Onko jollakulla kokemusta/tietoa mikä oireilisi? Skoba siis toimii muuten ok, polkimesta käyntiin toimii. Mutta sähköjen kanssa, nimenomaan startti, ihmettelenkin liekkö oikosulku jossain. Sähköstarttia en käytä syystä, että kun akun + kaapelin kytkee akkuun, kuumenee johto saman tien melko rajusti. Sulakkeena varmastikin vääräntyyppinen 10A joku laittanut. Sinällään itse startti pyöräyttää koneen käyntiin ilman ongelmia, sen olen kokeillut useamman kerran. Heti käynnistyksen jälkeen en ole jättänyt kaapelia kiinni akkuun sen kuumentumisen vuoksi. Vai, onko niin että jännitteensäädin on sökö? Olisi ihan kiva fiksata kesäksi kunnolla toimivaksi.
Helkama SC1
Anonyymi-ap
3
218
Vastaukset
- Anonyymi
tarvii yleismittarilla mitata toimiiko jännitteensäädin ja mihin sitä sähköä menee kun se +kaapeli kuumenee.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17837550F
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Helpottaisi tietenkin jos olisi edes jonkinlainen manuaali/sähkökaavio tullut vastaan=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741