Viisikymppinen

oph11

Täällä paljon morkattu ikä, mutta minusta nyt on parhaita
aikoja mitä olen elänyt, vaikka elelenkin yksin, en silti yksinäisenä. Toivoisinkin mielipiteitä samanikäisiltä ,että miltä teistä tuntuu nauttia elämästä tässä iässä.
ps.Ottakaapa kantaa ja yhteyttä, olisi myös kiva
kirjoitella tyylikkäitten ja pirteiden viiskymppisten kanssa.
t:op

4

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minusta elämä paranee vuosi vuodelta.
      Ellei tule kovin ikäviä sairauksia, luulen kehityksen jatkuvan tästä eteenkinpäin.
      Viime kädessä kysymys taitaa olla omista toiveista ja omista valinnoista.

      Toki jokaiseen elämänvaiheeseen liittyy myös vähemmän mukavia asioita, mutta itsehän päätämme millaisen painoarvon sellaisille haluamme antaa.

      Muutetaan paremmaksi se mitä voidaan muuttaa ja tyydytään elämään sen kanssa mihin emme pysty vaikuttamaan. Elämä on edelleenkin täynnä mahdollisuuksia. ;)

      • mekatron

        Kyllä arvoa täytyy antaa elämälle ja ympäröiville ihmisille, omaisille varsinkin.

        Kuolin-ilmoituksia alkaa olemaan lehdissä jo meidän ikäisistä enemmän ja enemmän.

        Lauantaina on samalta perältä olevan ystävän hautajaiset, kaksi viikkoa on meillä ikäeroa.
        Hän oli kyllä vanhempi, jos se nyt kaksi viikkoa mitään vaikuttaa,(ei tietystikään).

        Ja kuusikymmentä ei ole vielä läheskään täynnä.

        Voisiko se niinkin ilmaista, että kuoleman läheisyys panee käyttäytymään paremmin, tai ainakin yrittämään.

        Onhan meitä kärttyisiä nuorempiakin, koskaan ei ole mikään hyvin.

        Eikä ole enää mitään yrittämisen hinkua tai tarvetta näyttää kellekään, mihin pystyy ja mitä osaa.

        Mehän osaamme kaiken tarvitsemamme.
        Vai osaammeko??

        Tämä Orvokki on kyllä oikeasti optimisti, olen tainnut sen ennenkin sanoiksi pukea.....

        Ja muista pitää kassistasi kiinni!


    • Neitiaurinko

      Olipa ikä sitten mikä tahansa. Jos et ole elämääsi
      ja omaan itseesi tyytyväinen niin todennäköisesti et voi hyvin. Minä en ymmärrä miksi morkattaisi 50v vuotiaita. Minä arvostan elämänkokemusta viisautta ja taitoa jakaa kokemuksia. Myöskin iän tuomia harmaita hiuksia, ryppyjäkin.
      Ole ylpeä iästäsi olipa se mikä tahansa. Ylpeä siintä, että olet terve ja voit hyvin.
      Hyvää ja aurinkoista kesää te kaikki ihanat ihmiset.

    • mainecoon 49

      Hei tämä ikähän on aivan ihana. Saa ja uskaltaa olla sellainen kuin on. Itse olen vähän rokkarityypinen, farkkutyylinen, mutta tarvittaessa muukin lookki käy. Tässä iässä ainakin nainen on mielestäni intohimoisimmillaan. Siitä varmaan johtuu kurkistelu nuoriin miehiin päin ja jopa suhteetkin. Vaikka eläisi yksin ei tarvitse olla yksinäinen ja matkustaakin voi yksin. Aina tulee juttuseuraa ja saa kulkea missä kulkee. Tietysti kivan kumppanin, jos vielä löytää sitten kuljetaan kaksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe