Sumin miehet ovat pieni munaisia, kaljaa kittaavia möhömahoja, jotka eivät kelpaa muille kuin venakoille. Ja hetkellisesti niillekin, niin kauan kun ne saavat suomen kansalaisuuden.
Laitetaanpa uudelleen...
98
1801
Vastaukset
Mikä se on tuo möhö? Maha on vatsa, sen tiijjän.
- Anonyymi
Se on moho johon on lisätty 4 pistettä.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Melekeen oekein. Se on kumpu.
ihramaha
Tavallinen, tavallisesti (halventava) hyvin lihava, vatsakas ihminen, möhö-, läskimaha.
iso maha Anonyymi kirjoitti:
ihramaha
Tavallinen, tavallisesti (halventava) hyvin lihava, vatsakas ihminen, möhö-, läskimaha.
iso mahaIhra on holokaustin muistoa kunnioittava liitto.
- Anonyymi
Nakataan ajateltavaa.
Sumin naiset ovat pahalta haiseviä läskimahoja, oikeita mäti säkkejä.
160cm pituutta ja 100kg painoa näyttää olevan keskiverto sumin nainen.- Anonyymi
Nyt kyllä pistit eholle aika paljon yläkanttiin.
- Anonyymi
Niin on, asiaa puhut.
- Anonyymi
Voipi olla, mutta et kelpaa ees niille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä pistit eholle aika paljon yläkanttiin.
...niin , kaikki eivät ole niin pitkiä ...
- Anonyymi
Taisit vahingossa mainita kylän miesten pittuuen, eihän täällä naiset nuin pitkiä oo.
- Anonyymi
Perkeleen pakkoko on niitä katella ja painosta huutaa!?
Mee Kuhmoon aluksi! - Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipi olla, mutta et kelpaa ees niille.
Mulla onkin vaimo muualta.
- Anonyymi
Venäläiset syö kaiken mikä eteen tulee mieleen mitä tahansa. 40-50€ se on hinta kerrasta thai venäjä Ukraina viro kiina Gambia ei mitään hinta eroja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla onkin vaimo muualta.
Sotkamosta ulkomailta?
Puolanka?
- Anonyymi
Ottaa se näköjään tiukille, kun on tullut torjutuksi, vaikka pili on tököttäny ja housut ollu kintuissa. Kaadetaan pettymyksen tuoma katkeruus ja häpeä naisten niskaan. Surkea henkilö olet.
- Anonyymi
Iso maha iso raha🤣
- Anonyymi
Kyllä joo, ison rahan miehethän ne kulkee paskasissa Jahti Jakt puvuissa kylillä.
- Anonyymi
Hiero vähän sitä vasenta laitaa myös
- Anonyymi
Vasenta laitaa oli TV sarjassa Ylellä missä joku oli murhannut naisen jota piti vasempaan reikä reunaan hinkata ettei noi ajatusten lukemiset niin kannata jos ei osaa shamaanit selvä näkivät on noitia salakuuntelu on laitonta ja kuvaaminen seuraaminen myös. Suomi 24 on lähinnä Suomessa käytettävä kaikkien netti. TV sarjoissa on se ikävä puoli ettei niissä ole mitään uskottavaa kun joka sarjassa on samat näyttelijät naama ei muutu ääni ei muutu sama tylsä ilme. Uusintana 10 kertaa vielä. Ylellä ikävä tyyli näin. Mutta tiedoksi miehille mikään mulkun koko ei vaikuta mitenkään naisen seksi iloon naiset pärjää hyvin ilman mulkkuja.
- Anonyymi
Vasenta Ylen TV sarjassa 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
- Anonyymi
Kylän ukot puutarhatonttujen näkösie.
- Anonyymi
Juuri näin, ajaisivat rumat parrat pois niin saattaisivat olla jopa ihmisen näköisiä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, ajaisivat rumat parrat pois niin saattaisivat olla jopa ihmisen näköisiä..
Ei riitä, puolimetriä lisää pitäsi olla pituuttakin ja edes alkeellisin osaaminen naisen kanssa keskusteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä, puolimetriä lisää pitäsi olla pituuttakin ja edes alkeellisin osaaminen naisen kanssa keskusteluun.
Pienuus hepissä ei haittaa kun on tekniikka hallussa. Eikä mahakaan, asento vain oikea ja Olga sanoo, että avot kun tekee ipparaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienuus hepissä ei haittaa kun on tekniikka hallussa. Eikä mahakaan, asento vain oikea ja Olga sanoo, että avot kun tekee ipparaa.
Toi on tyypillinen pieni kullisen selitys itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan sama vaikka tekniikka oisi hallussa jos vehkeellä ei ylety ees huulille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä kyllä, kylän ukothan ovat maan kuuluja uskomattomasta tekniikastaan. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan sama vaikka tekniikka oisi hallussa jos vehkeellä ei ylety ees huulille.
Ei pitkällä myöskään yllä ,30cm läskiä edessä ja takana, nai siinä sitten.
Niin läskit akat, että ei reidet aukea sen vertaa, että vit,,,saisi esille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin läskit akat, että ei reidet aukea sen vertaa, että vit,,,saisi esille.Taitamaton vaan olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole olgalla paljon sanomista. On tyytyminen mitä on tarjolla, ettei joudu maito junalla Venäjälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin läskit akat, että ei reidet aukea sen vertaa, että vit,,,saisi esille.Miksi sitten edes yrität niihin hommiin? Ota parempi ja hoikka, kaunis, hyvin pukeutuva, pitkä kumppani.
Kyllä tässä nyt taitaa olla torjuttu mies itkemässä.
Mene Tinderiin ja valkkaa paras. Vaikka missi aluksi.
Tai mene kirjastoon ja ota Kainari. Siinä on vielä se treffipalsta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten edes yrität niihin hommiin? Ota parempi ja hoikka, kaunis, hyvin pukeutuva, pitkä kumppani.
Kyllä tässä nyt taitaa olla torjuttu mies itkemässä.
Mene Tinderiin ja valkkaa paras. Vaikka missi aluksi.
Tai mene kirjastoon ja ota Kainari. Siinä on vielä se treffipalsta.Miksi menisin?
Minulla on hoikka vaimo ja homma pelaa edestä ja takaa.
Toisin oli poikamiehenä paksujen naisten kanssa, eivät jaksa minuuttia kauempaa persettä heiluttaa kun puuskuttavat jo henkitoreissaan.
Ei kiitos läskit naiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi menisin?
Toisin oli poikamiehenä paksujen naisten kanssa, eivät jaksa minuuttia kauempaa persettä heiluttaa kun puuskuttavat jo henkitoreissaan.
Ei kiitos läskit naiset.Ompa sulla ollut huonokuntosia naisia, oisko ollut alkoholistit ainoat ketä sait? Minun hyvänä pitämäni naiset puuskuttavat henkitoreissaan puhtaasta nautinnosta, niin hoikat kuin rehevätkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi menisin?
Ei kiitos läskit naiset.Oho, siinäpä oikea seksipeto, ihan 2 asentoa hallussa, wau wau wau !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi menisin?
Ei kiitos läskit naiset.Taitamaton lemmentöissä tunnostat olevan, keinolla naiset koinataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, siinäpä oikea seksipeto, ihan 2 asentoa hallussa, wau wau wau !
Käytä mielikuvitusta.
Edestä voi olla 10 asentoa samoin takaa.
Ei tarvitse esittää nokkelaa jos ei sitä ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompa sulla ollut huonokuntosia naisia, oisko ollut alkoholistit ainoat ketä sait? Minun hyvänä pitämäni naiset puuskuttavat henkitoreissaan puhtaasta nautinnosta, niin hoikat kuin rehevätkin.
