Vakavan harkinnan paikka

Rudi

Nyt kun täällä on kerran menossa jonkinlainen jäähyväisbuumi, tuli itsellekin pakoittava tarve harkita vakavasti.

Nyt minä täällä sitten harkitsen. Näkisittepä kuinka vakavana parhaillaan olen. Kurtistan voimakkaasti silmäkulmia ja hieroskelen leukaperiä, ajatusten täyttäessä kaikki solujeni sopukat.
Nyt hörppään jo hiukka jäähtynyttä kahvia mukista ja keskittynyt harkinta tekee liikkeistäni hapuilevia ja hitaita. Tunnen, että tarvitsen harkinnalleni tukea yhdestä pikkusiggestä, ja lähdenkin nyt hetkeksi ulos. Palaan kohta..

Tuli tuolla mieleen, että pitäis mennä puutavaraliikkeeseen hakemaan painekyllästettyä lautaa, niin vois tehdä uuden kehikon lehtikompostille. Vanha alkaa olemaan vähän huonossa hapessa. Ja kirjosieppo näytti polkevan naarastaan tuolla pihalla kottikärryssä oikein huolella. Onkohan se sama sieppo kun oli omppopuun pöntössä viime kesänäkin?

Ai niin juu. Mää en ainakaan lähde palstalta mihinkään. Mikäs mun täällä on ollessa. Jumalan ikuisen mieliharmin :)

40

2545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n52

vakavaksi meni tämäkin viesti,että mä kanssa olen päättänyt ottaa täällä oloni tosissaan.

Täällä paistaa aurinko.
      Vakaasti toivottelen mukavaa päivän alkua...=)

• Rudi

Juu ollaan vakavasti tätä mieltä.
        Vaikka vakavasti sanottuna, ei oteta kuitenkaan kauhian vakavasti, eihän? :)

• Pirre*

vielä keksitty virtuaalipyyhkäriä..:))(no sefu on sensuuri), oisi miut kumitettu jo aikapäiviä...:)
      Hyvää päivän jatkoa, olet semmoinen palstailo.

• Nimimerkki

Siksi en enää pahemmin käy täällä

• Rudi

*moisk, pus, kiss*
        Kiitos vaan, ite muuten oot! :)

Mutta nyt on syytä vakavoitua. Kirkonmenojen aika ja kaikkee.

• Nimimerkki kirjoitti:

Kyllä se on vaan suuri puute,kun niin harvoin enää täällä käyt.

Ps.kai tämä minun ironiami saa sinut toisiin aatoksiin,sillä tämä on ystävällisesti sinuun kohdistuva moite.

Hyvää aamupäivää vaan kaikille.

• Rudi
        Nimimerkki kirjoitti:

...on yks kaveri joka ei pahemmin valehtele.

• Rudi
        emw34 kirjoitti:

Kyllä se on vaan suuri puute,kun niin harvoin enää täällä käyt.

Ps.kai tämä minun ironiami saa sinut toisiin aatoksiin,sillä tämä on ystävällisesti sinuun kohdistuva moite.

Hyvää aamupäivää vaan kaikille.

Missäs mies on ollu?
        Et kai aio väittää että sulla on oikeetakin elämää? :)

• Rudi kirjoitti:

Missäs mies on ollu?
        Et kai aio väittää että sulla on oikeetakin elämää? :)

Missäpä sitä muualla.
        Nyt kyllä jo pelkkä epäilysi,että mulla olisi oikeétakin elämää,on kyllä niin syvältä,että otan sen perskeleen riemuissani vastaan ja vastaan,että olen ollut kahden,jopa kolmen naisen käytössä,joskus jopa erään "ketsi-orjana".

On tää mun kevät menny ihan mukavasti,kun on vähän päässyt harrastamaan tekemättömien töiden mielikuvatekemistä,niin alan olla niiden suhteen siinä puolivälin krouvissa.

Eiköhän tossa enskuun puolella ala helpottaa ja sitten kehun perhettäni oikein olan takaa täällä palstalla,että siihen asti nauttikaa,kun vielä voitte.

• Rudi
        emw34 kirjoitti:

Missäpä sitä muualla.
        Nyt kyllä jo pelkkä epäilysi,että mulla olisi oikeétakin elämää,on kyllä niin syvältä,että otan sen perskeleen riemuissani vastaan ja vastaan,että olen ollut kahden,jopa kolmen naisen käytössä,joskus jopa erään "ketsi-orjana".

On tää mun kevät menny ihan mukavasti,kun on vähän päässyt harrastamaan tekemättömien töiden mielikuvatekemistä,niin alan olla niiden suhteen siinä puolivälin krouvissa.

