XBox One pelikonsolin langattomaan ohjaimeen hankin ladattavan akun, mutta latausjohto usb-c ei sitten sopinutkaan, kun peliohjaimessa on usb-mini liitäntä.
Puhelimen lataus ja tiedonsiirtokaapelissa oli usb-mini liitäntä ja se sopi peliohjaimen liitäntään, jolloin langaton peliohjain toimi ilman akkuja/paistoja, kuten langallinen peliohjain.
Onko puhelimen sb kaapelia turvalista käyttää peliohjaimen latauksessa vai onko parempi hankkia usb kaapeli, joka on nimenomaan XBoxOne pelikonsolille tarkoitettu.
Luulisi, että usb kaapelit ovat samanlaisia ominaisuuksiltaan paitsi tietenkin niiden tiedon siirto ja virta ominaisuuksissa on eroja.
Onko kaapeli sama, mutta hinta korkeampi, kun myydään pelikonsolin käyttötarkoitukseen?
Onko Usb johdoilla eroa
Anonyymi-ap
2
207
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti turvallisinta on lopettaa kaikkien USB-kaapelien käyttäminen. Ne ovat saatanasta.
- Anonyymi
Samanlaisia ne on kaikki, itse käytin alunperin puhelimen usb johdolla, mutta kun se oli niin lyhyt, niin ostin pidemmän ja ihan tavallisen tarvikejohdon enkä mitään merkkikohtaista Xbox johtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824847- 1882218
- 1321842
- 361709
- 1751465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221461Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3281148- 351126
- 781023