No ei ne 18 vuotiaat vielä alkoholisteja olleet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi koirien kanssa seksiä harrastavat elukkamiehet on sukupuolitautisia näpistelee naisilta rahaa ja huijaa.Miehillä on 50 vuotiaana läski maha hiki haisee hampaat haisee riippumatta mistä maasta kuusta tai kulttuurista on.On se onnetonta kun TV sarjassa aikuiset miehet keskustelee että vähän vasemmalta 🙄🙄🤭🤭🤭🤭ja vielä Ylellä. Miltä mies kuvittelee että tuntuu naisista kun on synnyttänyt 4 kiloisia lapsia sieltä .......reiästä mihin ne tunkee piliään. Ei kai miehen mulkku 4 kiloa paina sentään ja miltä se nyt vauvan ulostaminen sieltä tuntuu sitten niin . Miltä tuntuu ulostaa jättipaskaa. Olette niin tyhmiä kaikki ettei järki toimi huumeet vienyt järjen. Samoin kuin joku poraa jotain kankaan palasia millaisia saa olla ei saa olla. Tai just mahaa vai ei mahaa. Ettei muualla enää toimi kuin terskan päässä näillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Svetlana syö joka päivä kilon juustoa ja mies on puolen metrin kevyt ja tää nainen 2 metriä pitkä.Isomainen nainen lähiöissä voi olla prostituoitu tai muuten pieni ukkoisten käytössä. Arabit on niin pieniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä kyllä, kylän ukothan ovat maan kuuluja uskomattomasta tekniikastaan. 🤣🤣🤣
Juu😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣😭tekniikkaa😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin läskit akat, että ei reidet aukea sen vertaa, että vit,,,saisi esille.Arabimiehet panee kaikkea mikä liikkuu ihan elukka vai ihminen mutta naiset on synnyttänyt vessaan tietämättä että olisi raskaana koska niin lihavia ettei raskautta huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole olgalla paljon sanomista. On tyytyminen mitä on tarjolla, ettei joudu maito junalla Venäjälle.
Niin muuten Moskovan nainen on hyvin hiljaa kun sanoo että ei tule oleskelulupaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi menisin?
Ei kiitos läskit naiset.KATSOTAAN KUN UKKO VANHENEE EI SEISO VAIKKA EXTAASIA. HAHAHAHA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompa sulla ollut huonokuntosia naisia, oisko ollut alkoholistit ainoat ketä sait? Minun hyvänä pitämäni naiset puuskuttavat henkitoreissaan puhtaasta nautinnosta, niin hoikat kuin rehevätkin.
Naiset näyttelee ettei miehen loppukin itsetunto romahda eihän ne oikeasti tunne mitään älkää nyt viitsikö tampoonissa on enemmän tuntoa kuin jossain pehmeässä.
- Anonyymi
Mistähän maasta tontut tullut.Yhteen aikaan naiset kävi naimassa Espanjassa ja Kreikassa kännissä.Sielläkin on eri kokoisia värisiä haisevia mistä valita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmin huoraavat muumaalaiset miehet käyttää huumeita itseensä ja toisiin niitä raiskaus huumeita ei ne mitään tunne mutta kuvittelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitamaton lemmentöissä tunnostat olevan, keinolla naiset koinataan.
Nuorena ollaan niin koviksia vanhana lerppuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytä mielikuvitusta.
Ei tarvitse esittää nokkelaa jos ei sitä ole.Budhan tantraseksiä !!! 🤗🤗budha tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KATSOTAAN KUN UKKO VANHENEE EI SEISO VAIKKA EXTAASIA. HAHAHAHA
Siihen menee aikaa vielä.
Nyt 26 vuotias ja luulen naivani vielä ainakin 30 vuotta.
Todennäköisesti et ole katselemassa sitä päivää kun mulla ei seiso enää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytä mielikuvitusta.
Ei tarvitse esittää nokkelaa jos ei sitä ole.Ei tarvihe esittää seksiasentojen asiantuntijaa jos kokemukset rajoittuvat omaan ja naapurin pojan käteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen menee aikaa vielä.
Nyt 26 vuotias ja luulen naivani vielä ainakin 30 vuotta.
Todennäköisesti et ole katselemassa sitä päivää kun mulla ei seiso enää.Se on tuo aika hyvä kulumaan. Usko vain.
Minäkin olin naisena tuossa iässä elämäni kunnossa. Enkä tarkoita vain sänkyhommia.
Nyt on mennyt yli 30 vuotta ja vanhuus ei tule yksin.
"NUOREN IHMISEN VARTTUESSA hermorakenteen takkuiset verkot sekä hermosolut kasvavat kooltaan suuremmiksi ja kehittyvät yhä monimutkaisemmiksi. Täten aivosignaalit kulkevat yhä pidempiä ja mutkikkaampia polkuja pitkin.
Kun polut alkavat vanheta ihmisen ikääntyessä, ne myös heikkenevät, jolloin niiden sähköinen vastus kasvaa. Näin ollen sähköinen signaalivirta ja tahti, jolla aivot keräävät ja käyvät uusia mielikuvia läpi, hidastuvat."
Yhdysvaltalaisen Duke University -yliopiston professori Adrian Bejan esittää
https://tekniikanmaailma.fi/miksi-aika-tuntuu-kuluvan-nopeammin-kun-tulee-vanhemmaksi-uusi-tutkimus-loysi-vastauksen-fysiikasta/l - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku passelin pitusiaha ne ovat, naama justiisa oikialla kohalla että sitä isoa suuta saa käyttää taiten muuhunki ku puhumisseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin läskit akat, että ei reidet aukea sen vertaa, että vit,,,saisi esille.No, miksi sitten et valinnut hoikkaa, täydellistä kumppaniksi?
Valinnanvaraa luulisi olevan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on tyypillinen pieni kullisen selitys itselleen.
Pituutta miehellä 40 - 50 cm lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi menisin?
Ei kiitos läskit naiset.Sinä oot ollutkin sitten tehokas, kun nainen minuutissa uupuu.
Onkohan tuo sitten sitä : n....u pyörryksiin?😁🛀🛌💏 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pituutta miehellä 40 - 50 cm lisää.
Nimenomaan miehellä ei sillä sukuelimellä.
- Anonyymi
Voi raukkaa noita sumin ukkoja. Muna pitää peilillä katsoa, kun pesee vehettään. Ja persevako näkyy kun niin läski maha ettei edes verkkarit mahdu. Sitä se äitin syöttämä pulla mössö on tehnyt tehtävänsä. Ajellaan yö kaudet kylillä auton rotiskoilla. Menkää pyöräile, niin laihdutte.
- Anonyymi
Voi raukkaa noita sumin akkoja. persevako näkyy kun niin läski maha ettei edes sukkahousut mahdu kuin päähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi raukkaa noita sumin akkoja. persevako näkyy kun niin läski maha ettei edes sukkahousut mahdu kuin päähän.
Eikö ole pullukkakaan sinua huolinut. Kun niin tunnet vihaa niitä kohtaan. Tuntuuhan tuo kokemusta niistä olevan, et muuten tietäisi. Kato peiliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musliminainen ameeba ajoi pyörällä ohi niin satulaa ei näkynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musliminainen ameeba ajoi pyörällä ohi niin satulaa ei näkynyt
Oletko kiinnostunut naistenpyörien satuloista, taidat haistella niitä.
- Anonyymi
Katohan pirua, joku elämäänsä kyllästynyt täällä taas vetää provoa kehiin. Vai onko tullut koko kylän miehiltä jo pakit? Kannattaa siinä tapauksessa varmaan suosiolla etsiä jostain muualta, eikä alkaa haukkumaan kaikkia. Ai niin, mutta Sumin naiset ei uskalla lähteä etsimään mitään kauempaa ja pitää täällä sitten katkeroitua.
- Anonyymi
Usko tai älä, mutta monella naisella on elämä paljon helpompaa ilman miestä ja sen jatkuvaa "etsimistä". Ja katkeroituneita naisia on enemmän niitten joukossa, jotka ovat luulleet prinssin ottaneensa ja sammakon saaneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko tai älä, mutta monella naisella on elämä paljon helpompaa ilman miestä ja sen jatkuvaa "etsimistä". Ja katkeroituneita naisia on enemmän niitten joukossa, jotka ovat luulleet prinssin ottaneensa ja sammakon saaneet.
Kyllä näin on. Joillakin miehillä vaan ottaa tunnon päälle, kun nainen pärjää ilman ja sitten leimataan "hankalaksi". Ei se nainen hankala ole vaan omillaan toimeen tuleva.
- Anonyymi
Hieno harrastus se on syöminenkin kun tänne tullaan ilmaista ruokaa hakemaan lihotaan ahneudesta sitten ne tuolla JALTALLA asti syö Suomen avustusruokia jumalauta kun ei lähempää saa varastettua.
- Anonyymi
Naisille pitää järjestää seksimatkoja Kreikkaan rodos ja muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno harrastus se on syöminenkin kun tänne tullaan ilmaista ruokaa hakemaan lihotaan ahneudesta sitten ne tuolla JALTALLA asti syö Suomen avustusruokia jumalauta kun ei lähempää saa varastettua.
Soittaisivat Niikolle.
Kyllä persu Niikko varastaa heille makkarat onhan hänellä kokemusta ja näyttöä siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittaisivat Niikolle.
Kyllä persu Niikko varastaa heille makkarat onhan hänellä kokemusta ja näyttöä siitä.Tuon niminen ei ole koskaan ollut persujen edustaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittaisivat Niikolle.
Kyllä persu Niikko varastaa heille makkarat onhan hänellä kokemusta ja näyttöä siitä.Hyvä ettei Nikko varasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon niminen ei ole koskaan ollut persujen edustaja.
Mika Niikko, nyt putosi eduskunnasta oli persujen edustaja vuodesta 2011.
Varasti köyhille tarkoitetut makkarat ja leivät omaan vaalityöhön ennen vaaleja .
Jäi leipäjonon huono osaiset ilman.
Missä ihmeen kuplassa olet elänyt,,lue lehtiä niin valaistut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varasti köyhille tarkoitetut makkarat ja leivät omaan vaalityöhön ennen vaaleja .
Missä ihmeen kuplassa olet elänyt,,lue lehtiä niin valaistut.Makkarauutiset ei paljon edes auta valaistumista, muutenhan hindut ei muuta söisikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ihmeen kuplassa olet elänyt,,lue lehtiä niin valaistut.Meniki omimaan sosialisoinnin monopolin vasemmistolta.
- Anonyymi
Sinä taidat olla se joka sai pakit taivalkoskella. Eikö uusio perhe enää kiinnostanu. Vai tuliko akka järkiinsä.
- Anonyymi
Kyllä niitä on miehissä rahan perässä olevia hyväksikäyttäjiä,kun entiseltä on kupattu rahat rakkautta hokemalla niin uutta uhria etsimään ja miten pirussa ne kusipäät siinä onnistuukin vaikkei oo ees minkää näkösiäkää,eipä kyllä akkakaa😄
- Anonyymi
Ihan kuin ihmissuhteissa olisi tärkeimpiä asioita, minkälaisen taloudellisen hyödyn saisi toisesta ja toinen vielä olisi hyvännäköinen, hoikka ja ikuisesti nuori. Ei ole ihme, jos tänä päivänä yhä yseampi elää ilman parisuhdetta ja täysin omasta tahdostaan.
- Anonyymi
Venäläinen nainen kiero puhuu valhetta liero. Ihana mies komea juu mihin vaan pystyy silmissä setelin kuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuin ihmissuhteissa olisi tärkeimpiä asioita, minkälaisen taloudellisen hyödyn saisi toisesta ja toinen vielä olisi hyvännäköinen, hoikka ja ikuisesti nuori. Ei ole ihme, jos tänä päivänä yhä yseampi elää ilman parisuhdetta ja täysin omasta tahdostaan.
"Sinä tiedät minun nimeni, mutta et minun tarinaani. Sinä olet kuullut mitä minä olen tehnyt, mutta et ole ollut missä minä olen ollut. Sinä tiedät missä minä olen, mutta et tiedä minne minä olen menossa. Sinä näet minun nauravan, mutta et tiedä mitä minä olen kärsinyt. Älä tuomitse minua.”
-Tuntematon-
Sivuilta www.mielenihmeet.fi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sinä tiedät minun nimeni, mutta et minun tarinaani. Sinä olet kuullut mitä minä olen tehnyt, mutta et ole ollut missä minä olen ollut. Sinä tiedät missä minä olen, mutta et tiedä minne minä olen menossa. Sinä näet minun nauravan, mutta et tiedä mitä minä olen kärsinyt. Älä tuomitse minua.”
-Tuntematon-
Sivuilta www.mielenihmeet.fiTiedeänpäs, oleta ollut kännissä, olet menossa Sossuun ja tiedän olet kärsinyt huonoista valinnoista ja rahan puutteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedeänpäs, oleta ollut kännissä, olet menossa Sossuun ja tiedän olet kärsinyt huonoista valinnoista ja rahan puutteesta.
No, no.... eipäs aleta syytellä.
Sosiaalitoimi ei ole minun takiani työllistynyt - ikinä.
Kai huomasit, että tekstihän oli lainaus eräältä verkkosivulta. Nimeä ei ole tiedossa, kuka tuon ajatuksen takana on.
Taidanpa jättää nyt tämän palstan seuraamisen kokonaan pois . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, no.... eipäs aleta syytellä.
Sosiaalitoimi ei ole minun takiani työllistynyt - ikinä.
Kai huomasit, että tekstihän oli lainaus eräältä verkkosivulta. Nimeä ei ole tiedossa, kuka tuon ajatuksen takana on.
Taidanpa jättää nyt tämän palstan seuraamisen kokonaan pois .Joudat jättäämäänkin, tuollaisia toisten ihmisten ajatusten kopioijaa ei täällä kaivata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäläinen nainen kiero puhuu valhetta liero. Ihana mies komea juu mihin vaan pystyy silmissä setelin kuvat.
Osuvasti sanottu 👍
- Anonyymi
Kevätlomallani pääsin minäkin naisen makuun Ämmänsaaressa. Oli oikein kiihkeä yö, pantiin kuin kanit.
Aamulla katselin ympärilleni ja näin naisen yöpöydällä oikein komean miehen kuvan. Pelästyin vähän ja kysyinkin onko tuo sinun miehesi.
-Ei ole kujersi naikkonen, ei minulla ole miestä
-No onko se sitten poikaystäväsi, kysyin vielä
-Ei ole poikaystäväkään, vastasi pokani ja hiveli samalla sormillaan terskani kärkeä
-Kuka tuo sitten lienee, kysyin vielä
-No sehän olen minä ennen sukupuolenkorjausta, kuului vastaus
Saapi jäähän lomailu ämmässä tähän kertaan...- Anonyymi
Unta taisi olla tuo kuvitelma.
Eiköhän se jo riitä tuo toisten haukkumiset! Olokaa kilttejä toesillenne!
- Anonyymi
Nyt puhuu Lumperi asiaa!
- Anonyymi
Vedä sinä ruttumuna käteesi,
- Anonyymi
...ja hänellä on ilmeisesti kokemuspohjaa tuon mitan suhteen kun osaa aivan monikossa mainita tuosta koosta...?
- Anonyymi
PIENI MUNA MUTTA ISO SYDÄN
- Anonyymi
Isoa sydäntähän ne yksinäiset naiset etsivätkin. 🤣
- Anonyymi
Kiitos vinkistä, kyselläänpäs noiden ulkomaalaisten perään haluaisivatko Suomen kansalaisuuden 👍
- Anonyymi
Sumin miehistä en tiedä mutta suomalainen uros on luomakunnan kruunu. Valtavaa karismaa ja elinvoimaa huokuvat suomimiehet ovat joka puolella haluttuja aviomiehiksi. Jätä sumi miehet ja vaihda ylivoimaiseen suomimieheen.
- Anonyymi
Sumin urokset on Suomen turva.
- Anonyymi
Se on näkyy kevät ja hullut kömpii talvipiiloistaan auringon herättäminä tänne huutelemaan anonyymisti. Omalla nimellä ei varmaan tässäkään ketjussa olevista kovin moni uskaltaisi kirjoittamaansa sanoa. Niinku ei tuollakaan, missä naiset haukuttiin.
Voisko väki elää sovussa edes yhden kuukauden? - Anonyymi
Nooh älähän nyt. Ei moni korpiaatelinen pääse edes Vartiusta pitemmälle. On liian vaativaa 'käyvä naisissa' Kostamuksen puolella.
- Anonyymi
Jos on pökelö, pökelönä pysyy, niin on aina ollut. Onni on sillä, jolla on suuri.
- Anonyymi
Sekö on aloittaja nuo elimen koot tutkinut ihan omakohtaisesti?
Vai perustuuko tämä luuloon ja kuuloon?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915