Viisikymppinen

oph11

Täällä paljon morkattu ikä, mutta minusta nyt on parhaita
aikoja mitä olen elänyt, vaikka elelenkin yksin, en silti yksinäisenä. Toivoisinkin mielipiteitä samanikäisiltä ,että miltä teistä tuntuu nauttia elämästä tässä iässä.
ps.Ottakaapa kantaa ja yhteyttä, olisi myös kiva
kirjoitella tyylikkäitten ja pirteiden viiskymppisten kanssa.
t:op

4

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minusta elämä paranee vuosi vuodelta.
      Ellei tule kovin ikäviä sairauksia, luulen kehityksen jatkuvan tästä eteenkinpäin.
      Viime kädessä kysymys taitaa olla omista toiveista ja omista valinnoista.

      Toki jokaiseen elämänvaiheeseen liittyy myös vähemmän mukavia asioita, mutta itsehän päätämme millaisen painoarvon sellaisille haluamme antaa.

      Muutetaan paremmaksi se mitä voidaan muuttaa ja tyydytään elämään sen kanssa mihin emme pysty vaikuttamaan. Elämä on edelleenkin täynnä mahdollisuuksia. ;)

      • mekatron

        Kyllä arvoa täytyy antaa elämälle ja ympäröiville ihmisille, omaisille varsinkin.

        Kuolin-ilmoituksia alkaa olemaan lehdissä jo meidän ikäisistä enemmän ja enemmän.

        Lauantaina on samalta perältä olevan ystävän hautajaiset, kaksi viikkoa on meillä ikäeroa.
        Hän oli kyllä vanhempi, jos se nyt kaksi viikkoa mitään vaikuttaa,(ei tietystikään).

        Ja kuusikymmentä ei ole vielä läheskään täynnä.

        Voisiko se niinkin ilmaista, että kuoleman läheisyys panee käyttäytymään paremmin, tai ainakin yrittämään.

        Onhan meitä kärttyisiä nuorempiakin, koskaan ei ole mikään hyvin.

        Eikä ole enää mitään yrittämisen hinkua tai tarvetta näyttää kellekään, mihin pystyy ja mitä osaa.

        Mehän osaamme kaiken tarvitsemamme.
        Vai osaammeko??

        Tämä Orvokki on kyllä oikeasti optimisti, olen tainnut sen ennenkin sanoiksi pukea.....

        Ja muista pitää kassistasi kiinni!


    • Neitiaurinko

      Olipa ikä sitten mikä tahansa. Jos et ole elämääsi
      ja omaan itseesi tyytyväinen niin todennäköisesti et voi hyvin. Minä en ymmärrä miksi morkattaisi 50v vuotiaita. Minä arvostan elämänkokemusta viisautta ja taitoa jakaa kokemuksia. Myöskin iän tuomia harmaita hiuksia, ryppyjäkin.
      Ole ylpeä iästäsi olipa se mikä tahansa. Ylpeä siintä, että olet terve ja voit hyvin.
      Hyvää ja aurinkoista kesää te kaikki ihanat ihmiset.

    • mainecoon 49

      Hei tämä ikähän on aivan ihana. Saa ja uskaltaa olla sellainen kuin on. Itse olen vähän rokkarityypinen, farkkutyylinen, mutta tarvittaessa muukin lookki käy. Tässä iässä ainakin nainen on mielestäni intohimoisimmillaan. Siitä varmaan johtuu kurkistelu nuoriin miehiin päin ja jopa suhteetkin. Vaikka eläisi yksin ei tarvitse olla yksinäinen ja matkustaakin voi yksin. Aina tulee juttuseuraa ja saa kulkea missä kulkee. Tietysti kivan kumppanin, jos vielä löytää sitten kuljetaan kaksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe