Onko muita tänään pääsykokeen tehneitä? Millaisilla fiiliksillä? Aineistot olivat haastavia, etenkin B osion 2.osiossa oli vaikeuksia.
Helsingin yliopisto terveydenhuollon kehittämisen maisteriohjelmai
8
2478
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kovin varmoilla fiiliksillä. :D Oon myös sitä mieltä, että B-osio oli haastava
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17838192X
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Minäkin osallistuin. Koe oli erittäin työläs. Käytin ihan liikaa aikaa A-osioon, minkä vuoksi B:ssä tuli hirveä kiire. Suorastaan hävettää vastaukset, en ehtinyt edes tarkistamaan niitä :D
- Anonyymi
Palautin kokeen 8sek ennen ajan loppumista ja b-osio meni aika sinnepäin kiireessä. Varsinkin viimeinen kysymys, jolle jäi aikaa n. 2minuuttia. Oli kyllä todella vaikea koe. A-osiossakin meni osa ihan arvailemalla. Se taulukko tyytyväisyydestä ja tyytymättömyydestä oli sekava. Sen suhteen olen erityisen epävarma. Saa nähdä miten kävi!
- Anonyymi
Osallistuttu on; oli haastava koe ja neljä tuntia vierähti nopeasti (A-osioon meni liikaa aikaa, joten B-osion vastaukset varsin omaperäisiä, tentti kiinni viime sekunneilla). Enpä usko, että tarvitsee jännittää läpimenoa (1500 hakijaa, 30 sisään). Yhtä kokemusta rikkaampana kohti kesää.
- Anonyymi
Yllättävän haastava. A osiossa varmaan meni se vaadittu ehkä puolet luullakseni ainakin oikein. B osa jäi irralliseksi. Aika kyllä riitti hyvin (jäi tunti), mutta osa kysymyksistä oli kyllä jotenkin epäselvästi muotoiltuja.
- Anonyymi
Milloinkohan mahtaa tulla omat pisteet näkyviin?
- Anonyymi
Ei vieläkään tuloksia. Turhauttaa odotella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086