Ja noin 10 vuotta myöhemmin tämä kuvaaja kiristää tätä toista vanhempaa näillä vidoilla, että näyttää oikeudessa videot, kun lasten huoltajuustaistelu on alkamassa.
Tämä vanhempi, jota on kuvattu, ei ole kuitenkaan enää moneen vuoteen edes juonut alkoholia, on täysin absolutisti. Kuvaaja taas on alkoholisti.
Onko tälläisillä näin vanhoilla kuvilla tai videoilla merkitystä?
Toisaalta taas tämä kuvaaja, on muutaman kerran pahoinpidellyt kuvaamaansa puolisoa, mutta niistä tämä pahoinpidelty ei ole uskaltanut koskaan kertoa. Näistäkin on jo monta vuotta aikaa.. Niitä ei varmaan kannata ottaa edes puheeksi oikeudessa?
Toinen puolisoista kuvannut kun toinen ollut humalassa
Anonyymi-ap
2
205
Vastaukset
- Anonyymi
Minun on vaikea uskoa, että kukaan tuomari kauheasti välittää, että yhdestä vanhemmasta huoltariidassa on 10v vanha video tästä humalassa. Humala ei edes itsessään ole moitittavaa.
- Anonyymi
Aina voi käydä vaikka lääkärissä ja saada lähete verikokeisiin, joista selviää ettei ole alkoholin liikakäyttäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123916Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii632485Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922326- 472243
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561257
- 721186
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136