4 minuutissa ei voi lähteä pinttynyt lika
Vastaukset 19
- Anonyymi
Ehdottoman hieno pesula.
Ei jonottamista. Menkööt ne neuvostoajan jonottajat ja vanhan ajan älypuhelittomat bonuksia väijymään kepudemari ässään. - Anonyymi
Ei se kaalimato siihen perustukkaa!
Ostat kk lipun ja hankaat 5xviikossa maalipinnan naarmuille niin kyl se siitä! Ei paska pinty enää peltiin- Anonyymi
No pakkoks sitä on hinkata joka päivä!
Taitaa ahneus viedä voiton järjestä.
- Anonyymi
Mä pesen omas pihas kerran kuussa vähintään.
Painepesuri ei paljoa vie vettä eikä sähköä
Vahapesuainetta ni ei tartte vahaillakkaan.- Anonyymi
Sun pesuaineet valuu tontin ojaan ja vie öljyiset jätteet luontoon. Ei tunnu kivalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pesuaineet valuu tontin ojaan ja vie öljyiset jätteet luontoon. Ei tunnu kivalta
Ei kaupunkialueella ole ojia. Vedet suodattuu maaperään.
- Anonyymi
Mikä pinttynyt ku käyt tarvittaessa päivittäin😊
- Anonyymi
Onko tämä jo toiminnassa
Onko kukaan käynyt
https://washman.fi/- Anonyymi
Nyt on avattu, käytiin just pesettämässä asuntoauto siellä. Hienosti toimi
- Anonyymi
Paska systeemi
- Anonyymi
Aivan täydellistä jälkeä! Voin todellakin suositella ja hintakaan ei oo paha. Imuritkin kuuluu pesun hintaan!
- Anonyymi
Ei paha.
- Anonyymi
Missään ei ole sanottu miten tuo pesu maksetaan.
Pankkikortilla vai miten?
Aika epäselvät ohjeet joten käyn motonetissä. Siellä saa ostaa poletteja ja homma saletti.- Anonyymi
Nyt on boomer meininkiä.
- Anonyymi
Meme nettisivuille, siel on oheet...
- Anonyymi
Normisti pankkikortilla.
- Anonyymi
Ei kai sitä vehjettä nyt joka päivä tarvi hinkata ?!
- Anonyymi00019
Meni tilaus peruutukseen, rajoittivat kuukausipesut 6kpl kuukaudessa, ilman että ilmoittivat asiakkaille mitään. Ennenkuin perusnillittäjät alkaa kommentoimaan mitään paskaa mitä sieltä urposta nupista tulee,... Palvelu on myyty rajattomilla pesuilla, 6pesua ei tunnu kovin rajattomalta, menee siihen riihimäkeläiseen ahneuteen kaikki tossa kylässä, bensan hintakin 20centtiä kalliimpi kuin 10km päässä, onneks voi pestä omas pihassa ja talveksi joku ratkasu vaikka stadin päässä kun siellä pyörii töikseen. Pitäkää tunkkinne.
- Anonyymi00020
Hoh hoi jaa. Peskööt ne ketkä haluaa. Minä en kalustoani sinne enää vie.
Puhtaat autot on asia nro 1 ja koska kuljettajat siitä saa palkan ei rajattomat pesut 6 kpl per kk saa enää jatkamaan sopimusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483