Mistä sen tietää mikä oon? Tai tiedän että viehätyn myös samaa sukupuolta olevista, mutta en kiihotu. Onko se siinä ettei ole kokemusta niin ei osaa keho fantasioida? Tahtoisin olla naisen kaa mut en uskalla. Tai olen ollut naisten kanssa niin että tyydytin hänet. Se vaan jotenkin tuntuu väärältä tai teennäiseltä kattoo edes naista silmiin haluavasti, mut haluan silti olla. Monet naiset on ollut silmään kyllä ton vois sänkyyn viedä, mut ei sillä tavalla et pikkarit koostuis samalla lailla kun joistakin kuumista miehistä. Mikä oon tai ei mun tarvii olla mikään mut haluaisin tietää mitä oon. Oon lähiaikoina alkanut uudelleen haaveilla naisesta ja nyt myös ekaa kertaa suhteesta naisen kanssa etäisesti. Mut mistä tiiän haluanko sitä oikeesti vai vaan kokeilla? Jos pelkkä kokeilu ni en halua rikkoo kenenkään sydäntä tms...
Oonko bi, homo vai hetero?
Anonyymi-ap
1
244
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4774095Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743116Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461470- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m20123617-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291192Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14942Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59928- 57884
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.70863