Aina pitäisi käyttää kuriiripalvelua, jotta kuriiri tarkistaa henkilöllisyyden ja luovuttaa asiakirjan henkilökohtaisesti oikealle henkilölle.
Posti on todella epäluotettava minkäänlaisten virallisten asiakirjojen toimittamisessa.
11
265
Vastaukset
- Anonyymi
Samma mieltä. Ja jos käyttää haastemiestä tms. virallista toimijaa, asiakkaan tulee saada siitä ensitiedote. Ei koskaan niin, että kesken työpäivän paikalle posauttaa ventovieras mies toimittamaan haastetta.
Minulla on firma kodin yhteydessä ja toimin sellaisella alalla, jossa on erityiset turvallisuusmääräykset. On pistooli ja sumute, joilla häiriköt ja venkulat laitetaan aisoihin. Vakuutusyhtiön määräys tämä.- Anonyymi
Ai että vakuutusyhtiö on määrännyt sinulle pistoolin ja sumutteen? Voisitko vinkata minkä vakuutusyhtiön mitkä suojeluohjeet ovat kyseessä?
Ja sitten olet sellaista ihmistyyppiä, joka kyselemättä sen enempää posauttaa jommalla kummalla ilmoittamatonta tulijaa oli kyse sitten konnasta tai haastemiehestä?
Nyt taisi jutuissa olla vähän sitä kuuluisaa "Lapin lisää"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että vakuutusyhtiö on määrännyt sinulle pistoolin ja sumutteen? Voisitko vinkata minkä vakuutusyhtiön mitkä suojeluohjeet ovat kyseessä?
Ja sitten olet sellaista ihmistyyppiä, joka kyselemättä sen enempää posauttaa jommalla kummalla ilmoittamatonta tulijaa oli kyse sitten konnasta tai haastemiehestä?
Nyt taisi jutuissa olla vähän sitä kuuluisaa "Lapin lisää"?Toiset toimii ja toiset miettii. Toisten työt on tärkeämpiä kuin toisten. Ihan normijuttua tämä. Vai luuletko sinä että tuppaudut työpaikoille ilman kulkulupaa ja erillistä selvitystä? En suosittele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset toimii ja toiset miettii. Toisten työt on tärkeämpiä kuin toisten. Ihan normijuttua tämä. Vai luuletko sinä että tuppaudut työpaikoille ilman kulkulupaa ja erillistä selvitystä? En suosittele.
Ei löytynyt. Noh, selväähän se oli, että mätäkuun jutusta oli kyse.
Mutta ihan noin keskustelun vuoksi, olisi mielenkiintoninen oikeudenkäynti, kun haastetta toimittamaan tulevaa haastemiestä laittaisit ihan ensitöiksesi kyselemättä kaasulla naamalle. Voi olla, että tämä löytämäsi poikkeuksellinen vakuutusyhtiö irtisanoisi eriskummallisten suojeluohjeiden sääntelemät vakuutukset samantien, kun väistämättömänä seurauksena menettäisit niin kuvitteellisen kaasu- kuin ampuma-aselupasikin.
Ja kyllä, minä muuten työni puolesta tuppaudun työpaikoille ilman kulkulupaa ja erillistä selvitystä. Ihan lain nojalla minut on virkatehtävissäni päästettävä kaikkiin työtäni koskeviin rakennuksiin, rakennelmiin, tiloihin ja huoneistoihin yhdellä poikkeuksella, johon sinun mökkisi selvästi ei kuulu. Tarvittaessa poliisi antaa virka-apua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ihan noin keskustelun vuoksi, olisi mielenkiintoninen oikeudenkäynti, kun haastetta toimittamaan tulevaa haastemiestä laittaisit ihan ensitöiksesi kyselemättä kaasulla naamalle. Voi olla, että tämä löytämäsi poikkeuksellinen vakuutusyhtiö irtisanoisi eriskummallisten suojeluohjeiden sääntelemät vakuutukset samantien, kun väistämättömänä seurauksena menettäisit niin kuvitteellisen kaasu- kuin ampuma-aselupasikin.
Ja kyllä, minä muuten työni puolesta tuppaudun työpaikoille ilman kulkulupaa ja erillistä selvitystä. Ihan lain nojalla minut on virkatehtävissäni päästettävä kaikkiin työtäni koskeviin rakennuksiin, rakennelmiin, tiloihin ja huoneistoihin yhdellä poikkeuksella, johon sinun mökkisi selvästi ei kuulu. Tarvittaessa poliisi antaa virka-apua.Olen vakuutustöissä. Selkäni on turvattu ja lupa-asiat kunnossa.
Älä länkytä, kun olet vain suorittajaporrasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä, minä muuten työni puolesta tuppaudun työpaikoille ilman kulkulupaa ja erillistä selvitystä. Ihan lain nojalla minut on virkatehtävissäni päästettävä kaikkiin työtäni koskeviin rakennuksiin, rakennelmiin, tiloihin ja huoneistoihin yhdellä poikkeuksella, johon sinun mökkisi selvästi ei kuulu. Tarvittaessa poliisi antaa virka-apua.Ai niinkuin vaikka maanpuolustuksen suoja-alueelle? Puolustusvoimien teknisiin tiloihin? Kirurgin leikkaussaliin? Tutkimuslabraan?
Voi hyvä tavaton tätä suunsoittajaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkuin vaikka maanpuolustuksen suoja-alueelle? Puolustusvoimien teknisiin tiloihin? Kirurgin leikkaussaliin? Tutkimuslabraan?
Voi hyvä tavaton tätä suunsoittajaa.Kuinka monen henkilön kotoa löytyy kirurgin leikkaussali tai maanpuolustuksen suoja-alue? Herää jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkuin vaikka maanpuolustuksen suoja-alueelle? Puolustusvoimien teknisiin tiloihin? Kirurgin leikkaussaliin? Tutkimuslabraan?
Voi hyvä tavaton tätä suunsoittajaa.No kun nyt rikkinäisen kellon tavoin osut kahdesti vuorokaudessa oikeaan, niin eräät PV:n tilat tosiaan ovat ne viranhoitoni ulkopuolella oleva poikkeus.
Eivät kuitenkaan leikkaussalit eivätkä tutkimuslabrat, vaikkakaan en tietenkään niihin mene leikkauksen ollessa käynnissä tai jos juuri sillä hetkellä labraan sisäänmenoni tuhoaisi jonkin kokeen. Mutta tiloina kyllä minulla on niihin virkatehtävissä pääsy.
"Suunsoittoni" perustuu lakiin toisin, kuin sinun aikeesi vakuutusyhtiöiden käskystä kaasuttaa tai ampua kyselemättä sisälletulijat. Kumpikohan meistä siis soittaa suutaan?
Vai että vakuutustöissä kannetaan kaasua ja ampuma-asetta... melkoinen vakuutusyhtiö teillä
Kannattaisi ehkä panostaa asiakastyytyväisyyteen enemmän?
- Anonyymi
Minua lähestyi aikoinaan haastemies, joka tunki nenänsä ikkunaan ja kurkki sisään. En odottanut mitään vierasta, saati haastetta tuovaa, ja säikähdin niin maan perusteellisesti. Koira alkoi haukkumaan ja yritti päästä ovesta pihalle. En tiedä miten olisi käynyt, jos olisi päässyt karkuun.
Että kyllä ne luvallisellakin asialla olevat oudot voivat saada äkkilähdön.
Ja minä olen siis vanha mummo.- Anonyymi
Jos olisin ulosottomies, aika usein kurkistelisin teidän ikkunoista sisään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303521Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91578Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241275Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.131879Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819