KONE vaihtanut osaajansa pakolaisiin?

Anonyymi-ap

11

396

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pakolaiset ovat vaan niin parempia kuin suomalaiset... ja niin varmaan joo.

• Anonyymi

Otetaan sieltä mistä halvimmalla saadaan. Kone teettää myös aika paljon töitä lyhyillä soppareilla niin ei pääse kertymään kokemuslisiä tekijöille. It-työt tietenkin teetetään halvimmilla intialaisilla insinööreillä. Sutta ja sekundaa pusketaan markkinoille isolla volyymillä ja asiakkaiden on pakko ostaa paskaa kun monopolissa ei ole muita pelureita, tai jos on niin ne on vielä paskempaa kuraa. Kun kaikki isot pörssiyhtiöt toimivat tällä tavalla niin ei tarvitse ihmetellä että miksi mikään ei enää toimi niin kuin pitäisi.

• Anonyymi

kummitus

• Anonyymi

ei tekiöitä, vain iso palkaisia johtajia

• Anonyymi

Ehkä rikkinäinenpuhelin/Kiinalainen kuiskailu. Aluksi on pitänyt tuhota herra hissit, ja kun tämä tehtävä on johtajilta kulkenut tietoverkoja ales päin niin on muuttunut kummiteleviksi hisseiksi. Herra hissit pois itstä-->Tee kummittelevia hissejä,

• Anonyymi

Todennäköisesti suomalaisten tekemää koodia. Suomalainen "IT-osaaminen" on täys vitsi.

• Anonyymi

Joo, en edelleenkään ymmärrä tätä IT-mentaliteettia, että vuosikymmenien kokemuksen omaava ammattilainen, joka tuntee firman prosessit ja käytänteet päästä varpaisiin korvataan täysin kokemattomalla vastavalmistuneella kakaralla, jotta palkkakuluissa säätetään se 3-5 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, en edelleenkään ymmärrä tätä IT-mentaliteettia, että vuosikymmenien kokemuksen omaava ammattilainen, joka tuntee firman prosessit ja käytänteet päästä varpaisiin korvataan täysin kokemattomalla vastavalmistuneella kakaralla, jotta palkkakuluissa säätetään se 3-5 euroa.

Siis tästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti ns. Excel-johtajat mieltävät sovelluskehityksen ja järjestelmän ylläpidon 'lapiointityöksi' johon sitten otetaan toimittajaksi se joka lupaa hoitaa hommat halvimmalla. Osaajat jäävät työttömäksi ja ostaja saa halpaa paskaa.

• Anonyymi

Samaa mieltä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1520
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      88
      708
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe