4 minuutissa ei voi lähteä pinttynyt lika
Wash xl tuleeko puhdasta
18
3226
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottoman hieno pesula.
Ei jonottamista. Menkööt ne neuvostoajan jonottajat ja vanhan ajan älypuhelittomat bonuksia väijymään kepudemari ässään. - Anonyymi
Ei se kaalimato siihen perustukkaa!
Ostat kk lipun ja hankaat 5xviikossa maalipinnan naarmuille niin kyl se siitä! Ei paska pinty enää peltiin- Anonyymi
No pakkoks sitä on hinkata joka päivä!
Taitaa ahneus viedä voiton järjestä.
- Anonyymi
Mä pesen omas pihas kerran kuussa vähintään.
Painepesuri ei paljoa vie vettä eikä sähköä
Vahapesuainetta ni ei tartte vahaillakkaan.- Anonyymi
Sun pesuaineet valuu tontin ojaan ja vie öljyiset jätteet luontoon. Ei tunnu kivalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pesuaineet valuu tontin ojaan ja vie öljyiset jätteet luontoon. Ei tunnu kivalta
Ei kaupunkialueella ole ojia. Vedet suodattuu maaperään.
- Anonyymi
Mikä pinttynyt ku käyt tarvittaessa päivittäin😊
- Anonyymi
Onko tämä jo toiminnassa
Onko kukaan käynyt
https://washman.fi/- Anonyymi
Nyt on avattu, käytiin just pesettämässä asuntoauto siellä. Hienosti toimi
- Anonyymi
Paska systeemi
- Anonyymi
Aivan täydellistä jälkeä! Voin todellakin suositella ja hintakaan ei oo paha. Imuritkin kuuluu pesun hintaan!
- Anonyymi
Ei paha.
- Anonyymi
Missään ei ole sanottu miten tuo pesu maksetaan.
Pankkikortilla vai miten?
Aika epäselvät ohjeet joten käyn motonetissä. Siellä saa ostaa poletteja ja homma saletti.- Anonyymi
Nyt on boomer meininkiä.
- Anonyymi
Meme nettisivuille, siel on oheet...
- Anonyymi
Normisti pankkikortilla.
- Anonyymi
Ei kai sitä vehjettä nyt joka päivä tarvi hinkata ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866