Yöksi poikakaverille

milloin

Minkä ikäisenä olette antaneet tyttärenne mennä poikakaverille yöksi. Poikakaveri on kerran näyttäytynyt tääällä. Molemmat on 14 vee, ja vanhemmat olen nähnyt.

ja niitä perusteluita puolesta tai vastaan kanssa...

90

22201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutsi

      Jos vielä epäilyttää päästää tyttöä pojan luo (eihän sitä tiedä, onko pojan vanhemmatkaan kotona, jos vaikka pitävät bileet jne.), mikset pyydä poikaa ensin yöksi teille? Itse ainakin olen ajatellut tehdä niin, kunhan tällainen tulee meillä ajankohtaiseksi.

      • !!!

        On tuossa kysymyksessä ehkä se pienin huolenaihe?

        Ehkä kuitenkin viestinä pitäisi olla, että 14 vuotiaat eivät yövy toistensa luona...joo joo tiedän, että voivat yhtälailla päivällä tehdä sitä mitä yölläkin, mutta noin moraaliselta kannalta, EI yöksi.


      • aino
        !!! kirjoitti:

        On tuossa kysymyksessä ehkä se pienin huolenaihe?

        Ehkä kuitenkin viestinä pitäisi olla, että 14 vuotiaat eivät yövy toistensa luona...joo joo tiedän, että voivat yhtälailla päivällä tehdä sitä mitä yölläkin, mutta noin moraaliselta kannalta, EI yöksi.

        Mikähän tässä nyt sitten on se moraalinen kanta, jos ei kerran ole tuo seksin harrastaminen?


      • Öö tota...
        !!! kirjoitti:

        On tuossa kysymyksessä ehkä se pienin huolenaihe?

        Ehkä kuitenkin viestinä pitäisi olla, että 14 vuotiaat eivät yövy toistensa luona...joo joo tiedän, että voivat yhtälailla päivällä tehdä sitä mitä yölläkin, mutta noin moraaliselta kannalta, EI yöksi.

        Mä ainaki olin poikakaverin luona yötä vaik olin kolmetoista ja niin kaikki mun kaveritkin. Eikä me tehty mitään sen vakavampaa kun juteltiin, katotiin leffaa, jne.


      • Anonyymi
        Öö tota... kirjoitti:

        Mä ainaki olin poikakaverin luona yötä vaik olin kolmetoista ja niin kaikki mun kaveritkin. Eikä me tehty mitään sen vakavampaa kun juteltiin, katotiin leffaa, jne.

        Itsekkin olen 13. V poika ja olen ollut yötä tytön luona. Katottiin leffaa, juteltii, herkuteltiin jne.
        Aina se ei tarkoita sitä, jos poika haluaa tytön luo yöksi tai toisten päin, että he haluaisivat harrastaa seksiä. Joskus he haluavat ihan muuten vaan tulla yökylään, ja pitää hauskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekkin olen 13. V poika ja olen ollut yötä tytön luona. Katottiin leffaa, juteltii, herkuteltiin jne.
        Aina se ei tarkoita sitä, jos poika haluaa tytön luo yöksi tai toisten päin, että he haluaisivat harrastaa seksiä. Joskus he haluavat ihan muuten vaan tulla yökylään, ja pitää hauskaa.

        bro oot 17vuotta myöhäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        bro oot 17vuotta myöhäs

        😭😭😭😭😭😭


    • marina

      itse oli melkein kahdeksantoista kun sain virallisesti yöpyä yhdessä silloisen poikakaverini kanssa, mutta kyllähän niitä keinoja löytyi yhdessä nukkumiseen ja muuhunkin.

      mutta samaa linjaa ajattelin jatkaa omieni kanssa. katsotaan sitten, mutta rippikouluikä vähintään on saavutettava, ja sittenkin ottaisin heidät mieluummin meille yöksi, kuin päästäisin muualle.

    • silloin teini..

      Kun itse aloin seurustelemaan 13 vuotiaana (poika oli vuotta vanhempi)niin minun äiti ei päästäny mua poikaystävän luo yöksi, eikä p.ystävän vanhemmat päästäneet meille yöksi.. :) Seurustelimme 1,5kk eikä kertaakaan oltu yötä toisten kotona. Kerran olin kyllä poikaystävän perheen kanssa laskettelemassa ja yövyttiin jossain mökissä..MUTTA kun käytiin katsomassa missä nukutaan, niin yläkerran parvella oli sängyt vierekkäin..vaan ei ollu kauan! P.ystävän isä kun siirsi ne heti erilleen... se oli kyllä vähän noloa.. :) Mutta tosiaankin nyt äitinä voin sanoa et kannattaa odottaa kuitenkin vielä, kyllä sitä ehtii yötä olla ja jos ei halua koko ajan kieltää, niin olen kyllä myös sen kannalla et poikaystävä teille yöksi! Juttele toki asiasta myös pojan vanhempien kanssa. Ja varmista tyttäreltäsi myös että on pillerit hankittu..jos aihetta on! :)

    • pimu

      empä päästäisi tuossa iässä yöksi poikakaverin luokse.... hormoonit ovat tuossaiässä aikapa pinnalla...

    • Mauton typy

      Anna tietysti. lapsilla pitää olla oikeuksia. Ja jos kumminkin estät sen niin he kumminkin ovat yhdessä että paras ratkaisu on että annat olla heidän yhdessä jos he ovat onnellisia.

    • nainen

      voi mennä poikakaverille, kun on täyttänyt 18v. Eikä senkään jälkeen poikakaverit saa tulla meille yöksi, ei saa tyttökaveritkaan (kaikki lapsemme ovat tyttöjä) omissa on ihan tarpeeksi...

    • äitee +4

      pienempänä käydään yökylässä ja isompana muhinoimassa, mutta tuossa iässä ei! jos annat yöpymisluvan on se murkulle osoitus että hyväksyt heidän suhteensa ja samalla lupa seksiin koska annat siihen tilaisuuden. yö on rakkauden aikaa lauloi jo ola virta! ei siellä varmaan suunnitelmissa ole kasvojen kuorintaa ja hihittelyä...

      • Ihmettelevä

        Miksi lapsen suhdetta ei voi hyväksyä, jos poika/tyttöystävä on mukava ja fiksu tyyppi?


      • marina
        Ihmettelevä kirjoitti:

        Miksi lapsen suhdetta ei voi hyväksyä, jos poika/tyttöystävä on mukava ja fiksu tyyppi?

        itse jo vastatsitkin kysymykseesi, miksei LAPSEN suhdetta voi hyväksyä... siksi, että seksi on aikuisten asia, ei lasten. nuori ehtii myöhemminkin tekemään sitä, mikä sillon murkkuyna kiinnostaa. vaikka nuoret keksivätkin keinot ilman vanhempien edes auttamistakin, niin ei vanehmpien silti tarvitse hyväksyä sitä.


