Onko jälkirikastuminen Winkkarilla mahdollista?

https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/5882425
Mikä nyt on, kun valtio vieläkin jakaa rahaa winkkarikassasta? Eikös tämä asia ole ajat sitten loppuun käsitelty?

Nyt korvausvaadetta ovat ajaneet myöhäisheränneet pölvästit. Nämä 29 asianomistajaa olivat havahtuneet hakemaan korvauksia rikosvahingosta vasta siinnä vaiheessa, kun varsinainen rikosasia oli jo käräjillä. ORK oli torpannut korvaushakemukset myöhästyneinä. Nyt käräjäoikeus oli katsonut, että ORK ei voi päättää on asia vanhentunut vai ei. Muodollisesti tämä on oikein, koska vain oikeus voi päättää korvauskanteen vanhenemisesta.

Tätä asiaa kannattaa kuitenkin katsoa tarkemmin. Lähdetään siitä, kun klubi sulkeutui.

Ensin sponssinkutaleet levittivät väitettä, että mitään rikosta ei koskaan ole tapahtunutkaan ja klubi avataan kohta. Jatkoväite kuului, että rikosilmoituksen tehneillä ei sitten ole asiaa uuteen klubiin. Kun sitten Hanski saatiin kiinni ja istutettiin eriteselliin, virsi vaihtui. Nyt sponssit ja heidän asiamiehensä, ei-asianajaja varatuomari Pitkänen veisasivat virttä, että rikosilmoitus tai korvausten haku ei kannata, koska valtio kuitenkin vie kaikki rahat.

Nyt asialla ovat sitten ne ahneet ja arat uunelot, jotka viimeiseen saakka kyttäsivät, miten kelkka kääntyy ja ryntäsivät sitten paikalle, kun kävi ilmeiseksi, että rahaa kertyy sittenkin ihan jaettavaksi saakka.

Veronmaksajalla ei ole syytä huoleen. Rahaa on maksettu korvauksina ulos 22,9 miljoonaan euroa ja kerätty valtiolle 34,2 miljoonaa. Taloudellisesti katsoen nämä 29 myöhäisherännäistä voidaan ketterästi maksaa ulos pelistä ja siltikin valtio jää vielä voitolle Toinen kysymys kokonaan on, ovatko nämä jälkijättöiset korvaukset oikein?

Mutta käräjäoikeus on vasta käräjäoikeus ja lapsellinen on se, joka uskoo valtion luovuttavan rahaa suosiolla. Asiaa käsitellään kyllä vielä hovioikeudessa ja tarvittaessa vaikka KKO:ssa. Jos tiukalle ottaa, valtio valittaa vaikka Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saakka.

Tunnen taas raikkaan hillon tuoksun, nam - vai miten se oli? ;)

115

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nää 29 ovat niitä joilla ei ole kuitteja panosta, eivätkä halunneet Sponssia kuseen (tuttu) nyt kun jutut vanhentuneet ja Bemarit paalaamossa, uskaltavat tulla ulos puskasta ja vaatia rahoja. Mitään ei saa maksaa heille !

      • Anonyymi

        Kiitos tuosta tunteiden ilmaisusta, nauroin ihan kippurassa!


    • Anonyymi

      "ORK oli torpannut korvaushakemukset myöhästyneinä. Nyt käräjäoikeus oli katsonut, että ORK ei voi päättää on asia vanhentunut vai ei. Muodollisesti tämä on oikein, koska vain oikeus voi päättää korvauskanteen vanhenemisesta."

      ORK siis yritti päättää asiasta, joka sille ei edes kuulu. Mikä nyt onkaan ongelmasi? Etkö sukulaismiehesi kanssa kerennyt tähänkään lähtöön, ja ruostunut resiiinasi on vieläkin Pöljän suljetulla seisakkeella?

      Wiwuttaako?

      • "Mikä nyt onkaan ongelmasi?"
        Ei minulla ole ongelmia. Minä kun en ole sutannut rahojani kansainvälisten valuuttakauppiaiden klubiin. Sinulla on ongelma.

        Kas kun valtio ei noin vaan anna sinulle winkkarirahoja. Asia menee hovioikeuteen ja sinun odottelusi taitaa jatkua.

        Aina ei voi voittaa. Pahoittelen ongelmaasi. Mutta aavistan kaukaisen hillon tuoksun, nam. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        "Mikä nyt onkaan ongelmasi?"
        Ei minulla ole ongelmia. Minä kun en ole sutannut rahojani kansainvälisten valuuttakauppiaiden klubiin. Sinulla on ongelma.

        Kas kun valtio ei noin vaan anna sinulle winkkarirahoja. Asia menee hovioikeuteen ja sinun odottelusi taitaa jatkua.

        Aina ei voi voittaa. Pahoittelen ongelmaasi. Mutta aavistan kaukaisen hillon tuoksun, nam. ;)))

        "Ei minulla ole ongelmia."

        Tuo oli hyvä. Kyllä sinulla on todella pahoja ongelmia, mutta hienoa, että et itse niitä huomaa. Siihen tarvitaan usein ulkopuolinen kertomaan. Asia on jälleen kerran sinulle kuitenkin kerrottu. Tämä analyysi ei ole kvalitatiivisen tarkka, mutta arvostat varmasti sen ilmaisuutta juuri sinulle.

        "Minä kun en ole sutannut rahojani kansainvälisten valuuttakauppiaiden klubiin."

        Kyllähän sinä sukulaismiehesi kanssa suttasit ihan viimeisen päälle; et sinä muuten olisi täällä viihtynyt 15 vuotta solvaamassa kanssaihmisiäsi ahneudesta ja tyhmyydestä. Näin olet asian kertonut, ja kehunut miten mukavaa teillä on joulupöydässä muistella vanhoja töppäyksiä.

        "Kas kun valtio ei noin vaan anna sinulle winkkarirahoja."

        Valtio saa pitää minun puolesta kaikki rahat, joille ei löydy parempaa omistajaa. Minä en tarvitse mitään valtion winkkarirahoja, ihan toisin kuin sinä sukulaismiehesi kanssa. Eikö niin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ei minulla ole ongelmia."

        Tuo oli hyvä. Kyllä sinulla on todella pahoja ongelmia, mutta hienoa, että et itse niitä huomaa. Siihen tarvitaan usein ulkopuolinen kertomaan. Asia on jälleen kerran sinulle kuitenkin kerrottu. Tämä analyysi ei ole kvalitatiivisen tarkka, mutta arvostat varmasti sen ilmaisuutta juuri sinulle.

        "Minä kun en ole sutannut rahojani kansainvälisten valuuttakauppiaiden klubiin."

        Kyllähän sinä sukulaismiehesi kanssa suttasit ihan viimeisen päälle; et sinä muuten olisi täällä viihtynyt 15 vuotta solvaamassa kanssaihmisiäsi ahneudesta ja tyhmyydestä. Näin olet asian kertonut, ja kehunut miten mukavaa teillä on joulupöydässä muistella vanhoja töppäyksiä.

        "Kas kun valtio ei noin vaan anna sinulle winkkarirahoja."

        Valtio saa pitää minun puolesta kaikki rahat, joille ei löydy parempaa omistajaa. Minä en tarvitse mitään valtion winkkarirahoja, ihan toisin kuin sinä sukulaismiehesi kanssa. Eikö niin?

        "...et sinä muuten olisi täällä viihtynyt..."
        Sinähän alat jo unohtelemaan asioita. Sitä ne vuodet teettävät.

        Etkös sinä enää muista, kuinka itse uhosit, että kaikki kivet käännetään. Minä lupasin tulla talkoisiin ja omasta puolestani lupasin, että käännetään vaan. Sitähän tässä on touhuttu, vaikka sinun muistisi jo pätkiikin.

        Ne kivet ovat nyt suurin piirtein kaikki käännetty. Nämä jälkiahneiden oikeudenkäynnit valtiota vastaan ovat asian viimeisiä vaiheita. Ja mukavan tätä asiaa on ollut seurata. Sinäkin olet rimpuillut kuin mato koukussa. Välillä on ihan sääliksi käynyt. Tunnustaisit jo tyhmyytesi, sillä tyhmyyttä nuo sinun winkkariseikkailusi olivat.

        Viisas oppii vastoinkäymisistään. Sinunkin olisi aika jo viisastua. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        "...et sinä muuten olisi täällä viihtynyt..."
        Sinähän alat jo unohtelemaan asioita. Sitä ne vuodet teettävät.

        Etkös sinä enää muista, kuinka itse uhosit, että kaikki kivet käännetään. Minä lupasin tulla talkoisiin ja omasta puolestani lupasin, että käännetään vaan. Sitähän tässä on touhuttu, vaikka sinun muistisi jo pätkiikin.

        Ne kivet ovat nyt suurin piirtein kaikki käännetty. Nämä jälkiahneiden oikeudenkäynnit valtiota vastaan ovat asian viimeisiä vaiheita. Ja mukavan tätä asiaa on ollut seurata. Sinäkin olet rimpuillut kuin mato koukussa. Välillä on ihan sääliksi käynyt. Tunnustaisit jo tyhmyytesi, sillä tyhmyyttä nuo sinun winkkariseikkailusi olivat.

        Viisas oppii vastoinkäymisistään. Sinunkin olisi aika jo viisastua. ;)))

        Miksi sinä et osaa kirjoittaa? Ai niin, olethan Moktar.


    • Anonyymi

      Uli uli moktar uli

    • Anonyymi

      Sinulla tuntuu olevan jatkuva paha olo.

      • Anonyymi

        Anonyymi kirjoitti:

        Innostui sitten kojulla omakätisesti ahneudessaan makkaraa rohmuamaan grillistä tuohikonttiinsa, kilokaupalla kotiinsa vietäväksi, kun se nälkä ei lähtenyt vielä, eikä loimulohtakaan ollut tarjolla enää maailmanmattimyöhäiselle. Rupesi siinä herjaamaan kojunpitäjiä natseiksi ja muilla haukkumasanoillaan julkeasti solvaamaan.
        "Tules ukko pyörähtään kylällä, niin korjataan se nenän asento vielä ennen aamua" tokaisi makkaranpaistajanavanha veteraani ValkkuMoktarille. Jo pinkaisi karvahattupää takatukka tötteröllä karkuun ja ihan maksimivauhtia, minkä nyt jatsareistaan irti sai.
        Ei ilmestynyt raitille suunsoittajaa, oli rauhallinen kaunis kevätpäivä.
        Oi kalapuikkoviiksien, satojen irtonikkiensä ja vahvojen takareisien suurta ystävää, Moktarvalkkua. Hiljeneekö koskaan?Valuuttakauppiaan profiilikuva on Moktarin juoposta Enosta näpsäisty Näpsällä 1972 Pudasjärvellä (Ei Nuasjärvellä kuhaa pyytämässä) Suviseurojen avajaisaamuna. Kova on kankkunen sukulaismiehellä ja siitä Valkku ottikin naamakuvan profiilipankkiinsa tervapensselin (mikä on kyllä "persimonin" tervaajan kuvassa halpa kiinalainen viritelmä verrattuna aitoon pyöreähköön luonnonkarvasutiin) puolikaljun rillipään ja karvahattu-urpon seuraksi.
        Lestaopit ovatkin seuranneet ValkkuMG: tä koko tuskallisen elämänsä ajan kivuliaana, mummonsa suorittamat korvasta vetämiset ovatkin kasvattaneet koijarille useinkin anonyyminä puun takaa heiluvat lärpättimet. Nenäkin toisinaan näkyy jöpöttävän sanahelinävuodatuksiensa jälkeen oksan virkaa toimittaen.


    • Anonyymi

      Kyllähän sinä sukulaismiehesi kanssa suttasit ihan viimeisen päälle; et sinä muuten olisi täällä viihtynyt 15 vuotta solvaamassa kanssaihmisiäsi ahneudesta ja tyhmyydestä. Näin olet asian kertonut, ja kehunut miten mukavaa teillä on joulupöydässä muistella vanhoja töppäyksiä.

      Et sitten ottanut opiksesi, vaan joka joulu on aivan yhtä huono.

      Kaikki kivet käännetään, hyvä että on käännetty, mutta voi tuota Moktaria, kun sotkee asioita oikein urakalla. Vaikka tuo kirjoittaja olisinkin ollut minä, mitä en ollut, niin sellainen tuo Suomen oikeuslaitos tuppaa olemaan.

      Moktar-Valkku halusi kaikki jäsenet vankilaan ja rahat valtiolle. Naurattaa tuo toive vieläkin ja toisinhan tietenkin kävi. Valkkua harmittaa ihan vietävästi. Seitsemän jäsentä sai langettavan tuomion ja suuri osa rahasta on löytänyt oikean omistajansa. Siitä vaan käyt repimään pelihoususi uudestaan ja uudestaan.

      Ihmisen uskovaisuudesta parhaiten kertoo se, kun hän haluaa rangaista ja opettaa ilman valtuuksia. Sinä et ole onneksi minkään sortin lainoppinut, et edes oppinut. Puhumattakaan että olisit oikea lesta-körtti-rauhansananen. Sen sortin uskovainen olet, että kasvattimummosi häpeäisi sinua, jos olisi vielä hengissä.

      Sinua willuuttaa kuin pientä oravaa , vaikka apinan🐒 raivolla olet yrittänyt saada vääryyttä aikaiseksi. Mummosi varmaan ihmettelee pilven päällä, että mikä ihme meni kanssasi vikaan. Tuskin muuta kuin kaikki.

      • Pianpa eksyit aiheesta. Älä turhaan murehdi. Kyllä tämä ahneiden jälkilypsy-yritys tulee seurattua.

        Tilasin jo käräjäoikeuden kansliasta oikeuden päätöksen ihan vaan mielenkiinnon vuoksi. Sitä ei nyt saanut CD:llä. On mielenkiintoista tutkia, onko hetut ja sotut nyt mustattu tussilla vai ihan oikeasti poistettu tekstistä.

        Näyttää siltä, että tästäkin oikeudenkäynnistä on luvassa roppakaupalla hupia ja iloa. ;)))

        PS. "Vaikka tuo kirjoittaja olisinkin ollut minä, mitä en ollut...".
        Kiemurtelusi jatkuu, huomaan. ;)


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Pianpa eksyit aiheesta. Älä turhaan murehdi. Kyllä tämä ahneiden jälkilypsy-yritys tulee seurattua.

