Paha olo hieronnan jälkeen?

Anonyymi-ap

Pieni vastine Pattayan turvallisuudesta, koskien tuota vainoharhaista kirjoitusta hierontapaikan myrkytyksestä.

En usko tarinaa laisinkaan. Olen käynyt erilaisissa hieronnoissa eri puolilla Thaimaata satoja kertoja, ja aina ovat suhtautuneet ammattiinsa vakavasti. Sekä nuoremmat että vanhemmat hierojat. Myös ne kolmannen sukupuolen edustajat.

Hieronta ei aina ole ollut kiitettävää, mutta aina riittävää. Vain kerran oli Chiang Maissa hierojalla outo vimma murjoa ohimoita rystysillä, josta sain päänsäryn.

Keskimäärin aina reilusti parempaa hierontaa kuin Suomessa. Nestettä poistava teekupponen myös odotellessa ja jälkikäteen juuri siksi, ettei asiakas lähde ihan heti liikenteeseen ja pökerry, vaan ehtii hetken tasaantua.

Hierojat ei "menetä kasvojaan" jos valitset toisen, eikä he menetä kasvoja jos sinä käyttäydyt moukkamaisesti, vaan sinä menetät kasvosi. Tunne on silloin molemminpuolinen että tätä asiakassuhdetta ei enää kaivata.

Turvallisuudesta:

Olen viettänyt noin 1000 yötä Pattayan yössä kaveri- ja daamiseurassa ja useimmiten kovassa kännissä sadoissa kapakoissa.

Olen sammunut kapakan sohville, rannalle ja vieraisiin asuntoihin. Kaikki tallella aamulla. Kerran heräsin rannalta noin aamuysiltä ja vierelläni oli kitarani, reppuni jossa läppäri, lompakko oli edelleen taskussani sekä avaimet kämppääni.

Koskaan ikinä minua ei ole huumattu, ryöstetty, huijattu eikä pahoinpidelty. Jotkut kokee tulleensa huijatuksi jo silloin jos he maksoivat 200 bahtia enemmän aurinkolaseista kuin kaveri. Se on naurettavaa.

Tunnen satoja "Pattayan poikia" ja yhdeltä skimmattiin pankkikortti joskus 2015 ja yhdeltä seuralaiseltani lähti halpa puhelin laukusta. Kukaan kavereistani ei koe Pattayaa vaaralliseksi, eikä thaimaalaisia petollisiksi vaan päinvastoin.

Yksi muun sukupuolinen nappasi kaverilta rahaa automaatilla, mutta kaveri seurasi häntä ja soitti poliisille joka otti varkaan kiinni. Sekin tapaus päätyi Pattayaone- lehteen.

Siinä on noin 20 vuoden ajalta minun korviini tulleet tiedot minulle ja tutuille tapahtuneista rikoksista Thaimaassa.

Vertauksen vuoksi jouduin Egyptissä viikon aikana kaksi kertaa aseella uhatuksi, neljä kertaa huijatuksi ja kaksi kertaa kiristetyksi. Huijauksiin ja kiristyksiin meni vaatimattomat 250 euroa, mutta pannuun otti senkin edestä. Lopuksi saimme noroviruksen.

Pattayalla on tuhansia valvontakameroita ja ilmapiiri on sellainen että rikolliset käräytetään ja napataan, koska he tuovat huonoa mainetta kaupungille ja varastavat siinä samalla rehellisiltä palveluammattilaisilta tienestit.

Baaritytöt ei varastele, tai se on sitten lopputili siitä baarista ja sana kiirii, eikä pääse enää muuallekaan töihin.

2010

31

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Siinä on noin 20 vuoden ajalta minun korviini tulleet tiedot minulle ja tutuille tapahtuneista rikoksista Thaimaassa."

Entä poliisin "Tea money"?

Minut ja likkani rosvosi 2 kertaa Thaimaan poliisi tie nro 304 ja Khao Yai risteyksen kodalla. Se lie tie jota sinäkin varmaan ajeten usein?

• Anonyymi

Ne on pikkurahoja. Suomessa parkkipirkotkin saava provikkaa jokaisesta sakosta. Ulosottomiehet saavat provisiota ulosottojen summista.

Rahalla se kaikki toimii. Älä ajele ilman korttia ja kypärää äläkä ajele punaisia päin. En ole koskaan saanut sakkoja turhasta. Aina on ollut syy. Ylinopeudesta en ole ikinä saanut Thaimaassa sakkoja enkä ole jäänyt kiinni kännissä ajamisesta.

Olen ajanut kaatokännissä kymmeniä kertoja aikoinaan. Nykyään hävettää jo kertoa siitä, mutta mennyt on mennyt. Nykyään en koskaan mene juominkeihin omalla kulkuneuvolla.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on pikkurahoja. Suomessa parkkipirkotkin saava provikkaa jokaisesta sakosta. Ulosottomiehet saavat provisiota ulosottojen summista.

Rahalla se kaikki toimii. Älä ajele ilman korttia ja kypärää äläkä ajele punaisia päin. En ole koskaan saanut sakkoja turhasta. Aina on ollut syy. Ylinopeudesta en ole ikinä saanut Thaimaassa sakkoja enkä ole jäänyt kiinni kännissä ajamisesta.

Olen ajanut kaatokännissä kymmeniä kertoja aikoinaan. Nykyään hävettää jo kertoa siitä, mutta mennyt on mennyt. Nykyään en koskaan mene juominkeihin omalla kulkuneuvolla.

2010

Minä en ole ajanut kännissä koskaan, siis sinulla on mittava alkoholi ongelma, kun et uskalla liikkua omalla autolla vaikka dokataan, se on varma merkki alkoholismista, minä kyllä menen otan taksin tai tuk tukin kun tulen kotiin, tai ulosottomies on sinulle hyvinkin tuttu, siitä olen varma, se on se mitä tulee palkaksi osakaslainoista ja siitä että maksaa veroja kuin jaksaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole ajanut kännissä koskaan, siis sinulla on mittava alkoholi ongelma, kun et uskalla liikkua omalla autolla vaikka dokataan, se on varma merkki alkoholismista, minä kyllä menen otan taksin tai tuk tukin kun tulen kotiin, tai ulosottomies on sinulle hyvinkin tuttu, siitä olen varma, se on se mitä tulee palkaksi osakaslainoista ja siitä että maksaa veroja kuin jaksaa...

Turhaan täällä kirjoitat. Ei kukaan lue juttujasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaan täällä kirjoitat. Ei kukaan lue juttujasi.

Höpsistä luithan sinäkin kuten minäkin, mutta minä en kahdenväliseen kirjoitteluun puutu sinun tavoin.

• Anonyymi

Satusetä aloituksineen. Lukuisia kertoja poliisiasemalla vierailleena olen todennut että siellä kirjoitetaan raportti tapahtuneesta ja siinä se.
      Lähes joka kerta on ollut samaan aikaan asemalla turistiperhe tekemässä raporttia siitä, miten hotellihuoneesta on hävinnyt omaisuutta. Todenperäisyydestä en tiedä, mutta ilmoituksia ainakin tehdään. Yleensä ei savua ilman tulta.
      Se siitä ja niistä tuhansista kameroista jotka pitävät kansan nuhteessa, vai miten se olikaan?

• Anonyymi

Miten moneen havaintoon tämä galluppisi perustuu? Pattayalla on sesonkina paikanpäällä 3-4 miljoonaa turistia.

Jos heistä yksi tuhannesta joutuisi rikoksen uhriksi, se tekisi 3000 rikosilmoitusta kuukaudessa.
        Sellaista määrää ei voisi yksi pieni poliisiasema käsitellä mitenkään.

Lähes kaikki pienetkin rikokset ilmoitetaan kuvineen tietoineen paikallisissa roskalehdissä.
        Tapauksia on muutama kymmenen kuukaudessa, eli alle promillen sadasosa kokonaismäärästä.

Tiedätkö kuka on useimmiten syyllinen? -Turisti jolta on rahat loppuneet, hän tekee vakuutuspetoksen ja on vienyt kultakorunsa kaniin.

Tiedätkö kuka on toisiksi useimmiten syyllinen? -Turisti, joka on kännissä hukannut jotakin tai piilottanut niin hyvin huoneeseensa, ettei itsekään muista.

Toisin kuin Suomessa, Thaimaassa poliisi tutkii tarkkaan pienetkin rikokset, katsoo valvontakameran nauhat ja etsii kuvissa näkyvät henkilöt, jotka löytyy yleensä 1-2 vuorokauden sisällä.

Pattayan poliisi on itsekin varastanut todistusaineistoa, mutta ne on viety yleensä rikollisilta tai pimeää rahaa maahan muiluttaneilta koijareilta. Pattayan poliisit vaihdettiin minun aikanani kahteen kertaan näistä syistä.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten moneen havaintoon tämä galluppisi perustuu? Pattayalla on sesonkina paikanpäällä 3-4 miljoonaa turistia.

Jos heistä yksi tuhannesta joutuisi rikoksen uhriksi, se tekisi 3000 rikosilmoitusta kuukaudessa.
        Sellaista määrää ei voisi yksi pieni poliisiasema käsitellä mitenkään.

Lähes kaikki pienetkin rikokset ilmoitetaan kuvineen tietoineen paikallisissa roskalehdissä.
        Tapauksia on muutama kymmenen kuukaudessa, eli alle promillen sadasosa kokonaismäärästä.

Tiedätkö kuka on useimmiten syyllinen? -Turisti jolta on rahat loppuneet, hän tekee vakuutuspetoksen ja on vienyt kultakorunsa kaniin.

Tiedätkö kuka on toisiksi useimmiten syyllinen? -Turisti, joka on kännissä hukannut jotakin tai piilottanut niin hyvin huoneeseensa, ettei itsekään muista.

Toisin kuin Suomessa, Thaimaassa poliisi tutkii tarkkaan pienetkin rikokset, katsoo valvontakameran nauhat ja etsii kuvissa näkyvät henkilöt, jotka löytyy yleensä 1-2 vuorokauden sisällä.

Pattayan poliisi on itsekin varastanut todistusaineistoa, mutta ne on viety yleensä rikollisilta tai pimeää rahaa maahan muiluttaneilta koijareilta. Pattayan poliisit vaihdettiin minun aikanani kahteen kertaan näistä syistä.

2010

2021 Suomen rikostilastot:

Tilastokeskuksen ennakkotietojen mukaan poliisin, tullin ja rajavartiolaitoksen tietoon tuli vuonna 2021 kaikkiaan 478 600 rikoslakirikosta, mikä on 64 900 tapausta (11,9 prosenttia) vähemmän kuin vuonna 2020. Omaisuusrikoksia tuli tietoon 221 500, mikä on 13,6 prosenttia edellisvuotta vähemmän. Pahoinpitelyrikoksia kirjattiin 33 800, mikä on 1,4 prosenttia edellisvuotta enemmän.

Suomen väestömäärä vastaa Pattayan kahden sesonkikuukauden turistimäärää.
        Suomessa tehdään siis noin puoli miljoonaa rikosta vuodessa. Jos suhteutetaan se Pattayan kahteen kuukauteen, niin Pattayalla pitäisi tapahtua 84000 rikosta kahdessa kuukaudessa.

Ymmärräthän satusetä että näin ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2021 Suomen rikostilastot:

Tilastokeskuksen ennakkotietojen mukaan poliisin, tullin ja rajavartiolaitoksen tietoon tuli vuonna 2021 kaikkiaan 478 600 rikoslakirikosta, mikä on 64 900 tapausta (11,9 prosenttia) vähemmän kuin vuonna 2020. Omaisuusrikoksia tuli tietoon 221 500, mikä on 13,6 prosenttia edellisvuotta vähemmän. Pahoinpitelyrikoksia kirjattiin 33 800, mikä on 1,4 prosenttia edellisvuotta enemmän.

Suomen väestömäärä vastaa Pattayan kahden sesonkikuukauden turistimäärää.
        Suomessa tehdään siis noin puoli miljoonaa rikosta vuodessa. Jos suhteutetaan se Pattayan kahteen kuukauteen, niin Pattayalla pitäisi tapahtua 84000 rikosta kahdessa kuukaudessa.

Ymmärräthän satusetä että näin ei ole.

Kirjoitus oli osoitettu siis sille joka väitti että Pattayalla koko ajan turisteja ryövätään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitus oli osoitettu siis sille joka väitti että Pattayalla koko ajan turisteja ryövätään.

Kyllä teidän rahoja oleskelulupia Suomeen Ruotsiin huijataan teidän autoja asuntoja käytetään.

• Anonyymi

"olen kohta asunut täällä jo 10 vuotta"
      -Et ole. Muutit 2015 alusta, eli kahdeksan vuotta ja 4kk olet asunut. Alkuperäisessä versiossa muutit jo 2009.

"varsin hyvin pärjännyt"
      -Et ole. Elät kädestä suuhun ja olet aina sisätiloissa.

"Minä olen asunut täällä vuokralla ainoastaan saraburissa, sekin alle kolme kuukautta"
      -Et ole. Olet ollut aina vuokralla. Haitte vaimon vuokrakämpästä rojut 2015 tammikuussa Navaralla. Kaikki on luettavissa Facebookeistanne, niissä on päiväykset ja kuvatekstit.

"vaimolleni oli maatalousasiantuntija kertonut"
      Hehheh, sinä, vaimosi ja asiantuntijat. Täyttä hevonpaskaa aina.

"Vaimoni talous on ollut kunnossa jo 15 vuotta häneltä ei mennyt edes luottotiedot, hän itse maksoi velkansa"
      -Miksi sitten kerroit hänen olevan täysin holtiton ja pelivelkainen? Miksi vaimosi on valittanut Facebookissa nälkäänsä ainakin kolmasti, jos talous on kunnossa?

"Mistä sinä keksit että vaimoni tuli suomesta tänne ilman rahaa"
      -Se lukee Facebookissa tänä päivänäkin, laitanko kuvakaappauksen?

"lensimme samalla koneella ja asuimme vähänaikaa saraburissa kuten sanoin"
      -Ette lentäneet, vaimo tuli edeltä, sekin näkyy teidän molempien Facessa.

"Tuo raha näyttelee sinun elämässä kovin suuria arvoja"
      -Ei näyttele minulle vaan sinulle, koska elät köyhyyden ehdoilla. Minä olen vapaa rahan miettimisestä.

"Tietotekniikkassa ylempi korkeakoulu tutkinto"
      -Ei ikimaailmassa, koskaan ikinä tuolla päällä.

"Ja mitä tuloihin tulee, minulla on erittäin hyvä eläke"
      -Ei ole. Eläkkeesi on maksimissaan vähän päälle kaksi tonnia. Sen vuoksi asutte vuokralla. Lääkkeitten ja viinojen jälkeen rahaa ei riitä vaimollesi edes ruoaksi, vaan hän valitti kaaliannoksen ääressä että "En halua syödä, minun on pakko mennä töihin"

Se niistä varoista, eläkkeistä ja arvoista. Vakuutuksesi on varmaankin erittäin kallis, johtuen perussairauksistasi, sen uskon.

2010

• Anonyymi

Olet sinä hauska vekkuli, suomalaisten keskieläke on 1800 euroa kuukaudessa, joten jopa 2000 on asiallinen eläke, onhan se jo reilusti yli keskieläkkeen, olenhan minä laittanut tänne kuvia yliopistolta, samoin nuorisotyöstä, ole huoleti pärjään taloudellisesti oikein hyvin. Voin vakuuttaa että minulla ei juurikaan kulu rahaa viinaan, vaimoni syö mitä haluaa, se on hänen asiansa varsin usein minä vielä maksan hänen ruokansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sinä hauska vekkuli, suomalaisten keskieläke on 1800 euroa kuukaudessa, joten jopa 2000 on asiallinen eläke, onhan se jo reilusti yli keskieläkkeen, olenhan minä laittanut tänne kuvia yliopistolta, samoin nuorisotyöstä, ole huoleti pärjään taloudellisesti oikein hyvin. Voin vakuuttaa että minulla ei juurikaan kulu rahaa viinaan, vaimoni syö mitä haluaa, se on hänen asiansa varsin usein minä vielä maksan hänen ruokansa.

vai olet sinä vapaa taloudellisesti, sinä tässä jauhat paskaa lähes joka viestissä rahasta, minä en sitä edes ajattele, 5555 ja viinaa minulla menee hyvin vähän rahaa... jos ei oteta huomioon songkrania... mutta siinäkin on monen vuoden tauko ollut... 55555

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vai olet sinä vapaa taloudellisesti, sinä tässä jauhat paskaa lähes joka viestissä rahasta, minä en sitä edes ajattele, 5555 ja viinaa minulla menee hyvin vähän rahaa... jos ei oteta huomioon songkrania... mutta siinäkin on monen vuoden tauko ollut... 55555

enkä ole kertonut vaimoni olevan holtiton kerron hänen olevan kun suomen tuli kuin lapsi karkkikaupassa, meillä kummallakaan ei ole mitään velkoja..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

enkä ole kertonut vaimoni olevan holtiton kerron hänen olevan kun suomen tuli kuin lapsi karkkikaupassa, meillä kummallakaan ei ole mitään velkoja..

Keskieläkkeet ei liity siihen että sinä väitit eläkkeesi olevan 3800 euroa ja vaimolla 740 euroa. Noilla eläkkeillä asuisitte ja eläisitte ihan eri tavalla kuin nyt.
        Köyhyys ei ole arvovalinta, vaan olosuhteiden pakko. 4540 yhteieläkkeellä vaimosi ei valittaisi kaaliannoksesta. "Läskisilmä sai auton, vein sen katsomaan apinaa", sanoi vaimosi kun Lopburiin lähditte 2015. Kuulostaa kunnioittavalta ja rakastavalta vaimolta.

• Anonyymi

Naiset saa myös Thaimaassa tukia lapsilisiä jos saa Suomessakin ja elatusmaksut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaseläkkeet on 900-1400€ kk

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskieläkkeet ei liity siihen että sinä väitit eläkkeesi olevan 3800 euroa ja vaimolla 740 euroa. Noilla eläkkeillä asuisitte ja eläisitte ihan eri tavalla kuin nyt.
        Köyhyys ei ole arvovalinta, vaan olosuhteiden pakko. 4540 yhteieläkkeellä vaimosi ei valittaisi kaaliannoksesta. "Läskisilmä sai auton, vein sen katsomaan apinaa", sanoi vaimosi kun Lopburiin lähditte 2015. Kuulostaa kunnioittavalta ja rakastavalta vaimolta.

Onko sillä jotain väliä miten kuvittelet asian olevan, laiffila.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sillä jotain väliä miten kuvittelet asian olevan, laiffila.

Kun huahinin kyllisetä on aloittanut täällä viiden vuoden sotakorkean käyneenä ja 30 vuoden sotilasuran insinöörimajurina, vaihtoi sen 8000 tunnin koelentäjäksi ja sotilaskouluttajaksi, lipsahti lentokapteeniksikin, muutti sen sivutoimiseksi keksijäksi ja tietokoneneroksi, Helsingin nuorisotoimen johtajaksi, sieltä takaisin Jyväskylään ylemmän korkeakoulun tutkinnot suorittaneeksi IT-alan opettajaksi (joka erehdyttävästi näytti ovelta ovelle myyntimieheltä) ja kertoili 15000-16000 tuhannen euron ansioista ja välissä ehti kertoa olleensa Ranskassa vuosia töissä jossa oppi puhumaan sujuvaa "ranskää"

.. ja lopuksi kertoikin kaikista jälleenkoulutuksista ja kuntoutuksista, joissa meinasi tulla hulluksi odotellessa sairaseläkkeelle pääsyä.
        Vieläpä näidenkin jälkeen kertoi perustaneensa Suomen ensimmäiset tietokonekaupat Helsinkiin josta tuli sitten myöhemmin PC Superstore..

Sitten tuli vielä kertomukset joissa työskenteli 38000 markan kuukausipalkalla Microsoftille, joka vaihtui kesken tarinan IBM:ksi ja lompakossa on titaaniamex-kortti ja tallissa Rolls Royce.. niin ymmärrät varmaan että sinun tarinoittesi uskominen on verrattavissa joulupukkiin. Siellä on vain pirstaleita totuudesta ja 99% on lapinlisää siihen päälle.

Tähän päälle se että et usko varakkaita ihmisiä olevan olemassa, mutta itse esität sellaista ja puhut samaan aikaan arvoista ja elät kuin mierolainen, niin ei tuosta kovin paljoa enää enempää mennä kukaan sekaisin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7774
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3213
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2516
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      15
      2136
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      35
      2074
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      2008
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1897
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1683
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      59
      1629
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18