Eiköhän tossa enskuun puolella ala helpottaa ja sitten kehun perhettäni oikein olan takaa täällä palstalla,että siihen asti nauttikaa,kun vielä voitte.

Kyllä sitä aina joskus on mukavaa tulla hyväksikäytetyksi.

• Nimimerkki
        emw34 kirjoitti:

Missäpä sitä muualla.

Jospa täällä taas sitten alettaisiin keskustelemaan normaaleista 50-vuotiaiden asioista,nyt ei puhuta muusta kuin riidoista

• Epätietoinen Hämeestä
        Nimimerkki kirjoitti:

Jospa täällä taas sitten alettaisiin keskustelemaan normaaleista 50-vuotiaiden asioista,nyt ei puhuta muusta kuin riidoista

Millaisia ovat normaalit 50-vuotiaiden asiat?

• Nimimerkki
        Epätietoinen Hämeestä kirjoitti:

Millaisia ovat normaalit 50-vuotiaiden asiat?

Kuten emw jo mainitsi,keskusteltiin perheasioista ja sairauksista,töistä/työttömyydestä,ruoanlaitosta,
        kesämökkirempasta ja lapsenlapsista,vanhempiemme terveydentilasta tai hautajaisista ym normaaleista asioista

• maron
        Nimimerkki kirjoitti:

Kuten emw jo mainitsi,keskusteltiin perheasioista ja sairauksista,töistä/työttömyydestä,ruoanlaitosta,
        kesämökkirempasta ja lapsenlapsista,vanhempiemme terveydentilasta tai hautajaisista ym normaaleista asioista

sairauksistanne puhumaan - sain ikuisen leiman säälipisteiden kerääjänä:))
        Riita on harvoin yksipuolinen, mutta jatkuva ivaaminen sairauden takia on jo ala-arvoista.

• tyyppi
        maron kirjoitti:

sairauksistanne puhumaan - sain ikuisen leiman säälipisteiden kerääjänä:))
        Riita on harvoin yksipuolinen, mutta jatkuva ivaaminen sairauden takia on jo ala-arvoista.

Ei sairaus myöskään ole puolustus huonoon käytökseen

• Kuka jaksaa?
        Nimimerkki kirjoitti:

Etkö saa siitä elämässäsi tarpeeksi?

• Nimimerkki
        Kuka jaksaa? kirjoitti:

Etkö saa siitä elämässäsi tarpeeksi?

Eikö tämä ole keskustelupalsta jossa keskustellaan 50 -vuotiaiden arkipäivän ongelmista,erikoisaiheillehan on muita palstoja jos nyt esimerkiksi haluat keskustella vuoristokiipeilystä tai sadomasokismista

• Kuka jaksaa?
        Nimimerkki kirjoitti:

Eikö tämä ole keskustelupalsta jossa keskustellaan 50 -vuotiaiden arkipäivän ongelmista,erikoisaiheillehan on muita palstoja jos nyt esimerkiksi haluat keskustella vuoristokiipeilystä tai sadomasokismista

Että täällä tulisi keskustella arkipäivän ongelmista? Olet joka tapauksessa nyt ymmärtänyt väärin.

• Nimimerkki
        Kuka jaksaa? kirjoitti:

Että täällä tulisi keskustella arkipäivän ongelmista? Olet joka tapauksessa nyt ymmärtänyt väärin.

Kyllä niistä ennen täällä on keskusteltu ennekuin kaikki riitapukarit tänne ilmestyivät jermuilemaan

• maron
        tyyppi kirjoitti:

Ei sairaus myöskään ole puolustus huonoon käytökseen

niellä kaikki luokkaukset ja ivailut tuosta vain- joku siihen pystyy, minä en.

• tyyppi
        maron kirjoitti:

niellä kaikki luokkaukset ja ivailut tuosta vain- joku siihen pystyy, minä en.

Se on rehellinen neuvoni

• Kuka jaksaa?
        Kuka jaksaa? kirjoitti:

Onneksi ne arkivalitukset on kuitenkin jääneet täällä nykyään vähemmälle.

• tyyppi
        Kuka jaksaa? kirjoitti:

Olet siis itse yksi niistä puskariidanhastajista vai

• Kuka jaksaa?
        tyyppi kirjoitti:

Olet siis itse yksi niistä puskariidanhastajista vai

Saan aivan tarpeekseni arjessa.
        Vaihtoehto niille ei ole riitely

• maron
        tyyppi kirjoitti:

