Haluaisin tulkita kolmelle ihmiselle harjoitusmielessä. En ota rahaa vastaan näistä sillä haluan puhtaasti oppia. Laita siis viestiä jos haluaisit olla osa minun "opintomatkaani".
[email protected]
Harjoitus tulkintoja
5
466
Vastaukset
- Anonyymi
Laitoin sähköpostia. :)
- Anonyymi
Laitako tänne myös Angel_tarotilta saamasi hänen harjoitusmielessä tekemän tulkinnan?
Anonyymi kirjoitti:
Laitako tänne myös Angel_tarotilta saamasi hänen harjoitusmielessä tekemän tulkinnan?
Niin tai jos ei tulkintaa, koska ne voi olla hyvinkin henkilökohtaisia ja mennä syvälle. Mielummin sitten vain kokemus ja mikä fiilis jäi.
- Anonyymi
Angel_tarot kirjoitti:
Niin tai jos ei tulkintaa, koska ne voi olla hyvinkin henkilökohtaisia ja mennä syvälle. Mielummin sitten vain kokemus ja mikä fiilis jäi.
Joo kerron vain kokemuksesta ja fiiliksestä, en muusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733494Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91941Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241299- 1341156
- 1001053
- 106985
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68981- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6945- 35846