        Tilasin jo käräjäoikeuden kansliasta oikeuden päätöksen ihan vaan mielenkiinnon vuoksi. Sitä ei nyt saanut CD:llä. On mielenkiintoista tutkia, onko hetut ja sotut nyt mustattu tussilla vai ihan oikeasti poistettu tekstistä.

        Näyttää siltä, että tästäkin oikeudenkäynnistä on luvassa roppakaupalla hupia ja iloa. ;)))

        PS. "Vaikka tuo kirjoittaja olisinkin ollut minä, mitä en ollut...".
        Kiemurtelusi jatkuu, huomaan. ;)

        Viimeksi valehtelit saaneesi CD-levyt lahjaksi, nyt myönnät jo itse tilanneesi. Olisiko tämä pienimuotoista edistystä? Ehkä, mutta oleellista kuitenkin on toimia edelleen koulu- ja työpaikkakiusaajana.


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Pianpa eksyit aiheesta. Älä turhaan murehdi. Kyllä tämä ahneiden jälkilypsy-yritys tulee seurattua.

        Tilasin jo käräjäoikeuden kansliasta oikeuden päätöksen ihan vaan mielenkiinnon vuoksi. Sitä ei nyt saanut CD:llä. On mielenkiintoista tutkia, onko hetut ja sotut nyt mustattu tussilla vai ihan oikeasti poistettu tekstistä.

        Näyttää siltä, että tästäkin oikeudenkäynnistä on luvassa roppakaupalla hupia ja iloa. ;)))

        PS. "Vaikka tuo kirjoittaja olisinkin ollut minä, mitä en ollut...".
        Kiemurtelusi jatkuu, huomaan. ;)

        Kerro Valkku niistä toiveistasi, kun vankilat olivat täynnä, niin winkkarilaiset kulkisivat yhteiskuntapalveluksessa seurantapanta jalassa.

        Kakkostoive oli, että valtio ottaa ja pitää kaikki rahat.

        Oli ne tosimiehen toiveita, realiteetit hukassa.


    • "Kerro Valkku niistä toiveistasi...".
      Mitäpä minusta. Pieniä ne minun toiveeni ovat sinun toiveittesi rinnalla.

      Sinustahan piti tulla kansainvälinen valuuttakauppias, joka jättää köyhyyden saatanallisen ikeen lopullisesti taakse. Piti olla yksityinen klubi vain tosimiehille, piti tulla 400%:n tuotto, piti olla kenraali kaverina ja käräjätuomari napalankona.

      Piti olla, vaan ei ollut. Suuret olivat haaveet ja toiveet sinulla. ;)))

      • Anonyymi

        Heh. Ei nuo valuuttakupaajat tajua mitään taluden realiteeteista, jos joku näille uuvateille sanoo, että 400 rosentin tuotto, he uskoo sen.

        Tosin lyötyä ei saa lyödä, vaikka munasta nousikin.ja paskat. kunnon lyönti Landolalla takaraivoon voisi olla taloudellisesti kannattavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Ei nuo valuuttakupaajat tajua mitään taluden realiteeteista, jos joku näille uuvateille sanoo, että 400 rosentin tuotto, he uskoo sen.

        Tosin lyötyä ei saa lyödä, vaikka munasta nousikin.ja paskat. kunnon lyönti Landolalla takaraivoon voisi olla taloudellisesti kannattavaa

        Sulla ei siis muna nouse. Jätä huumeet ja viina vähemmälle.


    • Anonyymi

      "Oli ne tosimiehen toiveita, realiteetit hukassa."

      Moktar sai hommattua kokonaiselle seitsemälle henkilölle langettavan tuomion. Henkilökohtaisesti. On se kova kaveri valehtelemaan, vaikka ei saanut rahoja pysymään valtiolla.

      Seuraavaksi maahanmuutto ja hallitusasiat kuntoon. On se sen sortin uskovainen.

    • Anonyymi

      eriteselliin
      VallkuMG ei osaa kirjoittaa😆😅🤣

    • Anonyymi

      "Tunnen taas raikkaan hillon tuoksun, nam - vai miten se oli? ;)"
      Korona vei hajuaistisi ja peräreino kurenauhasi pidätyskyvyn.
      Sitä se vaan on.

      • Anonyymi

        Huutonaurua pari varttia. ;)


      • "Sitä se vaan on."
        Olisi hyvä, jos sinulla muistikin pelittäisi ja muistaisit vielä vanhat juttusi.

        Tokihan me aina voimme muistella yhdessä:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/5390821/kotiutusaika-lahenee-(30-min)
        ”Haistan vienon ja kutkuttavan tuoksun.
        Onko se.. on.. onhan se.. hillohan se siellä jo hieman tuoksuu.”

        Aurinkoista kevättä. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        "Sitä se vaan on."
        Olisi hyvä, jos sinulla muistikin pelittäisi ja muistaisit vielä vanhat juttusi.

        Tokihan me aina voimme muistella yhdessä:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/5390821/kotiutusaika-lahenee-(30-min)
        ”Haistan vienon ja kutkuttavan tuoksun.
        Onko se.. on.. onhan se.. hillohan se siellä jo hieman tuoksuu.”

        Aurinkoista kevättä. ;)))

        "Tunnen taas raikkaan hillon tuoksun, nam - vai miten se oli? ;)"
        "Korona vei hajuaistisi ja peräreino kurenauhasi pidätyskyvyn.
        Sitä se vaan on."

        Tuo siis pitää paikkansa. Hyvä.
        Nyt sitten siirrytkin maahanmuuttopalstan puolelle Moktarina ulisemaan persuista, kuten aina.


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        "Sitä se vaan on."
        Olisi hyvä, jos sinulla muistikin pelittäisi ja muistaisit vielä vanhat juttusi.

        Tokihan me aina voimme muistella yhdessä:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/5390821/kotiutusaika-lahenee-(30-min)
        ”Haistan vienon ja kutkuttavan tuoksun.
        Onko se.. on.. onhan se.. hillohan se siellä jo hieman tuoksuu.”

        Aurinkoista kevättä. ;)))

        Missä sininen nikkisi tuon linkin öyhötyksessä?
        Eipä se tuoksusi mitään hilloa ole. Ripulipascccccccaa se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tunnen taas raikkaan hillon tuoksun, nam - vai miten se oli? ;)"
        "Korona vei hajuaistisi ja peräreino kurenauhasi pidätyskyvyn.
        Sitä se vaan on."

        Tuo siis pitää paikkansa. Hyvä.
        Nyt sitten siirrytkin maahanmuuttopalstan puolelle Moktarina ulisemaan persuista, kuten aina.

        Sinnehän se taas singahti Moktarillaan jeesustelemaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tunnen taas raikkaan hillon tuoksun, nam - vai miten se oli? ;)"
        "Korona vei hajuaistisi ja peräreino kurenauhasi pidätyskyvyn.
        Sitä se vaan on."

        Tuo siis pitää paikkansa. Hyvä.
        Nyt sitten siirrytkin maahanmuuttopalstan puolelle Moktarina ulisemaan persuista, kuten aina.

        Tuhatnikkinen pahaa oloaan uliseva huomion tavoittelija se Moktar vain on.


    • Anonyymi

      Lautapää-Moktar-Korkkiruuvikauppias: "Eräät ilmiöt ovat puhtaasti satunnaisia, esimerkiksi piin desimaalit tai lottoarvonnan tulokset."

      Moktar-Valuuttakauppias-Brynolf: "Lisäsin lukusarjaan viitosen loppuun (369971086585) ja tarkastin vielä, että nyt lukusarjaa ei enää löydy tällä vehkeellä."

      Lainaus: "Heh. Otit joukon piin desimaaleja. Koska meidän olisi ollut helppo ne löytää, sinä satunnaistit ne lisäämällä niihin omiasi. Taisit juuri itse osoittaa, että piin desimaaleista ei ole satunnaisluvuiksi, koska sinunkin piti niitä muunnella :-) ..... lisäsit sarjaan siis itse lukuja?! .....siis mitä ihmettä?"

      Lainaus: "Valkku Lautapäämiehenä 15.07.2011 10.05. Lisäsin lukusarjaan viitosen loppuun (369971086585)."

      Siis lisäsit todelliseen lukusarjaan viitosen loppuun?

      Tuolla kepposella ilmeisesti pyrit saamaan päätökseen valheesi siitä, että piin desimaalit olisivat satunnaisessa järjestyksessä, ja että kukaan huomaisi keppostasi. Mitä vastasit siihen, kun sinulle kerrottiin, että piin desimaalit asettuvat kaavan kautta aina vain yhteen ja samaan järjestykseen?

      Lainaus: "MG-Valkku lisäsi todelliseen piin lukusarjaan viitosen loppuun. Samalla tavoin MG-Valkku varasti erään nuhteettoman henkilön verotiedot ja väärentää Raamatun tai Koraanin tekstit. Ei ole sellaista asiaa, etteikö tuo lestarauhansananen vääntäisi asiaa toiseksi - ellei hyvällä niin pahalla........ Kun Valkulta kysyttiin, että kuinka usealla tavalla piin desimaalit asettuvat kaavansa (kaavojensa) mukaan järjestykseensä, Valkku jätti tietenkin vastaamatta. Vastaus on tietenkin: yhdellä ja ainoalla tavalla."

      MG-Valkku-Rautalankakauppias tyytyi jankkaamaan sekä ennen väärennyksensä että sen jälkeen: "Eräät ilmiöt ovat puhtaasti satunnaisia, esimerkiksi piin desimaalit tai lottoarvonnan tulokset."

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/9973283/rautalankakauppiaan-uskottavuuden-salto-mortale

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16692517/piin-arvoa-voidaan-kayttaa-satunnaislukujen-muodostamiseen

      Se on kiero kuin korkkiruuvi. Moktar toivoo kanssaihmisilleen pahaa, väärentää lukuja ja varastaa verotiedot, siispä sateista kevättä hänelle. Kaikille muille tietenkin hyvää vappua.

      • Anonyymi

        Kierointa on tuo ns. larppaamisensa.
        Kun on viime aikoina leikkinyt Moktaria karvahatussaan ja Kirjaa vallankin siteeraten manannut persuja alimpaan helvettiin, alkaa Brynolf. ruokalajilla ote irtoamaan valuuttakaupan kahvoista. Roolinvaihto sujuu silti, hieman takellellen, ja joskus jää epähuomiossa hattu riisumatta patsastelujensa lomassa, mikä aiheuttaa humoristisia kommentteja.

        On huomattavaa tuo ValkkuMG: n ketutus siitä, että rahaa olisi joillekin tulossa winkkarista, yhä vaan huutelee olevansa jyrkästi eri mieltä tuomiosta ja kyllä vielä mennään maailman ääriin, ettei vaan saisi kukaan korvauksia. Itselläänhän ei sitä mahdollisuutta tule koskaan olemaan, pöljänä kun menetti kaiken. :)
        Ei kyllä vakuuta maahanmuuttoasioiden hoitajanakaan, kuulemma munasi itsensä vaalikojuja vaaniessaan, mistä eniten makkaraa saisi ahdettuaan kitaansa, sinapilla tottakai.
        Missäs se juttu olikaan....odotas nyt hetki...
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17766599/perussuomalaisten-mm--tiukka-maahanmuuttolinja-vetaa-vakea-puolueen-vaalitilaisuuksissa-
        Kas tuossa. Siellä ValkkuMG otti klassisesti ilmaistuna totaalisesti köniinsä.
        Vieläkin naurattaa, voi hurja!


    • Anonyymi

      "Lautapää-Moktar-Korkkiruuvikauppias: "Eräät ilmiöt ovat puhtaasti satunnaisia, esimerkiksi piin desimaalit "

      Lueppa tän päivän hesari. Jopa piin lukusarjasta (päättymätön) löytyy kaikkien ihmisten puhelin-numerot. Siksi satunnaislukugeneraattorin alkuarvoksi kannattaa laittaa pii kertaa uuvatti.

      Piil lukuarvoa ei pysty jakamaan murtoluvuksi, tämänhän apukoulun käyneenä tiesitkin.

      • Anonyymi

        Tässä tää artikkeli tarkoitettu uuvateille ja lapsille, aikuisethan tämän tiesikin.
        Valuuttakuppaajilta tainnut unohtua tai apukoulun tunnilla nukuttu tai pelattu taskupiljartia.

        https://www.hs.fi/tiede/art-2000009449618.html

        Lue


      • Anonyymi

        Lautapää-Moktar-Korkkiruuvikauppias: "Eräät ilmiöt ovat puhtaasti satunnaisia, esimerkiksi piin desimaalit tai lottoarvonnan tulokset."

        Se piin lukuarvo tulee aina kaavasta. Jos se tulee kaavasta, ei se ole mitään lottoa.

        Numerot ovat aina yhdessä ja samassa järjestyksessä.


    • Anonyymi

      Lainaus: "Valkku Lautapäämiehenä 15.07.2011 10.05. Lisäsin lukusarjaan viitosen loppuun (369971086585)."

      Kun haluttua lopputulosta ei tullut, Moktar väärensi piin lukuarvot.

      On se sen verran satunnaista hommaa tuon Moktarin kanssa.

      Lainaus: "Ei kyllä vakuuta maahanmuuttoasioiden hoitajanakaan, kuulemma munasi itsensä vaalikojuja vaaniessaan, mistä eniten makkaraa saisi ahdettuaan kitaansa, sinapilla tottakai."

      Ei se Valkku saa maahanmuuttoasioita kuntoon, vaikka niin lupaa. Vaalikojuilla satunnaisesti ihmisillä voi käydä niin, että sinappia valuu paidan rinnuksille. Valkku-Moktarilla sinappia valuu pitkin rinnuksia housuille saakka ja karvahattua myöten. Karvahattu sinapilta löyhkäten Moktar öyhötti vaalikojulta toisella vouhkaamassa näkemyksiään maahanmuuton ja sosiaaliturvan iloista.

      • Anonyymi

        Innostui sitten kojulla omakätisesti ahneudessaan makkaraa rohmuamaan grillistä tuohikonttiinsa, kilokaupalla kotiinsa vietäväksi, kun se nälkä ei lähtenyt vielä, eikä loimulohtakaan ollut tarjolla enää maailmanmattimyöhäiselle. Rupesi siinä herjaamaan kojunpitäjiä natseiksi ja muilla haukkumasanoillaan julkeasti solvaamaan.
        "Tules ukko pyörähtään kylällä, niin korjataan se nenän asento vielä ennen aamua" tokaisi makkaranpaistajanavanha veteraani ValkkuMoktarille. Jo pinkaisi karvahattupää takatukka tötteröllä karkuun ja ihan maksimivauhtia, minkä nyt jatsareistaan irti sai.
        Ei ilmestynyt raitille suunsoittajaa, oli rauhallinen kaunis kevätpäivä.


    • Anonyymi

      Harmittaako sinua kun ihmiset saavat rikoksesta omansa pois?

    • "...omansa pois?"
      Kovin on lystikäs ilmaisu. ;)))

      Tässähän moni hakee itselleen valtiolta rahoja, jotka alun perin oli lainattu anopilta, rosvottu oman lapsen tililtä, puhuttu naapurin ukolta tai koijattu muulla tavalla. Pahoin pelkään, että nämä valtiolta mahdollisesti saatavat rahat eivät ole päätymässä anopille, omalle alaikäiselle lapselle tai naapurin ukolle.

      Kerran koijari, aina koijari. ;)))

      PS. Lauletaan yhdessä vielä tämä kaunis laulu:
      Oon koijariksi syntynyt mä vainen
      Ja paljain jaloin kierrän maailmaa
      Näin kerran unta: klubi taivahainen
      Näin jakoi mulle hetken hillojaan
      Näin Thaimaan rannat, ladypojat armaat
      Sen kaiken Pattiksella näin
      Hanski takoi kauppojaan
      pipsit valui mulle vaan
      Ihanampaa en mä koskaan nähdä saata

      • Anonyymi

        "Ei se Valkku saa maahanmuuttoasioita kuntoon, vaikka niin lupaa. Vaalikojuilla satunnaisesti ihmisillä voi käydä niin, että sinappia valuu paidan rinnuksille. Valkku-Moktarilla sinappia valuu pitkin rinnuksia housuille saakka ja karvahattua myöten. Karvahattu sinapilta löyhkäten Moktar öyhötti vaalikojulta toisella vouhkaamassa näkemyksiään maahanmuuton ja sosiaaliturvan iloista."

        Karvahattu aivan sinapissa. Ei ole luottoa tuolla miehellä.


      • Anonyymi

        Lopeta tuhatnikkinen tuo ulinasi. Kaksinaamaisuutesi paistaa pääsi läpi.


      • Anonyymi

        Et sitten saanut sukulaismiehesi kanssa rahojanne pois, onko perhe ja uskontoverit nyt tyytyväisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei se Valkku saa maahanmuuttoasioita kuntoon, vaikka niin lupaa. Vaalikojuilla satunnaisesti ihmisillä voi käydä niin, että sinappia valuu paidan rinnuksille. Valkku-Moktarilla sinappia valuu pitkin rinnuksia housuille saakka ja karvahattua myöten. Karvahattu sinapilta löyhkäten Moktar öyhötti vaalikojulta toisella vouhkaamassa näkemyksiään maahanmuuton ja sosiaaliturvan iloista."

        Karvahattu aivan sinapissa. Ei ole luottoa tuolla miehellä.

        Miten tää liittyy sinun nusamesiin rahohin ?


    • Anonyymi

      Valuuttakauppias kertoo tuomioista: "Palataan sitten tähän winkkariasiaan, kun sponsseja päätyy satamäärin kanniskelemaan nilkassaan sitä valvontapantaa. Hilipati vaan ja terveisiä Konneveden emännälle.... Tuomioistuin voi muuntaa alle kuuden kuukauden ehdottoman vankeusrangaistuksen kotiarestiksi ja sähköiseksi valvonnaksi, jos rikoksen jatkamisen vaaraa ei ole."

      Valkku jatkaa Korkeimman oikeuden tuomarina: "Sanottakoon selvästi, että joka ahneuttaan ja tyhmyyttään sijoittaa rahaa pyramidipeliin, menettäköön sijoittamansa rahansa sekä autonsa ynnä kesämökkinsä valtiolle. Kun rikoshyöty tuomitaan valtiolle menetyksi, rahat saa Valtiokonttori. Se on pohjaton säkki minne rahat katoaa kuin mustaan aukkoon eikä se täyty."

      On se katkera kalkki niellä kaikki vuosien aikana toivomansa ja valehtelevansa.

      Katkeruus jatkukoon Korkkiruuvikauppiaan puolesta, vääryyden tulisi vallita. Kiitos kaikesta, Moktar.

      • Anonyymi

        >>> kun sponsseja päätyy satamäärin kanniskelemaan nilkassaan sitä valvontapantaa.

        Kerro Valuuttakauppias lisää noista valvontapannoista.


      • Anonyymi

        Lainaus muualta: "Valkku Lautapäämiehenä 15.07.2011 10.05. Lisäsin lukusarjaan viitosen loppuun (369971086585)."

        Jos pitää väärentää piin desimaalit, miten paljon sellaiseen kaveriin voi luottaa? Ei minkään vertaa.

        Eikä saa heppu hoidettua maahantuloasioita tai Ukrainan rauhaa, vaikka vakuutti, että hänellä on kaikki mahdolliset keinot käytössään. Pelkkää puhetta.


    • Anonyymi

      Moktar, kerro kenen rahoilla tuossa jälkirikastuttiin?

      Selvittikö oikeuslaitos, että sukulaismieheltä, mummolta, anopilta, oman lapsen tililtä tai naapurin ukolta puhuttu ja koijattu raha kuuluu palautettaviin rahoihin? Antoiko ORK ja käräjäoikeus rahat noin vaan ja asiaa tutkimatta?

      Arvatenkin asiaa tutkittiin ensin ihan niin kuin Nuasjärven kuhaa. Mikä ihme sinua korpeaa niin paljon, että rahat eivät saa löytää oikeaa omistajaa?

      Sääli tietenkin puolestasi, että et saanut sen enempää sukulaisiasi puhuttua vankilaan ja jalkapannan piiriin. Harmittaahan se.

      • Anonyymi

        Kissa vastaan kuuma puuro, kaikki tietävät kumpiko lopulta voittaa. Asian vierestä tuli toki tekstiä ihan vanhaan malliin.

        Moktar-Korkkiruuvikauppias, kerro kenen rahoilla tuossa jälkirikastuttiin? Mikä ihme sinua korpeaa niin paljon, että rahat eivät saa löytää oikeaa omistajaa?

        Jos Korkkiruuvikauppiasta on uskominen, oikeuslaitos on ollut aivan alusta saakka väärässä ja hakoteillä. Jälkirikastuminen tapahtuu nyt ja on tapahtunut sukulaismiesten, mummojen, anoppien, omien lasten ja naapurin ukolta vohkituilla rahoilla.

        Valkku jatkaa Korkeimman oikeuden tuomarina: "Sanottakoon selvästi, että joka ahneuttaan ja tyhmyyttään sijoittaa rahaa pyramidipeliin, menettäköön sijoittamansa rahansa sekä autonsa ynnä kesämökkinsä valtiolle. Kun rikoshyöty tuomitaan valtiolle menetyksi, rahat saa Valtiokonttori. Se on pohjaton säkki minne rahat katoaa kuin mustaan aukkoon eikä se täyty."

