Penan uusi seinä Vanhaa Pena

Anonyymi-ap

Penan kun tykkää selata niitä omia kopioitaan, nyt on tehnyt uuden seinän jossa julkaisee ottamiaan vanhoja kopioita, mitä mieltä olette onko penalla kaikki hyvin.

30

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voiko vanhuksen huostaanottaa?

      • Anonyymi

        Kyllä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        Joo tulkaa ottamaa miut huostaa, jos tiijätte mist lähette ettimää. ---Moganist vai Mikkelist vai Puumalast vai Ruokolahelt vai löytyykö feikki iha Imatralt?


    • Anonyymi

      Penalla on jokin kriisi päällä, lähiomaisten kannattaisi selvittää asia ammattiauttajien kanssa.. voimia penalle kesään ❤️❤️❤️

    • Imatran pellet taas vauhissa 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Pelkäätkö pena terror feikkiä kun et uskalla vastata?


      • Anonyymi

        Tuttua ja turvallista penaa, meinaan tämä 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Mitä sie pena tollei kommentoit, sinähän rakastat sitä että sinusta puhutaan, yritätkö esittää vaatimatonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sie pena tollei kommentoit, sinähän rakastat sitä että sinusta puhutaan, yritätkö esittää vaatimatonta.

        Pena on somestara


      • Anonyymi

        😎😎😎😎😎


    • Anonyymi

      Penaaa milloin sitä "kaikenlaista hupia" alkaa tulemaan mitä lupasit, eihän sinne ole tullut kuin vanhoja kopioita, jos ne sinusta on huvittavia niin ei varmaan kenestäkään toisesta, ole nyt mies ja tee kerrankin mitä lupaat

      • Eiks siust ookkaa hupii lukee omii vanhoi kirjotuksii? Miust niist just huomaa mite viisas sie oot 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Eiks siust ookkaa hupii lukee omii vanhoi kirjotuksii? Miust niist just huomaa mite viisas sie oot 🤣🤣🤣

        Pena siul on taas IsoPomo mieles ku sie et nuku


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Eiks siust ookkaa hupii lukee omii vanhoi kirjotuksii? Miust niist just huomaa mite viisas sie oot 🤣🤣🤣

        En kyllä löytänyt yhtään kirjoitusta miusta, sie kyllä näytät rakastavan niitä kirjoituksia joita on siusta kirjoitettu, niistä nimenomaan huomaa juuri sen kuinka sekaisin olet, ilmeisesti sinulle suurta hupia, olet kyllä melkoinen itsesi ihailija 🤡😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Olihan siellä nyt hupia, pena ilmoitti että kouluja on käyty 😂😂😂😂 asiaa on kyllä näin äkkiää kyllä vaikea uskoa 😂😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olihan siellä nyt hupia, pena ilmoitti että kouluja on käyty 😂😂😂😂 asiaa on kyllä näin äkkiää kyllä vaikea uskoa 😂😂😂😂

        Nii..ajattele..et mie oon käyny muitakii koului ku kansakouluu 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä löytänyt yhtään kirjoitusta miusta, sie kyllä näytät rakastavan niitä kirjoituksia joita on siusta kirjoitettu, niistä nimenomaan huomaa juuri sen kuinka sekaisin olet, ilmeisesti sinulle suurta hupia, olet kyllä melkoinen itsesi ihailija 🤡😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

        Onha siel muitakii albumeit 😃 esim. aarnon some sota 🤣🤣🤣 Vai jäiks se huomaamatta? Ja kaikenlaisii kirjotuksii ryhmien ylläpitäjist.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Onha siel muitakii albumeit 😃 esim. aarnon some sota 🤣🤣🤣 Vai jäiks se huomaamatta? Ja kaikenlaisii kirjotuksii ryhmien ylläpitäjist.

        Se on taas Penalla rähinä pullo avattu ja vappu alkanu pari päivää liian aikaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on taas Penalla rähinä pullo avattu ja vappu alkanu pari päivää liian aikaisin

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Onha siel muitakii albumeit 😃 esim. aarnon some sota 🤣🤣🤣 Vai jäiks se huomaamatta? Ja kaikenlaisii kirjotuksii ryhmien ylläpitäjist.

        😂😂 ei kyllä näin äkkiä uskois että olisit käynyt edes kansakoulun sen verran sekavaa settiä suollat tulemaan 😂😂 eikä ne muut ole niin huvittavia mitä tämä väitteesi koulun käynnistä 🤡😂😂


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Onha siel muitakii albumeit 😃 esim. aarnon some sota 🤣🤣🤣 Vai jäiks se huomaamatta? Ja kaikenlaisii kirjotuksii ryhmien ylläpitäjist.

        Sie haukut aina muita somesodal vaik sie ite aloitit kaiken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sie haukut aina muita somesodal vaik sie ite aloitit kaiken

        Pena.Luukkonen
        15.06.2022 14:37
        UUSI


        Mie oon jo mones ketjus kirjottanu et MIE ALOTIN SOMESODAN. Alotin riitelee imatra ryhmän yp:n kanssa mesessä. MIE OON SYYLLINEN JA MINUU SAA SYYTTÄÄ KAIKEST. Ja iha yksinää mie oon tääl palstalkii riijelly tän 6 vuotta. 
Kelpaako!


    • Anonyymi

      Mites ninan hiivatulehdus jaksaa?

    • Anonyymi

      Jos jollain on facessa monta seinää niin onko silloin seinähullu?

      • Anonyymi

        Tarkoitatko että jos on feikkiprofiileja?


    • Anonyymi

      Nyt on pantava asiat tärkeys järjestykseen.. pena ketju on tärkein 👍

    • Anonyymi

      😆😆ohoh..

    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️ On se niiiin... ihana

    • Anonyymi

      Pena aloitukset kuuluvat palstan kärkeen!

    • Anonyymi

      Upeaa ❤️❤️❤️❤️❤️

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe