Ja noin 10 vuotta myöhemmin tämä kuvaaja kiristää tätä toista vanhempaa näillä vidoilla, että näyttää oikeudessa videot, kun lasten huoltajuustaistelu on alkamassa.
Tämä vanhempi, jota on kuvattu, ei ole kuitenkaan enää moneen vuoteen edes juonut alkoholia, on täysin absolutisti. Kuvaaja taas on alkoholisti.
Onko tälläisillä näin vanhoilla kuvilla tai videoilla merkitystä?
Toisaalta taas tämä kuvaaja, on muutaman kerran pahoinpidellyt kuvaamaansa puolisoa, mutta niistä tämä pahoinpidelty ei ole uskaltanut koskaan kertoa. Näistäkin on jo monta vuotta aikaa.. Niitä ei varmaan kannata ottaa edes puheeksi oikeudessa?
Toinen puolisoista kuvannut kun toinen ollut humalassa
Anonyymi-ap
2
197
Vastaukset
- Anonyymi
Minun on vaikea uskoa, että kukaan tuomari kauheasti välittää, että yhdestä vanhemmasta huoltariidassa on 10v vanha video tästä humalassa. Humala ei edes itsessään ole moitittavaa.
- Anonyymi
Aina voi käydä vaikka lääkärissä ja saada lähete verikokeisiin, joista selviää ettei ole alkoholin liikakäyttäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076