Hei!
Olen varannut hammashoitolaan ajan ja jostain kumman syystä ei saa aikoja?
Onko vinkkejä?
Hammaslääkäri
5
357
Vastaukset
- Anonyymi
Okei no en ymmärrä miksi kassojen täytyy palvella asiakkaita etenkään kiusattujen ja ihmisten joita yritetään häiritä. Niitten itse pitää palvella kassoja ja meitä hyviä/ oikeita ihmisiä
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178352748
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tuo kiusaajien apu homma ihan turhaa vankilaan vaan rahat kiusatuille työ kiusatuille ja naiset kiusatuille!!!!
- Anonyymi
Miks ihmeessä Kiusaajat tappaa itsensä heidän tulisi kärsiä ja katsoa vierestä kun kiusatut juhlii!!!
- Anonyymi
juu. Siellä hammashoitolassa todellakin fiksaillaan vain hampaita. Ei siellä aikoja ole tarjolla. Jos aikoja haluat sinun tulee ottaa yhteys aikakauppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634675Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua472920Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461886Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.751469- 621327
- 631251
- 2611097
- 451008