Niin, että kenellä alkoi kuukautiset 11-vuotiaana? Toivoisin, että jos näet tämän ja sinulla alkoi 11-vuotiaana, niin laittaisit vaikka edes vaan, mulla. Koska helpottas vähän tietää, kun mua vähän harmittaa, että mulla alkoi jo näin aikasin...😕😶
Kenellä alkoi...?
6
484
Vastaukset
- Anonyymi
Mullakin alkoi kuukautiset 11-vuotiaana. En ollut osannut valmistautua. Se oli kauheaa. Monta vuotta toivoin, että kuukautiset loppuisivat. Eivät loppuneet ennen kuin aloin odottaa ensimmäistä lasta 24-vuotiaana. Synnytyksen jälkeen alkoi taas aika pian. Nyt on jo tottunut.
Ei se kovin harvinaista ole, että kuukautiset alkavat niin varhain. Jaksat kyllä. Pidä hyvää huolta itsestäsi! - Anonyymi
ei 11 vuotta ole mikään ihmeellinen ikä . Ihan normi ikä jolloin menkat alkaa. Onko sillä nyt suurta väliä alkaa 11 vuotiaana vai 12 vuotiaana.
- Anonyymi
Kiitos paljon kommenteista ja tsempeistä!😊
Aloittaja - Anonyymi
Mä en tarkkaan muista millon mulla alko. Tais olla 10-vuotiaana. Oon nyt 11.
- Anonyymi
Okei, kiitos vastauksestasi!
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, kiitos vastauksestasi!
AloittajaOle hyvä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222291Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052231- 522177
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2301498- 301416
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201116- 261106