      • no joopajoo
        marina kirjoitti:

        itse jo vastatsitkin kysymykseesi, miksei LAPSEN suhdetta voi hyväksyä... siksi, että seksi on aikuisten asia, ei lasten. nuori ehtii myöhemminkin tekemään sitä, mikä sillon murkkuyna kiinnostaa. vaikka nuoret keksivätkin keinot ilman vanhempien edes auttamistakin, niin ei vanehmpien silti tarvitse hyväksyä sitä.

        Eipä ole minuakaan päästetty poikaystävän luo yöksi eikä sitä meille. Olen 15 ja poikaystävä 16. Nyt olin kumminkin kaverin tykönä yötä ja olipa se poikakaverikin siellä. Kyllä nukuttiin samassa kapeassa sängyssä ja ei siellä ei ollut kaverin vanhemmat kotona. Mutta ei me ei harrastettu seksiä! Ei se ole päällimäisenä ajatuksena. Sitä voi tehdä päivälläkin jos siltä tuntuu.
        Meillä ideana oli vain nukkua oman kullan kainalossa. huomattavasti paremmin nukutti. Kylläkai te aikuset itsekkin tiedätte, kun nukutte miehenne/vaimonne kanssa ja ilman että kumpi on ihanampaa. En vaan tajua teidän ajatuksianne aina.


      • lapsia varten
        Ihmettelevä kirjoitti:

        Miksi lapsen suhdetta ei voi hyväksyä, jos poika/tyttöystävä on mukava ja fiksu tyyppi?

        suksi!
        pitääkö vääntää rautalangasta?


      • ollu kovaki
        lapsia varten kirjoitti:

        suksi!
        pitääkö vääntää rautalangasta?

        Itse olen sitä mieltä että HARAVA!!
        Tämä peli oli tässä


      • Anonyymi
        no joopajoo kirjoitti:

        Eipä ole minuakaan päästetty poikaystävän luo yöksi eikä sitä meille. Olen 15 ja poikaystävä 16. Nyt olin kumminkin kaverin tykönä yötä ja olipa se poikakaverikin siellä. Kyllä nukuttiin samassa kapeassa sängyssä ja ei siellä ei ollut kaverin vanhemmat kotona. Mutta ei me ei harrastettu seksiä! Ei se ole päällimäisenä ajatuksena. Sitä voi tehdä päivälläkin jos siltä tuntuu.
        Meillä ideana oli vain nukkua oman kullan kainalossa. huomattavasti paremmin nukutti. Kylläkai te aikuset itsekkin tiedätte, kun nukutte miehenne/vaimonne kanssa ja ilman että kumpi on ihanampaa. En vaan tajua teidän ajatuksianne aina.

        Ihan niin , monella on se seksi heti mielessä

        Itsekkin 13 vuotiaana olin yhdessä ihanteena kanssa , mentiin telttailemaan ihan kaksin pyhän ajaksi hiekkarannoille missä oli muitakin nuoria . Ei meillä ollut edes aikomustakaan seksiin, mutta nukuttiin käsi kädessä ne yöst mitä siellä oltiin ja hauskaa oli . Joten ihan kaikki nuoret eivät ole kehittyneitä sille asialle 13 vuotiaana , mutta silti kivaa olla yhdessä
        Luulen että monella aikuisella on pelko epätoivotusta raskaudesta , sillä ovat ehkä harrastaneet seksiä nuorena ja luulevat että kaikki tekee niin


    • aino

      On ehkä vähän nuoria yökyläilyihin. Toisaalta itse sain mennä poikakaverilleni 13-vuotiaana, mutta vanhemmat oli sopineet, että meidät pistetään nukkumaan eri huoneisiin. Se oli ihan ok asia silloin. Oli kuitenkin kiva valvoa yhessä ja aamulla syödä aamupalaa yms.

    • Darlis

      Oma äitini sanoo,että pääsen kundikaverilleni yöksi kun poika on täällä näyttäytynyt ja muutenkin vanhemmat tuntevat hänet paremmin.
      En näe syytä miksi tyttäresi ei voisi mennä p.ystävälle yöksi.Mutta suosittelen,että puhut tyttäresi kanssa vähän illan ohjelmasta.Siis riippuen kyllä sinun ja tyttäresi keskusteluyhteydestä.Että jos aikovat sitten seksiä harjoittaa,niin toivottavasti sitten tyttäresi voi asiasta sinulle puhua,ja sinä sitten voit muistuttaa ehkäisystä ja muustakin.
      Toivottavasti edes joku tästä tekstistä sai jotain selvää.

    • mie

      Olen 20-vuotias tyttö, ja ajattelin kertoa omista kokemuksistani.

      Aloin seurustella poikaystäväni Teemun kanssa juuri ennen 16-vuotis syntymäpäivääni. Teemu on minua kaksi vuotta vanhempi. Ennen häntä olin "seurustellut" toisen pojan kanssa; tosin sitä nyt kovin seurusteluksi voinut sanoa, ennemminkin kavereita oltiin.

      Tunsin Teemun perhettä jo hieman ennestään ja tutustutin Teemun omaan perheeseeni heti alusta alkaen. Vietimme aluksi kaiken vapaa-aikamme yhdessä ja nautimme toistemme seurasta. Toki olisi ollut mukavaa päästä yöksi lähekkäin, mutta se ei ollut vanhempieni mielestä vielä ajankohtaista. Ensimmäisen kerran sain olla Teemun luona yötä, kun olimme seurustelleet yli vuoden ja olin itse 17. Silloinkin Teemun koko muukin perhe oli kotona ja vanhempieni kanssa olimme asiasta jutelleet jo aiemmin.

      Tämänkään jälkeen yöksi toisen meno ei ollut mikään itsestään selvyys. Aina välillä saimme yöpyä yhdessä, mutta vain viikonloppuisin tai loma-aikaan. Vanhempieni mielestä, niin kauan kuin asuin kotona, noudatin myös heidän tahtoaan. Muutin kotoa lukion jälkeen opiskelupaikkakunnalle, ja nyt päätän öitteni viettopaikan itse.

      Toki asia riippuu paljolti perheistä ja nuorista itsestään. Meillä se meni niin, että vasta sitten kun molemmat tunsivat hyvin toistensa perheet ja asioista sovittiin aina vanhempien kanssa.

      Vaikka toisinaan vanhemmat kielsivät ja se tuntui mielestäni kovin väärältä, niin en osaa valittaakaan. Ratkaisu oli mielestäni hyvä ja toimiva, ja toivoisin, että sama periaate toimii tulevaisuudessa myös omien lasteni kanssa.

    • äiti

      tytär oli 17,5 v. kun alkoi seurustella 18 v. ikäisen pojan kanssa. He asuivat eri paikkakunnilla, joten yöpyminen oli "pakollista" pitkän välimatkan vuoksi. Asiasta ei juuri neuvoteltu. Kaikista tärkeistä asioista oli tietysti jo tuohon mennessäkin puhuttu.Tyttäreni tuntien luotin täysin hänen harkintakykyynsä. Muita poikia ei ole kotiin tuotu lainkaan. (Nyt menossa naimisiin.)

