Niin, että kenellä alkoi kuukautiset 11-vuotiaana? Toivoisin, että jos näet tämän ja sinulla alkoi 11-vuotiaana, niin laittaisit vaikka edes vaan, mulla. Koska helpottas vähän tietää, kun mua vähän harmittaa, että mulla alkoi jo näin aikasin...😕😶
Kenellä alkoi...?
6
479
Vastaukset
- Anonyymi
Mullakin alkoi kuukautiset 11-vuotiaana. En ollut osannut valmistautua. Se oli kauheaa. Monta vuotta toivoin, että kuukautiset loppuisivat. Eivät loppuneet ennen kuin aloin odottaa ensimmäistä lasta 24-vuotiaana. Synnytyksen jälkeen alkoi taas aika pian. Nyt on jo tottunut.
Ei se kovin harvinaista ole, että kuukautiset alkavat niin varhain. Jaksat kyllä. Pidä hyvää huolta itsestäsi! - Anonyymi
ei 11 vuotta ole mikään ihmeellinen ikä . Ihan normi ikä jolloin menkat alkaa. Onko sillä nyt suurta väliä alkaa 11 vuotiaana vai 12 vuotiaana.
- Anonyymi
Kiitos paljon kommenteista ja tsempeistä!😊
Aloittaja - Anonyymi
Mä en tarkkaan muista millon mulla alko. Tais olla 10-vuotiaana. Oon nyt 11.
- Anonyymi
Okei, kiitos vastauksestasi!
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, kiitos vastauksestasi!
AloittajaOle hyvä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852380- 431970
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!841772- 821590
- 491280
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261264- 771221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai461218- 481118
- 591111