4 minuutissa ei voi lähteä pinttynyt lika
Wash xl tuleeko puhdasta
18
4516
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottoman hieno pesula.
Ei jonottamista. Menkööt ne neuvostoajan jonottajat ja vanhan ajan älypuhelittomat bonuksia väijymään kepudemari ässään. - Anonyymi
Ei se kaalimato siihen perustukkaa!
Ostat kk lipun ja hankaat 5xviikossa maalipinnan naarmuille niin kyl se siitä! Ei paska pinty enää peltiin- Anonyymi
No pakkoks sitä on hinkata joka päivä!
Taitaa ahneus viedä voiton järjestä.
- Anonyymi
Mä pesen omas pihas kerran kuussa vähintään.
Painepesuri ei paljoa vie vettä eikä sähköä
Vahapesuainetta ni ei tartte vahaillakkaan.- Anonyymi
Sun pesuaineet valuu tontin ojaan ja vie öljyiset jätteet luontoon. Ei tunnu kivalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pesuaineet valuu tontin ojaan ja vie öljyiset jätteet luontoon. Ei tunnu kivalta
Ei kaupunkialueella ole ojia. Vedet suodattuu maaperään.
- Anonyymi
Mikä pinttynyt ku käyt tarvittaessa päivittäin😊
- Anonyymi
Onko tämä jo toiminnassa
Onko kukaan käynyt
https://washman.fi/- Anonyymi
Nyt on avattu, käytiin just pesettämässä asuntoauto siellä. Hienosti toimi
- Anonyymi
Paska systeemi
- Anonyymi
Aivan täydellistä jälkeä! Voin todellakin suositella ja hintakaan ei oo paha. Imuritkin kuuluu pesun hintaan!
- Anonyymi
Ei paha.
- Anonyymi
Missään ei ole sanottu miten tuo pesu maksetaan.
Pankkikortilla vai miten?
Aika epäselvät ohjeet joten käyn motonetissä. Siellä saa ostaa poletteja ja homma saletti.- Anonyymi
Nyt on boomer meininkiä.
- Anonyymi
Meme nettisivuille, siel on oheet...
- Anonyymi
Normisti pankkikortilla.
- Anonyymi
Ei kai sitä vehjettä nyt joka päivä tarvi hinkata ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152081Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631425Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061409Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681245Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51212Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311027En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521016Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell56994- 47991
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335973