Mulla on tradenomin AMK-pääsykoe tulossa ja oon ehkä vähän myöhässä valmistautumisen suhteen. Mulla ei oo erityisesti rahaa nyt laittaa valmennuskursseihin ja ilmoittautumisetkin taisi jo mennä. Miten ootte harjotellut pääsykokeeseen ja pärjääkö siellä ilman valmennuskursseja? Lukion lyhyestä matematiikasta on jo muutama vuosi aikaa..
AMK-valintakoe harjoittelu ilman valmennuskurssia
5
5807
Vastaukset
- Anonyymi
Valmennuskurssi ammattikorkeakoulun pääsykokeeseen??? Onko sellaisia, siis valmennuskursseja?
Minä annan hyvän neuvon: lue kysymykset tai tehtävänannot tarkkaan ja vastaa siihen ja vain siihen, mitä kysytään. - Anonyymi
Kyllähän noita valmennuskursseja on nykyään vaikka mihin. Verkkovalmennuksiin (ei lähiopetusta) voi varmaan ilmoittautua vieläkin, jos haluaa.
Jos matikkaa haluaa vain treenata ja vaikka ilmaiseksi niin lukion lyhyen matikan kertauskirjoilla pärjää tai sitten vaikka Youtubesta Matikkapirkko tai opintopiste.com - Anonyymi
Käy kirjastosta lainaamassa lyhyen matikan kirjoja. Jos tuntuu, että taidot on ruosteessa, niin suosittelisin enemmän käyttämään kurssikirjoja kertauskirjan sijaan. Kurssikirjoissa on enemmän tehtäviä ja valinnanvaraa ja kattavat teoriat. Kirjasarjojen välillä on eroja, joten kokeile eri kustatantajien kirjasarjoja. Opetussuunnitelmalla (LOPS) ei ole niin väliä, mutta asiat ei aina ole fiksuimmassa järjestyksessä. Keskity perusasioihin. Niitä kai edelleen testataan eniten AMK-pääsykokeissa. Juttele täällä ja muualla muiden hakijoiden ja hiljattain hakeneiden kanssa. Kysy heiltä mitä aikaisemmissa pääsykokeissa on kysytty.
Myös käytettynä voi löytyä kurssikirjoja edullisesti tai jopa ilmaiseksi. Mun mielestä viimeisimmässä LOPSissa asioiden järjestys on melko hyvä ja koekin varmaan perustuu siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684665Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232800Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 591400
- 951282
- 471169