Rottweiler pennun sisaruksien etsintä

Anonyymi-ap

Moi! Mistä yleensä löydätte pentujen sisarukset? Itse en muista omistajan nimeä. Meidän pentu on syntynyt 1.12.2022 Kurikassa. Olisi kiva löytää sisarukset ja kysellä heidän kuulumisia

26

935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        On siellä toinenkin kotikasvattaja joka ei harjoita pentutehtailua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siellä toinenkin kotikasvattaja joka ei harjoita pentutehtailua

        Mistäs sen tiedät, jos kerran on "kotikasvattaja"? Luotatko hänen sanomisiin mm. astutusväleistä, terveystarkeista ja muusta vastaavasta, jotka auttamattomasti täytyy olla kunnossa, jotta voisi asialliseksi kasvattajaksi kutsua. Siitäkin voitaisiin väitellä, miten asiallinen kasvattaja voi ihan lähtökohtaisesti olla, jos kauppaa mukamas rotukoiria, joita ei kuitenkaan rekisteröi. Oliko sinulla hyväkin tekosyy sillekin, miksei rotukoiria rekata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sen tiedät, jos kerran on "kotikasvattaja"? Luotatko hänen sanomisiin mm. astutusväleistä, terveystarkeista ja muusta vastaavasta, jotka auttamattomasti täytyy olla kunnossa, jotta voisi asialliseksi kasvattajaksi kutsua. Siitäkin voitaisiin väitellä, miten asiallinen kasvattaja voi ihan lähtökohtaisesti olla, jos kauppaa mukamas rotukoiria, joita ei kuitenkaan rekisteröi. Oliko sinulla hyväkin tekosyy sillekin, miksei rotukoiria rekata?

        He ovat käyneet kasvattaja kurssit ja heillä on ihan nettisivut, ja yli 20 vuoden kokemus 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ovat käyneet kasvattaja kurssit ja heillä on ihan nettisivut, ja yli 20 vuoden kokemus 😉

        Mikä näistä mainitsemistasi vieläkään tekee ns. kotikasvattajasta automaattisesti asiallisen? Ihanko meinasit nettisivuista tehtailijan tunnistavan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä näistä mainitsemistasi vieläkään tekee ns. kotikasvattajasta automaattisesti asiallisen? Ihanko meinasit nettisivuista tehtailijan tunnistavan?

        Siellä on koirilla hyvät tilat ja kaikki asiat koirien kasvatuksessa ja myynnissä hoidetaan asianmukaisesti. Kyseinen kasvattaja myös on apuna/tukena mikäli tulee kysymyksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on koirilla hyvät tilat ja kaikki asiat koirien kasvatuksessa ja myynnissä hoidetaan asianmukaisesti. Kyseinen kasvattaja myös on apuna/tukena mikäli tulee kysymyksiä

        Onks kennelnimeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on koirilla hyvät tilat ja kaikki asiat koirien kasvatuksessa ja myynnissä hoidetaan asianmukaisesti. Kyseinen kasvattaja myös on apuna/tukena mikäli tulee kysymyksiä

        Tiedätkö sinä, mihin sanalla "kotikasvattaja" yleensä viitataan? Jos kasvatuksessa ja myynnissä hoidetaan kaikki asiallisesti, niin sittenhän kyse on rodunomaisesti tutkituista vanhemmista, pennut on rekisteröity jne vai mitä? Eli mikä tässä yhtälössä nyt mättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on koirilla hyvät tilat ja kaikki asiat koirien kasvatuksessa ja myynnissä hoidetaan asianmukaisesti. Kyseinen kasvattaja myös on apuna/tukena mikäli tulee kysymyksiä

        minkä niminen kenneli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ovat käyneet kasvattaja kurssit ja heillä on ihan nettisivut, ja yli 20 vuoden kokemus 😉

        justiinsa joopa joo. ja sinä uskot. kuka tahansa voi käydä kasvattajakurssit ja luoda nettisivut ja puhua koirakokemuksesta...taitaa olla tämänkin kommentin takana "kasvattaja" itse alias mika :)


    • Anonyymi

      Mulla kans pentu kurikasta mutta syntynyt eri aikaan, tänä vuonna

    • Anonyymi

      Kasvattajan nimi löytyy koiran rekisteritodistuksesta ja kauppakirjasta.
      Yleensä kasvattajat pitävät yhteyttä pennunostajiin ja toisin päin.

    • Anonyymi

      Sekarotuinen siitos ilman kirjoja

      • Anonyymi

        Hän sanoi rottweiler eikä sekarotuinen


      • Anonyymi

        Kauppakirja on silti tehtävä (vaadittava) olipa kyseessä mikä tahansa koira.


    • Anonyymi

      Rekkaamattomat pennut lasketaan sekarotuisiksi kun vanhemmista ei ole näyttöä ovatko rotupuhtaita, terveitä ja ulkonäöllisesti / luonteeltaan rodunomaisia.

      • Anonyymi

        Höpö höpö 😂


    • Anonyymi

      Kuka vielä nykyään on niin urvelo, että ostaa koiran joltain epämääräiseltä "kasvattajalta" joka ei koiria rekkaa, tee asiallista kauppakirjaa ja ole pennun ostajan apuna ja tukena? Ja ap:llä vielä rotikka jonka luonne, terveys ja rakenne oltava kunnossa tai ongelmia syntyy. Koskee toki kaikkia koiria rodulla tai ilman.
      Huh huh.

      • Anonyymi

        Kuka täällä on edes sanonut että he ei rekisteröi koiria tai ole ostajan apuna/ tukena tarvittaessa. Mistään tommosesta ei ole puhuttu vaan kyseinen henkilö täällä etsii koiran sisaruksia. Mulla on rotikka kurikasta hyvältä kasvattajalta eikä epämääräiseltä tyypiltä. Aina on viesteihin vastattu tarvittaessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka täällä on edes sanonut että he ei rekisteröi koiria tai ole ostajan apuna/ tukena tarvittaessa. Mistään tommosesta ei ole puhuttu vaan kyseinen henkilö täällä etsii koiran sisaruksia. Mulla on rotikka kurikasta hyvältä kasvattajalta eikä epämääräiseltä tyypiltä. Aina on viesteihin vastattu tarvittaessa

        "Itse en muista omistajan nimeä"

        Varmaan on rekisteritodistuskin kateissa, kasvattajan numero kännykästä kadonnut, jalostustietobärjestelmästä ei löydy mitään, ja rotujärjestökään ei osaa auttaa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Itse en muista omistajan nimeä"

        Varmaan on rekisteritodistuskin kateissa, kasvattajan numero kännykästä kadonnut, jalostustietobärjestelmästä ei löydy mitään, ja rotujärjestökään ei osaa auttaa 😂

        Mun koira on kurikasta otettu ja rekisteröity, toki siellä ilmeisesti myös on toinenkin kasvattaja, hänestä en tiiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun koira on kurikasta otettu ja rekisteröity, toki siellä ilmeisesti myös on toinenkin kasvattaja, hänestä en tiiä

        rekisteröity kennelliittoon vai ruokavirastoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rekisteröity kennelliittoon vai ruokavirastoon?

        Tämäpä juuri kun moni menee nyt halpaan, että rekisteröinti tarkoittaa kennelliittoon rekattua rotukoiraa vaikka voi myös olla ruokaviraston pellerekisteriin ilmoitettu mikäliekoira...


    • Anonyymi

      Kasvattajan nimi löytyy ellei ole pentutehtailija.

    • Anonyymi

      Taisin hakea samalta. Pentutehtailu koira on. Selvis täs pari kk sit

      • Anonyymi

        Onko sulla ollu koirasi kanssa ongelmia? Onko kaikki menny kuitenkin hyvin ja mites tuo selvisi?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe