Mulla on tradenomin AMK-pääsykoe tulossa ja oon ehkä vähän myöhässä valmistautumisen suhteen. Mulla ei oo erityisesti rahaa nyt laittaa valmennuskursseihin ja ilmoittautumisetkin taisi jo mennä. Miten ootte harjotellut pääsykokeeseen ja pärjääkö siellä ilman valmennuskursseja? Lukion lyhyestä matematiikasta on jo muutama vuosi aikaa..
AMK-valintakoe harjoittelu ilman valmennuskurssia
5
3552
Vastaukset
- Anonyymi
Valmennuskurssi ammattikorkeakoulun pääsykokeeseen??? Onko sellaisia, siis valmennuskursseja?
Minä annan hyvän neuvon: lue kysymykset tai tehtävänannot tarkkaan ja vastaa siihen ja vain siihen, mitä kysytään. - Anonyymi
Kyllähän noita valmennuskursseja on nykyään vaikka mihin. Verkkovalmennuksiin (ei lähiopetusta) voi varmaan ilmoittautua vieläkin, jos haluaa.
Jos matikkaa haluaa vain treenata ja vaikka ilmaiseksi niin lukion lyhyen matikan kertauskirjoilla pärjää tai sitten vaikka Youtubesta Matikkapirkko tai opintopiste.com - Anonyymi
Käy kirjastosta lainaamassa lyhyen matikan kirjoja. Jos tuntuu, että taidot on ruosteessa, niin suosittelisin enemmän käyttämään kurssikirjoja kertauskirjan sijaan. Kurssikirjoissa on enemmän tehtäviä ja valinnanvaraa ja kattavat teoriat. Kirjasarjojen välillä on eroja, joten kokeile eri kustatantajien kirjasarjoja. Opetussuunnitelmalla (LOPS) ei ole niin väliä, mutta asiat ei aina ole fiksuimmassa järjestyksessä. Keskity perusasioihin. Niitä kai edelleen testataan eniten AMK-pääsykokeissa. Juttele täällä ja muualla muiden hakijoiden ja hiljattain hakeneiden kanssa. Kysy heiltä mitä aikaisemmissa pääsykokeissa on kysytty.
Myös käytettynä voi löytyä kurssikirjoja edullisesti tai jopa ilmaiseksi. Mun mielestä viimeisimmässä LOPSissa asioiden järjestys on melko hyvä ja koekin varmaan perustuu siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284917Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233600Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2712075Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,122013Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1111025- 32833
- 61777
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.98776