Moi! Oon 11v vuotias joka harrastaa taitoluistelua osaan joitain yksilö hyppyjä mut kuinka pitkälle viel voisin päästä ku aloitin 8v ja oon nyt harraste ryhmässä
Taitoluistelu
2
403
Vastaukset
- Anonyymi
Sit ku sulla on kaikki yksöishypyt halussa, paitsi axel. Niin kysyppä valmentajalta jos pääsisit johonkin kilpa tai kehitysryhmään. Sun ikäinen oppii tosi nopeasti hyvän koutsin kanssa. Mä sanoisin että nyt paljon treeniä vaan alle. Käy jäähallissa yleisövuoroilla ja harjottelet hyppyjä ja piruetteja kotona. Hyvää oheis treeniä olis hyppynaru, lihaskunto, venyttely, liuku asentojen harjoittelu, hyppyjen harjoittelu. Pääset kyllä pitkälle, jos on motivaatiota treenata. Kannattaa muuten myös kattoa erilaisia leirejä ja tehopäiviä mitä muut valmentajat järjestää. Useimissa on ns alkeisryhmä. Se kyllä taitaa vaatia sen että kilpailet jossain sarjassa (esim taitajat (johon vaaditaan vaan yksöishypyt ja peruspiruetit)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471929
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir2861070Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.81889- 35868
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31779Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18736- 73722
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58674- 43670