      Jos nuoret asuvat samalla paikkakunnalla, ei ole mitään syytä olla yötä toistensa luona. Jos yöpyminen on välttämätöntä, nukkukoon eri huoneissa.

      Ehdotan avointa keskustelua tyttären kanssa. Jos se ei tyttäreltä suju, on se merkki siitä, ettei hän ole vielä kypsä poikaystävän yöpymiseenkään...

    • Tyttöjen äiti

      Meille poikakaveri olisi tervetullut yökylään ja saisi oman huoneen jossa nukkua.Tyttäreni lähtisi heille yökylään vain jos pojan kotona olisi samanlaiset pelisäännöt.

      • mutsi

        Voi sitä lihaa panna piiloon päivälläkin. Homma ei nuorilla takuulla ole kiinni siitä voiko olla yötä toisen luona.


    • sentään

      Olenkohan kalkkis ? Minusta 14-vuotiaat ovat liian nuoria sellaiseen. Minä en suostuisi omien lasteni kohdalla sellaiseen, enkä ole suostunutkaan. Sen ikäinen ei ole vielä valmis seksiin, fyysisesti ehkä, mutta henkisesti harvempi. Ei tee ollenkaan pahaa odottaa. Mutta tietysti, jos seurustellaan oikein vakavasti, sekin tulee eteen. Sitten sitä on harkittava erikseen. Minusta tuo voi olla jopa asia, että nuori kokeilee, miten vanhemmat suhtautuvat asiaan ja tyytyy heidän päätökseensä. Rajoistahan siinä on kysymys ja 14-vuotias tarvitsee niitä vielä kovasti. Hän voi olla hyvinkin hämmentynyt nykyajan seksitarjonnan kanssa, luulee, että jää jälkeen, jos ei kokeile ajoissa. Voi jopa hävetä kokemattomuuttaan, olen sellaistakin kuullut. Asiahan on juuri päinvastoin.

      • hämmentyny

        Mielenkiintosta seurata teijän keskustelua ku ite on 14v. ja seurustelu on itellä ajankohtaista. Mutta näimmä aikusilla on semmonen "harhakuva" notta heti seksiä ollahan harrastamasa ku yöks samaan sänkyyn pääsee. ei niin. Oma kohtasesti se olis sitä "aikusena" leikkimistä: ei seksi pelkästään aikuseksi tee. ennemmin läheisyys ja rakkauden tunne. Saada olla rakkaimpansa lähellä. kyllä sitä seksiä voi harrastaa jos sitä tojella haluaa, siihen ei auta yökylä-kielto..!


      • Anonyymi
        hämmentyny kirjoitti:

        Mielenkiintosta seurata teijän keskustelua ku ite on 14v. ja seurustelu on itellä ajankohtaista. Mutta näimmä aikusilla on semmonen "harhakuva" notta heti seksiä ollahan harrastamasa ku yöks samaan sänkyyn pääsee. ei niin. Oma kohtasesti se olis sitä "aikusena" leikkimistä: ei seksi pelkästään aikuseksi tee. ennemmin läheisyys ja rakkauden tunne. Saada olla rakkaimpansa lähellä. kyllä sitä seksiä voi harrastaa jos sitä tojella haluaa, siihen ei auta yökylä-kielto..!

        Ihan niin Kirjoitit ihan mukavasti asian, ja niin se on monen kohdalla.
        Eräät aikuiset vaan ovat heti tietävinään niin kovasti mitä tehdään, ehkä itse olivat niitä seksin harrastajia nuorena , sillä sitten luulottelee


    • Poison

      Jos tiedät poikakaverin ja vaikuttaa mukavalta ja fiksulta tyypiltä, niin miksipäs ei? Tai pyydä poikakaveria teille yöksi ensin?

      Niille jotka hormoneista huolehtivat, niin tiedoksi ettei seksin harrastaminen tuosta ole kiinni, ehtii sitä päivälläkin tehdä.

    • maria-j

      en kyllä päästäs noin nuorta..

      • Anonyymi

        Miksi et .?
        Minä olin 13 ja nukuttiin samassa sängyssä mutta kertaakaan ei seksiä harrastettu , eikä koskaan , sillä se rakkaus oli viatonta , ja loppui parin vuoden päästä koko suhde . Emmekä koskaan menneet niin pitkälle.
        Mutta vanhemmat jotka itse ovat sekstailun hyvin nuorena luulee jotta kaikki tekee niin


    • Maija

      Kyllä meillä sai tyttö siinä 15 vuotiaana mennä poikaystävän luokse, ja toisinpäin. Silloin oli ilmeisesti vähän vakavempi juttu meneillään.
      Jos joku vanhempi perustelee negatiivista kantaansa asiaan sanomalla, että siellä seksiä harrastettaisiin, niin mistä tuo ajattelu lähtee? Kyllä nuoret keksisivät keinoja sitä seksiä harrastaa muuallakin kuin toisen kotona äidin ja isän nukkuessa saman katon alla.

      Minulle ei ole koskaan ollut tarpeen vaikeuttaa lasteni elämää ns. turhilla säännöillä, tottakai tietyt rajat on, itse olen vain kasvattanut lapseni niin että äidin kanssa jutellaan kaikesta ja näin olemme myös tehneet. Tyttäreni sanoi itse tähän asiaan niin, ettei heitä kiinnostanut alkaa seksiä harrastamaan, kun vanhemmat samassa talossa nukkuu. Oli kuulemma vain ihanaa nukkua lähellä toista. Joten miksipä ei?

      • aikuinen

        Tyttäresi on varmasti onnellinen kun on sinun ikäisesi "kaveri" olemassa. Tosin- ehkäpä hän joskus olisi kaivannut äitiä...


      • Maija
        aikuinen kirjoitti:

        Tyttäresi on varmasti onnellinen kun on sinun ikäisesi "kaveri" olemassa. Tosin- ehkäpä hän joskus olisi kaivannut äitiä...

        Kerropas minulle, mitä tuolla tarkoitit? Etten ole ollut hänelle äitinä, vai?
        Sinähän se olet, varsinainen aikuinen, hyvä sanomaan elämästämme kun et siitä mitään tiedä.

        Äiti laittaa kyllä rajat lapsille, on tukena ja turvana mutta myös kaverina. Niin olen itse lapseni kasvattanut ja tulen kasvattamaan, sanokoot muut mitä sanovat.


      • pinnemona
        Maija kirjoitti:

        Kerropas minulle, mitä tuolla tarkoitit? Etten ole ollut hänelle äitinä, vai?
        Sinähän se olet, varsinainen aikuinen, hyvä sanomaan elämästämme kun et siitä mitään tiedä.

        Äiti laittaa kyllä rajat lapsille, on tukena ja turvana mutta myös kaverina. Niin olen itse lapseni kasvattanut ja tulen kasvattamaan, sanokoot muut mitä sanovat.

        Itse nyt ollessani 14-vuotias, tappelin siitä saanko mennä poikakaverilleni yöksi vai en.
        En saanut.
        Se johtui siitä, kun äiti ja isä ei tienneet millainen poika oli, millainen perhe, ei mitään.
        En ollut koskaan tuonut poikaa kotiin, mutta se johtui siitä koska poika asuu Vantaalla ja meillä on melkein 100km välimatkaa.

        Sitten tuli yllättävä käänne, äiti kyllä antoi pojan tulla meille yöksi.
        Olin tyytyväinen siihen ja kuuntelin kuuliaisesti äidin jutut seksistä, ehkäisystä ja pettämisesta et cetera. Kieltämättä ei ois yhtään kiinnostanut kuunnella, mutta... Kai siitä jotain hyötyäkin oli/on.
        No, poika tuli yöksi ja illalla äiti kysyi et miten aioitte nukkua. Vastasin sen enempiä miettiämättä että vierekkäin tässä vuodesohvalla.
        Se sopi äidille hyvin. Aluksi tottakai hän hieman epäröi, mutta lopuksi ratkaisu tuntui siitäkin oikealta.

        Me ei pojan kanssa sekstattu, eikä mitään. Ei se oo tämänikäisen yökyläilyn idea. Pointti yökyläilyssä on se, että saa olla toista lähellä, koko ajan.
        Asiasta täytyy vaan jutella.
        Poika kannattaa ensin ottaa kylään tytön kotiin, ehkäpä jopa sillälailla, että vanhemmat on kotona, mutta eivät koko ajan kyylää.
        Meilläkin oli porukat kotona.

        Juttele tytön kanssa asiasta ihan rauhallisesti ja "alennu" hänen tasolleen ja ajatusmaailmaansa.


      • Anonyymi
        aikuinen kirjoitti:

        Tyttäresi on varmasti onnellinen kun on sinun ikäisesi "kaveri" olemassa. Tosin- ehkäpä hän joskus olisi kaivannut äitiä...

        Mitä oikeastaan tarkoittanet, sillä tämä äiti oli juuri äiti tytölleen , luotti omiin lapsiinsa ja osasi puhua asiat asiana .
        Joten se on minun mielestäni sitä oikeaa äitiyttä . Itselläni ollut rajoittava äiti joka epäili koko ajan jos oli vaikka poika pelkkä kaveri ja varoitteli ja törmäsi huoneeseeni ilman koputtamatta , sellaisetkin ne ovat niitä äitejä sitten jota muka kaipaa. Joten minun äiti ei luottanut minuun, omien pelkojensa vuoksi vaan jokainen poika oli hänelle seksuaalinen; olento ja uhka
        Minua loukkasi eniten että oma äiti ei tuntenut minua sen vertaa että olisi nähnyt missä kehityksen vaiheessa olin, siis ei lähelläkään sitä kypsyyttä mitä tarttee olla kun aloittaa sekstailun . Joten äiti joka luottaa lapseensa on oikea äiti ja kun vielä voi puhua kaikki asiat. hänen kanssaan niin se on se paras äiti/ tytär suhde


    • tytär

      Aloin seurustella muutamaa kuukautta ennen kuin täytin 18v. Vanhempani, konservatiivisinä ja varovaisina (olen kolmesta sisaruksesta vanhin) ilmoittivat heti napakasti, että ennen täysi-ikäisyyttä ei poikien kanssa yökyläillä ja samat ehdot saneltiin myös nuoremmille, yläasteikäisille siskoilleni.
      Omalla kohdallani säännös ei aiheuttanut "harmia", koska se sopi seurustelun etenemiseen vallan mainiosti. Olen kuitenkin itse sitä mieltä, että rajoitus oli hyvä koska vanhempani perustelivat sen hyvin ja pitivät siitä tiukasti kiinni. Olisin halutessani voinut käyttää sitä tekosyynä seurustelun rauhalliseen etenemiseen, mikä toi omalla tavallaan turvaa. Vanhempani pitivät minusta huolta viimeiseen asti, mutteivät sen jälkeen enää rajoittaneet menemisiäni.
      Kaikki on kuitenkin tilannesidonnaista. Itse en voisi kuitenkaan missään nimessä kuvitella päästäväni alle rippikouluikäisiä lapsia yökyläilemään.

      • Anonyymi

        Mitäs se rippikoululaisen tekee kun sen jälkeen niinkun sopis , voi jee että on ennakkoluuloisia ihmisiä ja vielä rippikoulujen pitäis käydä ennenkö saa olla pojan kanssa .


    • suostu

      anna nyt toisen mennä että saa säkitkin tyhjäks..

      ajattele määrät toisen selibaatista, olisko mukavaa jos joku päättäis koska sä saat nauttia?

      EI

      • tyttö vain

        hei!
        Itse olen tyttö lähellä 15 vuoden ikää ja sama ongelma meillä. Äiti ei niin millään antaisi mennä yöksi poikakaverin luokse kun taas isä antaisi ja tästä asiasta on puhuttu niin MONTA kertaa ! Ymmärrän täysin äidin huolen että tässä iässä harrastaisi seksiä ja ehkä katuisi sitä ja haavoittaisi itsensä. Mutta koska tunnen itseni parhaiten, TIEDÄN (ja niin tietää äitikin) että en koskaan tekisi mitään tuollaista kuten harrastaisin seksiä ennekuin olen siihen valmis, ja tiedän sen myös että poikaystäväni on kultaisin ihminen päällä maan joka EI KOSKAAN pakottaisi minua mihinkään, olemme puhuneet asiasta että kumpikaan ei edes haluaisi harrastaa seksiä. Kuulevatko huolestuneet äidit lauseen "Saanko mennä poikaystävälleni yöksi?" tarkoittavan yhtäkuin "Saanko mennä harrastamaan seksiä poikaystäväni kanssa?" Itse haluaisin mennä hänen luokseen vain siksi että voisin nauttia hänen läheisyydestää, enkä harrastaa seksiä, omasta mielestäni jos tunnet lapsesi että hän ei tekisi mitään mikä ei tunnu hänestä oikealta, päästät hänet menemään. Ja jos he molemmat ovat valmiita seksiin ja haluavat sitä ja osaavat ehkäisyn niin miksi sitten ei ? Jos ette voi luottaa omiin lapsiinne tässä asiassa, niin kehen sitten ?

        Ja tarkoituksena ei ollut loukata ketään äitiä joka on kanssani eri mieltä (koska itsehän olen vielä nuori) :)


      • tyttö vain
        tyttö vain kirjoitti:

        hei!
        Itse olen tyttö lähellä 15 vuoden ikää ja sama ongelma meillä. Äiti ei niin millään antaisi mennä yöksi poikakaverin luokse kun taas isä antaisi ja tästä asiasta on puhuttu niin MONTA kertaa ! Ymmärrän täysin äidin huolen että tässä iässä harrastaisi seksiä ja ehkä katuisi sitä ja haavoittaisi itsensä. Mutta koska tunnen itseni parhaiten, TIEDÄN (ja niin tietää äitikin) että en koskaan tekisi mitään tuollaista kuten harrastaisin seksiä ennekuin olen siihen valmis, ja tiedän sen myös että poikaystäväni on kultaisin ihminen päällä maan joka EI KOSKAAN pakottaisi minua mihinkään, olemme puhuneet asiasta että kumpikaan ei edes haluaisi harrastaa seksiä. Kuulevatko huolestuneet äidit lauseen "Saanko mennä poikaystävälleni yöksi?" tarkoittavan yhtäkuin "Saanko mennä harrastamaan seksiä poikaystäväni kanssa?" Itse haluaisin mennä hänen luokseen vain siksi että voisin nauttia hänen läheisyydestää, enkä harrastaa seksiä, omasta mielestäni jos tunnet lapsesi että hän ei tekisi mitään mikä ei tunnu hänestä oikealta, päästät hänet menemään. Ja jos he molemmat ovat valmiita seksiin ja haluavat sitä ja osaavat ehkäisyn niin miksi sitten ei ? Jos ette voi luottaa omiin lapsiinne tässä asiassa, niin kehen sitten ?

        Ja tarkoituksena ei ollut loukata ketään äitiä joka on kanssani eri mieltä (koska itsehän olen vielä nuori) :)

        ainiin ja piti vielä lisätä tuohon, että jos nuoret todellla haluaisivat harrastaa seksiä, niin he eivät jankuttaisi yöksi menosta vanhempiensa kanssa vaan olisivat jo tekemässä sitä jossain muualla.


    • jokupaska : D

      useemmil äideil o just toi ongelma ku ei voi luottaa lapsee --' mun mutsi o just tollane. menee hermot ku ei ees kysytä asiast enempää ku heti kysyttyä et voiks hän heittää mut poikaystävälle ni heti vastaus vaa ei -.-' iskä kyllä päästäis mut, mut äiti o vaa tommono perse

    • .....

      mistä helkutista te olette saannneet päähänne että kaikki 12-18w aikovat harrastaa seksiä?Ja tyttö tai poika ei ole vielä valmis sellaiseen noin nuorena,ja jos poika ja tyttö rakastavat toisiaan he pystyvät sanomaan ääneen teeteivät ole valmiita ja tyttö jättäisi pojan jos he painostaisivat ja lapsi voi saada ajatuksen että aikuinen ei luota häneen eikö se ole parempi jos hän on luvan kanssa jossain yötä kuin luvatta?

    • 00000000000000000000

      Mutta jos kyse on siitä,että pelätään nuorten harrastavan seksiä, niin nehän harrastaa seksiä vaikka pusukoissa, jos oikeasti haluavat kummatkin kokeilla.

      Vanhemmat vaan voi tarjota vähän kivemman ja lämpimämmän paikan sekä taata, ettei se ensimmäinen kokemus ole niin kaamea.

    • come on !

      Ettekö ymmärrä että aina ei ole kyse seksistä ? Jos haluaa vain nukkua toisen kainalossa, onko se niin kiellettyä?

      • Anonyymi

        Se joka epäilee , on itse ollut nuoruudessaan aikaisin seksissä mukana , kyllä omaan lapseensa voisi osata luottaa ja ennekaikkea tuntea hänet ja nähdä missä kehitysvaiheessa hän on. Sillä moni nuori tuntee itse ettei ole valmis seksiin


    • anonymerändöm

      ajatellanko aina että kun menee yöksi tyttö/poikaystävälle, niin siellä harrastetaan seksiä? jotkut voivat harrastaakin, mutta ei pidä yleistää kun on kyse ihmisestä.
      ihan yhtä hyvin sitä voisi harrastaa silloinkin kun menee kaverille yöksi..

    • mutsiina

      Kolmen (2xtyttö, 1xpoika) lapsen äitinä olen ollut hyvin avoin lasten yökyläilyehdotuksille. Vanhempi tyttö oli 14 vuotias kun meni poikakaverilleen yöksi, poika meni 1-vuotiaana tyttöystävänsä luokse. Toinen tyttö oli 15-vuotias lähtiessään tyttöystävänsä luokse yöksi.

    • positivepeople

      Näitä lukiessa tuli mieleen, entä jos tyttö onkin lesbo tai poika homo, muttei ole kertonut vanhemmilleen. Sitten lapsi haluaa vilpittömästi mennä vastakkaista sukupuolta olevalle kaverilleen muttei saa mennä koska vanhempi luulee että heti aletaan puuhastella. No, sitten lapsi kysyy että saanko mennä samaa sukupuolta olevalle kaverille yöksi "tietenkin" vastaus tulee aika usein. No siinä kyse onkin sitten seksistä. Mitäs sitten?

      Huomioikaa siis tämäkin asia. Ja niinkuin moni muukin on sanonut, ei se aina ole vain seksiä, se saattaa olla myös läheisyyttä tai sitten pelkkää kaveruutta.

      Tässä asiassa nyt oli siis tosin kyse seurustelevista lapsista mutta toivottavasti ymmärsitte poittini.

    • 14v

      itse olen 14v ja poikaystäväni 15v. olemme seurustelleet 4½kk ja olemme viikonloput usein toisillamme yötä. Omat vanhempani olivat aluksi sitä mieltä että ei saatais mennä toisillemme yötä. Mutta puhuin äitini kanssa ja sain sen vakuuttuneeksi etten harrasta seksiä poikaystäväni kanssa ja emmekä ole kertaakaan harrastanu.

    • Tytsy-96

      Miksi kaikilla tulee enismäisenä mieleen seksin harrastaminen kun nuoret haluavat olla toistensa luona yötä? Hehän vaan haluavat olla toisissaan kiinni ja hempeillä muuten, onhan se ihanaa nukahtaa ja herätä sen tyttö/poikaystävän kainalosta. olen itekkin 15 vuotinen ja poikaystäväni täytti juuri 16 vuotta. Olemme miettineet yhteistä yötä vaan hallyyden kaipuun takia. Eli ei se seksi ole aina se pää asia yökyläilyssä nuorilla!!!!

      • Jotta isona ei kadu

        Tytöt aina ajattelevat, että halaillaan ja pussaillaan vaan, mutta mies ei paljon muuta tarvitsekaan ennen kuin alkaa jo haluttamaan. Vanhemmat tietävät tämän (koska ovat seksiä harrastaneet) eivätkä siksi halua tyttäriään päästä kenenkään kainaloon nukkumaan. Se kun ei sille tasolle pitkäksi aikaa jää ja kun kerran antaa myöten lapselleen tämmöisessä asiassa, ei pysty enää kieltämään.

        Tätä ei tietenkään pysty ymmärtämään / uskomaan ennen kuin siinä vaiheessa kun makoillaan siellä sängyssä ja tilanne lähtee käsistä - ja silloin on jo myöhäistä. Oma lapseni ei saa yöpyä poikaystäviensä kanssa ennen kuin laillinen 16 vuoden ikä tulee täyteen. Senkin jälkeen käytetään tiukkaa harkintaa, eli seurustelua pitää olla takana enemmän kuin pari kuukautta ennen kuin lupa heltiää.


      • jjkljj

        puhut asiaa...


      • trurtu
        Jotta isona ei kadu kirjoitti:

        Tytöt aina ajattelevat, että halaillaan ja pussaillaan vaan, mutta mies ei paljon muuta tarvitsekaan ennen kuin alkaa jo haluttamaan. Vanhemmat tietävät tämän (koska ovat seksiä harrastaneet) eivätkä siksi halua tyttäriään päästä kenenkään kainaloon nukkumaan. Se kun ei sille tasolle pitkäksi aikaa jää ja kun kerran antaa myöten lapselleen tämmöisessä asiassa, ei pysty enää kieltämään.

        Tätä ei tietenkään pysty ymmärtämään / uskomaan ennen kuin siinä vaiheessa kun makoillaan siellä sängyssä ja tilanne lähtee käsistä - ja silloin on jo myöhäistä. Oma lapseni ei saa yöpyä poikaystäviensä kanssa ennen kuin laillinen 16 vuoden ikä tulee täyteen. Senkin jälkeen käytetään tiukkaa harkintaa, eli seurustelua pitää olla takana enemmän kuin pari kuukautta ennen kuin lupa heltiää.

        Säälittävä yleistys


      • Anonyymi

        Sehän se onkin sitä kaunista nuoruutta kun saa olla toisen lähellä , vanhemmat yrittävät tehdä siitäkin asiasta likaisen kaikilla epäilyllä .


      • Anonyymi
        Jotta isona ei kadu kirjoitti:

        Tytöt aina ajattelevat, että halaillaan ja pussaillaan vaan, mutta mies ei paljon muuta tarvitsekaan ennen kuin alkaa jo haluttamaan. Vanhemmat tietävät tämän (koska ovat seksiä harrastaneet) eivätkä siksi halua tyttäriään päästä kenenkään kainaloon nukkumaan. Se kun ei sille tasolle pitkäksi aikaa jää ja kun kerran antaa myöten lapselleen tämmöisessä asiassa, ei pysty enää kieltämään.

        Tätä ei tietenkään pysty ymmärtämään / uskomaan ennen kuin siinä vaiheessa kun makoillaan siellä sängyssä ja tilanne lähtee käsistä - ja silloin on jo myöhäistä. Oma lapseni ei saa yöpyä poikaystäviensä kanssa ennen kuin laillinen 16 vuoden ikä tulee täyteen. Senkin jälkeen käytetään tiukkaa harkintaa, eli seurustelua pitää olla takana enemmän kuin pari kuukautta ennen kuin lupa heltiää.

        Sääliksi käy tyttöä jolta evätään se ihanin aika elämässä , ja vedotaan siihen että pojat haluavat,
        ei kukaan tyttö alkaa seksiin jos ei ole kypsä siihen , mutta tietysti jos tytöllä on jokin vamma että häntä pitää vahtia , esim hidas kehitys niin se on eri asia .

        Mutta näin tavallisesti on se niin että jos tyttö sanoo pojalle että ei ala millekkään kun ei ole siihen asiaan kypsä niin poika hyväksyy sen, pojatkin nimittäin osaavat ajatella omilla aivoillaan .se viaton ensi rakkaus jää jokaiselle mieleen kauniina osana elämää kun ainut asia oli että niin ”,rakastuneita ” oltiin mutta ei aikuisten tavalla


    • mykiäiskä

      No se syy, miksi sitä seksiä heti epäillään, perustuu kuitenkin valtaosalla omiin kokemuksiin nuorena olosta! ;-D Ei se yhdyntä nyt heti ensimmäisenä ollut listalla, mutta kyllähän sitä tuli kaikenlaista muuta jo kokeiltua - ja hyvä niinkin. Minun äiti sanoi aina, että kyllä se luonto tikanpojan puuhun vetää. Ja että pidä tyttö jalat ristissä ja jumala mielessä kun olin tansseihin lähdössä. Se tiesi itse, että ei se voi kumminkaan vastaankaan pullikoida, kun oli itse nuorena karannut ikkunasta tansseihin ja tehnyt käsittääkseni paljon enemmän tyhmyyksiä kuin mitä minä vastuuntuntoinen nuori.

      Ei se minusta ny mikään paha asia ole jos vähän kokeillaan ja hempeillään. Ei sitä tarvi virsikirja jalkojen välissä istua kolmikymppiseksi mammanpojaksi asti ja sit ei saa ketään... On elettävä kun on sen aika. Mutta on eri asia, jos toinen on vasta lapsi ja toinen on jo täysi-ikäinen! Ja kaikessa on se, että toista ei saisi vahingoissaa millään tavalla eikä painostaa mihinkään. Mutta tuossa iässä ollaan vasta niin nuoria ja lapsellisia, että tahtoo sitten kuitenkin tulla niitä nopeitakin käänteitä suhteissa, pikaeroja ja haavoja ja arpia. Kun tietää, miten lyhkäisiä monet suhteet tuossa iässä ovat, niin sen takia toivoisi, että ei liian pian alettaisi touhuta mitään, mitä sitten jo hetken päästä joutuisi katumaan.

      Tuo on hyvä nyrkkisäännöksi, että pitää olla jo vuosi seurusteltu että saa mennä yöksi!

      • 40v ja neitsyt

        vaikka releet oli vimpan päälle,
        en silti päässyt pimpan päälle.
        Kyllä harmitti


    • voivoi27v

      mikä teitä vanhempia vaivaa?! pelottaako teitä,että lapsenne harrastavat seksiä?!tuohan on aivan normaalia,että nuoret harrastavat seksiä.HERRAN JUMALA?!

      • Anonyymi

        Ei kaikki nuoret, mutta nythän on kaikenlaiset ehkäisykeino niin että en ymmärrä pelkoa


    • Just just

      Jep jep..Ite seurustelen itseäni lähes vuoden nuoremman pojan kanssa,olisin mennyt hänelle yöksi KAVERINI kanssa. Äitipä alkoi huutaa että ette varmana mene,en tiedä miksi mutta osaan veikata.

      EN TAJUA MIKÄ V*TUN ONGELMA VANHEMMILLA ON. Ei se sitä tarkoita että jos menen poikaystävälleni yöksi,olisi se automaattisesti sitä seksiä. Itse haluan vain olla oman kullan kanssa,en muuta.

      Kertoohan pelkääminen jo sen että vanhemmat itse ovat toimineet luullulla tavalla,mutta itse olen ehdottoman vihainen kun minulta kielletään yökylään meno vaikka mukanani on PARAS KAVERINI ja kaikenlisäksi pojan VANHEMMAT ja VELI ovat kotona.

