Just tässä mietin, että kukaan ei välitä yhtään mitä mulle kuuluu. Kukaan ei huomaa vaikken olis olemassakaan. Vaikka oon täällä tuttujen keskellä, mutta silti yksin. Varmaan muillakin sama juttu.
Yksin vain
7
1843
Vastaukset
- Anonyymi
ettet satu vaan olee narsukukkasten uhri....?!
- Anonyymi
Jos noin on, niin todellakin sulla on kohtalotovereita. Noiden pirujen leipälaji on eristää lähimmäinen ihan vaan valehtelemalla ja eivät ole tyytyväisiä vielä sittenkään, vaikka saavat varastettua ajatukset päästäsi.
- Anonyymi
..olisit onnellinen sillä vaikka on hirveää olla yksin , voi vielä hirveämpää olla kaksin ..
- Anonyymi
narsulle se vasta hirveää on olla yksin,kun ei oo kukaan kehumassa ja ylistämässä , siinä jää sairas itsetunto ruokkimatta...
- Anonyymi
Komppaan.
- Anonyymi
..oletpa onnellisessa tilanteessa , mietihän miltä tuntuisi jos sormella osoittelijoita , kuiskuttelijoita ja selän takana puhujia pyörisi näkyvillä , käpälöijät tutkisivat työpaikkaasi iltaisin ja jopa taukojen aikana , omaisuuttasi "lainailtaisiin" kohta selkäsi käännettyäsi ja tuon tuosta kuulisit tekemisiäsi arvostellun ja aina negatiivisessa hengessä... joskus oli palstoilla jotain naapurin rukkasista mutta kyllä nuo kainuulaiset ovat samaa sorttia rajantakaisten kanssa...
- Anonyymi
muuta pohjois-savoon, siellä asuu suomen mukavimmat, huumorintajuisimmat ja sosiaalisimmat ihmiset, jotka välittää toisistaan - kainuussa päinvastoin, pelkkiä mörköjä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753