Miten voi olla. Työvoima puukaudessa työnantajat saavat miljoona hakemusta
Eikö kukaan kelpaa mihinkään
Maaliskuussa 253 900 työtöntä työnhakijaa
Työ- ja elinkeinotoimistoissa ja kuntakokeiluissa oli maaliskuun lopussa yhteensä 253 900 työtöntä työnhakijaa. Se on 3 200 enemmän kuin vuotta aikaisemmin
Elikä kun jokainen työtön hakee noin 4 paikkaa kukaudessa haetaan miljoona
paikaa kuukaudessa
Eikö kukaan kelpaa nirsoille työn antajille yritystuet pois ka ei työllistämedes
Miten voi olla. Työvoima puukaudessa työnantajat saavat miljoona hakemusta Eikö kukaan kelpaa mihink
18
154
Vastaukset
- Anonyymi
hakioita on jo liikaa suhteessa avoimiin työpaikoihin,
- Anonyymi
Turha toivokaan päästä mihinkään.
- Anonyymi
Miljoonia työnhakijoita ja vähän työpaikkoja.
- Anonyymi
Moniko noista on samoja työnhakijoita ja moniko on ollut välillä määräaikaisessa työsuhteessa?
- Anonyymi
Heheheheee
- Anonyymi
Pelkkää osa-aikatyötä jolla ei elä.
- Anonyymi
Meneekö osa-aikaisessa henki? Sitten ei tosiaankaan kannata.
- Anonyymi
Vieraat ensin.
- Anonyymi
Hehehehheee. Tehköön työt.
- Anonyymi
Minä haen töitä samoista osoitteista joka kuukausi . Täytän hakemus määrän .
- Anonyymi
Kuntouttavasta toiminnasta :)
- Anonyymi
Simputettavaksi kelpaa, kuntouttavan hourulaan.
- Anonyymi
Työttömyys näyttää olevan laillistettua syrjintää.
- Anonyymi
Sitähän työttömät haluavat, eli pyrkimys on ankeuttaa omaa elämäänsä ja hoitaa asiat mahdollisimman hankalasti, jonka jälkeen voi taas syyttää muita omista törttöilyistään.
- Anonyymi
Kusetusta tuomtylboimapula
Yritystukimelättää rikaat voitolliset yritykset jakoon 9 miljaedii joka vuosi - Anonyymi
Sanoppa muuta. Ja sitten hoetaan sitä miten pitää leikata sitä sun tätä, että "saadaan työttömät töihin". Kai sen tästä näkee ettei tarkoituksena ole muuta kuin leikata menoja.
- Anonyymi
Työttömät töihin, niin työttömyydestä aiheutuneet kustannukset laskevat.
Tai sitten leikataan työttömyystukia, niin saadaan edes jotain säästöjä, sillä ei kaikilla ole mahdollisuutta saada toimeentulotukea.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569