Se on rehellinen neuvoni

sama jatkui kaikesta huolimatta - kestäisitkös itse jos joka kirjoituksesi perään tulisi ilkeily siitä kuin olet itsekäs ja keräät säälipisteitä ja sen sellaista, vaikka olisin kirjoittanut mistä aiheesta hyvänsä?? Minä kestin kolme kuukautta, ei tarvitse kestää enepää. Voisi sinullakin mieli muuttua jos näin kävisi.
        Minä EN riitele enkä halua riitaa, mutta rajansa kaikella. Jermun kanssa sanailu oli yleensä Jermun ja minun välistä sanailua, Jermu ei ainakaan minulle koskaan kirjoittanut ilkeilyä, vain aivan huumorimielellä oltiin liikkeellä.
        Vasta loppuvaiheessa kun jotkut vetivät herneen nenäänsä jutuistamme, riita riistäytyi käsistä.
        Itse suren lähinnä sitä että palsta on nykyään pelkkä tappelupaikka, tämä on kuitenkin ollut monelle kirjoittajalle mukava palsta ennen ivailujen mukaantuloa. Itse en täällä käy juuri ollenkaan, enkä aio jatkossakaan käydä, luen kyllä kirjoituksia, mutta hyvin harvoin vastaan mitään. Minun puoleltani riita on ohi, enkä kanna kaunaa kenellekää. Ivaajilleni en aio jatkossakaan vastata mitään, enkä haasta riitaa millään tavoin.

• tyyppi
        maron kirjoitti:

sama jatkui kaikesta huolimatta - kestäisitkös itse jos joka kirjoituksesi perään tulisi ilkeily siitä kuin olet itsekäs ja keräät säälipisteitä ja sen sellaista, vaikka olisin kirjoittanut mistä aiheesta hyvänsä?? Minä kestin kolme kuukautta, ei tarvitse kestää enepää. Voisi sinullakin mieli muuttua jos näin kävisi.
        Minä EN riitele enkä halua riitaa, mutta rajansa kaikella. Jermun kanssa sanailu oli yleensä Jermun ja minun välistä sanailua, Jermu ei ainakaan minulle koskaan kirjoittanut ilkeilyä, vain aivan huumorimielellä oltiin liikkeellä.
        Vasta loppuvaiheessa kun jotkut vetivät herneen nenäänsä jutuistamme, riita riistäytyi käsistä.
        Itse suren lähinnä sitä että palsta on nykyään pelkkä tappelupaikka, tämä on kuitenkin ollut monelle kirjoittajalle mukava palsta ennen ivailujen mukaantuloa. Itse en täällä käy juuri ollenkaan, enkä aio jatkossakaan käydä, luen kyllä kirjoituksia, mutta hyvin harvoin vastaan mitään. Minun puoleltani riita on ohi, enkä kanna kaunaa kenellekää. Ivaajilleni en aio jatkossakaan vastata mitään, enkä haasta riitaa millään tavoin.

Sitähän he haluavat,en myöskään vastaa turhaan jankuttaville

• m.o.t.
        Nimimerkki kirjoitti:

ikävä paskanvatkaajamultinikki pystyy pilaamaan vaikka kuinka mukavan avauksen. Kiitos sinulle taas kerran

• Nimimerkki
        Kuka jaksaa? kirjoitti:

Jos niistä ei voi kenenkään ulkopuolisen kanssa puhua johtavat ne lopulta mahdolliseen alkoholismiin,mielenterveysongelmiin ja pahimmassa tapauksessa esimerkiksi itsemurhaan tai koko perheen surmaan kuten on nähty viime aikoina

• Nimimerkki
        m.o.t. kirjoitti:

ikävä paskanvatkaajamultinikki pystyy pilaamaan vaikka kuinka mukavan avauksen. Kiitos sinulle taas kerran

Juuri kaltaisesi puskasta syyttelijät ovat pilanneet tämän palstan

• n52
        maron kirjoitti:

kiva kun maltoit taas tulla.
        Täällä on suorastaan upea ilma ja taas olisi se nurmikkoruljanssi edessä.
        Siis olisi ajettava nyt nurmikko tai viikolla viimeistään.
        Kesän riemuja...=)

• n52
        emw34 kirjoitti:

Missäpä sitä muualla.

sinulle.
        Joko sinä olet ajellut nurmikkoa?
        Ihanaa täällä on upea ilma,kuins siellä?

• maron
        tyyppi kirjoitti:

Sitähän he haluavat,en myöskään vastaa turhaan jankuttaville

:))) :))) :)))

• sirkku:)
        Nimimerkki kirjoitti:

Juuri kaltaisesi puskasta syyttelijät ovat pilanneet tämän palstan

...nyt jo, hyvät ihmiset! Vai oletteko ihmisiä? Tuo on mitä typerintä ilmaisua tällaisella palstalla, jossa sana on vapaa! Voimmehan täällä puhua iloistamme, suruistamme, perheistämme, yksinäisyydestämme, seurusteluistamme, töistämme, työttömyydestämme, harrastuksistamme, vaatteistamme, alastomuudestamme...!;) Mikäs sen mukavampaa? Erikoisaiheille OVAT omat palstansa, aivan! Mikä siis mättää???

