Niin, että kenellä alkoi kuukautiset 11-vuotiaana? Toivoisin, että jos näet tämän ja sinulla alkoi 11-vuotiaana, niin laittaisit vaikka edes vaan, mulla. Koska helpottas vähän tietää, kun mua vähän harmittaa, että mulla alkoi jo näin aikasin...😕😶
Kenellä alkoi...?
6
527
Vastaukset
- Anonyymi
Mullakin alkoi kuukautiset 11-vuotiaana. En ollut osannut valmistautua. Se oli kauheaa. Monta vuotta toivoin, että kuukautiset loppuisivat. Eivät loppuneet ennen kuin aloin odottaa ensimmäistä lasta 24-vuotiaana. Synnytyksen jälkeen alkoi taas aika pian. Nyt on jo tottunut.
Ei se kovin harvinaista ole, että kuukautiset alkavat niin varhain. Jaksat kyllä. Pidä hyvää huolta itsestäsi! - Anonyymi
ei 11 vuotta ole mikään ihmeellinen ikä . Ihan normi ikä jolloin menkat alkaa. Onko sillä nyt suurta väliä alkaa 11 vuotiaana vai 12 vuotiaana.
- Anonyymi
Kiitos paljon kommenteista ja tsempeistä!😊
Aloittaja - Anonyymi
Mä en tarkkaan muista millon mulla alko. Tais olla 10-vuotiaana. Oon nyt 11.
- Anonyymi
Okei, kiitos vastauksestasi!
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, kiitos vastauksestasi!
AloittajaOle hyvä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746304MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415368Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.604245NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734112Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja653870Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.691157- 50949
- 272883
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?29807Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62801