XBox One pelikonsolin langattomaan ohjaimeen hankin ladattavan akun, mutta latausjohto usb-c ei sitten sopinutkaan, kun peliohjaimessa on usb-mini liitäntä.
Puhelimen lataus ja tiedonsiirtokaapelissa oli usb-mini liitäntä ja se sopi peliohjaimen liitäntään, jolloin langaton peliohjain toimi ilman akkuja/paistoja, kuten langallinen peliohjain.
Onko puhelimen sb kaapelia turvalista käyttää peliohjaimen latauksessa vai onko parempi hankkia usb kaapeli, joka on nimenomaan XBoxOne pelikonsolille tarkoitettu.
Luulisi, että usb kaapelit ovat samanlaisia ominaisuuksiltaan paitsi tietenkin niiden tiedon siirto ja virta ominaisuuksissa on eroja.
Onko kaapeli sama, mutta hinta korkeampi, kun myydään pelikonsolin käyttötarkoitukseen?
Onko Usb johdoilla eroa
Anonyymi-ap
2
212
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti turvallisinta on lopettaa kaikkien USB-kaapelien käyttäminen. Ne ovat saatanasta.
- Anonyymi
Samanlaisia ne on kaikki, itse käytin alunperin puhelimen usb johdolla, mutta kun se oli niin lyhyt, niin ostin pidemmän ja ihan tavallisen tarvikejohdon enkä mitään merkkikohtaista Xbox johtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819