Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar561395Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4671310Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441306