      Äiti vain sanoi että no iskä vie teidät ja hakee,mutta tosiasiassa aijon mennä yökylään vaikka mikä olisi. Eiköhän sitä seksiä voi päivälläkin harrastella jos kiinnostaa,ja kun olen siihen valmis niin se tuskin tarkoittaa omalla kohdallani sitä viikon seurustelua.

      Ainiin,ja emme tosiaan ole mitään 12-v kakaroita enää.

    • 14v

      Ite oon 14 vuotta ja poikaystävä 2 vuotta vanhempi. Koska pojan vanhemmat hyväksyi suhteen niin silloin Äitikin hyväksyi sen vaikka poika paljo vanhempi oliki ja tottakai poika oli äidin mielestä siinä iässä että poika haluaisi vain seksiä. Mutta ei äitini halunnut minua kieltää menemästä snne yöksi koska tiesi että siitä seuraisi vaan hirveetä huutoo. Eikä se oo aina niin että yöt vaan nussitaisiin tai jotain. Mekin poikaystävän kanssa katsomme elokuvia ja joskus on niitä herkkiä hetkiä. Koskaan ei ole vahinkoa sattunut ja tuskin tulee sattumaankaan jos ehkäisy on kunnossa. että huolestuneet äidit jotka sanoo tiukasti EI niin voitte olla varmoja että sitä voi harrastaa myös päivisin jos on vaikka käymässä kylässä , kaikki ei tapahdu öisin (:

      • mek

        16v henkiklö ei saa harrataa alle 16v kanssa seksiä koska suomen lain mukaan se on lapsiin sekaantumsita.


      • uytrurturtu
        mek kirjoitti:

        16v henkiklö ei saa harrataa alle 16v kanssa seksiä koska suomen lain mukaan se on lapsiin sekaantumsita.

        Ei pidä paikkaansa. Ottaisitko faktoista selvää, sen sijaan että keksit ne päästäsi.


    • 99-tyttö:)

      Ite oon 13 eikä porukat päästä poikaystävälle yöks ku vast kahe vuode pääst:D

      Mut siis oon silti ollu miu poikaystäväl yötä ku sen porukat ei ollu koton, sanoin vaa et meen yhelle miu kaverille:):)
      Et työ vanhemmat ette kyl voi ikin tietää minne myö ollaa menos:D
      Ja myö ei kyl harrastettu mtn vaik ois ollu mahollisuus:):)

    • tytöntyllerö

      Itse olen 15-vuotias tyttö kohta 16 ja vielä jonkin aikaa sitten seurustelin itseäni kaksi vuotta vanhemman pojan kanssa. Oltiin 1vuosi ja 4 kk yhdessä ja yökyläilyä kinuttiin kovasti aina. Kerran oltiin lapissa mökillä niin viikko nukuttiin samassa sängyssä mutta sänky oli keskellä olohuonetta... Seksiä kyllä tuli harrastettua melkein alusta alkaen ja nimimerkillä kokemusta on voin sanoa että se päivällä sujuu. Vanhemmat tunsi pojan hyvin ja hänen vanhempansakkin. Kun pian täytän 16 saan alkaa yöpymään pojilla ( siis mahdollisella poikaystävällä) jos vanhemmat tämän tuntevat ym. Mielestäni alle 15-vuotiaan ei kuulu seurustella niin vakavasti että yökyläily kuuluisi touhuihin:)

    • klkj

      ärsyttää ku haluaisin mun poikaystävälle yötä ja se haluais myös meille yötä mutta ku meijän vanhemmat ei päästä meitä :( :D

    • Mutsi 48

      Tyttö meni ensimmäisen oikean pikakaverin luokse yöksi vasta 17 v. Ei vinkunutkaan päästä aikaisemmin. Mutta kahden vuoden seurustelun jälkeen uskalsi mennä. Poika vanha perhetuttu.

      • Mutsi 48

        Unohtui, poika saman ikäinen


    • 1+1=3

      Musta tuntuu jotenkin siltä että tässä olis kateus takana??? Herää kysymys että kuinka vanhana itse vanhemmat ovat menneet toistensa luo "Yöpukille"?

    • mek

      Rippikoulu pitää olla käytynäa ja toinene ei saa olla vanhempi että silleen. Nuoruuden kaverin vaimon siskon poika sai olle mökillä yötä tyttökaverin kanssa ja vanhemmat eivä ymmmärtämneet että 13v voi sksia harataa ja niinpä siinä kävi että poika 14v tuli isäsksi että silleen. Itse suosittelen 16v ikää rajaksi.

    • Hohottaja

      Mitäs jos miettisit tyttöäsi, harrastaisiko hän ehkä seksiä?

    • mikä mättäää

      olen 15-vuotias tyttö ja minulla on 16-vuotias poikaystävä. Olemme olleet 8kk yhdessä ja nyt suunnitteilla olisi yökyläily poikaystävän luona. kummallakaan ei ole aikomus harrastaa seksiä sillä olemme puhuneet siitä jo. Vanhempani ovat nähneet poikaystäväni monet kerrat, jutelleet hänen kanssa,sanoneet että hän on mukava ja viisas (hän käy lukioo ja arvosanat on 8 ja 9), olen jopa nukkunut hänen kanssaan aamuyön ja vanhemmat kyllä tiesivät siitä. No kun ehdotin tätä äidilleni hän sanoi ensimmäisenä ei.... en tajua miksi ei sillä silloin kun olisin poikaystävällä yötä hänen vanhempansa olisivat kotona ja poiksystävä on kysynyt vanhemmiltaan luvan ja noi edelliset asiat vielä. olen itse myös aika viisas tai siis en mikään huligaani harrastan paljon urheilua, en polta, en juo, koulu menee todella hyvin, haen lukioon johon on vaikein päästä tampereella eli siis en ole mikään riehuja. mikä mättäää? eikö vanhemmat luota minuun?

    • oikeestipliis

      Nyt on pakko vähän avautua:

      Täällä foorumeilla tuntuu kaikki äidit ja isät kovin jeesustelevan pienten matti-pirkkojensa yökyläilystä. Siis tyttö ja poika eivät voi olla yhdessä, mutta samaa sukupuolta voi? ENTÄ MITÄ V*TTUA JOS LAPSENNE ONKIN HOMO? Itse edustan heteroita mutta kyllä joskus suututtaa tuo oletus että lapsi on aina hetero. Ei hyvää päivää ja terve.