Tulenkohan kohta huutelemaan lisääkin...? Haaaa...!;)

• n52
        sirkku:) kirjoitti:

...nyt jo, hyvät ihmiset! Vai oletteko ihmisiä? Tuo on mitä typerintä ilmaisua tällaisella palstalla, jossa sana on vapaa! Voimmehan täällä puhua iloistamme, suruistamme, perheistämme, yksinäisyydestämme, seurusteluistamme, töistämme, työttömyydestämme, harrastuksistamme, vaatteistamme, alastomuudestamme...!;) Mikäs sen mukavampaa? Erikoisaiheille OVAT omat palstansa, aivan! Mikä siis mättää???

Tulenkohan kohta huutelemaan lisääkin...? Haaaa...!;)

mitens menee?
        Toivoakseni mukavasti.
        Kesä on tullut...=)

n52 kirjoitti:

mitens menee?
        Toivoakseni mukavasti.
        Kesä on tullut...=)

MOI jälleen sinullekin!;)

Onneksi oloni on pirteämpi... kuin aikoihin... nääs...!;)

Kesä on tullut, juu, mutta täällähän näytti mittari auringossa ja tuulensuojassa jo helmikuussa lähes 30 astetta... ulkona...! Nyt kieltämättä meinaa tuntua kuumalta sisälläkin. Jaa... Sisällä kuumaa...? Juu...!;))) Mitenkäs sinulla? Kuumaa sisällä sielläkin...?;)

• n52
        sirkku:) kirjoitti:

MOI jälleen sinullekin!;)

Onneksi oloni on pirteämpi... kuin aikoihin... nääs...!;)

Kesä on tullut, juu, mutta täällähän näytti mittari auringossa ja tuulensuojassa jo helmikuussa lähes 30 astetta... ulkona...! Nyt kieltämättä meinaa tuntua kuumalta sisälläkin. Jaa... Sisällä kuumaa...? Juu...!;))) Mitenkäs sinulla? Kuumaa sisällä sielläkin...?;)

tuli ja ihana ilma oli.
        Terassin ovi oli koko päivän auki,linnut lauloi,jopa fasaanien äänet tuntuivat kauniilta.
        Käy nyt sinäkin tuossa uudessa kottaraisen alkuunlaittamassa lintumetsässä,että lähtee sekin liikkeelle.
        Kuumaa juu..ihan..sisältäkin...=)

• Nainen
        Nimimerkki kirjoitti:

Jos niistä ei voi kenenkään ulkopuolisen kanssa puhua johtavat ne lopulta mahdolliseen alkoholismiin,mielenterveysongelmiin ja pahimmassa tapauksessa esimerkiksi itsemurhaan tai koko perheen surmaan kuten on nähty viime aikoina

Aloitin tästä jo aiheen mutta kukaan ei ilmeisesti ymmärrä kuinka tärkeä varaventtiili netti voi olla ihmiselle joka ei voi puhua arkipäivän ongelmista kotona,esimerkiksi taloudellisista vaikeuksista joka johti Porvoossa esimerkiksi siihen että äiti tappoi koko perheen!

...mihkään lährekkää...!;)

Ehä määkää lähre vaikka välillä useempiaki päiviä täältä poies olen...;)

Ja sullaha on vielä se saareem meno ja kuutamouintiki mun kans tekemättä...;)

Ja mukavaa huomata, että emw on kans täällä taas, ja Maronki! Mitäs me manselaiset muuta haluttais? Paitti lisää manselaisia...? Noo, mää ny en enää asu Mansessa, mutta henkes oon mukana kuitenki!

Ai nii... Huomasin muuten että amadoki oli kävässy mutta ku en ny hätäseen muista missä ketjussa... Jotta jos satut näkemään, amado.mio: kivaa kuulla sustaki!

• hennaliisa1

kesäks mökile.
      Sillo minnuu ei palstoil näy, eikä kuulu.
      Myö tultii vast äske mökilt ja ei ois millää raaskint lähtii pois, ol nii lämmintä ja mukavaa. Saunast uin. Talviturkkikii on heitetty.
      Viiko päivät ko jaksaa sinnitellä töis ni sit on kesäloma - se pitkä, mikä joskus tuntuu tään ammati ainoolt hyvält pulelt ko on oikei tympääntyn ja väsynt.
      Hyvvää yötä ja alkavaa viikkoo vaa kailile!

• arvailija

Taitaa olla että saimme kesäjäähyväiset?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2297
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      87
      1423
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1218
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1110
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      899
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      831
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      822
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      202
      799
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      17
      792
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      765
    Aihe