Just tässä mietin, että kukaan ei välitä yhtään mitä mulle kuuluu. Kukaan ei huomaa vaikken olis olemassakaan. Vaikka oon täällä tuttujen keskellä, mutta silti yksin. Varmaan muillakin sama juttu.
Vastaukset 8
- Anonyymi
ettet satu vaan olee narsukukkasten uhri....?!
- Anonyymi
Jos noin on, niin todellakin sulla on kohtalotovereita. Noiden pirujen leipälaji on eristää lähimmäinen ihan vaan valehtelemalla ja eivät ole tyytyväisiä vielä sittenkään, vaikka saavat varastettua ajatukset päästäsi.
- Anonyymi
..olisit onnellinen sillä vaikka on hirveää olla yksin , voi vielä hirveämpää olla kaksin ..
- Anonyymi
narsulle se vasta hirveää on olla yksin,kun ei oo kukaan kehumassa ja ylistämässä , siinä jää sairas itsetunto ruokkimatta...
- Anonyymi
Komppaan.
- Anonyymi
..oletpa onnellisessa tilanteessa , mietihän miltä tuntuisi jos sormella osoittelijoita , kuiskuttelijoita ja selän takana puhujia pyörisi näkyvillä , käpälöijät tutkisivat työpaikkaasi iltaisin ja jopa taukojen aikana , omaisuuttasi "lainailtaisiin" kohta selkäsi käännettyäsi ja tuon tuosta kuulisit tekemisiäsi arvostellun ja aina negatiivisessa hengessä... joskus oli palstoilla jotain naapurin rukkasista mutta kyllä nuo kainuulaiset ovat samaa sorttia rajantakaisten kanssa...
- Anonyymi
muuta pohjois-savoon, siellä asuu suomen mukavimmat, huumorintajuisimmat ja sosiaalisimmat ihmiset, jotka välittää toisistaan - kainuussa päinvastoin, pelkkiä mörköjä
- Anonyymi
Mene keskelle tuota porukkaa ja piereskele muutamia raikuvia. Uskon, että sinut huomataan. Pieru on ystäväsi. Se jää luoksesi, kun muut lähtevät!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475