    • Koittakaa tuota :)

      Me teimme ainakin näin poikamme suhteen. Tyttökaveri oli tulossa yöksi ja sovimme että he saavat nukkua samalla patjalla jos se laitetaan meidän olohuoneeseen. Siihen näimme illalla mitä he tekivät ja yöllä myös välillä kävimme tarkistamassa ettei ole mittään sellaista mitä tytön vanhemmat eivät halunneet emmekä siis mekään. Nykyään nukkuvat ihan samassa huoneessa eikä mitään ole tullut :) Kannattaa siis kokeilla tuota jos on hieman epävärma siitä antaako vai eikö :)

    • mitä hittoa luulette

      Ite oon ainaki 12v tyttö. Äiti ei anna ees olla poikaystävää. Ja en saa ees mennä kamuille yök. Äiti ei muuta ajattelekkaa ku seksiä -.- Mitä vitun väliä sillä on jos ei oo menkkoja esim? :o Äidit ja isät ei tajua. Mutta neuvon teille nyt: ANTAKAA LAPSENNE TEHDÄ MITÄ HALUAA jos se on järkevää. Muuten lapsenne toivoo toisia vanhempia ja toista perhettä esim. Jos lapsi ei saa tehdä mitä haluaa, hän ei kunnioita teitä.

      • Ärsyyntynytvahnempiinsa

        Olen 14 poikaystäväni 13, ollaan seurusteltu 4kk ja mietitty tätä yökyläilyä.. Poikaystäväni vanhemmille tämä kyllä kävisi mutta sitte taas ku kysyn omilta vanhemmiltani niin ei.. Pelkää huutoa tämänseurauksena on alkanut.. Äiti vaan sanoo että sitten ku on vanhempi, TUSKIN EES SILLON, äiti vaan sanop että ei pääse ku hän on poika kysysin siinä sitte että pitäisikö mun olla lesbo ei hän sillonkaan päästä, eli toisinsanoen äitini ei hyväksy sitä että olen parisuhteessa ,, vai ?


    • aika nuori mut silti

      Taidan olla nuorin kommentoija. No siis olen 12-vuotias, mutta täytän 13 tänä vuonna. Olen seurustellut lähes puolivuotta poikaystäväni kanssa. Ja sitten jossakin vaiheessa tuli sellainen ajatus että yökyläily voisi olla ajankohtaista. No suostuttelimme molemmat omat vanhempamme (kävi onneksi aika helposti). Ja siinä sitten oltiin. Nukuimee samassa huoneessa. Poikaystävälläni oli patja lattialla. Ei me siinä mitään seksiä ajateltu. Kunhan pidettiin hauskaa yhdessä. Katsoimme leffaa, valvoimme, juttelimne jne. Että mikäs siinä, suostu vaan :)

    • Ärtynytnuori

      Olen 13 vuotias tyttö (kolmen kuukauden päästä 14) ja olemme poikaystäväni (joka minua 2kk nuorempi) kanssa seurustelleet noin 4kk. Rupesimme suunnittelemaan yöksi menemistä ja pystäväni kysyttyä vanhemmiltaan asiasta sanoivat he että se käy. Omalta äidiltäni kun kysyin en edes lausetta saanut loppuun ennenkuin jo huusi että EI! eikä sitten voinut edes kertoa miksi eikä asiasta voinut keskustella ollenkaan. Riideltiin siitä monta viikkoa ja välit oli tosi kireät. Sitten suostui äitini kertomaan syyn mielipiteeseensä...Olin kuulema liian nuori harrastamaan seksiä. ihan oikeassa oli.. MUTTA KUKA ON SANONUT ETTÄ JOTAIN SELLAISTA TEHTÄIS!! jos se olisi mielessä niin olisi siihen kyllä tilaisuuksia löytynyt ja ihan päivällä.. Yökyläilyn tarkoituksena meidän ikäisinä on valvoa myöhään.. nukkua jonkun tärkeän ja rakkan vierellä ja herätä aamulla yhdessä. Läheisyyden tunne on ihana ja aikuisetkin sen varmaan tietävät kun nukkuvat omien puolisoidensa vierellä. Ja varmaan ovat huomanneet ettei jokaisen YHDESSÄ NUKUTUN yön jälkeen ole vauvoja "putkahdellut".. meillä nuorilla EI ole aina mielessä seksi ja aikuisten olisi hyvä muistaa se.

    • ella3

      moi

    • aivojasaakäyttää

      Oon 16v. ja ollaan seurusteltu mun poikaystävän kanssa reilu 3kk.
      Kerran kysyttiin jos poikaystävä vos tulla tänne yöks, koska mun vanhemmat ei ollu sillon kotona. Ja tän mä kyllä ymmärrän ihan hyvin, vaikka me ei edes oltais harrastettu seksiä koska se kuitenki oli vanhempien syy miks ei käyny.

      Oikeestaa mun pointti oli se, että ei se poika/tyttöystävän yökylään meno tarkota automaattisesti seksiä. Esim. mä en ainakaan oo siihen vielä valmis eikä mun poikaystäväkään. On vaan ihanaa nukkua oman kullan kainalossa ja herätä siitä aamulla. Joten mua ainaki vähä naurattaa noi teijän jutut että "ei yöksi, koska se kuitekin on pelkkää seksiä". kiitos, olen puhunut.


      ja samaa mieltä vielä ärtyneennuoren kanssa!!!

    • oottelapsellisia

      Miksi te ajattelette että seksi liittyy tähän yökyläilyyn?

    • Koirulin.äippä

      Minä en koskaan anna tyttäreni mennä poikakaverille yöksi. En ole antanut enkä anna niin kauan, kuin elän. Minua kuvottaa ajatus puhtoisesta tyttärestäni tekemässä jotain niin iljettävää miehen kanssa. Miksi hän saisi alentaa itsensä vasten minun tahtoani? En halua kuvitellakaan, kuinka miehen jäykistynyt, sykkivä penis työnty hänen suuhunsa ja kuinka hän imee sitä, sen jälkeen mies työntyy hänen sisäänsä kunnes lopulta tuntien ja keittiön lattian, kylpyhuoneen, sohvan ja sängyn jälkeen mies laukeaa tyttäreni viattomille kasvoille niin, että tyttäreni kosteista huulista valuu spermaa hänen rinnoilleen.

    • Nykyään

      On paljon teiniäitejä.

    • Anonyymi

      Eipä sitä itse ainakaan vanhemmilta mitään tullut kysyttyä... Sitä joko tultiin yöksi kotiin tai sitten ei...

    • Anonyymi

      Minä olen ihastunut yhteen tyttöön.
      Sen nimi on:
      Nadya Raalunt. Se on eka luokalla

    • Anonyymi

      Ja 28 tuli täyteen.

    • Anonyymi

      M
      Jh

    • Anonyymi

      Ei jumalauta 😂

    • Anonyymi

      Riippuu miten kypsiä ovat, toiset alkaa jo 13-14 vuotiaina yöpymään .
      Eikä siinä auta kieltely kun kuulemma rakastavat toisiaan niin kovasti .
      Minun lapseni aikoinaan oli 14 vuotias ja hänen rakkautensa Saman ikäinen
      Niillä oli e pillerit käytössä joten saivat yöpyä toistensa luona , suhde kesti 5 vuotta .

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe