Työantajat saavay yli miljoona hakemuata kuukaudessa eikö keloaa

Anonyymi-ap

Miyen boi oolla työboima pual
Maaliskuussa 253 900 työtöntä työnhakijaa
Työ- ja elinkeinotoimistoissa ja kuntakokeiluissa oli maaliskuun lopussa yhteensä 253 900 työtöntä työnhakijaa. Se on 3 200 enemmän kuin vuotta aikaisemmin

Jokainen hakee neljää paikaa tulee miljoona hakemauta kuukaudessa

Eikö kukaan kelaa

Taitaa olla feikki ilmoitukis työnatajiilla elikkämei mitään todellisa työpaikkoja

22

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ölo' anä neogk jalle olut poietalast

    • Anonyymi

      tblatotanouin ehbehi pbetalazt

      • Anonyymi

        Tartutaan nyt kirjoitusvirheeseen ja ohitetaan koko vaikea aihe.

        Palsatalaiet selvästi rikaita kokoomuslaisia miljonäärejä


        Äänestä. SDP


      • Anonyymi

        Ye ette kuukemma hae töitä


    • Anonyymi

      Ei koske edes kaikkia.

    • Anonyymi

      Perseaukiset yhtiöt ketään palkkaa, millään ilveellä?🐄

      • Anonyymi

        Liian kallista palkata , beetaalast ? ILmankos irtisanotaan.


    • Anonyymi

      Täälläkin olis yks työvoimapulan paikkaaja vapaan vailla kokemusta omaavaa palkanmaksajaa. Osaan mitä vaan kun tarpeeks maksetaan.

      t:Suomen kovin kokemus osaaja.

    • Anonyymi

      öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö öhö

    • Anonyymi

      Pääsips isket vätoipää kallo paskaksss sit aoimo kulaus periunankuorikiljusta

    • Anonyymi

      Äyts stik stik !

    • Anonyymi

      Hallituksen mielestä työnhakeminen on kaiken a ja o. ja mitä vanhempi kääkkä sitä parempi.

    • Anonyymi

      Itse spämmään työnantajien sähköposteihin tuhansia CV-spämmejä ihan nykyisen paskasysteemiin johdosta.

    • Anonyymi

      Jotkut vielä vidduilee työttömälle, joka ei ole itse keksinyt että tiettyyn määrään paikkoja on haettava. Heillä kun on tietynlainen kuva työttömästä.

    • Anonyymi

      Laissa puhutaan 0-4 työpaikan hakemisesta, ja tietenkinhän jokainen työtön joka älyää, että työn valintaan on lakiin perustuva vapaus, tulee helposti tilanne että 4 työpaikan hakeminen karenssin uhalla loukkaa lakiin perustuvaa vapautta valita työnsä. Perustuslaki pykälä 18.

      Tässä on yksi syy, miksi se hakemismäärä on aina oltava nolla. Kukaan ei voi taata että markkinoilla olisi tarjolla juuri se työpaikka, jonka itse voisi vapaasti valita, eikä kukaan voi pakottaa valitsemaan (eli hakemaan) sellaista työpaikkaa, jota ei itse aio valita.

      Valintaan on aina lakiin perustuva vapaus, muistakaa se.

    • Anonyymi

      Paskamahojen spostit pitää tukkeuttaa spampaskaan

    • Anonyymi

      Selke susteemi kun saa hakea rauhassa mutta ihme kun typtä ei baan löyhy vaikka

      Työnatajat vastan ottaa miljoona hakemusta joka kuukausi esimjo jokainen 250 000 työtön lähettää nämä 4 hakemusta kuukaudessa

      • Anonyymi

        Jos kirjoitat ne yhtä huolellisesti kuin tuon kommentin, niin potentiaalinen työnantaja ei lue ensimmäistä sanaa pitemmälle.


    • Anonyymi

      H*lluksi on mennyt meno. EOKP

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe