Just tässä mietin, että kukaan ei välitä yhtään mitä mulle kuuluu. Kukaan ei huomaa vaikken olis olemassakaan. Vaikka oon täällä tuttujen keskellä, mutta silti yksin. Varmaan muillakin sama juttu.
Yksin vain
7
2133
Vastaukset
- Anonyymi
ettet satu vaan olee narsukukkasten uhri....?!
- Anonyymi
Jos noin on, niin todellakin sulla on kohtalotovereita. Noiden pirujen leipälaji on eristää lähimmäinen ihan vaan valehtelemalla ja eivät ole tyytyväisiä vielä sittenkään, vaikka saavat varastettua ajatukset päästäsi.
- Anonyymi
..olisit onnellinen sillä vaikka on hirveää olla yksin , voi vielä hirveämpää olla kaksin ..
- Anonyymi
narsulle se vasta hirveää on olla yksin,kun ei oo kukaan kehumassa ja ylistämässä , siinä jää sairas itsetunto ruokkimatta...
- Anonyymi
Komppaan.
- Anonyymi
..oletpa onnellisessa tilanteessa , mietihän miltä tuntuisi jos sormella osoittelijoita , kuiskuttelijoita ja selän takana puhujia pyörisi näkyvillä , käpälöijät tutkisivat työpaikkaasi iltaisin ja jopa taukojen aikana , omaisuuttasi "lainailtaisiin" kohta selkäsi käännettyäsi ja tuon tuosta kuulisit tekemisiäsi arvostellun ja aina negatiivisessa hengessä... joskus oli palstoilla jotain naapurin rukkasista mutta kyllä nuo kainuulaiset ovat samaa sorttia rajantakaisten kanssa...
- Anonyymi
muuta pohjois-savoon, siellä asuu suomen mukavimmat, huumorintajuisimmat ja sosiaalisimmat ihmiset, jotka välittää toisistaan - kainuussa päinvastoin, pelkkiä mörköjä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794444
- 503762
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512571Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161725Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271547Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121329- 461273