Mulla on tradenomin AMK-pääsykoe tulossa ja oon ehkä vähän myöhässä valmistautumisen suhteen. Mulla ei oo erityisesti rahaa nyt laittaa valmennuskursseihin ja ilmoittautumisetkin taisi jo mennä. Miten ootte harjotellut pääsykokeeseen ja pärjääkö siellä ilman valmennuskursseja? Lukion lyhyestä matematiikasta on jo muutama vuosi aikaa..
AMK-valintakoe harjoittelu ilman valmennuskurssia
5
4226
Vastaukset
- Anonyymi
Valmennuskurssi ammattikorkeakoulun pääsykokeeseen??? Onko sellaisia, siis valmennuskursseja?
Minä annan hyvän neuvon: lue kysymykset tai tehtävänannot tarkkaan ja vastaa siihen ja vain siihen, mitä kysytään. - Anonyymi
Kyllähän noita valmennuskursseja on nykyään vaikka mihin. Verkkovalmennuksiin (ei lähiopetusta) voi varmaan ilmoittautua vieläkin, jos haluaa.
Jos matikkaa haluaa vain treenata ja vaikka ilmaiseksi niin lukion lyhyen matikan kertauskirjoilla pärjää tai sitten vaikka Youtubesta Matikkapirkko tai opintopiste.com - Anonyymi
Käy kirjastosta lainaamassa lyhyen matikan kirjoja. Jos tuntuu, että taidot on ruosteessa, niin suosittelisin enemmän käyttämään kurssikirjoja kertauskirjan sijaan. Kurssikirjoissa on enemmän tehtäviä ja valinnanvaraa ja kattavat teoriat. Kirjasarjojen välillä on eroja, joten kokeile eri kustatantajien kirjasarjoja. Opetussuunnitelmalla (LOPS) ei ole niin väliä, mutta asiat ei aina ole fiksuimmassa järjestyksessä. Keskity perusasioihin. Niitä kai edelleen testataan eniten AMK-pääsykokeissa. Juttele täällä ja muualla muiden hakijoiden ja hiljattain hakeneiden kanssa. Kysy heiltä mitä aikaisemmissa pääsykokeissa on kysytty.
Myös käytettynä voi löytyä kurssikirjoja edullisesti tai jopa ilmaiseksi. Mun mielestä viimeisimmässä LOPSissa asioiden järjestys on melko hyvä ja koekin varmaan perustuu siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812486- 1832034
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771915Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221721Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311625- 1241552
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791245Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711195Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,671165Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c781155