        Sukulaismies huijasi Moktaria ja sukuaan niin pahasti, että katkeruus on jo pakosti siirtynyt hänellä geeneihin.


      • Anonyymi

        On tuo Moktaari omituinen kaveri, maahanmuutossakin luulee tietävänsä jopa liikaa ja ilmaisee PSää kohtaan suuren vihansa.


    • Anonyymi

      "Karvahattu aivan sinapissa. Ei ole luottoa tuolla miehellä."

      Varasti toisen ihmisen verotiedot ja esitti ne ominaan, sekä väärensi piin desimaalit saadakseen tahtonsa läpi.

      Tuskin kenellekään tarvitsee sen enempää kertoa.

    • Anonyymi

      Mistä tuo viha kaikkia kohtaan? Onko elämässäsi jokin pielessä.

      • Anonyymi

        Raha ratkaisee- Vouti vei rahat ja pemarit, vetäähän se katkeraksi konnan.
        Iso pyöä pyörii vielä 15 vuoden päästä, on ponssit niin katkeria kun eivät saaneetkaan pitää kusetettuja rahoja. Kaislasjärvi, vyölaukku, joulupukki, fyi .. ym muut miljonäärit itkee menetetyjä rahoja, jotka petoksella saivat haltuunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raha ratkaisee- Vouti vei rahat ja pemarit, vetäähän se katkeraksi konnan.
        Iso pyöä pyörii vielä 15 vuoden päästä, on ponssit niin katkeria kun eivät saaneetkaan pitää kusetettuja rahoja. Kaislasjärvi, vyölaukku, joulupukki, fyi .. ym muut miljonäärit itkee menetetyjä rahoja, jotka petoksella saivat haltuunsa.

        Valkku, seuraavaksi taas sinisellä nikillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raha ratkaisee- Vouti vei rahat ja pemarit, vetäähän se katkeraksi konnan.
        Iso pyöä pyörii vielä 15 vuoden päästä, on ponssit niin katkeria kun eivät saaneetkaan pitää kusetettuja rahoja. Kaislasjärvi, vyölaukku, joulupukki, fyi .. ym muut miljonäärit itkee menetetyjä rahoja, jotka petoksella saivat haltuunsa.

        Sinisellä nikillä, ValkkuMG,
        Ai niin.. olet laiska kirjautuja.


      • Anonyymi

        On sillä. Persu vei Valkun muijan 20 vuotta sitten. Valkku ryhtyi incelvähemmistöläiseksi.


      • Anonyymi

        > vetäähän se katkeraksi konnan.

        Valkun sukulaismies puhui kaikki suvun rahat Wincapitaan, ja siitä suoraan valtion pohjattomaan kassaan. Valkun mummokin oli lainarahalla liikkeellä, joten kyllähän se vetää apeaksi ja mieltä matalaksi.

        Viha on tuossa Valkun uskonnossa iskostettu selkäytimeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valkku, seuraavaksi taas sinisellä nikillä.

        Pitäisihän sinun jo tietää: mies kävelee keskellä tietä, naama näkyy, mies vastaa puheistaan. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Pitäisihän sinun jo tietää: mies kävelee keskellä tietä, naama näkyy, mies vastaa puheistaan. ;)))

        Naama näkyy? Karvahattuhan sinusta lähinnä näkyy kesät ja talvet. Yleinen naurunaihe sinä olet vaikka varsinkin maahanmuutossa keräät koko ajan lisää vihamiehiä. Itku, nauru ja sitä rataa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naama näkyy? Karvahattuhan sinusta lähinnä näkyy kesät ja talvet. Yleinen naurunaihe sinä olet vaikka varsinkin maahanmuutossa keräät koko ajan lisää vihamiehiä. Itku, nauru ja sitä rataa.

        "Naama näkyy? "
        Katso tarkasti tämän vastaukseni tekstikentän yläpuolelle. Siinä se on.

        "...keräät koko ajan lisää vihamiehiä...". Ihanko tosissasi sinä uskot, että haluaisin tältä palstalta kerätä ystäviä? Kovinpa sinä olet lapsellinen. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        "Naama näkyy? "
        Katso tarkasti tämän vastaukseni tekstikentän yläpuolelle. Siinä se on.

        "...keräät koko ajan lisää vihamiehiä...". Ihanko tosissasi sinä uskot, että haluaisin tältä palstalta kerätä ystäviä? Kovinpa sinä olet lapsellinen. ;)))

        Aivan, sinä et ole mukava ihminen mitenkään. Sellaisiakin on olemassa.


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Pitäisihän sinun jo tietää: mies kävelee keskellä tietä, naama näkyy, mies vastaa puheistaan. ;)))

        Et sinä ole mies, MoktarMaailmanMatti.


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Pitäisihän sinun jo tietää: mies kävelee keskellä tietä, naama näkyy, mies vastaa puheistaan. ;)))

        " mies kävelee keskellä tietä" ..ja jää auton alle.
        Piittaamaton jalankulkija, tyhmäkin.


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        "Naama näkyy? "
        Katso tarkasti tämän vastaukseni tekstikentän yläpuolelle. Siinä se on.

        "...keräät koko ajan lisää vihamiehiä...". Ihanko tosissasi sinä uskot, että haluaisin tältä palstalta kerätä ystäviä? Kovinpa sinä olet lapsellinen. ;)))

        "Ihanko tosissasi sinä uskot, että haluaisin tältä palstalta kerätä ystäviä?"
        Ei ole s24-palstaa, missä et saisi vihamiehiä, tuskinpa millään muillakaan alustoilla sinua siedetään.
        Lesta mikä lesta.


    • Sanon nyt teille katkerille nillittäjille kaikille kerralla saman asian, niin minun ei tarvitse jatkuvasti olla jankuttamassa.

      Kestää noin kuukauden odotella, valittaako syyttäjä käräjäoikeuden päätöksestä hovioikeuteen. Odotellaan se. Jos syyttäjä valittaa, sitten odotellaan hovioikeuden päätöstä vuosi tai kaksi. Odotellaan sekin. Voitte luotaa minuun; tämäkin kivi varmasti käännetään. Mehän sovimme aikanaan yhdessä, että kaikki kivet on käännettävä.

      Nyt te yritätte luistella irti tästä kivienkääntösopimuksesta. Tähän mennessä on käännetty Winkkarin rikosvastuuta koskevat kivet, on käännetty Eurooppalaisen Oikeusturvan Keskusliiton kivi (kanttuvei), on käännetty Euroopan ihmisoikeustuomioistuimen kivi (päätimme olla valittamatta), on käännetty Winkkarin rikoshyödyn konfiskointia koskevat kivet (rahat pois koijareilta). Kesken on enää konfiskoitujen varojen palauttaminen rikoksen uhreille.

      Kuten lehmäpaska kerää kärpäsiä, keräsi ulosoton winkkarista kasaama potti saaliinjaolle myös koijareita. Winkkaripotille ryntäsi jakoon mukaan monta sellaista ketkua, jotka ovat siellä vain kokeilemassa kepillä jäätä.

      Mistä tunnemme koijarin? Ensinnäkin koijari jätti korvausvaateensa pahasti myöhästyneenä. Toiseksi tunkeilta käteisenä kerätyt varat ovat kummallisesti muuttuneet koijarin omiksi varoiksi. Koijari siis ratsastaa naapurin aasilla. Kolmanneksi koijari tulee parkumaan suureen ääneen, kun oikeuslaitos ei suostu nielaisemaan hänen paksuja valheitaan.

      Olisiko se hillon vieno tuoksu jo vaihtunut homeen hajuiseksi?
      Mitä mieltä olet Trölliseni? ;)))

      • Anonyymi

        Perseentervaaja
        2015-11-25 20:16:49

        Miten minusta tuntuu, ystäni Trölli, että tämä keskustele menee loputonta ympyrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perseentervaaja
        2015-11-25 20:16:49

        Miten minusta tuntuu, ystäni Trölli, että tämä keskustele menee loputonta ympyrää.

        Perseentervaaja aka Moktar ilman sinistä väriä. Tuhatnikkinen se on.


    • Anonyymi

      Halk' illan Ruskon AUERman
      Käy lento joutsenen.
      Se laskee LAHDEN hopeaan
      Ja soutaa laulellen...

      Muistaako joku millä vuosituhannella alkoi Kailajärven yritys?
      Auer /Lahti kompastus tapahtui tällä vuosituhannella, muistaakseni jotakin 2006?

      • Anonyymi

        Mitä sä vastenmielinen Moktar taas sekoilet?

        Moktar luotaa loka- ja sakokaivojen pohjia, siellä ehkä kääntelee löytämiään kakkareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä vastenmielinen Moktar taas sekoilet?

        Moktar luotaa loka- ja sakokaivojen pohjia, siellä ehkä kääntelee löytämiään kakkareita.

        Valkku kääntää kaikki kakkakokkareet ja päälle Talvivaarassa liotettua Nuasjärven kuhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkku kääntää kaikki kakkakokkareet ja päälle Talvivaarassa liotettua Nuasjärven kuhaa.

        ;))))


    • Anonyymi

      Jälkirikastuminen? Mitä sä kääkkä sekoilet? Pääsikö joku rikastumaan tässä rikoksessa etukäteen tai reaaliaikaisesti?

      • Anonyymi

        Tosiaan. Kun muistaa että Valuuttakauppias on vilpittömästi MG, kirkkain silmin, tajuamatta lestamummunsa tuomion ankaruutta.
        Kateellisuus ei riitä syntitaakaksi.


    • Ennustin kylläkin näin: "Kolmanneksi koijari tulevat parkumaan suureen ääneen...".

      Älkää nyt kuitenkaan ennakkoon aloittako. Odotetaan nyt ensin, meneekö tämä asia hovioikeuteen. ;)))

      • Anonyymi

        Uusimman lakitiedon mukaan PII:n väärentämisestä saa elinkautisen.

        Toisten verotietojen "varastamisesta" joutuu maksamaan varkauden kohteen lisäverot.

        Wincaputin osallistumisesta saa otsaansa leiman "tyhmä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusimman lakitiedon mukaan PII:n väärentämisestä saa elinkautisen.

        Toisten verotietojen "varastamisesta" joutuu maksamaan varkauden kohteen lisäverot.

        Wincaputin osallistumisesta saa otsaansa leiman "tyhmä"

        Tuossa taas valkun perusvalehtelua, vain sininen väri puuttui.


    • Anonyymi

      Jotta tuollaisen ikuisen katkeruuden sieluunsa saa aikaan, hävityn summan pitää olla todella suuri. Sukulaismies petti ja pahasti. Joulupöydässä keskustelu on varmasti erittäin hankalaa.

    • "...kun tilanne alkoi päästä pahaksi."
      Ihmeellistä on mielikuvituksen voima. Kun haaveet ja toiveet ovat riittävän vahvoja, ne alkavat muodostaa rinnakkaista todellisuutta järkkyneeseen mieleen. Tovin kuluttua henkilö itsekin uskoo toiveitaan todeksi.

      Muistellaan nyt vielä yhdessä, jooko?

      Ovelleni piti ilmestyä pari rivakkaa klubiveljeä kertomaan, että joskus kannattaa pitäytyä vain omissa asioissa, eikä sotkeutua oikeiden hillomiesten hommiin. Vielä ei ole näkynyt mitään tähän viittaavaa. Tosin ovellani kävi kaksi täti-ihmistä, jotka heiluttivat kädessään Vartiotorni-lehteä. Olivatko he teidän asialla?

      Haastemiehen piti myös pikimiten tulla koputtelemaan ovelleni, sillä kukertava pikkutakkimies on sellainen mies, jonka kanssa ei kannata yrittää leikkiä. No pikkutakkimiehen kunnia ei ollutkaan niin arka asia, kuin mitä minulle yritettiin väittää.

      Seiskalehden, Iltalehden ja Vauva-palstan piti minulle kerrotun mukaan ihan pian julkaista kaikki henkilötietoni. Sitäkään ei vielä ole tapahtunut.

      Niinpä minä tässä odotan kuin Jeesuksen toista tulemista, että jotakin viimein tapahtuisi. Olisi niin mukavaa nähdä se paha tilanne. ;)))

      • Ai niin, ihan meinasi kiireessä unohtua.

        Minunhan piti saada myös se veret seisauttava kirje kukertavalta pikkutakkimieheltä. Sekin puuttuu vielä. Onko sinulla toimitusvaikeuksia, ystäväni Trölli?

        Paljonhan sinä lupasit, vaan mitään ei kuuluu. Tässähän saa odottaa kuin tunkki sitä luvattua hilloa. ;)))


      • Anonyymi

        Onpa tuolla kaverilla useiden eri nikkien lisäksi kova mielikuvitus!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa tuolla kaverilla useiden eri nikkien lisäksi kova mielikuvitus!

        "... lisäksi kova mielikuvitus!"
        Eikä siinä kaikki, tuolla kaverilla on myös erinomainen muisti. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        "... lisäksi kova mielikuvitus!"
        Eikä siinä kaikki, tuolla kaverilla on myös erinomainen muisti. ;)))

        Kerro lisää vaikkapa tuosta haastemiehestä, mitä muistat hänestä. Pitikö hänen tulla jouluna piipusta yhdessä sukulaismiehen kanssa?


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        "... lisäksi kova mielikuvitus!"
        Eikä siinä kaikki, tuolla kaverilla on myös erinomainen muisti. ;)))

        Taitaa olla valikoiva muisti kuitenkin, kuten useimmat meistä aina joskus huomaavat.


    • Anonyymi

      "Fanaattisuus on rauhansanalaisen yksi luonteenpiirre ja toinen piin likiarvon väärentämisen oikeutus."

      Niin totta. Ei tuota Moktua kukaan jaksa.

    • "...mitä muistat hänestä..."
      Haastemiehestä en itse muista mitään. Taisi pyöriä muilla ovilla.

      Sitten muistin, että sainhan minä yhden sähköpostin. Olisiko se sitten ollut se sinun kertomasi veret seisauttava kirje?

      Näin se kuului:
      **********
      Paska housulle tämä muistutus kirje!!!!

      Sinä valuutta kauppias olet selainen sika että sinut pitäsi heti teurastaa ja veret laskija paljuun. Anna olla viiminen kerta kun yrität sevota raha miesten ja oikeitten sioittajien asijoihin.

      Jossei tämä varotus uppoa sinun tyhmään päähän niin seuraavalla kerralla tullaan sisälle asti ja silloin käy kylmästi. Eli usko hyvällä tai itket ja uskot.

      klupin järjestys miehet!!!!
      ******************

      Hyvä kirjeen sinä kirjoitit, ystäväni Trölli. Taisi siihen kulua hieman aikaakin. ;)))

      • Anonyymi

        Olipa uuvatti saanut hienon kirjeen; luulen tosin että uuvatti väärensi itse kirjeen samalla tavalla kuin piin desimaalin tai verotietonsa. Verotiedot hän tosin varasti toiselta.


    • Anonyymi

      Jälleen kerran MoktarValkku unohti kirjautua Valuuttakauppiaalleen. Voi sentään.

      • Mutta sinä sentään muistit kirjeesi ja se on paljon se. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Mutta sinä sentään muistit kirjeesi ja se on paljon se. ;)))

        Sinä olet ihan älytön valehtelija ja vääristelijä, jolla on myös tosi onneton muisti. Kovasti yritit inttää jotakin haastemiehestä, mutta silti toteat, että "haastemiehestä en itse muista mitään".

        Et ole arvostettu mies missään, olet vihattu mies kaikkialla missä liikut tai kirjoitat. Sukusi rahat Winkkariin hassannut sukulaismiehesikään ei pidä sinusta, ja mummosi häpeää sinua. Sellainen epeli sinä olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet ihan älytön valehtelija ja vääristelijä, jolla on myös tosi onneton muisti. Kovasti yritit inttää jotakin haastemiehestä, mutta silti toteat, että "haastemiehestä en itse muista mitään".

        Et ole arvostettu mies missään, olet vihattu mies kaikkialla missä liikut tai kirjoitat. Sukusi rahat Winkkariin hassannut sukulaismiehesikään ei pidä sinusta, ja mummosi häpeää sinua. Sellainen epeli sinä olet.

        "...olet vihattu mies kaikkialla missä liikut tai kirjoitat."
        Oderint dum metuant. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        "...olet vihattu mies kaikkialla missä liikut tai kirjoitat."
        Oderint dum metuant. ;)))

        Ei sinua pelätä.
        Sinä pelkäät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinua pelätä.
        Sinä pelkäät.

        Aquam ā pūnice pōstulāre. ;)


    • Anonyymi

      Avaajalle.

      Miten aina päätät sen, milloin kirjoitat rekisteröidyllä nimimerkillä "Valuuttakauppias", "Perseentervaaja" tai "Moktar.Gupta"?

      Miksi tarvitset noin paljon nimimerkkejä ja onko sinulla niitä paljon rekattuna lisää?

    • Anonyymi

      Palstan kaikkivoipaa leikkivä sekä latinankielisiä lauseita siteerava urpo poistattaa kaiken. Menikö memento mori tunteisiin?
      Tottakai, itsensä jumalaksi tuntevalle Valkkumoktarille se oli liikaa.

      • Miksi menisi? Onhan se kovin koomien ajatus, kuinka sinä googlaat hiki otsassa etsien ensin vastausta siihen, mitä minä kirjoitin ja sitten vielä omaa vastaustasi.

        Älä nyt heti polta hihojasi, kun olet hieman häviöllä. Tämä on kovin mukava leikki. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Miksi menisi? Onhan se kovin koomien ajatus, kuinka sinä googlaat hiki otsassa etsien ensin vastausta siihen, mitä minä kirjoitin ja sitten vielä omaa vastaustasi.

        Älä nyt heti polta hihojasi, kun olet hieman häviöllä. Tämä on kovin mukava leikki. ;)))

        Et sinä moktar osaa. Siksi aina otatkin köniisi. ;)


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Miksi menisi? Onhan se kovin koomien ajatus, kuinka sinä googlaat hiki otsassa etsien ensin vastausta siihen, mitä minä kirjoitin ja sitten vielä omaa vastaustasi.

        Älä nyt heti polta hihojasi, kun olet hieman häviöllä. Tämä on kovin mukava leikki. ;)))

        Latinaa osaan sinua paremmin.


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Miksi menisi? Onhan se kovin koomien ajatus, kuinka sinä googlaat hiki otsassa etsien ensin vastausta siihen, mitä minä kirjoitin ja sitten vielä omaa vastaustasi.

        Älä nyt heti polta hihojasi, kun olet hieman häviöllä. Tämä on kovin mukava leikki. ;)))

        Koomien ajatus?
        Koomassa kun olisitkin, multinikki vässykkä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä moktar osaa. Siksi aina otatkin köniisi. ;)

        Jos köniin ottaminen on sitä, että minä olen oikeassa ja sinä poltat käämisi, olkoon sitten niin. ;)))


      • Anonyymi
        Valuuttakauppias kirjoitti:

        Jos köniin ottaminen on sitä, että minä olen oikeassa ja sinä poltat käämisi, olkoon sitten niin. ;)))

        Et sinä ole oikeassa. Sinä pakoilet aina nössönä multinikkinä ja suunsoittajana. Varsinainen näätä. Moktarina uliset sitten lisää, nysverö.


    • Anonyymi

      Miten aina päätät sen, milloin kirjoitat rekisteröidyllä nimimerkillä "Valuuttakauppias", "Perseentervaaja" tai "Moktar.Gupta"? Miksi tarvitset noin paljon nimimerkkejä ja onko sinulla niitä paljon rekattuna lisää?

      Lisänä haluaisin itse tietää, mikä sai tuon nimimerkin väärentämään piin desimaalit ja varastamaan toisen henkilön verotiedot.

      Ei kuulu vastauksia. Tärkeämpää on päteä turhanpäiväisillä hokemilla, siinä ei ole tietenkään mitään uutta.

    • Anonyymi

      Valuuttakauppiasta ärsyttää tosi pahasti! Mikähän on tilanne nimim. Moktar Guptan tai Perseentervaaja kanssa, ovatkohan ne yhtä ärsyyntyneitä?

    • Anonyymi

      Neulanpisto per valhe - ValkkuMG on loppuikänsä ompelukoneessa.

      • Anonyymi

        ValkkuMG on koomassa koomien tai vain koominen. Niin paljon kirjoitusvirheitä sillä, että osaisi jo luovuttaa.


    • Anonyymi

      > Mikä nyt on, kun valtio vieläkin jakaa rahaa winkkarikassasta?

      Moktar on aina ollut suomalaista oikeuslaitosta vastaan, koska aina tulee väärät tuomiot. Se johtuu siitä, että laki on huono.

      • Anonyymi

        Kohta saan rahaa. Kelpo tili tulee:) Kiitos laki ja oikeus😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta saan rahaa. Kelpo tili tulee:) Kiitos laki ja oikeus😂

        Niin tai näin, Valkkua harmittaa kun oikeus voittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai näin, Valkkua harmittaa kun oikeus voittaa.

        Valkkumg ulisee siipeensä saaneena mamupalstalla.


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe