Mitä tekisitte minun sijassani?

Anonyymi-ap

Tapasin helmikuussa ihanan naisen ja juttu luisti alusta alkaen. Ollaan tapailtu muutama kerta ja viestitellään päivittäin. Ollaan suunniteltu jo kesälomareissuakin yhdessä,mutta mutta hänellä roikkuu treffi ilmoitus vieläkin seuranhakupalstalla? Huomasin sen vasta nyt äskettäin. Toki otan asian puheeksi, mutta nyt on vähän inhottava fiilis.

27

1005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En suostuisi, jos yhteinen matkakin jo suunnitteilla. Siihen ei kuulu enää muut treffit. Kysy miksi pitää ilmoitusta aktiivisena ja sano, ettei se käy sinulle. Me lopetimme yksissä tuumin seuranhaut, kun yhteydenpito ja tapaamiset alkoivat olla jatkuvia. Oli aivan itsestään selvää molemmille. Taisi olla nelisen kuukautta ensimmäisistä treffeistä. Samoihin aikoihin esiteltiin ystäville, perheille, tuli yhteisiä suunnitelmia. Teidän matka on iso askel vakiintumisen suuntaan.

    • Anonyymi

      Reilu peli olla pitää, en kyllä suostuisi mihinkään enää, jos ei ole erittäin hyvää selitystä, miks pitää treffiilmoitustaan aktiivisena. Mekin esiteltiin ystäville ja perheelle toisemme viiden kuukauden seurustelun jälkeen. Ei hyvältä kuullosta.

    • Anonyymi

      "Museosta löysin elämäni naisen
      tuhatvuotiaan kaunokaisen"

    • Anonyymi

      No jollekin pari-kolme kk voi olla vielä ns kevyttä tapailua tai tunnustelua (esim mulle olisi ehdottomasti), mutta varmaan sun pitää vain ottaa puheeksi tuo asia ja selvittää, että mikä on hänen ajatus teidän vakavuudesta tai kanta muiden treffailun suhteen nyt... ihmisillä on niin eri käsitykset esim just tuosta että miten pian deitti-ilmo poistetaan. Ei ole mitään yleispätevää vastausta tai sääntöä siihen.

      Mun mielestä tuo(kin) asia pitää jutella joka kerta uudestaan, kun alkaa treffailla uuden kanssa... ei ole hyvä olettaa juttuja ja sitten kimpaantua kun toisella on aivan eri käsitys asiasta, jos siitä ei ole edes yhdessä puhuttu mitään.

      Eri jos on jo puhuttu ja sovittu että ilmot poistetaan eikä treffailla enää muita ja toisella onkin sitten vielä aktiivinen ilmoitus...sitten on "lupa" kimpaantuakin.

      Inhottava fiilis varmasti on, jos on _olettanut_ jotain mikä ei sitten mennytkään niin, mutta ehkä tästä myös voi oppia jotain ja aatella että hitsin hyvä kun kävi näin, ja vastaisuudessa sovitte omat pelisäännöt just siinä teidän suhteessa. Tämä nyt oli vasta alkuvaiheen asia, jos teidän suhde jatkuu pitkään/lopun elämää, näitä yhdessä sovittavia juttuja tulee taatusti lisää ja paljon isommissakin asioissa.

    • Anonyymi

      Aika jyrkkää meininkiä mun mielestä. Ihan kuin yks deitti-ilmoitus nyt mitään tarkoittais. Voihan olla, että hän juttelee sitä kautta vielä jonkun kanssa, eikä ole tarkoituskaan alkaa tapailemaan muita kuin sua.

      Älkää nyt nipottako, ei toista ihmistä voi omistaa. Sitä paitsi kaikkea kivaa on jo suunnitteilla, kesälomareissua jne. Yhteisen matkan jälkeen on varmaan enempi pohjaa alkaa miettiä yhteistä tulevaisuutta jne. Mutta ihan totta, ootte tavanneet vasta muutaman kerran.

      • Anonyymi

        Ei kyllä mum mielestä ollenkaan jyrkkää,jos itsellä tunteet pelissä ja muutenkin tehty suunnitelmia. Kuka nyt haluaa kellekkään puhua treffipalstojen kautta, kun WH keksitty, aika outoo olis. Puhumalla asiat selviää ja rehellisyyttä kehiin.


      • Anonyymi

        Sehän se onkin aina vikana kun luullaan että jonkun ihmisen voi omistaa, sitä voi ja saakin voida jutella toistekin kanssa eikä vaan siksi lopettaa ystävyys suhteita ettei sais olla muita ystäviä.
        Niinhän ikävä kyllä hetero patåritkin sekoile, jos puoliso puhuu jonkun toisen ihmisen kanssa niin jo huudetaan että tuo vie multa miehen. Tälläinen omistaminen ei ole tervettä. Ja se joka todella rakastaa toista ei yleensä solmi suhteita muiden kanssa, mutta ystäviä kyllä on saatava olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä mum mielestä ollenkaan jyrkkää,jos itsellä tunteet pelissä ja muutenkin tehty suunnitelmia. Kuka nyt haluaa kellekkään puhua treffipalstojen kautta, kun WH keksitty, aika outoo olis. Puhumalla asiat selviää ja rehellisyyttä kehiin.

        Itse asiassa mä oon kyllä jutellut pitkäänkin, jos on ollut mielenkiintoinen aihe, mutta en oo halunnut antaa mun numeroa.

        Ehkä tossa sitten on vain toisella tunteita pelissä. Kaikilla tunteet ei kehity samaa tahtia ja mun mielestä hitaampi on myös ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se onkin aina vikana kun luullaan että jonkun ihmisen voi omistaa, sitä voi ja saakin voida jutella toistekin kanssa eikä vaan siksi lopettaa ystävyys suhteita ettei sais olla muita ystäviä.
        Niinhän ikävä kyllä hetero patåritkin sekoile, jos puoliso puhuu jonkun toisen ihmisen kanssa niin jo huudetaan että tuo vie multa miehen. Tälläinen omistaminen ei ole tervettä. Ja se joka todella rakastaa toista ei yleensä solmi suhteita muiden kanssa, mutta ystäviä kyllä on saatava olla.

        Yståviä ei haeta deittipalstojen kautta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se onkin aina vikana kun luullaan että jonkun ihmisen voi omistaa, sitä voi ja saakin voida jutella toistekin kanssa eikä vaan siksi lopettaa ystävyys suhteita ettei sais olla muita ystäviä.
        Niinhän ikävä kyllä hetero patåritkin sekoile, jos puoliso puhuu jonkun toisen ihmisen kanssa niin jo huudetaan että tuo vie multa miehen. Tälläinen omistaminen ei ole tervettä. Ja se joka todella rakastaa toista ei yleensä solmi suhteita muiden kanssa, mutta ystäviä kyllä on saatava olla.

        Et tainnut ymmärtää asian pointtia. Tottakait ystäviä saa olla ja pitääkin.,mutta tämä ei ollut nyt se asian pointti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yståviä ei haeta deittipalstojen kautta!

        Ei haeta, mutta joskus niitä vaan löytää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se onkin aina vikana kun luullaan että jonkun ihmisen voi omistaa, sitä voi ja saakin voida jutella toistekin kanssa eikä vaan siksi lopettaa ystävyys suhteita ettei sais olla muita ystäviä.
        Niinhän ikävä kyllä hetero patåritkin sekoile, jos puoliso puhuu jonkun toisen ihmisen kanssa niin jo huudetaan että tuo vie multa miehen. Tälläinen omistaminen ei ole tervettä. Ja se joka todella rakastaa toista ei yleensä solmi suhteita muiden kanssa, mutta ystäviä kyllä on saatava olla.

        Joo, ja mä en suostu jalkavaimoksi. Sen verran mulla on itsekunnioitusta. Narsisteja nähdään nykyään joka paikassa. Mutta narsistit ovat ninenomaan näitä jotka eivät kykene sitoutumaan. Terveeseen kahden aikuisen väliseen suhteeseen. Tuo deittiprofiilin pito ei ole muuta kuin paremman etsimistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haeta, mutta joskus niitä vaan löytää

        Niimpä. Useampikin kiva tyyppi.


    • Anonyymi

      Ap sanoo, että ollaan tapailtu muutama kerta. Ok,matka suunnittelilla, mutta ei vielä muuten kovin vakaata. Ota puheeksi ja kerro, että jos hän on vakavissani, niin poistaisi ilmoituksen. Muutaman kerran tapailu ei oo mulle vielä vakava suhde, jos ei oo puhuttu, että nyt katsotaan tosissaan tää.

      • Anonyymi

        Munkaan mielestä ei kyllä muutama tapaaminen ole vielä mitenkään vakaata seurustelua... kummallinen ajatustapa olettaa että on.

        Ja kyllä mä muutenkin ihan suoraan itse haluan kysyä ja saada vastauksen tapaillaanko muita vielä vai ei, ja suoraan pitää mun mielestä sopia seurustelun aloituskin. Ihan pvm tasolla, voi sitten selkeämmin viettää vaikka vuosipäivääkin jos sellaisesta tykkää, mutta lähinnä selkeyden vuoksi.
        Mun mielestä voi ja pitääkin tommoset asiat olla ihan selviä. Niin kauan kun mitään ei ole suoraan puhuttu, en mä ainakaan oleta yhtään mitään suhteesta tai toisesta suuntaan tai toiseen. Toki haaveita ja toiveita saa olla! Mutta ei myöskään esim. lomasuunnitelmat korvaa noita keskusteluja...

        Ja muutenkin jos muutaman tapaamisen jälkeen jo on jo oletuksia vaikka mistä, eli mustasukkaisuutta on vaikkei mitään ole sovittu ym... No, mä en tykkäisi jos mulle selviäisi tommosesta möksähtäminen, mikään ei oo yhtä luotaantyöntavää kuin omistushaluisuus jo jutun alkuvaiheessa kun ei edes tunneta vielä kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munkaan mielestä ei kyllä muutama tapaaminen ole vielä mitenkään vakaata seurustelua... kummallinen ajatustapa olettaa että on.

        Ja kyllä mä muutenkin ihan suoraan itse haluan kysyä ja saada vastauksen tapaillaanko muita vielä vai ei, ja suoraan pitää mun mielestä sopia seurustelun aloituskin. Ihan pvm tasolla, voi sitten selkeämmin viettää vaikka vuosipäivääkin jos sellaisesta tykkää, mutta lähinnä selkeyden vuoksi.
        Mun mielestä voi ja pitääkin tommoset asiat olla ihan selviä. Niin kauan kun mitään ei ole suoraan puhuttu, en mä ainakaan oleta yhtään mitään suhteesta tai toisesta suuntaan tai toiseen. Toki haaveita ja toiveita saa olla! Mutta ei myöskään esim. lomasuunnitelmat korvaa noita keskusteluja...

        Ja muutenkin jos muutaman tapaamisen jälkeen jo on jo oletuksia vaikka mistä, eli mustasukkaisuutta on vaikkei mitään ole sovittu ym... No, mä en tykkäisi jos mulle selviäisi tommosesta möksähtäminen, mikään ei oo yhtä luotaantyöntavää kuin omistushaluisuus jo jutun alkuvaiheessa kun ei edes tunneta vielä kunnolla.

        Ja siis kysymykseen mitä itse tekisin tuossa tilanteessa, niin en mitään muuta kuin kävisin nuo em. keskustelut.
        Jos se treffi ilmo häiritsee, siitä voi jutella ja kysyä oisko ok jos toinen sen poistaisi jo.
        Mutta ei nyt mitään hepulia kannata saada ennenkuin edes on asiat puhuttu selviksi ja olette edes samalla mielellä siitä asiasta onko suhde jo millä tasolla tai mitä siihen kummankin mielestä sitten vaaditaan jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munkaan mielestä ei kyllä muutama tapaaminen ole vielä mitenkään vakaata seurustelua... kummallinen ajatustapa olettaa että on.

        Ja kyllä mä muutenkin ihan suoraan itse haluan kysyä ja saada vastauksen tapaillaanko muita vielä vai ei, ja suoraan pitää mun mielestä sopia seurustelun aloituskin. Ihan pvm tasolla, voi sitten selkeämmin viettää vaikka vuosipäivääkin jos sellaisesta tykkää, mutta lähinnä selkeyden vuoksi.
        Mun mielestä voi ja pitääkin tommoset asiat olla ihan selviä. Niin kauan kun mitään ei ole suoraan puhuttu, en mä ainakaan oleta yhtään mitään suhteesta tai toisesta suuntaan tai toiseen. Toki haaveita ja toiveita saa olla! Mutta ei myöskään esim. lomasuunnitelmat korvaa noita keskusteluja...

        Ja muutenkin jos muutaman tapaamisen jälkeen jo on jo oletuksia vaikka mistä, eli mustasukkaisuutta on vaikkei mitään ole sovittu ym... No, mä en tykkäisi jos mulle selviäisi tommosesta möksähtäminen, mikään ei oo yhtä luotaantyöntavää kuin omistushaluisuus jo jutun alkuvaiheessa kun ei edes tunneta vielä kunnolla.

        Ihan sivusta mutta kiitos järkevästä puheenvuorosta. Harvinaista herkkua palstalla.


    • Anonyymi

      No siis. Kommunikaatio. Mitä muuta? Keskustelu missä meette kumpikin tunteiden ja eksklusiivisuuden kanssa. Ei kai se muuta spekulointia tarvi.

    • Anonyymi

      Unohda koko matka. Mee sellaisen kanssa jolla sä olet ainoana kiikareissa. Varmaa tommonen kokeilija ghostaaja joka jättää sut nalli kalliolle heti kun voi ja kun koska voi. Älä edes kysy asiasta ,hengaa 6kk ja huomaa sitten et edelleen hakee seuraa. Sit kysy et onko hänellä deitti ilmoitusta ja tule valehdelluksi päin näköä. Siinä sitä, kokemuksen rinta äänellä huokailee..sankareita.. parhaimmat valehtelee vielä muutakin. Yhdenkin tiedän joka on pelkkää valetta päästä jalkoihin. Onko suoraa katsettakaan.

      • Anonyymi

        Unohda tämä ^^^ kommentti ennemmin! Vaikuttaa että tämän kirjoittajalla on ollut tosi huono kokemus itsellään jostakusta, mut ei se tarkoita, että _kaikki_ joilla on deittiproffa vielä olemassa tapailun alkuvaiheessa JA ILMAN ETTÄ ASIASTA ON EDES YHDESSÄ PUHUTTU oisi jotenkin kaksinaamaisia. 🙄
        Ensin juttelette siitä, että oisko jo aika sopia että ei enää tapailla uusia ehdokkaita, ja sen jälkeen vasta jaetaan tuomioita jos toinen ei sovitusta huolimatta poista deitti-ilmoitustaan...


      • Anonyymi

        Tämä💪 Välillä on noita haihattelijoita jotka aina luulevat löytävänsä jotain parempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohda tämä ^^^ kommentti ennemmin! Vaikuttaa että tämän kirjoittajalla on ollut tosi huono kokemus itsellään jostakusta, mut ei se tarkoita, että _kaikki_ joilla on deittiproffa vielä olemassa tapailun alkuvaiheessa JA ILMAN ETTÄ ASIASTA ON EDES YHDESSÄ PUHUTTU oisi jotenkin kaksinaamaisia. 🙄
        Ensin juttelette siitä, että oisko jo aika sopia että ei enää tapailla uusia ehdokkaita, ja sen jälkeen vasta jaetaan tuomioita jos toinen ei sovitusta huolimatta poista deitti-ilmoitustaan...

        Mä unohdin poistaa mun mun Her:in ja profiili roikkui yli puolivuotta vaikka seukkailin....
        Onneksi on vähän rennompi tuo vaimoke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä unohdin poistaa mun mun Her:in ja profiili roikkui yli puolivuotta vaikka seukkailin....
        Onneksi on vähän rennompi tuo vaimoke.

        Epäkunnioittavaa käytöstä toista kohtaan pitää vielä deittiprofiilia, jos ollaan seukattu jo monta kuukautta, mutta kukin tyylillään


    • Anonyymi

      Tolvilan lammastilalle älkää menkö. Siellä Rotat kasvattavat lampaita

    • Anonyymi

      No miten suhde lähti liikkeelle? Menittekö matkalle vai kariutuiko juttu?

    • Anonyymi

      Täällä on monta mielipidettä asiaan. Jos ollaan jo muutama kuukausi tunnettu ja lähdetään yhteiselle reissulle, niin itse en mitään treffiilmoitusta enää pitäisi, enkä haluais sitä enää toisenkaan pitävän,mutta puhumalla nämäkin asiat vissiin selviää. Kyllä mä mielummin keskityn yhteen kerrallaan, enkä pidä silloin virityksiä sinne ja tänne.

    • Anonyymi

      teitä on lähdössä etelän lämpöön isompi ryhmä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe